Skoči na vsebino

Honda CRF 1000L Africa Twin 2016 in CRF 1100L AT 2020


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

AT in ATAS imata slrcifiko, ki jo imajo redki modeli motorjev ... vetrič skozi kanal vilic ... kar nekaj rešitev obstaja na netu ... zraven je potrebno upoštevati višino voznika in čelado ...

Migoče vozim z najslabšo varianto čelade ... Shoei ADV s šildom ... meka za lovljenje kanalnega vetriča ...

Do sedaj znane rešitve ... tank torba, torba za na balanco, plastika,ki zapre del kanala in usmeri veter drugam.

Rešitve glavnega vizirja ... večji,nižji,širši, nastavki,ki se nataknejo na vizir ... izbral sem Batzen vodila za nastavitev original vizirja po višini ... za enkrat super zadovoljen ...

Pa prosim ne primerjat motorjev z AT ali ATAS ... se zelo razlikujejo ... Hvala!

20180710_090200.jpg

Popravljeno . Popravil Roman AT
Objavljeno

Dal nastavek nastavljivi na vezir in zadeva je 90%%% boljša...Tok boljša,da se kamot vozim z odprtim vezirjem pri 130 .Drugač pa ne razumem zakaj nekoga moti,če se hoče naredit nekaj boljše,če se da....Uživajte !!!

Objavljeno
Ob 24. 10. 2018 ob 19:52, MiNa pravi:

Za boljše sedenje Confort sedež, za vse ostalo udobje je pa avto! :jezik:

Pa še OT...

Da Honda "kopira" KTM in da na trg CRF1000 z "feltnami" 19/17 in možnost montaže TL gum, kupim takoj. To pa zato, ker Offroad praktično ne vozim, makadam se pa tudi z 19/17 brez problema "premaga".

 

Ob 24. 10. 2018 ob 20:22, MiNa pravi:

Ni problem, ampak ne rabim. Nisem med velikani z enim stotom na vagi, in grem stavit, da bi Honda dobila še kakšnega kupca več kot samo mene. Z omenjeno dimenzijo koles, bi bil motor brez dodatnih predelav nižji cca 2-3cm (za nas pod 180cm "dolžine"). ADV Sport že imajo, imeli bi še en model v paleti, seveda cestno usmerjen.

Ja predelave na TL z "leplenjem" naper pa poznam....

JAZ SEM POPOLNOMA istega mnenja

Objavljeno (popravljeno)
Ob 24. 10. 2018 ob 20:22, MiNa pravi:

Ni problem, ampak ne rabim. Nisem med velikani z enim stotom na vagi, in grem stavit, da bi Honda dobila še kakšnega kupca več kot samo mene. Z omenjeno dimenzijo koles, bi bil motor brez dodatnih predelav nižji cca 2-3cm (za nas pod 180cm "dolžine"). ADV Sport že imajo, imeli bi še en model v paleti, seveda cestno usmerjen.

Ja predelave na TL z "leplenjem" naper pa poznam....

Po drugi strani pa so rezervoar na Adventure Sports naredili tako, da dolgini nimamo kam pospraviti kolen, kar je škoda. Motor mi je namreč v vseh ostalih pogledih "prav"!

In takk bom na koncu zopet pristal na BMWju...

Popravljeno . Popravil Joker
Objavljeno

Super. A debata je v nemščini ali tudi v angleščini.

Se pravi spredaj guma E 10 se bolje obnese kot E 07 ?

Objavljeno (popravljeno)
pred 11 urami, MARE 65 pravi:

Super. A debata je v nemščini ali tudi v angleščini.

Se pravi spredaj guma E 10 se bolje obnese kot E 07 ?

Debata kar dvojezična ... malo nemško in malo angleško.

Kar se gum tiče ... vse gre po sprednji gumi ... bremzanje na gor, bremzanje na dol, bremzanje v ovinkih ...

E10 spredaj se je odnesla super in bolj agresivna izven cest kot E07 oziroma E07+. Zadnjo gumo lahko odnaša dokler sprednja drži v željeni smeri. Podobno je bilo na polnem bremzanju z ABS in brez. E10 spredaj je držala v nulo in brezpogojni odziv na vse vrste terena. 

Taka je moja izkušnja. 

Občutek na AT z Mitaskami ... kot, da so ustvarjene za AT.

 

Popravljeno . Popravil Roman AT
  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 57 minutami, Roman AT pravi:

Zadnjo gumo lahko odnaša dokler sprednja drži v željeni smeri.

Po mojem skromnem mnenju je za hitrejšo offroad vožnjo nevarno kombinirati premalo agresivno zadnjo gumo z bolj agresivno sprednjo. Sprednja bo že držala, te zna pa zadnja prehiteti, sploh na spolzkem terenu (spusti) ali zaviranju v/odpiranju iz ovinka. Seveda je to odvisno tudi od tega kako (hitro, agresivno) voziš. Me je ene parkrat prehitel zadnji del... in težji ko je motor, težje je taka presenečenja kontrolirati. E-07 in E-10 se mi zdita malo predaleč za kombinirat. Kot vedno pa - vsak zase ve, kaj in kako mu odgovarja...

Objavljeno
pred 40 minutami, jskrablin pravi:

Po mojem skromnem mnenju je za hitrejšo offroad vožnjo nevarno kombinirati premalo agresivno zadnjo gumo z bolj agresivno sprednjo. Sprednja bo že držala, te zna pa zadnja prehiteti, sploh na spolzkem terenu (spusti) ali zaviranju v/odpiranju iz ovinka. Seveda je to odvisno tudi od tega kako (hitro, agresivno) voziš. Me je ene parkrat prehitel zadnji del... in težji ko je motor, težje je taka presenečenja kontrolirati. E-07 in E-10 se mi zdita malo predaleč za kombinirat. Kot vedno pa - vsak zase ve, kaj in kako mu odgovarja...

