vandrovec Objavljeno Maj 11, 2016 Opozori Objavljeno Maj 11, 2016 pred 5 minutami, luxsa pravi: ,mogoce ji fali malo vec moci za hitrejse in varnejse prehitevanje. Več moči potegne s seboj druge dejavnike, ki spremenijo "uravnoteženost" Nek kompromis nikjer ne blesti. Po moje je to dober motor za tistega, ki ravno takega rabi...recimo 50% asfalta, 50% ostalo. Za več asfalta so boljši drugi, za manj tudi...? Morda nisem ravno zadel razmerja.
motolover Objavljeno Maj 11, 2016 Opozori Objavljeno Maj 11, 2016 2 hours ago, Kawl said: Ne vem zakaj še vedno primerjte SUV s terencem ? Ker je benchmark za tovrstna vozila in je nasploh odprl kategorijo, ki je pred njim ni bilo. 34 minutes ago, luxsa said: Danes sprobal moped,pelje se zelo lepo,dosti navora,nobenega cukanja in poskakovanja,mogoce ji fali malo vec moci za hitrejse in varnejse prehitevanje. Si kaj zavil z asfalta?
jskrablin Objavljeno Maj 11, 2016 Opozori Objavljeno Maj 11, 2016 pred 5 urami, motolover pravi: Primerjavo sem naredil za počasno vožno. Po zajebanem terenu in pri počasni vožnji je manj (sploh linearno podane) moči lažje obvladovati. En k**** pomenita navor/moč, če ju ne moreš/znaš spraviti na tla. Edini resen minus, ki se ga lahko pri tej primerjavi spomnim (nalašč sem Tenerko vrgel not) je da bo enocilindraš prej stallal, kot dvocilindraš. Oboje boš pa pri počasni vožnji preko jeb moral kontrolirati s sklopko. Al pa bo kotaljenje po tleh. Agregat pri sodobnih strojih ni problem, BMW/Honda/Yamaha/KTM/karkoli. Agregati so različni, ja. Niso pa en 'zarad tega se bom lažje zvrnil na ravnem', drug pa od 'antigravitacijski od boga (ups, BMW-ja) dan' različni. Oni na posnetku mi še najbolj od vsega zgledajo rahlo nerodni. To je pa tudi vse. igc1 1
luxsa Objavljeno Maj 11, 2016 Opozori Objavljeno Maj 11, 2016 45 minutes ago, motolover said: Si kaj zavil z asfalta? Mi se na misu ne pride,ceprav je mela gor kramparce,baje za neke novinarje,250km zavite ceste in to je to,lustn motor.
motolover Objavljeno Maj 11, 2016 Opozori Objavljeno Maj 11, 2016 1 minute ago, luxsa said: Mi se na misu ne pride,ceprav je mela gor kramparce,baje za neke novinarje,250km zavite ceste in to je to,lustn motor. Si pogledal katere gume so bile gor?
luxsa Objavljeno Maj 11, 2016 Opozori Objavljeno Maj 11, 2016 2 minutes ago, motolover said: Si pogledal katere gume so bile gor? Pojma nimam,so bli pa konkretni stoflci,lahko gres pogledat v AS.
motolover Objavljeno Maj 11, 2016 Opozori Objavljeno Maj 11, 2016 Čez pet minut bom tam. Drugega itak ni za početi, ker dežuje.
