Skoči na vsebino

Honda CRF 1000L Africa Twin 2016 in CRF 1100L AT 2020


Priporočene objave

Objavljeno
pred 5 minutami, luxsa pravi:

,mogoce ji fali malo vec moci za hitrejse in varnejse prehitevanje.

Več moči potegne s seboj druge dejavnike, ki spremenijo "uravnoteženost"

Nek kompromis nikjer ne blesti. Po moje je to dober motor za tistega, ki ravno takega rabi...recimo 50% asfalta, 50% ostalo. Za več asfalta so boljši drugi, za manj tudi...? Morda nisem ravno zadel razmerja.

Objavljeno
2 hours ago, Kawl said:

Ne vem zakaj še vedno primerjte SUV s terencem ?

Ker je benchmark za tovrstna vozila in je nasploh odprl kategorijo, ki je pred njim ni bilo. 

34 minutes ago, luxsa said:

Danes sprobal moped,pelje se zelo lepo,dosti navora,nobenega cukanja in poskakovanja,mogoce ji fali malo vec moci za hitrejse in varnejse prehitevanje.

Si kaj zavil z asfalta?

Objavljeno
pred 5 urami, motolover pravi:

Primerjavo sem naredil za počasno vožno. 

Po zajebanem terenu in pri počasni vožnji je manj (sploh linearno podane) moči lažje obvladovati. En k**** pomenita navor/moč, če ju ne moreš/znaš spraviti na tla. Edini resen minus, ki se ga lahko pri tej primerjavi spomnim (nalašč sem Tenerko vrgel not) je da bo enocilindraš prej stallal, kot dvocilindraš. Oboje boš pa pri počasni vožnji preko jeb moral kontrolirati s sklopko. Al pa bo kotaljenje po tleh. Agregat pri sodobnih strojih ni problem, BMW/Honda/Yamaha/KTM/karkoli. Agregati so različni, ja. Niso pa en 'zarad tega se bom lažje zvrnil na ravnem', drug pa od 'antigravitacijski od boga (ups, BMW-ja) dan' različni. Oni na posnetku mi še najbolj od vsega zgledajo rahlo nerodni. To je pa tudi vse.

Objavljeno
45 minutes ago, motolover said:

Si kaj zavil z asfalta?

Mi se na misu ne pride,ceprav je mela gor kramparce,baje za neke novinarje,250km zavite ceste in to je to,lustn motor.

Objavljeno
1 minute ago, luxsa said:

Mi se na misu ne pride,ceprav je mela gor kramparce,baje za neke novinarje,250km zavite ceste in to je to,lustn motor.

Si pogledal katere gume so bile gor?

Objavljeno
2 minutes ago, motolover said:

Si pogledal katere gume so bile gor?

Pojma nimam,so bli pa konkretni stoflci,lahko gres pogledat v AS.

Objavljeno

Čez pet minut bom tam. Drugega itak ni za početi, ker dežuje. :)

 

Objavljeno
Ob ‎9‎.‎5‎.‎2016 at 9:27, TinaRR pravi:

Za takšne in drugačne "profiče" je težko narediti idealen motor :rolleyes:

Za nas ostale turiste je pa čist "fajn" moped :)

pred 2 urami, luxsa pravi:

Danes sprobal moped,pelje se zelo lepo,dosti navora,nobenega cukanja in poskakovanja,mogoce ji fali malo vec moci za hitrejse in varnejse prehitevanje.

Sem imel močnejšega, pa moči ne pogrešam, pač prestavim prestavo dol če je treba. Sicer pa za turizem je moči dovolj.

Objavljeno

Hellas Rally Entry List TWO Cylinder:

FILOSA Ugo / Honda CRF1000
BEDINI Enrico / KTM 990ADV
CHRISTOPHE Bancarel / BMW F800GS
BOWMAN William / KTM 990ADV
LUKAS Johannes / KTM 950SE
PLUMB Nick / Husqvarna FE701
LEGNANI Carlo / Honda 650
BRENNA Damiano / KTM 950ADV
SAMANIENGO Hernan / KTM 950ADV
ZITZEWITZ Dirk Von / Honda CRF1000

 

V attachu pa celotna enocilindrska konkurenca.

