Skoči na vsebino

Honda CRF 1000L Africa Twin 2016 in CRF 1100L AT 2020


Priporočene objave

Objavljeno
pred 2 minutami, MARE 65 pravi:

Hmmm...pametno Polde :)...še ena dodatna opcija...we will see....se pravi, da je dejansko problempihanja pri vilicah.

Problem? Če te veter moti potem bi se temu lahko tako reklo ... :) Piha skozi ja ... sem probal z roko vse možne variante kje pride zrak skozi ... Drugače pa, če obvladaš angleško ... forum AT ... tam izveš še mnogo drugih zanimivih stvari ...

http://www.africatwinforum.com/forum/113-honda-crf1000l-africa-twin-general-discussion-forum/

to je bila prva stvar, ko sem lani začel razmišljat o nakupu. Direkt na forum in vse preštudirat ;):)

Objavljeno
pred 22 urami, MARE 65 pravi:

Uh kako je umazana...hecam se. Katere gume imaš gor?

Mitas E07 navadne ... navdušen nad njimi ... v kleti pa TKC80 ... ampak tele Mitaske pa še kar trajajo in trajajo ... 17.000 km naredil letos ...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 27 minutami, Roman AT pravi:

Problem? Če te veter moti potem bi se temu lahko tako reklo ... :) Piha skozi ja ... sem probal z roko vse možne variante kje pride zrak skozi ... Drugače pa, če obvladaš angleško ... forum AT ... tam izveš še mnogo drugih zanimivih stvari ...

http://www.africatwinforum.com/forum/113-honda-crf1000l-africa-twin-general-discussion-forum/

to je bila prva stvar, ko sem lani začel razmišljat o nakupu. Direkt na forum in vse preštudirat ;):)

Ne moti me toliko veter, sem že napisal nekaj časa nazaj, da malo pa mora pihat...motit me je začelo ko sem nabavil novo čelado s šiltom, super zadeva, naredi kar fajn senco, ampak mi je pri večji hitrosti 60+ začela rahlo vibrirat, kar pa postane po določenem času moreče, brez šilta je boljše...ampak zakaj pa sem potem kupil čelado s šiltom :rolleyes:

Veliko voziš po makadamu?

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 3 minutami, MARE 65 pravi:

Ne moti me toliko veter, sem že napisal nekaj časa nazaj, da malo pa mora pihat...motit me je začelo ko sem nabavil novo čelado s šiltom, super zadeva, naredi kar fajn senco, ampak mi je pri večji hitrosti 60+ začela rahlo vibrirat, kar pa postane po določenem času moreče, brez šilta je boljše...ampak zakaj pa sem potem kupil čelado s šiltom :rolleyes:

Veliko voziš po makadamu?

Kako bi ti rekel :) s kilometri postanemo pametnejši :) ADV motor in potem paše čelada s šiltom. Dosti jih vozi samo po cesti in šilta sploh ne potrebujejo.

Čedaje več vozim po brezpotjih oziroma makadamu. Sej cesta ni napačna ampak na ostalih podlagah spoznaš kaj je tvoj motor sposoben. V nedeljo sta me dva vzela kos poti s sabo in mi pokazala tist taprav teren ... adrenalina kolikor hočeš ... pasalo je ko hudič ... ceste so ratale samo transfer do pravih poti za AT.

Letos naredil cca 3.000 km off road, večinoma makadam in kolovozi.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 56 minutami, Roman AT pravi:

Kako bi ti rekel :) s kilometri postanemo pametnejši :) ADV motor in potem paše čelada s šiltom. Dosti jih vozi samo po cesti in šilta sploh ne potrebujejo.

Čedaje več vozim po brezpotjih oziroma makadamu. Sej cesta ni napačna ampak na ostalih podlagah spoznaš kaj je tvoj motor sposoben. V nedeljo sta me dva vzela kos poti s sabo in mi pokazala tist taprav teren ... adrenalina kolikor hočeš ... pasalo je ko hudič ... ceste so ratale samo transfer do pravih poti za AT.

