Roman AT Objavljeno Januar 13, 2018 Opozori Objavljeno Januar 13, 2018 pred 32 minutami, motom pravi: Da bom bolj natancen... sprasujem za backfire skozi airbox, sicer bolj pritajen, vseeno pa ga ne mores spregledat. Ne tega pa nimam ... nikoli zasledil ...
Rokic Objavljeno Januar 15, 2018 Opozori Objavljeno Januar 15, 2018 (popravljeno) @motom,se ne spomnim, če ravno pri neogretem, se pa je zgodilo parkrat. Pa tudi nisem še pogruntal kdaj. Se mi je zgodilo, da pri čakanju na vključitev s stranske na glavno, da sem parkrat "blipnil" gas in je blo slišat backfire. Spet, ni to pravilo. Kdaj se zgodi, potem pa par 1000 km nič. Pojma nimam. Ampak nč takega. Glavno, da mašinca laufa.@Roman AT, iz avspuha pa tudi original poka še posebej, ko je fanj segret. Narejeno za živcirat prepočasne voznike avtov Se hitro umaknejo na stran, al pa vsaj desni žmigavc prižgejo Aja, eni se pritožujejo kako zahtevno je plastike dat dol, da prideš do filtrov zraka. Imbus 5 mm, ki je pod sedežem, križni izvijač za plastične klipse in vijake filtra in pol ure dela Simple, ko jih 2x daš dol Popravljeno Januar 15, 2018. Popravil Rokic Roman AT 1
Roman AT Objavljeno Januar 15, 2018 Opozori Objavljeno Januar 15, 2018 pred 56 minutami, Rokic pravi: @motom,se ne spomnim, če ravno pri neogretem, se pa je zgodilo parkrat. Pa tudi nisem še pogruntal kdaj. Se mi je zgodilo, da pri čakanju na vključitev s stranske na glavno, da sem parkrat "blipnil" gas in je blo slišat backfire. Spet, ni to pravilo. Kdaj se zgodi, potem pa par 1000 km nič. Pojma nimam. Ampak nč takega. Glavno, da mašinca laufa.@Roman AT, iz avspuha pa tudi original poka še posebej, ko je fanj segret. Narejeno za živcirat prepočasne voznike avtov Se hitro umaknejo na stran, al pa vsaj desni žmigavc prižgejo Aja, eni se pritožujejo kako zahtevno je plastike dat dol, da prideš do filtrov zraka. Imbus 5 mm, ki je pod sedežem, križni izvijač za plastične klipse in vijake filtra in pol ure dela Simple, ko jih 2x daš dol Ja sem prebiral to po drugih forumih ... ne "blipaj" gasa po nepotrebnem oziroma to ni za ta motor. Sem navajen vozit brez igranja z gasom. Ja maska oziroma cel nos snemat za vsako stvar, ker je zelo na tesno s prostorom. Lahko bi pri Hondi malo drugače zastavili celo zadevo. Kar je je ... pol ure dela več ... pa pazit je treba na vse tiste zatiče, gumice ... Ko zaslišim tist plastični "pk" se kar zrznem, da nisem kej polomil ...
