Skoči na vsebino

Honda CRF 1000L Africa Twin 2016 in CRF 1100L AT 2020


Priporočene objave

Objavljeno
Ob 5. 10. 2017 ob 19:59, tezno pravi:

Danes enkratnih 140 km pri 24 stopinjah.

 

20171005143752.jpg

Imaš povišan vizir? kako se obnese na tvojo ?? višino, recimo avtocesta:?

Objavljeno

Ja, original povišanega in pri mojih 185cm mi je poleti v vročini bil celo preveč ker tam do 100km/h sploh nič ne piha. Drugače pa zelo zadovoljen in ni nobenega problema tudi pri 200km/h.

Še dve od včeraj:

20171007141113.jpg

20171007132403.jpg

Objavljeno

Dolgo sem tudi sam razmišljal, da bi si nabavi povišan vizir, ampak sem si premislil. Zakaj? Predvsem zato, ker sem imel prej na V-stromu Givi Airflow prednjo šipco in je bila za pozimi in spomladi zakon, poleti pa je bilo prevroče za njo.

Pri original šipci je prvo za sprobat narediti distančnike, da se jo postavi v bolj pokončno lego. Meni je to izredno pomagalo, s tem da za njo še vedno ni vroče. Ko sem pa še drugo čelado sprobu je bilo pa sploh boljš ;)

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Meni pri 185 cm tudi malo piha, ampak na mopedu moraš mal čutit piš vetra...drugače moraš raje v avto ;)

Ena iz petkovega kruzanja po Krku...

 

20171013_125539.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Jaz sem nabavil "Batzen Screen Risers". V bistvu imaš originalno šipo ki jo sedaj lahko pomikaš po višini. Ko pritrdiš nosilce je v osnovi višja za cca 2 cm in malo bolj ven. Brez težav pošlje v SLO, montaža neproblematična tudi za laike.

Več pa na linku:

batzen-scheibenverstellung-crf1000l-africa-twin

 

Slika je pa "sobotna" :) 

most.jpg

Popravljeno . Popravil skuterist
Objavljeno
pred 2 urami, skuterist pravi:

Jaz sem nabavil "Batzen Screen Risers". V bistvu imaš originalno šipo ki jo sedaj lahko pomikaš po višini. Ko pritrdiš nosilce je v osnovi višja za cca 2 cm in malo bolj ven. Brez težav pošlje v SLO, montaža neproblematična tudi za laike.

Več pa na linku:

batzen-scheibenverstellung-crf1000l-africa-twin

 

Slika je pa "sobotna" :) 

most.jpg

mogoče bo kmalu na voljo tudi za africo?

Objavljeno
pred 16 urami, skuterist pravi:

Jaz sem nabavil "Batzen Screen Risers". V bistvu imaš originalno šipo ki jo sedaj lahko pomikaš po višini. Ko pritrdiš nosilce je v osnovi višja za cca 2 cm in malo bolj ven. Brez težav pošlje v SLO, montaža neproblematična tudi za laike.

Več pa na linku:

batzen-scheibenverstellung-crf1000l-africa-twin

 

Slika je pa "sobotna" :) 

 

In kako se obnese ?

Objavljeno (popravljeno)
pred 22 urami, MARE 65 pravi:

In kako se obnese ?

Meni dobro. Imam jo malo dvignjeno, ne čisto do konca. Je manj "prepiha" in hrupa vetra kot je bilo prej.
Mogoče mi je "žal" to da nisem naročil modela z nosilcem za navigacijo.

Popravljeno . Popravil skuterist
Objavljeno

Počasi se odločam za nakup AT, jo je šel kdo prej sprobat na testno? V Vojniku sem dobil ponudbo 10 minut testne vožnje...

Objavljeno
pred 20 urami, ArcaneWater pravi:

Počasi se odločam za nakup AT, jo je šel kdo prej sprobat na testno? V Vojniku sem dobil ponudbo 10 minut testne vožnje...

...raztegneš na 20 minut in jo potem vplačaš :grupni:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Ob ‎25‎. ‎10‎. ‎2017 ob 9:04, ArcaneWater pravi:

Počasi se odločam za nakup AT, jo je šel kdo prej sprobat na testno? V Vojniku sem dobil ponudbo 10 minut testne vožnje...

Ali greš v AS Domžale in se tam dogovoriš.

Objavljeno

Še dober teden do predstavitve prenovljenega modela.
Večji rezervoar je baje potrjen.

