Skoči na vsebino

Honda CRF 1000L Africa Twin 2016 in CRF 1100L AT 2020


Priporočene objave

Objavljeno

Na makadamu ponavadi ne sediš in je tako rešen problem - gledaš čez šipo. Jaz je ne čistim tam pri nosilcih, ker se mi enostavno ne da vsakokrat dol dajat. Pa sem glede takih stvari picajzel ;) Pa če boš dol dajal, pazi, da ti gumi nosilci ne padejo v notranjost. Potem pa imaš kako urco razdiranja pred sabo :D

Porabo imaš nekam visoko. Mogoče se nisi še navadil na dvovaljnika. Moja se suče pod 5 litri (od kar jo imam sem na 4,7 l/100km). Turistična vožnja okrog 4 litre, izven asfalta okrog 5 l. Z rezervoarjem pridem blizu 400 km, ampak nimam dovolj med nogami da bi to sprobal :D 370 pa mi je že uspelo.

S tem novim števcem ne vem kako je, ampak pri starem jaz nimam nikoli TC na max. Tudi na asfaltu imam vedno max 2/3, ostalo pa manj ali nič.  Z žmigavci pa ti ne bo noben nič težil. Imajo vse AT za vse trge stalno prižgane. Meni se to celo zelo dopade (ideja, če se ne motim je iz US trga, ko imajo vozila smernike stalno vklopljene, da se točno ve kako široko vozilo gre nasproti). Je nekaj drugačnega od drugih in tudi točno veš še od daleč, kdaj boš srečal africo :)

P.S. počasi z original gumami. So žalost na suhem. Moje še mokrega niso vidle (in tudi si ne bi želel) in so romale v smeti (lahko, da so imele za sabo 2k prevoženih).

Objavljeno

Če bi vedel kako, bi šipo spodaj znotraj poštrihal na črno, pa bi bil mir.

Poraba bo verjetno nekaj padla, ko se ulavfa. Ampak potem bo tudi kdaj na max vrtljajih. Zdaj čez 6 nisem šel. V glavnem sem vozil 3-5. 

TC ima 7 stopenj, tovarniško na 6. Nisem nič premikal, da ga ne stresem koj novega.

Si imel tele gume gor? 

Dunlop TRAILMAX D610 - OE Honda Africa Twin

Picture of Dunlop TRAILMAX D610 - OE Honda Africa Twin

Objavljeno
Ob ‎09‎. ‎04‎. ‎2018 ob 22:04, motom pravi:

Če bi vedel kako, bi šipo spodaj znotraj poštrihal na črno, pa bi bil mir.

Poraba bo verjetno nekaj padla, ko se ulavfa. Ampak potem bo tudi kdaj na max vrtljajih. Zdaj čez 6 nisem šel. V glavnem sem vozil 3-5. 

TC ima 7 stopenj, tovarniško na 6. Nisem nič premikal, da ga ne stresem koj novega.

Si imel tele gume gor? 

Dunlop TRAILMAX D610 - OE Honda Africa Twin

Picture of Dunlop TRAILMAX D610 - OE Honda Africa Twin

Še predno sem moped na cesto postavil, so mi zamenjali gume za Mitas E07 ... zdržale so neverjetnih 17k km ... danes pa namontiral TKC70 ... bolj cestno usmerjene ... za off road pa fantje kombinirajo različne varijante različnih proizvajalcev ... Poglej na FB-ju v skupini Africa twin owners in podobno ... Drugače pa na forumu africa twin ... moja 2017 porabi tam okoli 6 litrov ... edini razlog, da bi menjal za ATAS bi bil mogoče večji tank ... tistih ne vem koliko nastavitev me pa ne zanima ... 2017 ima samo 4 možnosti TCS nastavitve in možnost izklopa ABS ...

Je pa tale ATAS že kar resno opremljena z vsemi dodatki, ki jih je potrebno pri navadni dokupiti. ATAS še nisem vozil in zato pojma nimam kako se celotna zadeva obnese ... če je izboljšana glede na navadno, ki jo bodo še naprej prodajali, potem vsekakor vredna nakupa.

