Skoči na vsebino

Honda CRF 1000L Africa Twin 2016 in CRF 1100L AT 2020


Priporočene objave

Objavljeno
pred 32 minutami, motom pravi:

Da bom bolj natancen... sprasujem za backfire skozi airbox, sicer bolj pritajen, vseeno pa ga ne mores spregledat. 

Ne tega pa nimam ... nikoli zasledil ...

Objavljeno (popravljeno)

@motom,se ne spomnim, če ravno pri neogretem, se pa je zgodilo parkrat.  Pa tudi nisem še pogruntal kdaj. Se mi je zgodilo, da pri čakanju na vključitev s stranske na glavno, da sem parkrat "blipnil" gas in je blo slišat backfire. Spet, ni to pravilo. Kdaj se zgodi, potem pa par 1000 km nič. Pojma nimam. Ampak nč takega. Glavno, da mašinca laufa.
@Roman AT, iz avspuha pa tudi original poka :D še posebej, ko je fanj segret. Narejeno za živcirat prepočasne voznike avtov :D Se hitro umaknejo na stran, al pa vsaj desni žmigavc prižgejo :D

Aja, eni se pritožujejo kako zahtevno je plastike dat dol, da prideš do filtrov zraka. Imbus 5 mm, ki je pod sedežem, križni izvijač za plastične klipse in vijake filtra in pol ure dela :) Simple, ko jih 2x daš dol :)

Popravljeno . Popravil Rokic
Objavljeno
pred 56 minutami, Rokic pravi:

@motom,se ne spomnim, če ravno pri neogretem, se pa je zgodilo parkrat.  Pa tudi nisem še pogruntal kdaj. Se mi je zgodilo, da pri čakanju na vključitev s stranske na glavno, da sem parkrat "blipnil" gas in je blo slišat backfire. Spet, ni to pravilo. Kdaj se zgodi, potem pa par 1000 km nič. Pojma nimam. Ampak nč takega. Glavno, da mašinca laufa.
@Roman AT, iz avspuha pa tudi original poka :D še posebej, ko je fanj segret. Narejeno za živcirat prepočasne voznike avtov :D Se hitro umaknejo na stran, al pa vsaj desni žmigavc prižgejo :D

Aja, eni se pritožujejo kako zahtevno je plastike dat dol, da prideš do filtrov zraka. Imbus 5 mm, ki je pod sedežem, križni izvijač za plastične klipse in vijake filtra in pol ure dela :) Simple, ko jih 2x daš dol :)

Ja sem prebiral to po drugih forumih ... ne "blipaj" gasa po nepotrebnem oziroma to ni za ta motor. Sem navajen vozit brez igranja z gasom.

Ja maska oziroma cel nos snemat za vsako stvar, ker je zelo na tesno s prostorom. Lahko bi pri Hondi malo drugače zastavili celo zadevo. Kar je je ... pol ure dela več ... pa pazit je treba na vse tiste zatiče, gumice ...

Ko zaslišim tist plastični "pk" se kar zrznem, da nisem kej polomil ... :D;)

Objavljeno
pred 10 urami, Rokic pravi:

@motom,se ne spomnim, če ravno pri neogretem, se pa je zgodilo parkrat.  Pa tudi nisem še pogruntal kdaj. Se mi je zgodilo, da pri čakanju na vključitev s stranske na glavno, da sem parkrat "blipnil" gas in je blo slišat backfire. Spet, ni to pravilo. Kdaj se zgodi, potem pa par 1000 km nič. Pojma nimam. Ampak nč takega. Glavno, da mašinca laufa.
@Roman AT, iz avspuha pa tudi original poka :D še posebej, ko je fanj segret. Narejeno za živcirat prepočasne voznike avtov :D Se hitro umaknejo na stran, al pa vsaj desni žmigavc prižgejo :D

Aja, eni se pritožujejo kako zahtevno je plastike dat dol, da prideš do filtrov zraka. Imbus 5 mm, ki je pod sedežem, križni izvijač za plastične klipse in vijake filtra in pol ure dela :) Simple, ko jih 2x daš dol :)

Verjetno zato ker je bilo na stari 750-tki treba odšraufat samo 4 vijake na vrhu kestla ;)

Ja komplicira se tam ko ni potrebe... Se kdo vpraša koliko je dela na raznih bmw-jih da menjaš sklopko, koliko pa pri hondi?

