Skoči na vsebino

Honda CRF 1000L Africa Twin 2016 in CRF 1100L AT 2020


Priporočene objave

Objavljeno

Pa kaj težite s temi GS-i in jim v tej temi pišete hvalospeve ....to je za eno drugo temo , tam se zbirajo petičneži , ki niso nikoli prej vozili GS in so zdej oh in sploh podkovani tako tehnično kot praktično .......čedalje bolj razumem Snecerja ! 

Se pa stavim za karkoli da dva profiča spraviš na AT in GS po težkem terenu je GS pušnil koliko je širok in dolg .......

Objavljeno
On 5/19/2016 at 4:29 PM, diskow said:

Hellas Rally Entry List TWO Cylinder:

FILOSA Ugo / Honda CRF1000
BEDINI Enrico / KTM 990ADV
CHRISTOPHE Bancarel / BMW F800GS
BOWMAN William / KTM 990ADV
LUKAS Johannes / KTM 950SE
PLUMB Nick / Husqvarna FE701
LEGNANI Carlo / Honda 650
BRENNA Damiano / KTM 950ADV
SAMANIENGO Hernan / KTM 950ADV
ZITZEWITZ Dirk Von / Honda CRF1000

 

V attachu pa celotna enocilindrska konkurenca.

Overall Final.pdf

:eek: 

Objavljeno

Evo Afrikanci :)  

veselo gledanje! 

Pa ne kregajte se toliko okrog motorjev, glavno da vsak uživa s svojim v vožnji ! :)

 

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Primerjava AT, Multistrada 1200 Enduro , R1200GS in KTM 1190 ADV


 

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
27 minutes ago, Rokic said:

Ni mi jasno zakaj, če so dali Multistrado Enduro, zakaj niso dali zraven 1190 R in GSA? Če se že gremo ADV primerjavo

Med GS in GSA ni neke bistvene razlike. Po terenu gresta približno enako, če sta enako obuta. Večji tank in večja nosilnost pri takem testu ne vplivata na rezultat. Se pa bolje pelje v prvi in v zelo nizkih obratih zaradi dodatno obtežene glavne gredi. 

Komentar testerja (pri 3:35), da imajo drugi motorji na testu v enduro mapah znižano število konj, ni pravilen. GS ima v Enduro in Enduro Pro isto število konj (za druge modele ne vem in ne morem komentirati).

Krasni posnetki!

Objavljeno
pred eno uro, Rokic pravi:

Ni mi jasno zakaj, če so dali Multistrado Enduro, zakaj niso dali zraven 1190 R in GSA? Če se že gremo ADV primerjavo

 

BTW, prva se že prodaja http://www.avto.net/Ads/details.asp?ID=10995761

mogoče zato? 

če je 800 velika potovalna endura ti se pa usajaš za tiste tri adv črke pol ne vem kaj je tu spornega...

Objavljeno

Test potovalnih andur, ki ji naredijo vsako leto ita. 

 

Objavljeno

13256382_1780754638823449_3470008860520561206_n.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
pred 1 uro, thumper pravi:

mogoče zato? 

če je 800 velika potovalna endura ti se pa usajaš za tiste tri adv črke pol ne vem kaj je tu spornega...

če je zadnje letelo name si mogoče narobe razumel poanto mojega "Zakaj...".
Predvsem me je zmotilo to, da grejo primerjat "ADV" (če so ti všeč te tri črke :P ) različico multistrade  s "cestnim" bavarcem in jodlarjem. Lahko bi primerjali Multistrado Enduro, 1190 R in GSA, torej take motorje, ki so mogoče malo bolj ADV orientirani. Potem bi mogoče tudi obnašanje na cesti bilo pri ostalih malo drugače. Se strinjaš?

Pa zanimivo, da so pri KTM skritizirali offroad zmogljivosti (ali pa je to samo avtorjevo subjektivno mnenje?).
Po drugi strani se pa strinjam s teboj. Še vedno pa čakam test nekaj v stilu CRF1000L, F800GSA, Triumph T800Xcx (XcA), Tenere (v ameriki še kakšen KLR).

 

P.S. a je mogoče kdo opazil, da skoraj pri vsakem padcu na bok poči zaščita rok.

Popravljeno . Popravil Rokic
Objavljeno
Ob ‎29‎.‎5‎.‎2016 at 18:18, Rdeči pravi:

Test potovalnih andur, ki ji naredijo vsako leto ita. 

 

Čisto nič ne razumem italjansko :(  kakšen rezime?

 

Ob ‎29‎.‎5‎.‎2016 at 19:38, Rokic pravi:

če je zadnje letelo name si mogoče narobe razumel poanto mojega "Zakaj...".
Predvsem me je zmotilo to, da grejo primerjat "ADV" (če so ti všeč te tri črke :P ) različico multistrade  s "cestnim" bavarcem in jodlarjem. Lahko bi primerjali Multistrado Enduro, 1190 R in GSA, torej take motorje, ki so mogoče malo bolj ADV orientirani. Potem bi mogoče tudi obnašanje na cesti bilo pri ostalih malo drugače. Se strinjaš?

Pa zanimivo, da so pri KTM skritizirali offroad zmogljivosti (ali pa je to samo avtorjevo subjektivno mnenje?).
Po drugi strani se pa strinjam s teboj. Še vedno pa čakam test nekaj v stilu CRF1000L, F800GSA, Triumph T800Xcx (XcA), Tenere (v ameriki še kakšen KLR).

