Skoči na vsebino

Honda CRF 1000L Africa Twin 2016 in CRF 1100L AT 2020


Priporočene objave

Objavljeno

Še črna manjka...

Objavljeno
pred 22 urami, BRANE pravi:

Še črna manjka...

 

IMG_20181004_174915.jpg

Objavljeno

Pozdravljeni!SEM novopečeni lastnik AT dct.Res edinstven motor.Moj namen je bil nakup BMW 1200GS.Na kratki testni vožnji sem bil razočaran od tistega kar sem poslušal od lastnikov le teh in testov katere sem prebiral na računalniku.Skratka naslednji dan sem preizkusil še AT in me je takoj prepričal da je top.Zamenjal sem jo z Crossranerrjem 800X.Res bistvena razlika o vožnji in udobnosti.

Res sem presrečen in uživam v vožnji.Imam povečan vezir kot jo ima adventure.Vendar me vetrna zaščita ne ustreza,ker mi še vedno preveč piha okoli čalade.To je edino kar želim spremeniti na AT.Zato prosim za kakršen koli nasvet kako si pomagati,da to izboljšam...Prosim za nasvet...

Objavljeno

Imam adventure in vizir mi je visok toliko, da lepo vidim preko. Niti slucajno ne bom nic spreminjal, ker iz izkušenj vem, da lahko le poslabsam. Res imam nekaj turbulenc okoli glave, kar pa ni preveč moteče. Vzrok je preozek vizir. Razsiriti se ga ne da, zaradi velikega hoda krmila. Poleti ko je vroče je zrak redkejši in tubulenc je manj. Nasploh je pa vožnja po avtocesti dokaj neutrujajoča, se da vozit več ur preko omejitve. Da je vizir dovolj visok pove tudi dejstvo, da nisem čistil vizirja na celadi celotno turo po balkanu 8dni, 2800km

Objavljeno

Meni se tudi zdi da je poanta v širini vezirja.Bom poizkusil še z dodatkom nad vezirjem....če se turbolence umirijo sem zmagal..Poanta je ,da se poleti vozim predvsem z odprtimi  (skuter ) čaladami ,ker tako bistveno bolj uživam...

 

Objavljeno
pred 15 minutami, IgorG. pravi:

Meni se tudi zdi da je poanta v širini vezirja.Bom poizkusil še z dodatkom nad vezirjem....če se turbolence umirijo sem zmagal..Poanta je ,da se poleti vozim predvsem z odprtimi  (skuter ) čaladami ,ker tako bistveno bolj uživam...

 

Jaz sicer nimam takšnega motorja. A sem precej zmanjšal hrup z naklonom šipe - nastavil sem bolj položno. Pri enaki višini in bolj položnem položaju se je najbolj poznalo - pozitivno. 

Naklon sem spreminjal z različnimi distančniki.

Lep motor - uživaj.

Objavljeno (popravljeno)
Ob 22. 10. 2018 ob 22:12, IgorG. pravi:

Pozdravljeni!SEM novopečeni lastnik AT dct.Res edinstven motor.Moj namen je bil nakup BMW 1200GS.Na kratki testni vožnji sem bil razočaran od tistega kar sem poslušal od lastnikov le teh in testov katere sem prebiral na računalniku.Skratka naslednji dan sem preizkusil še AT in me je takoj prepričal da je top.Zamenjal sem jo z Crossranerrjem 800X.Res bistvena razlika o vožnji in udobnosti.

Res sem presrečen in uživam v vožnji.Imam povečan vezir kot jo ima adventure.Vendar me vetrna zaščita ne ustreza,ker mi še vedno preveč piha okoli čalade.To je edino kar želim spremeniti na AT.Zato prosim za kakršen koli nasvet kako si pomagati,da to izboljšam...Prosim za nasvet...

Zdravo,

Ko se voziš takole na okoli postavljaj roko okoli "kanala" vilic, okoli vizirja in počasi proti čeladi, da ugotoviš s kje ti moteče piha ... 

Potem pa naprej k rešitvam ... jih je kar nekaj na netu.

Lp

Roman

Popravljeno . Popravil Roman AT
Objavljeno
pred 13 urami, IgorG. pravi:

Meni se tudi zdi da je poanta v širini vezirja.Bom poizkusil še z dodatkom nad vezirjem....če se turbolence umirijo sem zmagal..Poanta je ,da se poleti vozim predvsem z odprtimi  (skuter ) čaladami ,ker tako bistveno bolj uživam...

Daj vizir dol in se malo zapelji naokoli. Zna biti da boš presenečen. Dostikrat je problem v tem (vsaj za 180cm+ voznike), da ti vizir pošlje tok zraka direkt v čelado. In je rešitev kot je nakazal @Scarabeo 500 - nekoliko nižji vizir. Najlažje je primerjati tako da se ga dol vrze... pol pa studiraš naprej kako pa kaj.

