Jump to content

Honda CRF 1000L Africa Twin 2016 in CRF 1100L AT 2020


Fadil

Recommended Posts

pred 13 minutami, Kugelschreiber pravi:

Mah…preprican sem da se bo super peljal, jih pa vseeno tezko razumem. Tud z novim motorjem ne bodo sli na standardne 120/70-19 spredaj 170/60-17 zadaj. Zadnja ostaja 150/70-18!! prednja pa starikava mera 110/80-19. Varadero in xrourer sta imela z zadnjo 150/70-17 bol “civil” mere, in vec gum na voljo…

Glede mer gum gredo proizvajalci očitno vsak v svojo smer...zadaj eni v 17 col in 170 širine GS, MS, SAS....drugi pa na 18 col 150 širine, kot novi T EX in H AT....spredaj pa jasno, tisti, ki so pravi ADV so na 21 col.......nisem pa prepričan, da bo že v modelskem letu 2024 na agregatu turbo  😕 upam, da potem z večjo močjo agregata pri AS, ki naj bi bila bolj cestno orientirana gredo tudi na bolj cestne mere gum, ali pa tudi ne, pri Hondi nikoli ne veš :)  

Edited by Luka66
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Zame je vlogo igrala samo teža.

Sedaj pa ne vem kam sploh pri Hondi grejo ... Pričakoval, da bodo zmanjšali kubaturo pa je rešeno ... pa lansirajo Transalpko ... te pa ne bom kupil, ker ni AT ... 😂😂😂

Link to comment
Share on other sites

pred 10 urami, MARE 65 pravi:

Ali je kaj resnice

Seveda je.

Pri enaki hitrosti motocikla (na cesti ali na terenu) bodo vrtljaji motorja nekoliko višji, s tem bo tudi navora nekaj več...

HP-Torque.jpg.b0ff1cc853ea79fe9136a3e3f6893251.jpg

To velja do nekje 6K obratov potem pa krivulja navora počasi "usiha".

Link to comment
Share on other sites

pred 11 urami, Luka66 pravi:

sprejemljiv tudi za petične evropejce in amere.

Seveda gre se za prodajo (zaslužek).

 

pred 5 minutami, Roman AT pravi:

Zame je vlogo igrala samo teža.

Ozek krog kupcev, ki vedo kaj hočejo...

Link to comment
Share on other sites

Evo neuradno ... do konca leta pri uvozniku in verjetno testna registrirana šele spomladi ... najprej vsi novonarji in potem ostali ...

Link to comment
Share on other sites

Ob 9. 10. 2023 ob 20:48, MARE 65 pravi:

Ali je kaj resnice v tem ? Zadnji zobnik 44 namesto originalnih 42 zob.

 

Seveda je res. Poleg tega števec pri 100 laže še za slabih 5 več, v 6.prestavi imaš za isto hitrost več obratov in zato večjo porabo, teoretično pa tudi nekaj več šaltanja. Za terensko vožnjo pa pridobiš še manjšo najnižjo hitrost v 1. , kar pride prav pri zahtevnih strmih serpentinah in hitrejše pospeševanje.

Link to comment
Share on other sites

ima kdo tukaj afriko z DCT? Kako speljete kako "izredno" situacijo, ko z navadnim menjalnikom podrsaš sklopko? V soboto sem plezal, (v dvoje, kot 90% vožnje), s plaže v Brseču in prvič pomislil, kako bi to speljal z DCT?

Link to comment
Share on other sites

pred 1 uro, Kugelschreiber pravi:

Kako speljete kako "izredno" situacijo,

Težko je najti kaj uporabnega. Vsi pišejo in prikazujejo vožnjo po "MC´adamu" kar pa ni OFROAD

mogoče tale?

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, MiNa said:

Težko je najti kaj uporabnega. Vsi pišejo in prikazujejo vožnjo po "MC´adamu" kar pa ni OFROAD

mogoče tale?

 

 

Ne, nič nisem našel na tubi. Da bi zabluzil na offroadu me ne skrbi :D Dejansko kake zelo strme in ozke kljuke, ko je prva predolga da bi blo udobno, rabiš pa mal več RPM. 

Link to comment
Share on other sites

pred 6 minutami, Kugelschreiber pravi:

Dejansko kake zelo strme in ozke kljuke

"U" turns prikaže in opiše kako uporabiti zadnjo zavoro nanesto sklopke. Omeni, da bi bila v veliko pomoč "ročna" zavora za zadnje kolo...

Pove tudi, da motor nikoli ne "crkne" stall. Opozori pa na mogoče pasti pri takčnem načinu vožnje. (uporaba zadnje zavore).

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

pred 42 minutami, motom pravi:

Dtc tudi res ima ročno oz. parkirno zavoro.

Tudi o tem nekaj v zgornjem videu...