 

LP

Objavljeno (popravljeno)

Je mogoce kdo zasledil, da je teźava s prednjimi vilicami, ker se ze po nekaj 1000km obrabi aluksacija v notranjosti in to na mestu kjer je vilica stisnjena s spodnjim krizem. Vzmetenje v tem obmocju ratuje vse trse, ker je aluminij pust. Honda se vec ali manj spreneveda, nekateri pa vseeno dosezejo reklamacijo. Drugi si pomagajo in vilice zasucejo za 90°. 3x to naredis in si okrog.

Letnik 2017 ima nekaj manj zategnjen križ iz 25 na 20Nm ampak tezava ostaja.

Popravljeno . Popravil motom
Objavljeno
pred eno uro, Kawl pravi:

raznih bmw-jih da menjaš sklopko,

Odvisno od modela.... F-i imajo enako enostavno, je pa problem kontrole ventilov, spet osvisno od modela....

Objavljeno

V navodilih piše, da je pod sedežem torbica za dokumente. Ali ste jo pri vaših dobili poleg?

Objavljeno
pred 6 urami, MARE 65 pravi:

V navodilih piše, da je pod sedežem torbica za dokumente. Ali ste jo pri vaših dobili poleg?

Neka mejhna skromna torbica in en drobiž od orodja ...

Objavljeno

Za dokumente ne. Kje si to zasledil? Jaz se spomnim samo, da je tam prostor za zahaklat navodila in to je to.
Torbica s ključi pa je bila zraven, ja.

Objavljeno
pred 4 minutami, Rokic pravi:

Za dokumente ne. Kje si to zasledil? Jaz se spomnim samo, da je tam prostor za zahaklat navodila in to je to.
Torbica s ključi pa je bila zraven, ja.

Ja ven vržeš orodje ... daš dokumente not ... :D;)  pa pletenica za čelado zaklent ... ostalo pa prostor za dodatno orodje ... prav posebne torbice al pa ovitka pa ni blo nikjer ... navodila so pa v majhni izvedbi in sem jih pospravu kar k homologaciji in računu ... pa ne me spraševat, še sem navodila prebral ... :D 

  • 2 tedne pozneje...
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Resno sem se zagrel za adventure sport 2018, ker so prakticmo odpravili vse pomankljivosti. Sicer je ostal se manjko temppmata in tubeles feltne ampak za moje pojme je africa bseeno boljsa od gs850. Ce drugega ne, manj okvar.

Je kdo ze dobil komkretno ponudbo, oz koliko popusta je realno pricakovat na ceno 14.900

Objavljeno

Dvomim, da boš lahko kaj zbil. Razen na kakšni opremi. Morajo imeti enotne cene. Meni ni niti centa spustil, zato vozim, kar pač vozim:quad::blush:

Objavljeno (popravljeno)
Ob ‎29‎. ‎03‎. ‎2018 ob 20:09, motom pravi:

Resno sem se zagrel za adventure sport 2018, ker so prakticmo odpravili vse pomankljivosti. Sicer je ostal se manjko temppmata in tubeles feltne ampak za moje pojme je africa bseeno boljsa od gs850. Ce drugega ne, manj okvar.

Je kdo ze dobil komkretno ponudbo, oz koliko popusta je realno pricakovat na ceno 14.900

Lepo, če ti je všeč ... najprej testiraj in potem se odločaj ... ATAS je malo višja in ima malo večji tank poleg ostalih drobnarij ... povprašaj naokoli pri prodajalcih. Vsak nakup motorja je svoja zgodba in se lahko dogovoriš za kakšne drugačne bonitete.

Osebno sem se za moje pojme odlično dogovoril v ASu pri Jožetu ... vse kar sva se dogovorila smo se vsi tega držali ... vse je odvisno kaj bi vse pri trgovcu nakupil poleg motorja ...