Objavljeno

Točno tako kot pravi @jskrablin...moja izkušnja je enaka..sicer na Tenerejki, ampak to so itak podobne rajngle. V istem obdobju sem imel doma še Hondo 250 brez vizirja. Pri enaki hitrosti (cca.110km/h) sem se na motorju brez vizirja peljal brez težav s turbolenco in butanjem v glavo. Potem sem na Tenerejki namestil večji vizir...potem sem bil poštar z vizirjem, ki je tako vibriral, da sem mislil, da bom ostal brez prednjega dela z armaturko in lučjo vred.

Zdaj sem dal nazaj originalni vizir, vozim v znosnem območju...malo sem se navadil...in vsega skupaj sploh ne opazim več. Če pa že moram silom prilike za par kilometrov na avtoban, pa malo sklonim glavo naprej in vse utihne.

Na splošno je tako...ko se navadiš je vse v redu...nekateri pa pač večno iščejo neka jajca in moderirajo, popravljajo, izboljšujejo, dokupujejo, menjujejo....rezulta pa je zanemarljiv, ali pa še slabši.

Objavljeno
pred 13 minutami, BIF pravi:

Točno tako kot pravi @jskrablin...moja izkušnja je enaka..sicer na Tenerejki, ampak to so itak podobne rajngle. V istem obdobju sem imel doma še Hondo 250 brez vizirja. Pri enaki hitrosti (cca.110km/h) sem se na motorju brez vizirja peljal brez težav s turbolenco in butanjem v glavo. Potem sem na Tenerejki namestil večji vizir...potem sem bil poštar z vizirjem, ki je tako vibriral, da sem mislil, da bom ostal brez prednjega dela z armaturko in lučjo vred.

Zdaj sem dal nazaj originalni vizir, vozim v znosnem območju...malo sem se navadil...in vsega skupaj sploh ne opazim več. Če pa že moram silom prilike za par kilometrov na avtoban, pa malo sklonim glavo naprej in vse utihne.

Na splošno je tako...ko se navadiš je vse v redu...nekateri pa pač večno iščejo neka jajca in moderirajo, popravljajo, izboljšujejo, dokupujejo, menjujejo....rezulta pa je zanemarljiv, ali pa še slabši.

Jaz si motor prilagodim na svojo rit, pa čeprav z malenkostmi , ki mi na dolgih progah pomenijo zelo veliko . Vsak tega pač ne razume .

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
pred 33 minutami, Kmet2 pravi:

Jaz si motor prilagodim na svojo rit

Za boljše sedenje Confort sedež, za vse ostalo udobje je pa avto! :jezik:

Pa še OT...

Da Honda "kopira" KTM in da na trg CRF1000 z "feltnami" 19/17 in možnost montaže TL gum, kupim takoj. To pa zato, ker Offroad praktično ne vozim, makadam se pa tudi z 19/17 brez problema "premaga".

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno
pred 4 minutami, MiNa pravi:

Za boljše sedenje Confort sedež, za vse ostalo udobje je pa avto! :jezik:

Če ti tako praviš ......jaz za sebe vem :naughty:

Objavljeno
pred 12 minutami, MiNa pravi:

Za boljše sedenje Confort sedež, za vse ostalo udobje je pa avto! :jezik:

Pa še OT...

Da Honda "kopira" KTM in da na trg CRF1000 z "feltnami" 19/17 in možnost montaže TL gum, kupim takoj. To pa zato, ker Offroad praktično ne vozim, makadam se pa tudi z 19/17 brez problema "premaga".

Kje vidiš problem pri 21 in 18"?

Tubeless pa nekateri naredijo sami z lepilnim trakom.

Objavljeno (popravljeno)
pred 15 minutami, motom pravi:

Kje vidiš problem pri 21 in 18"?

Ni problem, ampak ne rabim. Nisem med velikani z enim stotom na vagi, in grem stavit, da bi Honda dobila še kakšnega kupca več kot samo mene. Z omenjeno dimenzijo koles, bi bil motor brez dodatnih predelav nižji cca 2-3cm (za nas pod 180cm "dolžine"). ADV Sport že imajo, imeli bi še en model v paleti, seveda cestno usmerjen.

Ja predelave na TL z "leplenjem" naper pa poznam....

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno

OK,,priznam,da sem na testni vožnji z original vezirjem bil presenečen,da je bilo okoli čelade Ok.Šele ko sem odprl vezir sem čutil močan veter v oči.Drugače pa samo v ramena.Bom zamenjal pa na avtoban 150 pa bo takoj vse jasno.Napišem kako in kaj.Drugać pa ,da mal prilijem na ogenj..pri vožnji z GS 1200 sem opazil le to,da ima mogoče še boljšo vetrno zaščito..vse ostalo pa me ni prepričalo..Afrika je zakon.....