Letos naredil cca 3.000 km off road, večinoma makadam in kolovozi.

Super, tudi sam imam rajše odmaknjene makadamske ceste (tudi s kolesom), samo mi fali izkušenj vožnje po terenu in s tem posledično jajc haha...bo treba pač več vozit off road.

Objavljeno

Če bi sedaj menjal moped bi bil ta naslednji. Občutek, da bi šel na manj ne bi prevagal nad dejstvom, da ima ta dovolj vsega....:smoke:

Objavljeno

A se da sipa stelat po visini,oziroma, ali se dobi tudi manjsa.?

Objavljeno
pred 3 urami, luxsa pravi:

A se da sipa stelat po visini,oziroma, ali se dobi tudi manjsa.?

Naknadno se lahko kupi manjša. Original pri zdajšnjem modelu ni nastavljiva. Dvomim, da se to lahko pri novem modelu to lahko. Bi sigurno še za to reklamo delali. Batzen ima vidila za dvigovanje stekla. Najnižja pozicija je oriiginal višina.

Objavljeno

Sem vozil testno par sto km,pa me je motilo ker sem moral gledat skozi sipo ko da sem postar,drugace lusten moped,mogoce kandidat za naslednjega cez dve sezoni.

Objavljeno
pred 12 minutami, luxsa pravi:

Sem vozil testno par sto km,pa me je motilo ker sem moral gledat skozi sipo ko da sem postar,drugace lusten moped,mogoce kandidat za naslednjega cez dve sezoni.

Predvidevam, da na Ebayu obstaja opcija tudi krajše šipce. Mene osebno prav tako na večih motorjih motijo previsoki vizirji skozi katere moram gledati, nekateri od teh zelo moteče izrodijo samo sliko ceste.

ene dve krajši šipci na hitro:

s-l1600.thumb.jpg.c78a67c7c9f915199f36e2bfdc441e53.jpgs-l1600.thumb.png.031691cc7c3025d96b0f32908ded1c41.pngs-l1600.thumb.png.fb0e850beb7bbbed89d93204c52f8751.png

puig je 5cm nižji od originala

Objavljeno
pred 6 urami, DAMI34 pravi:

Predvidevam, da na Ebayu obstaja opcija tudi krajše šipce. Mene osebno prav tako na večih motorjih motijo previsoki vizirji skozi katere moram gledati, nekateri od teh zelo moteče izrodijo samo sliko ceste.

ene dve krajši šipci na hitro:

s-l1600.thumb.jpg.c78a67c7c9f915199f36e2bfdc441e53.jpgs-l1600.thumb.png.031691cc7c3025d96b0f32908ded1c41.pngs-l1600.thumb.png.fb0e850beb7bbbed89d93204c52f8751.png

puig je 5cm nižji od originala

Letos spomladi je bilo bolj malo dodatkov. Sedaj jih je pa ko listja in trave. Lani jeseni sem se kar namatral z dodatno opremo in cenami za mojo AT. V glavnem se da pa sedaj vse dobit po nekih normalnih cenah.

Redko kdaj gledam skozi vizir. V glavnem čez njega. Izven ceste pa večinoma stojim na motorju.

Objavljeno

Spomladi (beri nekje Marca) naj bi bila nova AT v Sloveniji - neuradni in zanesljivi viri :D;) 

Bomo pa verjetno tam nekje Junija organizirali srečanje AT (stare in malo manj stare AT) - neuradni viri in nezanesljivi viri ;):):D :panic:

Tale skakajoča žogca mi je blazno všeč ;):D

Objavljeno (popravljeno)

@luxsa, ne vem kakšne višine si, vendar za mojih dobrih 180 cm stalno gledam nad njo. Mogoče pa si imel touring šipco na testnem, ki je tudi višja.