Pazi pri igranju z vijaki vizirja ... res lahko padejo v masko ... potem te bodo pa preganjale tiste nemirne misli, da je treba razdreti masko ...

Lep motor si kupil in naj ti služi !!!

 

Objavljeno

Na gumi piše TUBE TYPE. Se pravi ni primerna za šlauhlos feltne.

Ali kdo ve, če je tako gumo možno s feltne sneti na roko, npr na terenu?

Ker tubeless drži kot prasica, tole bi pa mogoče lahko snel ob cesti, ali ne?

Objavljeno

Tube type lahko snameš sam in zamenjaš zračnico ali zakrpaš. Seveda moraš imeti primerno orodje za snemanje pnevmatike. Na YT imaš veliko posnetkov, kako sneti pnevmatiko. Če boš pa dal gor Tubeless pnevmatike in ker imaš platišče z špici še moraš dat zračnico pa ne bo šlo na roke na terenu.

Objavljeno
Ob 15/04/2018 ob 8:15, motom pravi:

Ali kdo ve, če je tako gumo možno s feltne sneti na roko, npr na terenu?

Komot, sam malo prakse in tehnike rabiš.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Vabilo !

Na osnovi popularnosti motorjev Africa Twin skozi zgodovino, povečanemu številu lastnic in lastnikov novih AT, smo se odločili, da organiziramo prvo srečanje.

Srečanje bo potekalo 26.05.2018 od 10:00 ure naprej v AS Domžale Motocenter, Blatnica 3a, 1236 Trzin.

Po prijetnem kramljanju, izmenjavi mnenj, nasvetov, ... se odpravimo na skupno panoramsko vožnjo (off road vožnja je izključena zaradi sopotnic/sopotnikov).

Predstavnik uvoznika AS Domžale Motocenter,  g.Jože Šparovec z ekipo, nam bodo na voljo za morebitna vprašanja, nasvete, ... 

Po vsej verjetnosti se bo lahko tudi na servisu povprašalo za kakšen nasvet ali pa rešitev. 

V izdelavi so tudi majice, katere je potrebno predhodno naročiti.

Naročila zbiramo do konca meseca Aprila 2018.

Nalepke bomo razdelili brezplačno in bodo dokler bodo :)

 

Hvala in Vljudno vabljeni !

 

A f r i c a   T w i n

T r u e   A d v e n t u r e

 

Povezava do dogodka, objavljenega na FB-ju:

https://www.facebook.com/groups/146218099280386/

31369796_10204750287794098_39309542147751936_n.jpg

31306866_10204750287754097_1463151910134480896_n.jpg

30652558_2039190193073705_4023145850992590848_n.jpg

30629694_2039190133073711_6877064289614561280_n.jpg

Popravljeno . Popravil Roman AT
Objavljeno (popravljeno)
pred 17 urami, Roman AT pravi:

Vabilo !

Na osnovi popularnosti motorjev Africa Twin skozi zgodovino, povečanemu številu lastnic in lastnikov novih AT, smo se odločili, da organiziramo prvo srečanje.

Srečanje bo potekalo 26.05.2018 od 10:00 ure naprej v AS Domžale Motocenter, Blatnica 3a, 1236 Trzin.

Po prijetnem kramljanju, izmenjavi mnenj, nasvetov, ... se odpravimo na skupno panoramsko vožnjo (off road vožnja je izključena zaradi sopotnic/sopotnikov).

Predstavnik uvoznika AS Domžale Motocenter,  g.Jože Šparovec z ekipo, nam bodo na voljo za morebitna vprašanja, nasvete, ... 

Po vsej verjetnosti se bo lahko tudi na servisu povprašalo za kakšen nasvet ali pa rešitev. 

V izdelavi so tudi majice, katere je potrebno predhodno naročiti.