 

Objavljeno
Ob 7. 4. 2018 ob 22:10, MARE 65 pravi:

Evo namontiral, sprobal od 0 - 190 km/h, zadeva je 90% popravila zadevo, tresenje šilta je v mejah normale, vsekakor ni več tistih drobnih vibracij, mi so parale živce.

20180407_190140.jpg

IgorG, evo še enkrat kako sem jaz rešil moj problem, probaj če tudi tebe mogoče moti "prepih" pri vilicah (nalepi za začetek kaki karton, da ugotoviš, če je mogoče to problem. Ta kos plastike z vijaki je relativno drag, v glavnem zaradi poštnine.

Objavljeno

Evo danes zrihtal varovalke na centralnem stojalu (original, dobil vpoklic na servis) zdaj se pa ne more več prevrnit, vsaj takrat ko stoji na centralnem stojalu ne :naughty:.

Objavljeno
On 10/24/2018 at 10:37 AM, jskrablin said:

Daj vizir dol in se malo zapelji naokoli. Zna biti da boš presenečen. Dostikrat je problem v tem (vsaj za 180cm+ voznike), da ti vizir pošlje tok zraka direkt v čelado. In je rešitev kot je nakazal @Scarabeo 500 - nekoliko nižji vizir. Najlažje je primerjati tako da se ga dol vrze... pol pa studiraš naprej kako pa kaj.

To lahko potrdim. Sem imel tudi višji aftermarket vizir na Tenerejki in mi je v zgornji del čelade nabijalo, da je meglilo pogled pri 110kmh. Nato montiral original vizir in je vse kot mora biti. V čelado mora biti nekaj vetra! Enako je bilo na Hondi Pan European, ki ima nastavljiv vizir do višine poštarja. Najbolje se je obneslo, ko je bil nastavljen na višino, ko je bila čelada na pol v vetru. 

Objavljeno

Saj tu ni neke filozofije. Motor gre čez stotine testov (tudi skozi vetrovnik) preden pride na trg. Prepričan sem, da na koncu ne rečejo..."Yakamuri...si ti testiral vizir?...ups..ne..sn pozabo. Eh, zaj je kaj je..."

Da pa smo uporabniki različnih višin in konstitucij je pač dejstvo. Se pač malo prilagodiš...drugače pa v avtobusu načeloma nič ne piha.

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Objavljeno
pred 2 urami, BIF pravi:

Saj tu ni neke filozofije. Motor gre čez stotine testov (tudi skozi vetrovnik) preden pride na trg. Prepričan sem, da na koncu ne rečejo..."Yakamuri...si ti testiral vizir?...ups..ne..sn pozabo. Eh, zaj je kaj je..."

To je res. Sam če testirajo Japonci je to bolj hecno. Povprečna velikost japonskega moškega je 171 cm. V Evropi pa 177 - 180 cm, odvisno od države. Če Yakamuri pravi da je ok, pol ni nujno da je ok za vse :D

Objavljeno

pri večini motorjev je turbulenca preko ramen ali spodnjem ali samo zgornjem delu čelade problem.

Rešitev je

ali dovolj velika vetrna zaščita, da odrine zrak stran

ali dovolj nizka vetrna zaščita, da veter lepo objame čelado

ali razni deflektorji, ki jih navesiš na moped in vetrno zaščito, da se veter drugače preusmeri.

ali drug aftermarket zaslon, z drugačno obliko (zavihki itd) recimo Zerogravity mi je bil kul.

Bilokateri moped sem vozil je bilo vedno isto. Al mi je nabijalo v čelo in ropotalo, ali pod ušesi in ropotalo, še najmanj ropota če je moped nejked (malo turbulenc), ali SS (ležeča poza), al pa cestna križarka, kjer piha bolj v hrbet kot kam drugam.

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 1 uro, jskrablin pravi:

To je res. Sam če testirajo Japonci je to bolj hecno. Povprečna velikost japonskega moškega je 171 cm. V Evropi pa 177 - 180 cm, odvisno od države. Če Yakamuri pravi da je ok, pol ni nujno da je ok za vse :D

To imaš prav...ampak sem prepričan, da so Yakamurijev šef in kolegi inžinjer-san...pomislili tudi na Evropskega pračloveka, ki je nekaj vseeno dobil na višini...ne pa vsi....:D. Mislim pa, da obstajajo tudi (pri nekaterih modelih)...različice glede na kontinent kjer določen model prodajajo. Evropski papež model ima ziher drugačen ekološki standard, kot Ameriški fuck the earth model. Verjetno se tudi pri vizirjih najde kakšna različica...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!