Se popolnoma strinjam s tabo ... nisem pa toliko off road orjentiran in je E07+ za po cesti zelo vredu guma ... z lahkoto do tačke, če je želja ... se pa čuti na asfaltu da je E10 spredaj za off road uporabo ... prijetna masaža rok :) guma je 70 off in 30 on ... vsaj po podatkih proizvajalca :)

Objavljeno

Jebemtiš, jest imam une čisto cestne gor..  Malo sem sicer šel iz ceste.. po lepem makedamu. Pa imam še kr dober občutek. Hardendura je bolj poplesavala.

Objavljeno
pred 14 urami, BRANE pravi:

Jebemtiš, jest imam une čisto cestne gor..  Malo sem sicer šel iz ceste.. po lepem makedamu. Pa imam še kr dober občutek. Hardendura je bolj poplesavala.

Težji in daljši motor s solidnim vzmetenjem bo bolj stabilen in miren od lažje, krajše in bolj okretne hardendure. Pa precej manj prijazen ko npr sfališ točko zaviranja in ga je treba 'na silo' spravit v želeno smer. Dokler ne delaš kaj (relativno) divjega se pelje lepše. Pol pa... se precej težje pobira :D 

Objavljeno
Ob 24. 10. 2018 ob 21:17, MARE 65 pravi:

IgorG, evo še enkrat kako sem jaz rešil moj problem, probaj če tudi tebe mogoče moti "prepih" pri vilicah (nalepi za začetek kaki karton, da ugotoviš, če je mogoče to problem. Ta kos plastike z vijaki je relativno drag, v glavnem zaradi poštnine.

Oj..sem naročil.cena ni bogve kaj..tako,da tudi,če ne bo dobro se ne bom v tla udru...,hvala za nasvet...

Objavljeno
pred 2 urami, IgorG. pravi:

Oj..sem naročil.cena ni bogve kaj..tako,da tudi,če ne bo dobro se ne bom v tla udru...,hvala za nasvet...

Ja, upam, da ti bo ok, boš poročal, nekaj časa traja, da dobiš. Montaža enostavna, samo ne zateguj preveč vijake (piše tudi v navodilih).

Objavljeno
pred 22 minutami, ArcaneWater pravi:

Evo pa sem jo tudi js naročil :P Predvidena dobava Marec 2019 :P Vzel sem pa Adventure Sports 

srečno, varno in čimbolj uživaško, pa čimveč kmjev :D

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
Ob 13. 11. 2018 ob 10:28, ArcaneWater pravi:

Evo pa sem jo tudi js naročil :P Predvidena dobava Marec 2019 :P Vzel sem pa Adventure Sports 

Pravilna odloćitev. Naj čas do marca čimprej mine:OK:

Objavljeno (popravljeno)
Ob 13. 11. 2018 ob 10:28, ArcaneWater pravi:

Evo pa sem jo tudi js naročil :P Predvidena dobava Marec 2019 :P Vzel sem pa Adventure Sports 

Čestitke ...

Sem bil v podobni situaciji ... verjetno bo edina razlika, da sem prvi servis naredil na 2.500km v Marakešu za okoli 40€ ;):)

Popravljeno . Popravil Roman AT
Objavljeno
Ob 13. 11. 2018 ob 10:28, ArcaneWater pravi:

Evo pa sem jo tudi js naročil :P Predvidena dobava Marec 2019 :P Vzel sem pa Adventure Sports 

Ja, zdaj boš pa živčen...prov ti je :naughty:

Objavljeno

Bo že za preživet :P  Bom pa ta čas dodatno opremo gledal pa nabavljal  :P Izlet sma z mojo že splanirala za naslednje leto (Črna Gora) tako da zdej še neki do takrat za prtljago nabavim pol pa se ne ustavmo :D

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
8 hours ago, Roman AT said:

Čestitke ...

Sem bil v podobni situaciji ... verjetno bo edina razlika, da sem prvi servis naredil na 2.500km v Marakešu za okoli 40€ ;):)

Si malo zamudil? Ali ni na 1.000km?

Objavljeno (popravljeno)
pred eno uro, motolover pravi:

Si malo zamudil? Ali ni na 1.000km?

Sem jim povedal, da ko jo prevzamem, grem takoj v Maroko ... 13 aprila prevzel ... 17. pa že dol ... povratek pa 2.maja ... 

Popravljeno . Popravil Roman AT
Objavljeno (popravljeno)
pred 20 urami, ArcaneWater pravi:

Bo že za preživet :P  Bom pa ta čas dodatno opremo gledal pa nabavljal  :P Izlet sma z mojo že splanirala za naslednje leto (Črna Gora) tako da zdej še neki do takrat za prtljago nabavim pol pa se ne ustavmo :D

Obilo zabave ti želim ... nasvet ... pazi kako dodatno opremo kupuješ ... DCT deli in oprema ne grejo na navadno ATAS, kar se okoli mašine nanaša ... imaš pa kup spletnih strani z vso mogočo in nemogočo šaro ;)  :D

V kolikor se ti uspe zmenit pri prodajalcu motorja, da ti oni zmontirajo dodatke, si zmagal, da se sam ne matraš ... 

Popravljeno . Popravil Roman AT
Objavljeno (popravljeno)

Africa Twin 2019

AT1.png

AT2.png

Honda 3.jpg

Honda 4.jpg

Popravljeno . Popravil Roman AT

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!