Kawl Objavljeno Januar 16, 2018 Opozori Objavljeno Januar 16, 2018 pred 10 urami, Rokic pravi: @motom,se ne spomnim, če ravno pri neogretem, se pa je zgodilo parkrat. Pa tudi nisem še pogruntal kdaj. Se mi je zgodilo, da pri čakanju na vključitev s stranske na glavno, da sem parkrat "blipnil" gas in je blo slišat backfire. Spet, ni to pravilo. Kdaj se zgodi, potem pa par 1000 km nič. Pojma nimam. Ampak nč takega. Glavno, da mašinca laufa.@Roman AT, iz avspuha pa tudi original poka še posebej, ko je fanj segret. Narejeno za živcirat prepočasne voznike avtov Se hitro umaknejo na stran, al pa vsaj desni žmigavc prižgejo Aja, eni se pritožujejo kako zahtevno je plastike dat dol, da prideš do filtrov zraka. Imbus 5 mm, ki je pod sedežem, križni izvijač za plastične klipse in vijake filtra in pol ure dela Simple, ko jih 2x daš dol Verjetno zato ker je bilo na stari 750-tki treba odšraufat samo 4 vijake na vrhu kestla Ja komplicira se tam ko ni potrebe... Se kdo vpraša koliko je dela na raznih bmw-jih da menjaš sklopko, koliko pa pri hondi? LP
motom Objavljeno Januar 16, 2018 Opozori Objavljeno Januar 16, 2018 (popravljeno) Je mogoce kdo zasledil, da je teźava s prednjimi vilicami, ker se ze po nekaj 1000km obrabi aluksacija v notranjosti in to na mestu kjer je vilica stisnjena s spodnjim krizem. Vzmetenje v tem obmocju ratuje vse trse, ker je aluminij pust. Honda se vec ali manj spreneveda, nekateri pa vseeno dosezejo reklamacijo. Drugi si pomagajo in vilice zasucejo za 90°. 3x to naredis in si okrog. Letnik 2017 ima nekaj manj zategnjen križ iz 25 na 20Nm ampak tezava ostaja. Popravljeno Januar 16, 2018. Popravil motom MiNa 1
MiNa Objavljeno Januar 16, 2018 Opozori Objavljeno Januar 16, 2018 pred eno uro, Kawl pravi: raznih bmw-jih da menjaš sklopko, Odvisno od modela.... F-i imajo enako enostavno, je pa problem kontrole ventilov, spet osvisno od modela....
MARE 65 Objavljeno Januar 17, 2018 Opozori Objavljeno Januar 17, 2018 V navodilih piše, da je pod sedežem torbica za dokumente. Ali ste jo pri vaših dobili poleg?
Roman AT Objavljeno Januar 17, 2018 Opozori Objavljeno Januar 17, 2018 pred 6 urami, MARE 65 pravi: V navodilih piše, da je pod sedežem torbica za dokumente. Ali ste jo pri vaših dobili poleg? Neka mejhna skromna torbica in en drobiž od orodja ...
Rokic Objavljeno Januar 17, 2018 Opozori Objavljeno Januar 17, 2018 Za dokumente ne. Kje si to zasledil? Jaz se spomnim samo, da je tam prostor za zahaklat navodila in to je to. Torbica s ključi pa je bila zraven, ja.
Roman AT Objavljeno Januar 17, 2018 Opozori Objavljeno Januar 17, 2018 pred 4 minutami, Rokic pravi: Za dokumente ne. Kje si to zasledil? Jaz se spomnim samo, da je tam prostor za zahaklat navodila in to je to. Torbica s ključi pa je bila zraven, ja. Ja ven vržeš orodje ... daš dokumente not ... pa pletenica za čelado zaklent ... ostalo pa prostor za dodatno orodje ... prav posebne torbice al pa ovitka pa ni blo nikjer ... navodila so pa v majhni izvedbi in sem jih pospravu kar k homologaciji in računu ... pa ne me spraševat, še sem navodila prebral ... Rokic 1
Rokic Objavljeno Januar 31, 2018 Opozori Objavljeno Januar 31, 2018 Če še kdo ne ve, imamo tudi FB skupino. Vabljeni lastniki CRF, XRV... Honda AT Slovenija Roman AT 1