Naročila zbiramo do konca meseca Aprila 2018.

Nalepke bomo razdelili brezplačno in bodo dokler bodo :)

 

Hvala in Vljudno vabljeni !

 

A f r i c a   T w i n

T r u e   A d v e n t u r e

 

Povezava do dogodka, objavljenega na FB-ju:

https://www.facebook.com/groups/146218099280386/

31369796_10204750287794098_39309542147751936_n.jpg

31306866_10204750287754097_1463151910134480896_n.jpg

30652558_2039190193073705_4023145850992590848_n.jpg

30629694_2039190133073711_6877064289614561280_n.jpg

Dolžan še kontakt za naročilo majic ales.dusej@gmail.com

 

Popravljeno . Popravil Roman AT
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni!

Imamo tukaj kakšne lastnike manjše rasti?
 

Bom z 179cm prišel do tal z nižjo stopnjo sedeža (-3cm)? Pri vožnji s sopotnico, se mi zdi precej pomembno, da imam dober stik z tlemi.

Se še morda dobi, kak nižji sedež?

LP
 

Zajeta slika.JPG

Objavljeno
pred 3 minutami, BigOne pravi:

Pozdravljeni!

Imamo tukaj kakšne lastnike manjše rasti?
 

Bom z 179cm prišel do tal z nižjo stopnjo sedeža (-3cm)? Pri vožnji s sopotnico, se mi zdi precej pomembno, da imam dober stik z tlemi.

Se še morda dobi, kak nižji sedež?

Po moje ne bi smelo biti problemov, jaz jih imam 6 cm več, sedež na normalnem nivoju, pa bi lahko bil komot 3 cm višji, če prišteješ še 3cm nižji položaj, pa sva na teh 6 cm. Drugače pa najboljše sprobat zadevo.

Objavljeno (popravljeno)
pred 1 uro, BigOne pravi:

Pozdravljeni!

Imamo tukaj kakšne lastnike manjše rasti?
 

Bom z 179cm prišel do tal z nižjo stopnjo sedeža (-3cm)? Pri vožnji s sopotnico, se mi zdi precej pomembno, da imam dober stik z tlemi.

Se še morda dobi, kak nižji sedež?

LP
 

Zajeta slika.JPG

Zdravo,

mojih 180 cm in 86 kg zlahka spravi AT do te višine, da z obema nogama stojim trdno na tleh.

Na začetku sem spustil sedež v nižjo pozicijo, da sem lahko zares stal z obema podplatoma na tleh ... po končanem privajanju in vrnitvi iz potovanja (vozil sem zadaj vodiča), sem dvignil sedež na najvišjo nastavitev ... vožnja se je avtomatsko izboljšala zaradi višine ... sedaj se veliko vozim v dvoje na motorju in je sedež v najvišjem položaju ... sopotnica zadaj definitivno ne doseže tal in z lahkoto držim skupno težo ... z obema nogama lahko stojim na tleh s celim podplatom škornja ...

Je pa tudi to resnica, da se pri ustavitvi enostavno pomaknem na najnižjo točko voznikovega sedeža.

Po drugi strani sem pa namontiral SW-Motech večje stopalke, ki pa hinavsko onemogočajo postavitev nog na asfalt kakor bi si to sam želel. Postaviti jih moram pred ali pa za stopalke ... pa tudi nekako vzporedno mi je uspelo.

Dost mojega dolgovezenja ... najbolje, če sam probaš, da boš dobil tisti občutek in dokaz, da se lahko lepo ustaviš in stopiš na obe nogi ... jih je pa nekaj v skupini, ki so definitivno manjši kot na primer jaz in se do sedaj še nobeden ni pritožil ...

Pa še ena opcija obstaja ... nastavitev vzmetenja ... tudi s tem se lahko zniža motor za kakšen centimeter ...