skuterist Objavljeno Maj 11, 2016 Opozori Objavljeno Maj 11, 2016 Ob 9.5.2016 at 9:27, TinaRR pravi: Za takšne in drugačne "profiče" je težko narediti idealen motor Za nas ostale turiste je pa čist "fajn" moped pred 2 urami, luxsa pravi: Danes sprobal moped,pelje se zelo lepo,dosti navora,nobenega cukanja in poskakovanja,mogoce ji fali malo vec moci za hitrejse in varnejse prehitevanje. Sem imel močnejšega, pa moči ne pogrešam, pač prestavim prestavo dol če je treba. Sicer pa za turizem je moči dovolj. celjan89, Fazer03, luxsa in 2 others 5
Kmet2 Objavljeno Maj 17, 2016 Opozori Objavljeno Maj 17, 2016 http://www.cruising-across-serbia.com/sr/test-honda-africa-twin/ sayo in genius12 2
Popularna objava drjack_dj Objavljeno Maj 18, 2016 Popularna objava Opozori Objavljeno Maj 18, 2016 Ride report: Danes sem dobil AT brez DCT na preizkus in sem jo mahnil kar na Jezersko, ki mi je najblj domač in blizu, za konec pa še čez domače polje čez luknje in makedam. Pričakovanja so bila velika, vtis je bil odtenek nižji a še vedno zelo dober. Moje mere 175cm @80kg Vetrna zaščita je odlična, originalen vizir je enormno visok, a med vožnjo ne ovira (ne vem če je nastavljiv). Če se postaviš ravno na rob dosega vetrne zaščite fašeš ravno tiste močne turbolence, če voziš v stoje je spet OK, tako da je nastavitev sedeža in vetrobrana precej ključna. Ogledala niso nič širša od balance. V robovih sem že opazil svojo postavo a so bila še vedno dobro pregledna. Kdo s širšo postavo bi potreboval širša. Zavore so za enduraške gume (tudi cestno 21") več kot dobre. ABS se ne vklaplja kar tako. Je sprednja guma (terenska, tkc80??) pri hudem zaviranju že precej zvokov spuščala, pa ABS še ni posredoval. Ciklistika tipično enduraška za 21", kakor sem vajen. Motor pelje lepo nevtralno, tako v počasne in ostre zavoje, kot hitre. Lahko guncaš afne (bremzaš, vijugaš, polagaš,..) z eno roko. Vzmetenje je itak nastavljivo. Ko se navadiš, da ti ne nabija v rit za vsako smet na cesti kot je to običajno na sport in sport turing, in da je nekaj potapljanja ob močnem zaviranju samoumevna stvar, ti po cesti kot je npr. na Jezersko precej težko kdo (s precej več truda) uide. Prav do tačk je nisem nagibal, ker je bila le prva vožnja in krampaste gume gor, ampak občutek je bil, da bi šla BP. Glede na to kako hitro dobiš notri 130km/h povsem verjamem v obstoj navedene konjenice, a je zaradi uglajenosti in linearnosti ne izkusiš, kot bi jo na športnem 4-cilindrašu ali pa na eno-cilindrski brci s precej manj številčno konjušnico. Glede na to da je to motor za dolge proge mu ta uglajenost koristi, čeprav bi kdo občasno vendarle rad imel več agresije v agregatu. Menjalnik je pričakovano natančen s primerno dolgimi prestavnimi razmerji. Prestav ne zmanjka niti pri hitrostih izven legale, pravtako se mi ni zdelo potrebno kar naprej prestavljati (spet dovolj močan in linearen agregat, brez vibracij in tuljenja v višjih obratih ter tresenja v zelo nizkih). V sopotnikove stopalke (pospravljene) sem tudi jaz nekajkrat zadel, so precej na široko, a v dani situaciji ni bilo nič kritičnega. Na motorju je bil le zadnji kovček in pri hitrostih 150+ sem imel občutek (pre)lahkotnosti prvega dela. Ob