motom Objavljeno Marec 29, 2018 Opozori Objavljeno Marec 29, 2018 Resno sem se zagrel za adventure sport 2018, ker so prakticmo odpravili vse pomankljivosti. Sicer je ostal se manjko temppmata in tubeles feltne ampak za moje pojme je africa bseeno boljsa od gs850. Ce drugega ne, manj okvar. Je kdo ze dobil komkretno ponudbo, oz koliko popusta je realno pricakovat na ceno 14.900 Roman AT 1
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno Marec 29, 2018 Opozori Objavljeno Marec 29, 2018 Dvomim, da boš lahko kaj zbil. Razen na kakšni opremi. Morajo imeti enotne cene. Meni ni niti centa spustil, zato vozim, kar pač vozim Roman AT 1
Roman AT Objavljeno April 4, 2018 Opozori Objavljeno April 4, 2018 (popravljeno) Ob 29. 03. 2018 ob 20:09, motom pravi: Resno sem se zagrel za adventure sport 2018, ker so prakticmo odpravili vse pomankljivosti. Sicer je ostal se manjko temppmata in tubeles feltne ampak za moje pojme je africa bseeno boljsa od gs850. Ce drugega ne, manj okvar. Je kdo ze dobil komkretno ponudbo, oz koliko popusta je realno pricakovat na ceno 14.900 Lepo, če ti je všeč ... najprej testiraj in potem se odločaj ... ATAS je malo višja in ima malo večji tank poleg ostalih drobnarij ... povprašaj naokoli pri prodajalcih. Vsak nakup motorja je svoja zgodba in se lahko dogovoriš za kakšne drugačne bonitete. Osebno sem se za moje pojme odlično dogovoril v ASu pri Jožetu ... vse kar sva se dogovorila smo se vsi tega držali ... vse je odvisno kaj bi vse pri trgovcu nakupil poleg motorja ... Dejansko pa na sam motor dobiš malo popusta, ker se držijo določene politike od proizvajalca pa do maloprodajalca ... Popravljeno April 4, 2018. Popravil Roman AT
Popularna objava motom Objavljeno April 6, 2018 Popularna objava Opozori Objavljeno April 6, 2018 Da zakljucim zaceto temo. AT AS je doma. Motor je res visok in sem sedez kar hitro nastavil na nizjo pozicijo. Sicer se pa pelje bomba, višine se bo pa pac treba navadit. Izpuh se pri pospesevanju dere kot kaksen duce, k sreci pa utihne ob enakomernem gasu. Poraba je pa 6, jest ga bolj ne morem sparat. Ce me bo glasnost prevec motila bom pa akrapota nabavil. Testni 2017 je bil bolj tih. In vibracij prakticno ni. Ce sem bolj natancen je zaznati nekaj bolj grobih pri pospesevanju. Nemotece. To je bilo odlocilno za nakup. Sem se pa moral konjem odpovedati. Pohvalit moram menjalnik, kratek, mehak in hiter. Pa tole samodejno izklapljanje zmigavcev je super, le pri prehitevanju kolone se pac prezgodaj izklopi. Pa se kaksen minus... bel gestel. Stevec poln info in zato nepregleden. Verjetno se navadis. Drugega se ne spomnim...pac preglasen izpuh pri pospesevanju je najvecja hiba zame. Scarabeo 500, MiNa, DAMI34 in 8 others 11
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno April 6, 2018 Opozori Objavljeno April 6, 2018 Fotka, fotka manjka Roman AT 1
Popularna objava motom Objavljeno April 6, 2018 Popularna objava Opozori Objavljeno April 6, 2018 schwantz, skalar36, igc1 in 15 others 18
Kawl Objavljeno April 7, 2018 Opozori Objavljeno April 7, 2018 (popravljeno) pred 8 urami, motom pravi: Ko bom velik jo bom jaz tudi imel Serčno vožnjo!! Popravljeno April 7, 2018. Popravil Kawl motom 1
