Skoči na vsebino

Honda CRF 1000L Africa Twin 2016 in CRF 1100L AT 2020


Fadil

Priporočene objave

pred 14 urami, DL650 pravi:

Jaz sem bil pred enim tednom v salonu, ampak niso imeli nič na voljo za testno vožnjo. Cena je bila na njej 12.500 brez DCT z ABS in TCS. Z DCTjem pa jurja dražja. To so vse cene z "pare na sunce" . 

Motor je orgazmičen, glede na mojo višino perfekten, tako, da .... Zdaj se ne splača kupit, bolje počakat na 2017 bodo na voljo v štirih barvnih kombinacijah.

V katerem salonu??

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 46 minutami, moto rider pravi:

V katerem salonu??

 

V Mariboru. Niti neke pretirane volje niso bili, ko sem vstopil v trgovino, tako, da sem si vzel katalog in cenik, malo sem se vsedel na razstavnega, da vidim, kako je na mojo višino in to je to ...

Popravljeno . Popravil DL650
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, moto rider pravi:

V katerem salonu??

 

O moto rider, nisem te videl 100 let ;)

A nisi ti prekruzal pol sveta z africo twin ? Ali je bila transalp ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 29. 10. 2016 at 23:20, MARE 65 pravi:

 

A je kdo vozil AT z avtomatskim menjalnikom ?

Sem jo peljal recimo temu par kilometrov, menjalnik deluje bolje kot pa na NC700X ki sem jo pelajl 2 leti nazaj, se pač pozna razvoj elektronike.

V AS-u so imeli testno, vendar ne vem če ni prodana :hmm:preveri.

 

Ob 30. 10. 2016 at 12:11, MARE 65 pravi:

Meni je zadeva vsekakor interesantna, morda naslednjo sezono. In kakšna je tvoja višina ? Kakšne pa so zdaj barvne kombinacije? 

Siva, črna, HRC in rally rdeča. Če ne prej se bo od sejma v Milanu vedelo ali je za 2017 kakšna druga barvna kombinacija v planu (nekaj se govori o rdeči). 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, skuterist pravi:

Sem jo peljal recimo temu par kilometrov, menjalnik deluje bolje kot pa na NC700X ki sem jo pelajl 2 leti nazaj, se pač pozna razvoj elektronike.

V AS-u so imeli testno, vendar ne vem če ni prodana :hmm:preveri.

 

Siva, črna, HRC in rally rdeča. Če ne prej se bo od sejma v Milanu vedelo ali je za 2017 kakšna druga barvna kombinacija v planu (nekaj se govori o rdeči). 

Hvala za odgovor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 30. 10. 2016 at 17:58, MARE 65 pravi:

O moto rider, nisem te videl 100 let ;)

A nisi ti prekruzal pol sveta z africo twin ? Ali je bila transalp ?

Motiš se. 101. Ampak se mor'va enkrat tref'nt!

Ni bilo tako hudo. Nekaj že. Se mi je pa usedla v srce. Imam pa "domotožje"...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem peljal testno julija letos, ene štiri ure po Dravski dolini in na Mariborsko Pohorje, pa  po makadamu do Rogle in nazaj čez Sl. Konjice in  Radgono  do Koroške. Po terenu se lepo pelje samo ni imela primernih gum pa sem raje bil ziheraš. Je zelo okreten motor na asfaltu, presenetljivo za 21 colsko prednje kolo. Agregat dobro vleče čez cel razpon in zelo rad vrti. Vzmetenje je dobro, zavore pa bi za moj okus lahko bile malo agresivnejše, ker se bo itak največ vozil po asfaltiranih cestah. So ba definitivno malenkost terensko naravnane. Na avtocesti nisem bil in o stabilnosti pri večji brzini ne morem komentirati. V ovinkih gorskih cest je zelo agilen in stabilen, peljal sem ga hitreje kot mojo super tenerejko in z lahkoto! V dvoje bi še najbrž tudi šlo precej dinamično z ne preveč prtljage. Porabe nisem beležil. Motor je dober za športne avanture in za potovanje, seveda pa niti v enem od teh kategorij ne briljira. Uvrstil bi ga tam nekje med KTM 950 in XT 1200 Z / R 1200 GS.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

49 minutes ago, IZTOK said:

 Uvrstil bi ga tam nekje med KTM 950 in XT 1200 Z / R 1200 GS.

KTM 950 je barvna televizija za AT,  kar se terena tice.

GS je barvna televizija , kar se ceste tice.

XTZ 1200 je barvna televizija kar se teze tice. 

Mometalno ji je KTM 1050 edina konkurenca na papirju. Novi KTM 1050/90 Adv zna biti prava stvar v tem rangu.

PS:  nova AT je neuvrsceno uvrscena za AT nostalgike in Honda fane s 13+ jurji v zepu. Ce si nezahteven v vec obzirih te besede ni slab motor. 