 

P.S. a je mogoče kdo opazil, da skoraj pri vsakem padcu na bok poči zaščita rok.

Je že bil v Motorradu (še KTM 1190 je bil zraven), link je nekaj postov nazaj.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Prve težave z AT so se že pokazale: rjavenje naper, rjavenje obročev, zataknjeni gumbi na stikalih. Porodne težave, pač. Honda napoveduje kompletno zamenjavo teh delov pri naslednjih serijah in seveda vsem strankam z dotičnimi težavami. 

Objavljeno

Mogoče za tiste, ki bodo zamudili z garancijo. Pri nas bo takih najbrž kar veliko. Vprašanje, če se je kak Slovenec že toliko vozil, da je dal rji možnost priti na plano. 

Objavljeno

Glede na povprecje prevozenih kilometrov  letno zlovenskih motoristov je verjetnost, da je rja hitrejsa od njih zelo velika.

:smoke:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
Ob Friday, May 20, 2016 at 14:19, Kmet2 pravi:

Primerjate profesionalne voznike in specialne motorje in se pregovarjate kateri je boljši :lol1:

Kot sem že povedal to AT ne bo nobeden Slovenec , ki jo kupi metal po tleh ....enostavno predraga iz zato ne bo videla hard terena , vsaj pri nas , bi bil zelo presenečen če bi se kdo vozil z Ni3ous in imel novo AT .....

Isto menim za GS  in kateri zagovarjate da je GS oh in sploh za teren ga niste vozili po terenu in gledate samo komercialne videote kjer nastopajo profesionalci ki  jih boli k ... če stroj za 20k€+ zgrmi po tleh .....a je že kaj bolj jasno kam pes taco moli .....

Rad bi pa videl mojstre z GSA kako se vozijo po hard terenu  z 260+kg, še z 250ccm se te isti valajo po soft terenu ......skratka burke...... 

 

Ma jest bom pa počasi začel u štumf metat dnar. Čez par let bo v SLO že en kup motorjev imelo kakih 70k km... Glede na to, da pri  današniih lastnikih velja, da je motor, ki doseže 50k km primeren za obisk preše, se bo že našel kakšen podrsan, ki bo neprevidnemu lastniku padel s tačke za par jurjev. 

Ta guncnca itak ni za nič drugega dobra. Prešwoh, zaenkurc fereracija, pa še na jadranki ne gre mim 1098... Za tiste tri jurje kukr bo to vredn, bo sam še za po skalah metat...

Objavljeno

na NGCju sem bežno videl, da bo na sporedu oddaja v kateri dva popotnika (ena je ženska) z novo AT potujeta po mislim da maroku... ne vem kdaj bo na sporedu...sam za info, če koga zanima...

Objavljeno
pred 2 urami, siks pravi:

na NGCju sem bežno videl, da bo na sporedu oddaja v kateri dva popotnika (ena je ženska) z novo AT potujeta po mislim da maroku... ne vem kdaj bo na sporedu...sam za info, če koga zanima...

Po Maroku lahko potuješ tudi z scooterjem ....edino če izpostavljaš odajo kot zanimivost .

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
26 minutes ago, Kmet2 said:

Po Maroku lahko potuješ tudi z scooterjem ....edino če izpostavljaš odajo kot zanimivost .

al pa ford fiesto v mojem primeru, he he.....lahko pa ga prevoziš celega po kozjih stezicah, peščinah....sem pa videl napovednik-bi rekel da ena fajna reklamna akcija za moped :-) Honda zna.....vsi vemo da je afrika bolj ko ne konkurenca gs 800, tigerju 800....ampak...gs1200 ima večji tržni vrednost zato je vedno primerjava v tem segmentu.....velike endure so trenutno najbolj in....tole oddajo pa pomoje honda financira ;-)

 

Popravljeno . Popravil cb1300
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 1 minuto, cb1300 pravi:

al pa ford fiesto v mojem primeru, he he.....lahko pa ga prevoziš celega po kozjih stezicah, peščinah....sem pa videl napovednik-bi rekel da ena fajna reklamna akcija za moped :-) Honda zna.....vsi vemo da je afrika bolj ko ne konkurenca gs 800, tigerju 800....ampak...gs1200 ima večji tržni vrednost zato je vedno primerjava v tem segmentu.....velike endure so trenutno najbolj in

...ker so najbolj vsestranski motocikli ! 

Objavljeno
6 minutes ago, Kmet2 said:

...ker so najbolj vsestranski motocikli ! 

Imel gs1200....sej veš.....zame pri dveh zdrobljenih križnih vretencih očitno ne sede dolgo pokončno sedenje...oziroma ne prenesem udarcev direktno na zravnan hrbet....lažje 1000km na cestaku :-)

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 5 minutami, cb1300 pravi:

Imel gs1200....sej veš.....zame pri dveh zdrobljenih križnih vretencih očitno ne sede dolgo pokončno sedenje...oziroma ne prenesem udarcev direktno na zravnan hrbet....lažje 1000km na cestaku :-)

Ja je mel  Sinobi70 ali nekaj takšnega isti problem, je presedlal iz XTZ1200 na SS raketo . Men hrbet služi in ta AT mi je všeč !

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!