namernem sunku krmila je motor cel zanihal (wave, ne wobble) in se počasi po nekaj sekundah iznihal. Ne verjamem da bi bila to hiba, prej kombinacija moje skromne teže, zadnjega kovčka, pnevmatik in tlaka v njih. Originalno ogrevanje ročk ima stikalo na ročki sami, kar se pozna na malenskot bolj oddaljenih stikalih za smernike. Je povsem funkcionalno, se navadiš, a je omembe vredno, če ogrevanja res nikoli ne rabiš in nimaš ogromnih šap. Akrapovič z dušilcem se sliši dobro, tudi dobro pritajeno seka nazaj, a bi se ga verjetno na dolgih turah močno naveličal. Rohni že takoj ob čisto vsakem pospeševanju, ne glede na obrate. Mislim da ni potreben. Skratka, motor je kljub sprejemljivo nizkem sedežu za običajnorasle velik, ni največji, a je še vedno velik. Je dovolj lahkoten tako za vožnjo kot peš manevriranje. Metal po tleh ga pa ne bi. Janezs, J.a.m.e.s, Kmet2 in 9 others 12
diskow Objavljeno Maj 18, 2016 Opozori Objavljeno Maj 18, 2016 HELLAS RALLYE 2016: Africa Twin won the two cylinder class and the surprising place 2. in the overall standings. ni za okol sveta, ni za resen adventure, sploh ni za rally, se manj za kross, ni za po tleh, ni za nkamor, je pa mopet za na kuffee... http://www.touratech.com/en/singleview/article/riding-the-hellas-rally-on-the-africa-twin.html igc1, MiNa, sayo in 2 others 5
diskow Objavljeno Maj 19, 2016 Opozori Objavljeno Maj 19, 2016 Hellas Rally Entry List TWO Cylinder: FILOSA Ugo / Honda CRF1000 BEDINI Enrico / KTM 990ADV CHRISTOPHE Bancarel / BMW F800GS BOWMAN William / KTM 990ADV LUKAS Johannes / KTM 950SE PLUMB Nick / Husqvarna FE701 LEGNANI Carlo / Honda 650 BRENNA Damiano / KTM 950ADV SAMANIENGO Hernan / KTM 950ADV ZITZEWITZ Dirk Von / Honda CRF1000 V attachu pa celotna enocilindrska konkurenca. Overall Final.pdf
thumper Objavljeno Maj 19, 2016 Opozori Objavljeno Maj 19, 2016 230 težka krava na 2 in 5 mestu? naslednji jurjak pa ktm 990 šele na 15 potem na 37 pa 56 ????? sam res tale AT je čist neprimerna za povsod prvi in edini bmf ki je prišel do cilja 800 na 86 mestu ? a tanartabulš gs1200 je bil pa tolk slab da ga tud v poglavje "not classified " niso registriral ??? tale lista me je pa res nasmejala .. ualam se ha ha ha .. sayo, drjack_dj, h2o in 1 other 4
vandrovec Objavljeno Maj 19, 2016 Opozori Objavljeno Maj 19, 2016 Kritike, da je pretežka, da ima premalo konjev... v praksi demantira, kot najidealnejša za povsod. to je to drjack_dj in sayo 2
motolover Objavljeno Maj 19, 2016 Opozori Objavljeno Maj 19, 2016 (popravljeno) 5 hours ago, thumper said: 230 težka krava na 2 in 5 mestu? naslednji jurjak pa ktm 990 šele na 15 potem na 37 pa 56 ????? sam res tale AT je čist neprimerna za povsod prvi in edini bmf ki je prišel do cilja 800 na 86 mestu ? a tanartabulš gs1200 je bil pa tolk slab da ga tud v poglavje "not classified " niso registriral ??? tale lista me je pa res nasmejala .. ualam se ha ha ha .. Pa si pogledal kdo je zmagovalec? Ta bi zmagal tudi na GSu, Triumphu ali čem drugem. Motor, ki ga je vozil je bil zelo daleč od originalnega, ki ga kupiš v trgovini. Drugo vzmetenje, predelan motor, izpuh, druga kolesa, .. je samo nekaj naštetega. Tako predelan motor je hitro olajšan za 30kg. Poglej tudi pri čem je nabral največ točk za zmago! Pri navigaciji. Tu bi bil najboljši tudi peš ali s kolesom. ualam se ha ha ha .. Popravljeno Maj 19, 2016. Popravil motolover