skalaprava Objavljeno April 7, 2018 Opozori Objavljeno April 7, 2018 Motom, čestitke za nakup Res lep motor! Kako to, da si iz FZ1, ki je čisto drug tip motorja, presedlal na AT? Kolikor se spomnim, si bil zelo zainteresiran tudi za S1000XR. bajkr88 in motom 2
DAMI34 Objavljeno April 7, 2018 Opozori Objavljeno April 7, 2018 Veliko užitkov in srečno vožnjo. motom 1
motom Objavljeno April 7, 2018 Opozori Objavljeno April 7, 2018 XR me je odvrnil zaradi tresljajev in glasnega airboxa. Tudi oljni hladilnik je prevec izpostavljen. Na testnem sem videl na dveh mestih oljni flek. Tudi prednje vilce so bile mastne. Fz1 pa ostaja pri hisi. Je polno opremljen, poservisiran max. Zamenjano olje v vilcah, zavorno, svecke, olje...pa registriran do sept. TOMCAT in skalaprava 2
MARE 65 Objavljeno April 7, 2018 Opozori Objavljeno April 7, 2018 Ob 11/21/2017 ob 22:06, MARE 65 pravi: Sem bil pa že tik pred nabavo novega višjega vizirja pa sem našel tole http://www.swegotech.com/Forkshield-Africa-Twin-CRF1000L-stop-ADV-helmet-vibrations.html tip opisuje točno to s čimer sem imel tudi sam probleme, se pravi z senčnikom na čeladi Schubert E1. Rezkiral in naročil, čeprav je poštnina skoraj toliko kot komad ploščice, pa da vidimo. Evo namontiral, sprobal od 0 - 190 km/h, zadeva je 90% popravila zadevo, tresenje šilta je v mejah normale, vsekakor ni več tistih drobnih vibracij, mi so parale živce. motom, GO_Tomi in bosa 3
motom Objavljeno April 8, 2018 Opozori Objavljeno April 8, 2018 Sem bil pozoren na tvoj problem, ampak nisem zaznal nobenega toka zraka skozi tunel vilic....testiral z roko. Je res, da ima gs800 tunel na spodnjem krizu zaprt. Meni se vcasih pojavijo turbulence na obeh straneh celade, ker je sipa preozka ali pa previsoka...kakor vzames. Npr. Pri fz1 sem povisano sipo skrajsal za 8 cm na originalno visino in se s tem ognil turbolencam... celada je ostala v prostem toku... ne znam drugace povedat. Pa se mra sem dodal in razbil zgoscen tok. S tem sem se resil motecega hrupa. bosa, TOMCAT in MiNa 3
Rokic Objavljeno April 8, 2018 Opozori Objavljeno April 8, 2018 dost je odvisno tudi od same čelade. Recimo moja Caberg (ki je počasi zrela za menjavo) se malenkost slabše obnese kot Nolanka N104 (tu me je izredno motil prešvoh vizir, ki stalno nekaj vibrira). X-Lite 1003/1004 (ne vem več točno katero sem probal) sploh ni bila posrečena kombinacija. Preglasna, čudni piši okrog čelade. Ima pa dost boljš vizir kot N104 (debelejši in posledično manj vibrira od rahlo odprtem) Skratka, ni bila zame. Veliko lahko rešiš, če med steklo/šipo in nosilec dodaš distančnik in si tako spremeniš sam kot. Druga možnost je "batzen", tretja pa poizkušnje z raznimi šipami/dodatki. Meni tudi tunel nič ne moti. Res pa da imam večino časa tank torbo montirano in nekaj tudi ublaži ta tok. Roman AT 1
motom Objavljeno April 9, 2018 Opozori Objavljeno April 9, 2018 (popravljeno) Na FZ1 se vidi spremenjen kot šipe... Na Africi bo pa treba nekaj naredit, da se bo dalo spodaj šipo spucat. Ne vem, a lastniki afric šipo dol jemljejo? FZ1 ima spodnji del temen in se svinjarija ne vidi. Pa še to me moti na Africi, ko vozim po makadamu, moram gledat precej nižje in zato skozi šipo. Ni fajn. Popravljeno April 9, 2018. Popravil motom
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se