Dejansko pa na sam motor dobiš malo popusta, ker se držijo določene politike od proizvajalca pa do maloprodajalca ...

Popravljeno . Popravil Roman AT
Objavljeno

Fotka, fotka manjka ;)

Objavljeno (popravljeno)
pred 8 urami, motom pravi:

20180406_200452.jpg

Ko bom velik jo bom jaz tudi imel :)

Serčno vožnjo!!

Popravljeno . Popravil Kawl
Objavljeno

Motom, čestitke za nakup :OK: Res lep motor!

Kako to, da si iz FZ1, ki je čisto drug tip motorja, presedlal na AT? Kolikor se spomnim, si bil zelo zainteresiran tudi za S1000XR.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Veliko užitkov in srečno vožnjo.

Objavljeno

XR me je odvrnil zaradi tresljajev in glasnega airboxa. Tudi oljni hladilnik je prevec izpostavljen. Na testnem sem videl na dveh mestih oljni flek. Tudi prednje vilce so bile mastne. 

Fz1 pa ostaja pri hisi. Je polno opremljen, poservisiran max. Zamenjano olje v vilcah, zavorno, svecke, olje...pa registriran do sept.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Ob 11/21/2017 ob 22:06, MARE 65 pravi:

Sem bil pa že tik pred nabavo novega višjega vizirja pa sem našel tole http://www.swegotech.com/Forkshield-Africa-Twin-CRF1000L-stop-ADV-helmet-vibrations.html tip opisuje točno to s čimer sem imel tudi sam probleme, se pravi z senčnikom na čeladi Schubert E1. Rezkiral in naročil, čeprav je poštnina skoraj toliko kot komad ploščice, pa da vidimo.

Evo namontiral, sprobal od 0 - 190 km/h, zadeva je 90% popravila zadevo, tresenje šilta je v mejah normale, vsekakor ni več tistih drobnih vibracij, mi so parale živce.

20180407_190140.jpg

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Sem bil pozoren na tvoj problem, ampak nisem zaznal nobenega toka zraka skozi tunel vilic....testiral z roko. Je res, da ima gs800 tunel na spodnjem krizu zaprt.

Meni se vcasih pojavijo turbulence na obeh straneh celade, ker je sipa preozka ali pa previsoka...kakor vzames.

Npr. Pri fz1 sem povisano sipo skrajsal za 8 cm na originalno visino in se s tem ognil turbolencam... celada je ostala v prostem toku... ne znam drugace povedat. Pa se mra sem dodal in razbil zgoscen tok. S tem sem se resil motecega hrupa.

20180408_162059.jpg

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

dost je odvisno tudi od same čelade. Recimo moja Caberg (ki je počasi zrela za menjavo) se malenkost slabše obnese kot Nolanka N104 (tu me je izredno motil prešvoh vizir, ki stalno nekaj vibrira). X-Lite 1003/1004 (ne vem več točno katero sem probal) sploh ni bila posrečena kombinacija. Preglasna, čudni piši okrog čelade. Ima pa dost boljš vizir kot N104 (debelejši in posledično manj vibrira od rahlo odprtem) Skratka, ni bila zame.
Veliko lahko rešiš, če med steklo/šipo in nosilec dodaš distančnik in si tako spremeniš sam kot. Druga možnost je "batzen", tretja pa poizkušnje z raznimi šipami/dodatki.
Meni tudi tunel nič ne moti. Res pa da imam večino časa tank torbo montirano in nekaj tudi ublaži ta tok.

Objavljeno (popravljeno)

Na FZ1 se vidi spremenjen kot šipe...

Na Africi bo pa treba nekaj naredit, da se bo dalo spodaj šipo spucat. Ne vem, a lastniki afric šipo dol jemljejo? FZ1 ima spodnji del temen in se svinjarija ne vidi.

Pa še to me moti na Africi, ko vozim po makadamu, moram gledat precej nižje in zato skozi šipo. Ni fajn.

Popravljeno . Popravil motom

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!