thumper Objavljeno Maj 19, 2016 Opozori Objavljeno Maj 19, 2016 pred 1 minuto, motolover pravi: Pa si pogledal kdo je zmagovalec? Ta bi zmagal tudi na GSu, Triumphu ali čem drugem. Motor, ki ga je vozil je bil zelo daleč od originalnega, ki ga kupiš v trgovini. Drugo vzmetenje, predelan motor, izpuh, druga kolesa, .. je samo nekaj naštetega. Tako predelan motorj je hitro olajpan za 30kg. Poglej tudi pri čem je nabral največ točk za zmago! Pri navigaciji. Tu bi bil najboljši tudi peš ali s kolesom. ualam se ha ha ha .. vsak izgovor je dober kajne ? a drugi motorji so bili pa serijski ? sploh vsi gs-i 1200 ki so se uvrstili ??? dej nehej no .. vsi motorji tukaj so "specialke" ... tudi mali gs ..na 86 mestu.. nihče ni omenjal zmagovalca- povrhu vsega je pa napisano kaj je vozil.. .. afrika je oprala 99 hard enduro specialk.. edina bmfla je bila 84 mest za njo.. za slabšo hondo je zaostal v isti kategoriji ktm 950 adv za celih 30 mest in se je uvrstil na tretje mesto v kategoriji pa čeprav je končal na 37 mestu generalno .. pri motorju , ki je po trditvah motosvetovih znalcev povsod slab ti tukaj tudi naslov svetovnega prvaka navigacije ne more pripeljati 2 mesta v generalni uvrstitvi .. dej si priznaj da je ta okorna kravetina spravila v sramoto vse za sabo... vse ostalo je navadna bmflarska dvoličnost sorry .. če bi se na isto mesto uvrstil 1200 gs bi bil top motor...če bi bil pa 30 mest za slabšo afriko bi bil pa slab voznik na top motorju .. lej - pušnl so na celi črti in demantiral marsikoga ki se ima za znalca .. tkola mate .. MiNa, SF in genius12 3
motolover Objavljeno Maj 19, 2016 Opozori Objavljeno Maj 19, 2016 Če primerjaš npr. Stanovnika na stari Jawi in tebe na AT, potem bo rezultat menda jasen. Zmagal boš ti na AT Vsaj tako bi moralo biti, ker je AT tako superioren motor, saj je rezultat tega rallya tako pokazal. thumper in Kmet2 2
Lipstick Objavljeno Maj 20, 2016 Opozori Objavljeno Maj 20, 2016 Afica twin ni vredna taka kot je, da v današnjih časih nosi ime HONDA, tudi če je skunstruirana in narejena u ....... To je amo moje mnenje. LP kasti 1
MiNa Objavljeno Maj 20, 2016 Opozori Objavljeno Maj 20, 2016 Marsikak motor si ne zasluži več značke, ki jo nosi-vozi. skalar36, SF, Snečer in 1 other 4
sebar Objavljeno Maj 20, 2016 Opozori Objavljeno Maj 20, 2016 Problem jokanja je pa v tem, da je to motor za 50/50 asfalt makedam. Večina forumašev pa vozi izključno po asfaltu in logično ima potem africa prešvoh vzmetenje za na cesto in nevem še kaj vse. Meni je bla všečna, sploh DCT je super. genius12, SF in thumper 3
Popularna objava Kmet2 Objavljeno Maj 20, 2016 Popularna objava Opozori Objavljeno Maj 20, 2016 Primerjate profesionalne voznike in specialne motorje in se pregovarjate kateri je boljši Kot sem že povedal to AT ne bo nobeden Slovenec , ki jo kupi metal po tleh ....enostavno predraga iz zato ne bo videla hard terena , vsaj pri nas , bi bil zelo presenečen če bi se kdo vozil z Ni3ous in imel novo AT ..... Isto menim za GS in kateri zagovarjate da je GS oh in sploh za teren ga niste vozili po terenu in gledate samo komercialne videote kjer nastopajo profesionalci ki jih boli k ... če stroj za 20k€+ zgrmi po tleh .....a je že kaj bolj jasno kam pes taco moli ..... Rad bi pa videl mojstre z GSA kako se vozijo po hard terenu z 260+kg, še z 250ccm se te isti valajo po soft terenu ......skratka burke...... Joker, skalar36, siks in 7 others 10