IMHO

10 minutes ago, Nearrain said:

 

 

Popravljeno . Popravil Nearrain
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, Nearrain pravi:

KTM 950 je barvna televizija za AT,  kar se terena tice

Možakar, ki si lasti 950 in si se z njim že vozil, pa ti ni bilo vse čisto jasno, je AT omenil kot pravo zamenjavo za KTM... Ti povem, da mu verjamem na besedo...  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 minutes ago, SF said:

Možakar, ki si lasti 950 in si se z njim že vozil, pa ti ni bilo vse čisto jasno, je AT omenil kot pravo zamenjavo za KTM... Ti povem, da mu verjamem na besedo...  

Tud jaz, ker vem, da jo bo do fundamenta predelal, Taka kot je, je kot gumitvist  brez elastik zanga.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

18 minutes ago, sayo said:

Ja, žal nova AT ni moped za dokazovanje manjvrednostnega kompleksa in € statusa zato nikoli ne bo prodana v številkah "iber mašine"...

rdeca nit ni bila smekeraj in EUR status. Slednjega nekako ne razumem prevec. 2 al pa5 jurjev razlike ...lepo te prosim...to je tko kot bi se med twingotom in cliotom napenjal.  Ce se ze hoces z evri ven metat jej namesto bel kruh,  "stoletnega",  je veliko vecja razlika v ceni, pa se vsak dan lahko status potrjujes in ne samo enkrat na vsake kvatre.

 

:smoke:

Popravljeno . Popravil Nearrain
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 32 minutami, Nearrain pravi:

rdeca nit ni bila smekeraj in EUR status. Slednjega nekako ne razumem prevec. 2 al pa5 jurjev razlike ...lepo te prosim...to je tko kot bi se med twingotom in cliotom napenjal.  Ce se ze hoces z evri ven metat jej namesto bel kruh,  "stoletnega",  je veliko vecja razlika v ceni, pa se vsak dan lahko status potrjujes in ne samo enkrat na vsake kvatre.

 

:smoke:

Pričakovan odziv...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, sayo said:

Ja, žal nova AT ni moped za dokazovanje manjvrednostnega kompleksa in € statusa zato nikoli ne bo prodana v številkah "iber mašine"...

Komu je motor sploh za dokazovanje nečesa? Kupiš, da uživaš, če imaš malo manj denarja kupiš cenejšega in še vedno uživaš. Vse materialne dobrine, ki si jih kupil zaradi drugega razloga kot za užitek, te ne veselijo dolgo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, Nearrain pravi:

Tud jaz, ker vem, da jo bo do fundamenta predelal, Taka kot je, je kot gumitvist  brez elastik zanga.

Ma ni govoril o kaki "besno predelani pizdariji"...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

36 minutes ago, SF said:

Ma ni govoril o kaki "besno predelani pizdariji"...

Zivi bili, pa vidjeli...

Super motorcek za turizem zganjat. LB Je pa dalec od turista. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pa saj je tudi tisti ubogi KTM že kar nekaj sprememb doživel. Ravno to bi rad poudaril, da za resno uporabo pač niti KTM ne pride skozi brez resnih vzdrzevalnih posegov in s tem povezanih stroškov. Je pa tudi res, da je odstotek lastnikov, ki tako eksploatirajo svoj motor zelo majhen... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

14 hours ago, Nearrain said:

KTM 950 je barvna televizija za AT,  kar se terena tice.

GS je barvna televizija , kar se ceste tice.

XTZ 1200 je barvna televizija kar se teze tice. 

Mometalno ji je KTM 1050 edina konkurenca na papirju. Novi KTM 1050/90 Adv zna biti prava stvar v tem rangu.

PS:  nova AT je neuvrsceno uvrscena za AT nostalgike in Honda fane s 13+ jurji v zepu. Ce si nezahteven v vec obzirih te besede ni slab motor. 

IMHO

 

Da ga postavljam med te motorje sem zapisal zato, ker sem te že vozil. Mišljeno pa je bilo v smislu, slabši na terenu od KTM 950 in slabši na cesti oz. kot potovalnik od XT 1200 z / R 1200 GS. Ostalih večjih KTM-ov nisem vozil pa zato res ne morem primerjat, če nečesa ne poznam. Ne razumem pa navedbe glede teže o super tenerejki? Če misliš pretežka, ja lahko bi malo shujšala a ni tako zelo moteče. Bolj bi znala biti moteča višina sedeža za manjše voznike. Ko se pa začne premikati pa je presenetljivo okreten motor. Karakteristike se precej izboljšajo ko zamenjaš gume, Bridgestonke niso najboljše zanjo. Z Metzeler Next pa je čisto drug motor! Kar naenkrat sam pade v ovinek, boljša vodljivost in boljši feedback. Skratka, kar je med platišči in asfaltom je še kako pomembno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gume še najbolj spremenijo motor. Čudi me, da Honda ni testnim motorjem dajala bolj resnih terenskih gum. Kaj so mislili, da se bodo z njim vozili do Starbucksa?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 26 minutami, motolover pravi:

Gume še najbolj spremenijo motor. Čudi me, da Honda ni testnim motorjem dajala bolj resnih terenskih gum. Kaj so mislili, da se bodo z njim vozili do Starbucksa?

Za slovenski trg Itak še tist s cimur so butnili rekord Grobnika ni dovolj cestno za ta motor...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!