@Roman AT bil bil že cajt za kakšno srečanje :)

 

Pa še malo akcije (za spremljavo skrbi full Termi :) )

 

Popravljeno . Popravil Rokic
Objavljeno
9 hours ago, Rokic said:

@luxsa, ne vem kakšne višine si

cca 183, sipa je bila tako velika da ni bilo variante da bi gledal cez njo, pa gor so ble ful grobe kramparce,ker so pred mano testiral znalci od motosi,kao po terenu,pelal se je kljub temu cist v redu.

Objavljeno

Sem peljal testno (en krog - pol ure in po cesti) model 2016 s serijsko šipo (avto menjalnik) in se nad 90kmh ni dalo vozit z odprtim vizirjem na S2 (turbulenca). Sem peljal še več različnih v isti sezoni in je bila to zadevno najslabši moped. :eek:. Se pa drugače kar lepo pelje edino mal je podhranjena proti GSu.

Objavljeno
4 hours ago, luxsa said:

sipa je bila tako velika da ni bilo variante da bi gledal cez njo

Blagor enim ...

Objavljeno

Mater zdaj pa imam problem, me spomni na vic o profesorju z brado, ko ga študent vpraša če spi z brado pod kovtrom ali nad kovtrom in pride naslednji dan na faks ves skozlan, ker ni vedel kam naj da brado...

Jaz pa se ne spomnim ali gledam skozi šipo ali čez šipo, vsekakor me do sedaj to ni motilo hmmm...moram probat ;)

  • Haha 2
Objavljeno (popravljeno)
pred 12 urami, luxsa pravi:

cca 183, sipa je bila tako velika da ni bilo variante da bi gledal cez njo, pa gor so ble ful grobe kramparce,ker so pred mano testiral znalci od motosi,kao po terenu,pelal se je kljub temu cist v redu.

Očitno je bila touring šipca. Sem podobne višine kot ti, pa brez problema gledam čez njo (navadna šipca).

pred 10 urami, gsxf750 pravi:

Sem peljal testno (en krog - pol ure in po cesti) model 2016 s serijsko šipo (avto menjalnik) in se nad 90kmh ni dalo vozit z odprtim vizirjem na S2 (turbulenca). Sem peljal še več različnih v isti sezoni in je bila to zadevno najslabši moped. :eek:. Se pa drugače kar lepo pelje edino mal je podhranjena proti GSu.

Zamenjaj čelado za kaj boljšega :P:P  (hec)
Jaz sem opazil naslednje. Caberg Duke (preklopna), ki ima preko 80k km za sabo se mi vizir zapre pri cirka 110 km/h. Je pa res že bogi mehanizem in slabo drži.

Nolan N104 EVO, mi je bila super na testu, razen da je vizir toliko premikalo, da sem se bal, da ga bom izgubil. Zaprl pa se mi ni sam od sebe. Je bila pa veliko bolj tiha  kot Caberg.

X-lite 1004, treslo glavo zaradi turbolenc in tudi glasna mi je bila proti N104Evo. Enostavno se mi ni obnesla. Vizir pa je bil podobno miren kot pri Cabergu (sta tudi podobne debeline in posledično oba dokaj trdna).

Sem pa sam razmišljal, da bi si dal touring šipco gor pa sem se premisli. Razlog: poleti zna bit za touring šipco peklensko vroče (izkušnje iz Stroma in Givi Airflow). Naj kar piha in šumi če ima voljo. Dam pa muziko bolj na glas in zaprem zračnike :P

 

Glede podhranjenosti - 1000 kubikov in 95 konjev vs. 1200 kubikov in 125 konjev. Nekaj malega pa je razlike ;)

Popravljeno . Popravil Rokic
  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Pri teh "Adventure" motorjih sploh pridejo do izraza osebne nastavitve. 