Snečer Objavljeno Maj 20, 2016 Opozori Objavljeno Maj 20, 2016 pred 4 urami, Kmet2 pravi: Primerjate profesionalne voznike in specialne motorje in se pregovarjate kateri je boljši Kot sem že povedal to AT ne bo nobeden Slovenec , ki jo kupi metal po tleh ....enostavno predraga iz zato ne bo videla hard terena , vsaj pri nas , bi bil zelo presenečen če bi se kdo vozil z Ni3ous in imel novo AT ..... Isto menim za GS in kateri zagovarjate da je GS oh in sploh za teren ga niste vozili po terenu in gledate samo komercialne videote kjer nastopajo profesionalci ki jih boli k ... če stroj za 20k€+ zgrmi po tleh .....a je že kaj bolj jasno kam pes taco moli ..... Rad bi pa videl mojstre z GSA kako se vozijo po hard terenu z 260+kg, še z 250ccm se te isti valajo po soft terenu ......skratka burke...... Čudno, da se moram strinjati s K2. Kmet2, Joker in muctdm 3
BRANE Objavljeno Maj 20, 2016 Opozori Objavljeno Maj 20, 2016 pred leti sem bil na cavalcati. to je organiziran offroad. neverjetno, italijani lahko to organizirajo. vozili smo se po gorah. zoncolan in okolica. pa tudi v avstrijo smo šli. drugi dan, organizirano. no, prvi dan smo hardenduraši imeli vodiče, kateri so nas vodili tam po gorah. bilo je zajebano, ma super. drugi dan je bil bolj dan za "krave". ni bilo vodičev, samo trasa je bila menda označena, pa na križiščih so nas organizatorji usmerjali. hard v jebe, soft v makadam. kaj sem hotu povedat: po skupnih trasah sem videl ogromno krav. vsaj sto. geesi, supeenerejke, africe... in na tistem makedamu smo jih kar nekaj pomagali pobirat. dokaj nebogljeni in počasni so bli. skratka: težke endure, razne dvestokilske krave.. lahko se gre na makedam, samo če le ni druge variante. je pa bil en avstrijec tam ses enim adv 950 al nekaj takega.. on je bil edini, ki je ril za nami po hardu in neverjetno hiter je bil na makedamu. najbrž izjema, ki potrjuje moje zgornje pisanje... builder, Joker, thumper in 4 others 7
vandrovec Objavljeno Maj 22, 2016 Opozori Objavljeno Maj 22, 2016 Ne razumem, zakaj sploh primerjat različne kategorije motociklov? Potovalne endure so vse "težke krave". S tremi kovčki in še drugo navlako so vsi zelo okorni in nerodni pri vragolijah po kucljih. Tudi Minsk 300 ni neka izjema. Za kros proge ali hard terene obstajajo drugi motocikli, kateri pa zaostajajo v potovalnem udobju. Samo nek kompromis, kar kdo rabi, drugače dva ali več motorjev...
motolover Objavljeno Maj 23, 2016 Opozori Objavljeno Maj 23, 2016 (popravljeno) Adventure motorji so namenjeni daljšim avanturnim vožnjam v stilu do Maroka po cesti, nato lahko tudi kaj po pesku. Se pa z znanjem in voljo, da peljati tudi kje drugje. Enduro je timski šport.. Popravljeno Maj 23, 2016. Popravil motolover SF, igc1 in vandrovec 3
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se