Skoči na vsebino

Honda CRF 1000L Africa Twin 2016 in CRF 1100L AT 2020


Priporočene objave

Objavljeno

Ja sem že opazu. Iz tam so slike :) To so zgolj mokre sanje. Pa toliko dat za motor in predelavo se ne splača Užitek je pa mogoče 5% večji od motorjev z 2x manj  €... 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
On ‎11‎/‎6‎/‎2016 at 10:17 PM, celjan89 said:

Ja sem že opazu. Iz tam so slike :) To so zgolj mokre sanje. Pa toliko dat za motor in predelavo se ne splača Užitek je pa mogoče 5% večji od motorjev z 2x manj  €... 

Se tudi jaz podpišem pod tole. Stilling in tunning je hudičevo drag. Pa še nekaj, zgleda hudo a še vedno ima 230 kg.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Res hud koncept. Zdej pa že nevem, če ji ne bi še supermoto kolesa dal, potem je pa tudi ciklistika mal drugačna, bolj povšeči nevajenim 21".

Glede 230 kg, res da so nedvoumno na njej, samo so hudičevo dobro razporejeni. sam sem jo pejal enako ali lažje kot kako 200 kilco. Osebno ne vem če bi dal prednost alu okvirju, predvsem zaradi občutljivosti na zlorabe (pokanje geštelov na aprilijah, zlomljene nihajke na GS-ih..)

Objavljeno

Teža ni (tako velik) problem, dokler se pelješ. Problem je, ko se ne in je treba motor pobirat. In endure se pobira. Pa vleče iz grab. Pa meče po vzponih. Pa meče na spustih. Pa zakoplje v blato in tako dalje... 

Objavljeno

to je največji problem, ko začne motor v blatu namesto naprej notri pobirat in ko ne gre več potem veš kaj so kile :)

Objavljeno

Itak delajo za vse potovalne euduro motorje reklame v stilu adventure bike. Hudo opremljen motor z hard enduro gumami v pesku puscave. In kako ga moster pici, le kdo ne bi kupil:winkiss:

Realnost je drugacna, s temle ne probaj nizi blizu blata in peska priti. Motor ni za to narejen. Razen tega v Evropi niti taksnih gum ne smes nataknit ker zahtevajo razred 59V ali celo 69V. Pol pa najdi enduro gumo:fyou:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

A kovčki pašejo na tak bolj "strupen" motor? ...za po lokalnih brezpotjih je pa še vedno preveč vsega.

Težka je ta enduro scena :hmm:

Objavljeno

So angleški podnapisi:

 

  • Všeč mi je 3
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Modelno leto 2017

15338630_10202593770282508_4937020611204996576_n.jpg

15284182_10202593770482513_3873928728298845368_n.jpg

15284054_10202593770602516_6216228434816666722_n.jpg

15268008_10202593770722519_8778368034250785459_n.jpg

15253523_10202593770322509_4912335441188738004_n.jpg

  • Všeč mi je 6
Objavljeno
pred 19 urami, Roman HD pravi:

Modelno leto 2017

15338630_10202593770282508_4937020611204996576_n.jpg

15284182_10202593770482513_3873928728298845368_n.jpg

15284054_10202593770602516_6216228434816666722_n.jpg

15268008_10202593770722519_8778368034250785459_n.jpg

15253523_10202593770322509_4912335441188738004_n.jpg

A je kaj drugače kot 2016?

Objavljeno
pred eno uro, MARE 65 pravi:

A je kaj drugače kot 2016?

Emisijski razred 4 potrjen, ne vem pa kaj so storili s šicami na obročih. Veliko reklamacij je bilo po vsem svetu glede patine, ki je nastajala po špicah ... Bolj detajlno se pa nisem spuščal.

Objavljeno
3 hours ago, sulica said:

Sej ne morem verjet.....ne znam nemško ampak vidim Caponord na 1 mestu ? Je samo v nemščini ali tudi v angleščini ?

1.mesto si je delila z AT.

Objavljeno

Kaj pa naj bi bilo narobe s capotom? Na asfaltu na gorskih cestah je sigurno boljši od konkurence na testu...Ni pa za na šoder ne vem kaj...

Objavljeno
Ob 6. 12. 2016 at 7:04, hy650 pravi:

Kaj pa naj bi bilo narobe s capotom? Na asfaltu na gorskih cestah je sigurno boljši od konkurence na testu...Ni pa za na šoder ne vem kaj...

po moje Afrika ne spada v ta test...je bolj za off kakor drugi motorji, pa še 200ccm manj ima.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

honda je naredila nekaj , kar se dejansko ne da spraviti v nek primerjalni test po isti namembnosti motorja.. ali je okoli 1000ccm pa ima 19 col ali pa ima 800 ali 1200 ccm kar spet ni neka realna primerjava.. je pa prepričala kar nekaj kupcev odkar se prodaja..če se bo izkazala za trpežno kobilico bo znala lepo naslediti staro AT ..

Objavljeno

...MENI zanimivo nekaj ne potegne... hodim po sejmih, Verona, Muenchen... mal posedim na motorjih, tudi endurah, ampak ZIC NA  A.T. mi ne sede... na testu ga hvalijo... Caponord se mi zdi luksuz kar se sedenja tiče napram A.T., najboljše pa definitivno sedim na Super Tenere... ampak očitno je ta OBČUTEK po KAKŠNI minuti povsem napačen in po neki dolgi furi "špartanski" zic na A.T. očitno nudi zelo zavidljivo udobje... Caponord je meni osebno izredno všeč... poleg tega ima zame velik plus pred A.T. zaradi tempomata, je pa res, da je malo bolj požrešen... BMWja ne mešam tu zram namenoma... ker ga ne bom imel iz nekaj preprostih razlogov: PREVEČ JIH JE, vprašljiva je zanesljivost in dragi servisi.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Tudi meni je sedež na AT beden. Zdi se mi, da je preozek in zaradi tega je neprijeten občutek, mogoče neka lažja bolečina z notranje strani stegen. Si ne predstavljam, da bi tako vozil 8 ur ali več.

Objavljeno

Točno to sem jaz opazil.. . Ampak glede na prebrane teste, se očitno oba motiva in je zic udoben...

Me je pa težko v to prepričat, ker težko odmislim svoj fotelj na vulkanu.

 

Objavljeno

Tudi na stari afriki po cele dneve na motorju se je dalo zdržat... Tako da verjamem da je tole luksuz proti stari africi...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!