Overall Final.pdf

Objavljeno

230 težka krava na 2 in 5 mestu? naslednji jurjak pa ktm 990 šele na 15  potem na 37  pa 56 ????? sam res tale AT je čist neprimerna za povsod  :lol1: prvi in edini bmf ki je prišel do cilja 800 na 86 mestu ? a tanartabulš gs1200 je bil pa tolk slab da ga tud v poglavje "not classified " niso registriral ??? tale lista me je pa res nasmejala ..  ualam se ha ha ha .. :lol1: :lol1:

Objavljeno

Kritike, da je pretežka, da ima premalo konjev... v praksi demantira, kot najidealnejša za povsod.

to je to :fyou:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
5 hours ago, thumper said:

230 težka krava na 2 in 5 mestu? naslednji jurjak pa ktm 990 šele na 15  potem na 37  pa 56 ????? sam res tale AT je čist neprimerna za povsod  :lol1: prvi in edini bmf ki je prišel do cilja 800 na 86 mestu ? a tanartabulš gs1200 je bil pa tolk slab da ga tud v poglavje "not classified " niso registriral ??? tale lista me je pa res nasmejala ..  ualam se ha ha ha .. :lol1: :lol1:

Pa si pogledal kdo je zmagovalec? Ta bi zmagal tudi na GSu, Triumphu ali čem drugem. Motor, ki ga je vozil je bil zelo daleč od originalnega, ki ga kupiš v trgovini. Drugo vzmetenje, predelan motor, izpuh, druga kolesa, .. je samo nekaj naštetega. Tako predelan motor je hitro olajšan za 30kg. Poglej tudi pri čem je nabral največ točk za zmago! Pri navigaciji. Tu bi bil najboljši tudi peš ali s kolesom.  ualam se ha ha ha .. :lol1: :lol1:

Popravljeno . Popravil motolover
Objavljeno
pred 1 minuto, motolover pravi:

Pa si pogledal kdo je zmagovalec? Ta bi zmagal tudi na GSu, Triumphu ali čem drugem. Motor, ki ga je vozil je bil zelo daleč od originalnega, ki ga kupiš v trgovini. Drugo vzmetenje, predelan motor, izpuh, druga kolesa, .. je samo nekaj naštetega. Tako predelan motorj je hitro olajpan za 30kg. Poglej tudi pri čem je nabral največ točk za zmago! Pri navigaciji. Tu bi bil najboljši tudi peš ali s kolesom.  ualam se ha ha ha .. :lol1: :lol1:

vsak izgovor je dober kajne ?

a drugi motorji so bili pa serijski ? sploh vsi gs-i 1200 ki so se uvrstili ??? dej nehej no .. vsi motorji tukaj so "specialke" ... tudi mali gs ..na 86 mestu.. 

nihče ni omenjal zmagovalca- povrhu vsega je pa napisano kaj je vozil.. .. afrika je oprala 99 hard enduro specialk.. edina bmfla je bila 84 mest za njo.. 

za slabšo hondo je zaostal v isti kategoriji ktm 950 adv za celih 30 mest in se je uvrstil na tretje mesto v kategoriji pa čeprav je končal na 37 mestu generalno .. 

pri motorju , ki je po trditvah motosvetovih znalcev  povsod slab ti tukaj tudi naslov svetovnega prvaka navigacije ne more pripeljati 2 mesta v generalni uvrstitvi ..

dej si priznaj da je ta okorna kravetina spravila v sramoto vse za sabo... 

vse ostalo je navadna bmflarska dvoličnost sorry .. če bi se na isto mesto uvrstil 1200 gs bi bil top motor...če bi bil pa 30 mest za slabšo afriko bi bil pa slab  voznik na top motorju ..

lej - pušnl so na celi črti in demantiral marsikoga ki se ima za znalca .. tkola mate ..