Pri mojih 83-86 kg in 180 cm sem si jo super naštelal kar se tiče vetra in nastavitve amortizerjev. Pri hondi so kalkulirali s težo nekje med 70-85 kg in jo tukaj nekje serijsko nastavili. Vsa dodatna oprema in teža voznika v bojni opremi, vpliva na amortizerje in na obnašanje motorja.. Tisti, ki se okoli peljejo v dvoje z veliko opreme, so razočarani nad AT. Vsi menjajo amortizerje, ker enostavno ne najdejo prave nastavitve. Po tujih forumih so se veliko razpisali o menjavi vzmetenja (čez jurčka po tamalem) in potem ugotovili, da je super in čisto drugačen motor, kot na original vzmetenju.. Vsi ostali z manjšo težo pa so super zadovoljni.

Imam original šajbo z vodili za pomik v višino (cca 5-8 cm - nisem meril). Čelada Shoei ADV s šildom, Vedno gledam oziroma vidim čez rob šipe. Če je deževje moram premakniti glavo izza zaveterja šipe, da mi odpihne dežne kapljice z vizirja. Je pa res, da veter po kanalu amortizerjev piha direktno v rob šilda. Res neugodno. Rešil sem zadevo s torbico na balanci, ki ravnoprav preusmeri veter, da ni nadležnega vibriranja šilda in čelade.

Kar se pa hitrosi po cestah tiče je pa AT hendikepirana s sprednim 21 colskim kolesom. Če bi bil spredaj manjši potem bi bilo noro za po cestah :) Se pa zadeva obrne pri vožnji po makadamih in kolovozih ... povsod tam kjer se ne potrebuje hard enduro ali pa kros motorjev.

Zgoraj sem objavil video o čisto lepi Adventure vožnji ... mislim pa, da sta se možakarja prav prijetno zdivjala :D:)

Težko bi se s kakšnim GS-om pojal na tak način. Je pa res, da kdor obvlada ta pač obvlada.

Me je pred meseci kontaktiral  Avstralec in me spraševal o cestnih gumah za AT, ker mamo evropejci toliko asfaltnih cest. Revež ima izpred svoje garaže 3 dni off roada do prvega vulkanizerja, da se potem lahko pelje po cesti na dopust v večje mesto. Naročil gume kar na njegov naslov in jih pri njemu zamenjal. Po 14 dneh dopusta in asfalta pa obratno :):D

Blagor se enim :D:)

Zame je tale AT super zadeva za moj stil vožnje, hitrost, težo in potrebe. Lahko bi pa ciljal na Ducatija in tistih 150 konjev. Sam kaj bi spomladi kupil, da nebi imelo več kot 230 kg suhe teže in da mi bi bilo všeč.

Sanjal sem tisto ta staro ki ima dve okrogle luči spredaj ... no ja ... ta nova ji je podobna ;):D

 

Popravljeno . Popravil Roman AT
Objavljeno
pred 5 urami, Roman AT pravi:

Zame je tale AT super zadeva za moj stil vožnje, hitrost, težo in potrebe.

To je najpomembnejša poanta vsakega motorina...da imaš tisto, kar ti odgovarja....ne glede na znamko, kubike, konje...in kobile. Če si zadovoljen, potem je vožnja užitek in tudi...kar je zelo pomembno...varna...veliko bolj, kot če si posiljen z motorjem, ki so ti ga izbrali drugi.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Lastniki africe...imam vprasanje ali se vam kdaj pojavlja backfire pri neogretem motorju?

Objavljeno
pred 2 urami, motom pravi:

Lastniki africe...imam vprasanje ali se vam kdaj pojavlja backfire pri neogretem motorju?

Zdravo, imam akrapovičev lonc in se pojavlja pri vožnji na dol, ko zaprem gas ali pa če bremzam z mašino. Original avspuh tega nebi smel početi ...

Objavljeno

Da bom bolj natancen... sprasujem za backfire skozi airbox, sicer bolj pritajen, vseeno pa ga ne mores spregledat. 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!