Špekulacije okrog:

- števca (nov, podoben kot je pri x-adv)

- ride-by-wire (in posledično tempomata in načinov vožnje)

- boljšega vzmetenja

- tubeless

Počakajmo še dober teden in bo znano :)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

No, pa so znane novosti:

  • Longer travel suspension (front 252mm, rear 240mm ), flatter seat and more upright riding position (taller seat 900mm or 920mm; handlebar position is 32.5mm higher and pulled back 5mm).
  • Extended fairing protection and taller screen (80mm)
  • Heated grips as standard plus AC charging socket
  • Rider’s footpegs/pillion footpeg hangers designed for off-road use
  • Stainless steel spokes offer durability and ease of care
  • Emergency Stop Signal function for rear indicators
  • Ground clearance is 270mm
  • Wet weight is 243kg (253kg DCT).
  • Throttle By Wire (TBW) brings with it 3 rider modes to tailor engine character and traction
  • The riding modes are comprised of different levels of Power (P), Engine Braking (EB) and Honda Selectable Torque Control (HSTC)
  • HSTC now has 7 levels and OFF
  • New intake design and exhaust aid mid-range response
  • New exhaust also designed to improve engine note
  • New lighter balance shaft weight
  • New lithium-ion battery saves 2.3 kg and enhances durability
  • Power is smooth and consistent, with linear torque delivery
  • Assist/slipper clutch helps upshifts and downshifts
  • Larger reservoir (24.2 litres )

    23244555_10159624748210341_60254144461515

    Ni pa še jasno ali bodo na voljo tudi tubeless kolesa ali ne ( nekaj se šušlja kot opcija).

Vir: Honda News

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 9 urami, Rokic pravi:

No, pa so znane novosti:

.........

Ni pa še jasno ali bodo na voljo tudi tubeless kolesa ali ne ( nekaj se šušlja kot opcija).

Vir: Honda News

Pa dva jurčka cena gor...tako ni težko posodabljat...

Honda's Africa Twin platform grows today with the announcement of the 2018 CRF1000L2 Africa Twin Adventure Sports, which was introduced alongside an updated standard 2018 CRF1000L Africa Twin at the EICMA motorcycle show in Milan. Following a European release early next year, both models will be available in the U.S. in summer of 2018. Suggested retail price for the Adventure Sports model is approximately $2,000 higher than that of the current Africa Twin.

Objavljeno (popravljeno)

jap, zdaj smo na ceni KTMa 1090 R ;)
Navadna različica bo ostala po fiziki enaka (vzmetenje, šasija, sedež...), s tem da pobere nekaj bonbončkov od Adventure sports (motor, airbox, izpuh, ride-by-wire, števec, inox napere...). So ubrali podobno pot kot konkurenca (KTM 1090 Adveture  in 1090 Adventure R, BMW F8x0 GS in F8x0 Adventure).

 

Edit: vidim da so onemogočli linkanje
2018-honda-crf1000l2-africa-twin-sports-2018-honda-crf1000l2-africa-twin-sports-

Popravljeno . Popravil Rokic
  • Všeč mi je 3
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Moja malenkost z en kup dodatkov ... 2017 klasični menjalnik ...

20170925_111122.jpg

Objavljeno
pred 19 urami, Roman AT pravi:

Moja malenkost z en kup dodatkov ... 2017 klasični menjalnik ...

Uh kako je umazana...hecam se. Katere gume imaš gor?

Objavljeno
20 hours ago, Roman AT said:

Moja malenkost z en kup dodatkov ... 2017 klasični menjalnik ...

20170925_111122.jpg

Si dal kaj na vago? Takole "road ready" z gorivom in praznimi kovčki. 

Objavljeno
pred 8 urami, motolover pravi:

Si dal kaj na vago? Takole "road ready" z gorivom in praznimi kovčki. 

Mikoli sploh nisem pomislil ne to.

Objavljeno
43 minutes ago, Roman AT said:

Mikoli sploh nisem pomislil ne to.

Pelji se za hec, da boš vedel. Verjetno boš presenečen nad rezultatom v primerjavi s tovarniškimi podatki.  V Dobu na Prodniku ti brez problema stehtajo, verjetno tudi v Lj. na Dinosu.

Objavljeno
pred 20 urami, MARE 65 pravi:

Sem bil pa že tik pred nabavo novega višjega vizirja pa sem našel tole http://www.swegotech.com/Forkshield-Africa-Twin-CRF1000L-stop-ADV-helmet-vibrations.html tip opisuje točno to s čimer sem imel tudi sam probleme, se pravi z senčnikom na čeladi Schubert E1. Rezkiral in naročil, čeprav je poštnina skoraj toliko kot komad ploščice, pa da vidimo.

Mare predno sem svojo kupil sem naredil celo disertacijo glede vseh dodatkov :D eni hvalijo tole ploščico jaz sem pa raje "balanc torbico" pri wunderlichu naročil :) Preusmeri zrak iz tunela stran in ni več težav s tem vetrom.

Objavljeno (popravljeno)
pred eno uro, Roman AT pravi:

Mare predno sem svojo kupil sem naredil celo disertacijo glede vseh dodatkov :D eni hvalijo tole ploščico jaz sem pa raje "balanc torbico" pri wunderlichu naročil :) Preusmeri zrak iz tunela stran in ni več težav s tem vetrom.

Hmmm...pametno Polde :)...še ena dodatna opcija...we will see....se pravi, da je dejansko problem pihanja pri vilicah.

Popravljeno . Popravil MARE 65

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!