Link to comment
Share on other sites

Ob 16. 10. 2023 ob 14:39, Kugelschreiber pravi:

Ne, nič nisem našel na tubi. Da bi zabluzil na offroadu me ne skrbi :D Dejansko kake zelo strme in ozke kljuke, ko je prva predolga da bi blo udobno, rabiš pa mal več RPM. 

To si si tudi pogledal?

Imam občutek, da bi rad slišal, da z dctjem to ne gre, je pa v resnici izkušenim lažje in bolj zabavno 🙂

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Ob 20. 10. 2023 ob 14:52, 3nity pravi:

To si si tudi pogledal?

Imam občutek, da bi rad slišal, da z dctjem to ne gre, je pa v resnici izkušenim lažje in bolj zabavno 🙂

Bret Tkacs je pa tako ali tako top ... na zadnje sem ga hecal kdaj pride kaj v naše konce ... pravi nekoč v bodočnosti ... 😉😂🤣

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Prve recenzije ATAS 2024 z 19" sprednjim kolesom so že na voljo:

 

ali pa 

https://www.1000ps.de/testbericht-3011010-honda-africa-twin-adventure-sports-2024-im-test

za vse "nas" ki ne gremo dlje kot do lepega makadama kar zanimiva opcija, samo cena je ... ne vem zakaj ne ponudijo brez E vzmetenja ?

 

Edited by skuterist
  • Shocked 2
Link to comment
Share on other sites

Cist predraga je,in zdej bojo sele preskakoval na Gs k ga dobis za 20k.😆

Edited by slylokanc
Link to comment
Share on other sites

pred 17 urami, slylokanc pravi:

Cist predraga je,in zdej bojo sele preskakoval na Gs k ga dobis za 20k.😆

Se strinjam da je cena poskočila (zelo :( , kljub opremi) vendar če na GS-u doplačaš za E vzmetenje, luči ki zavijajo v ovinek ... da prideš do podobnega nivoja opreme potem je razlika zopet večja. Sicer pa kdor gleda proti GS-u ne razmišlja o AT ...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Polno nalozena je 25k,tak da ni vredno. Pa zdej tavelko z 19 col gumo spred so hotl nardit bolj cestno.... ampak ni neke razlike. Se GS po cest pelje 100x bolj s 45 konju vec. Splaca se edin tamala Afrika brez Dct in ES. Vsak se odloci kaj bi mel in ker motor mu pol pase v tem segmentu in ceni.🤷‍♂️😉

Link to comment
Share on other sites

pred 15 minutami, slylokanc pravi:

Polno nalozena je 25k,tak da ni vredno. Pa zdej tavelko z 19 col gumo spred so hotl nardit bolj cestno.... ampak ni neke razlike. Se GS po cest pelje 100x bolj s 45 konju vec. Splaca se edin tamala Afrika brez Dct in ES. Vsak se odloci kaj bi mel in ker motor mu pol pase v tem segmentu in ceni.🤷‍♂️😉

tudi res...očitno trg sili proizvajalce v neke...brezvezne kombinacije. Bi rekekl je smiselno, če je cena temu primerna in zlo nesmiselno, če si motor z 21 spustil na 19com tel obdržal skor isto ceno.

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Naložen bemwak...

R1300GSFull.JPG.45f2208305549d4fb7a59d62552bf5d2.JPG

osnovna cena...

R1300GSBasic.JPG.c3c5caecc93cd71ed70e42318eab94ab.JPG

Takšnih na cesti tako ne bo...

 

Edited by MiNa
Link to comment
Share on other sites

Glih tak ku kupujejo tamale Afrike,bojo tud kupl GS-a z manj opreme. Poznam k so vzel RS-z osnovno opremo... in glih tak kdo bo GS-aza 19k. Ze ta ima ogromno opreme,tak da kdo nima dnarja za razmetavat,bo takega vzel. 
....Ampak ti ves tud za vse druge ocitn.😝

Link to comment
Share on other sites

pred 1 uro, MiNa pravi:

Naložen bemwak...

R1300GSFull.JPG.45f2208305549d4fb7a59d62552bf5d2.JPG

osnovna cena...

R1300GSBasic.JPG.c3c5caecc93cd71ed70e42318eab94ab.JPG

Takšnih na cesti tako ne bo...

 

Jah, tole si res poklikal vse kar se da in tega ne bo tako veliko.

Bodo pa večinoma tam med 25 in 26000€. Vsi paketi plus kak alarm, dodatne luči, adaptivna višina in še kakšna malenkost. Tako nekako, kot do sedaj. Kovčke sem videl in se bojim, da ne bojo nek prodajni hit.

Hktrati se opravičujem za smetenje v napačni temi.

Edited by Joker
Link to comment
Share on other sites

stop GSu, drgač bom Snecija poklical. Tle je Honda :D iz Afrike -Twinova.

 

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!