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Če primerjaš npr. Stanovnika na stari Jawi in tebe na AT, potem bo rezultat menda jasen. Zmagal boš ti na AT :)

Vsaj tako bi moralo biti, ker je AT tako superioren motor, saj je rezultat tega rallya tako pokazal.

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Afica twin ni vredna taka kot je, da v današnjih časih nosi ime HONDA, tudi če je skunstruirana in narejena u .......

To je amo moje mnenje.

LP

Objavljeno

Marsikak motor si ne zasluži več značke, ki jo nosi-vozi.

Objavljeno

Problem jokanja je pa v tem, da je to motor za 50/50 asfalt makedam. Večina forumašev pa vozi izključno po asfaltu in logično ima potem africa prešvoh vzmetenje za na cesto in nevem še kaj vse. 

Meni je bla všečna, sploh DCT je super.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 4 urami, Kmet2 pravi:

Primerjate profesionalne voznike in specialne motorje in se pregovarjate kateri je boljši :lol1:

Kot sem že povedal to AT ne bo nobeden Slovenec , ki jo kupi metal po tleh ....enostavno predraga iz zato ne bo videla hard terena , vsaj pri nas , bi bil zelo presenečen če bi se kdo vozil z Ni3ous in imel novo AT .....

Isto menim za GS  in kateri zagovarjate da je GS oh in sploh za teren ga niste vozili po terenu in gledate samo komercialne videote kjer nastopajo profesionalci ki  jih boli k ... če stroj za 20k€+ zgrmi po tleh .....a je že kaj bolj jasno kam pes taco moli .....

Rad bi pa videl mojstre z GSA kako se vozijo po hard terenu  z 260+kg, še z 250ccm se te isti valajo po soft terenu ......skratka burke...... 

 

Čudno, da se moram strinjati s K2.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

pred leti sem bil na cavalcati. to je organiziran offroad. neverjetno, italijani lahko to organizirajo. vozili smo se po gorah. zoncolan in okolica. pa tudi v avstrijo smo šli. drugi dan, organizirano. no, prvi dan smo hardenduraši imeli vodiče, kateri so nas vodili tam po gorah. bilo je zajebano, ma super. drugi dan je bil bolj dan za "krave". ni bilo vodičev, samo trasa je bila menda označena, pa na križiščih so nas organizatorji usmerjali. hard v jebe, soft v makadam. kaj sem hotu povedat: po skupnih trasah sem videl ogromno krav. vsaj sto. geesi, supeenerejke, africe... in na tistem makedamu smo jih kar nekaj pomagali pobirat. dokaj nebogljeni in počasni so bli. skratka: težke endure, razne dvestokilske krave.. lahko se gre na makedam, samo če le ni druge variante. je pa bil en avstrijec tam ses enim adv 950 al nekaj takega.. on je bil edini, ki je ril za nami po hardu in neverjetno hiter je bil na makedamu. najbrž izjema, ki potrjuje moje zgornje pisanje...

Objavljeno

Ne razumem, zakaj sploh primerjat različne kategorije motociklov?

Potovalne endure so vse "težke krave". S tremi kovčki in še drugo navlako so vsi zelo okorni in nerodni pri vragolijah po kucljih. Tudi Minsk 300 ni neka izjema. Za kros proge ali hard terene obstajajo drugi motocikli, kateri pa zaostajajo v potovalnem udobju. Samo nek kompromis, kar kdo rabi, drugače dva ali več motorjev...

Objavljeno (popravljeno)

Adventure motorji so namenjeni daljšim avanturnim vožnjam v stilu do Maroka po cesti, nato lahko tudi kaj po pesku.  Se pa z znanjem in voljo, da peljati tudi kje drugje. Enduro je timski šport..

 

 

Popravljeno . Popravil motolover
  • Všeč mi je 3

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!