Nobenega strahu ... tvojih 179cm je kot narejenih za AT ... :)

Popravljeno . Popravil Roman AT
Objavljeno (popravljeno)

Zapelji se v Maribor do Moto Tima , kjer ima Davor Africo z najnižjim sedežem in probaj. V salonu pa lahko probaš tudi normalni sedež na Africi in se boš tako lažje odločil.

 

LP

Popravljeno . Popravil tezno
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 9 minutami, tezno pravi:

Zapelji se v Maribor do Moto Tima , kjer ima Davor Africo z najnižjim sedežem in probaj. V salonu pa lahko probaš tudi normalni sedež na Africi in se boš tako lažje odločil.

 

LP

Definitivno super predlog ... teorija in fotografije so eno ... praksa in test pa čisto nekaj drugega ...

Objavljeno

Hvala za pomoč :)

Sem bil ravno danes pri Moto Tim, sem govoril z Davorjem.

Sva rekla par besed.. potem mi je pa ušel, da bi ga prosil, če lahko probam, čičat na Africo :D Meni se pa je tudi rahlo mudilo, pa ga potem nisem čakal.

Proti MT07 je tole res orenk motor!

Nočem, da bi pol nekako tak, vse skupaj zgledlo:

 

Objavljeno

Te pa si jutri vzami čas in pojdi sprobat. Africa te čaka:quad:

Objavljeno (popravljeno)

V skrajni sili pa pridi 26.05.2018 v ASa ... nas boš videl kar nekaj  ... verjemi, da so tudi manjši kot ti ... upam, da pride tudi nekaj voznic AT ...

Nas boš imel večino na kupu (upam) in AT parkirane v vrsti ... :)

Popravljeno . Popravil Roman AT
Objavljeno

Moram prvo dobro premislit. Zdaj mi je ravno fajn, ker je mt07 tako lahka in agilna, da se afrike skoraj bojim.

Kje pa bo ta dogodek?


:)

 

 

Objavljeno
pred 14 urami, tezno pravi:

Zapelji se v Maribor do Moto Tima , kjer ima Davor Africo z najnižjim sedežem in probaj. V salonu pa lahko probaš tudi normalni sedež na Africi in se boš tako lažje odločil.

 

LP

Ja samo tista njegova je vse skupaj 6 cm nižja (3 cm tanjši sedež in 3 cm spuščen sedež).

Objavljeno

Potem bi z tem zicom mogo prit do tal z celimi stopali :smoke:

Objavljeno

Sem sedel na njej, meni je bila prenizko nastavljena, orginal pa bi bila kot ulita. :blush:

Objavljeno
pred 5 urami, BigOne pravi:

Moram prvo dobro premislit. Zdaj mi je ravno fajn, ker je mt07 tako lahka in agilna, da se afrike skoraj bojim.

Kje pa bo ta dogodek?


:)

 

 

Prostor nam je odstopil AS Motocenter v Trzinu.

Objavljeno (popravljeno)

Dokler ne narediš kroga z njo je definitivno brezpredmetno debatirati o višini ... 26.05.2018 bo verjetno v ASu tudi testna vožnja mogoča ... AT in ATAS ... Obljubiti pa žal ne morem nič, ker je vse od njih odvisno :whistle:

Tudi jaz sem se bal njene višine (zrastel na Harleyu) ... plezal po njej kot pajek ... pa mi je lastnik stare AT 750 pokazal kako se elegantno gor in dol zleze  :grupni: 

 

 

Popravljeno . Popravil Roman AT
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 7 urami, BigOne pravi:

Moram prvo dobro premislit. Zdaj mi je ravno fajn, ker je mt07 tako lahka in agilna, da se afrike skoraj bojim.

Kje pa bo ta dogodek?


:)

 

 

Nič bat, ni to krava od GSa :whistle:. Zelo okretna in po občutku lahka zadeva.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 5 urami, JamesTheMan pravi:

Sem sedel na njej, meni je bila prenizko nastavljena, orginal pa bi bila kot ulita. :blush:

Original čaka na tebe :quad::OK:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!