Skoči na vsebino

Honda CRF 1000L Africa Twin 2016 in CRF 1100L AT 2020


Priporočene objave

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Danes na vranskem dobil za en krog, waw! DCT je zakon. Edino ni mi jasno zakaj sta na levi strani dva prosta prostorčka za gumbe? :hmm:

Screenshot_2015_08_28_08_48_43.png

Aja, zbiram donacije za DCT NC750x, obljubim da dam za en krog :P 

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
  Ob 10. 4. 2016 ob 16:28, sebar pravi:

Danes na vranskem dobil za en krog, waw! DCT je zakon. Edino ni mi jasno zakaj sta na levi strani dva prosta prostorčka za gumbe? :hmm:

Screenshot_2015_08_28_08_48_43.png

Aja, zbiram donacije za DCT NC750x, obljubim da dam za en krog :P 

Expand  

Mene pa DCT sploh ni prepričal. Med stožci je ves čas cincal med 3 in 4, sredi ovinka prestavljal navzdol itd... Super za potovalno, umirjeno vožnjo, za bolj dinamično pa bo zgleda še vedno klasika. 1 down and the rest is up...

 

Drugače pa zelo lahkoten motor, odličen za brezpotja, dovolj živahen. Vseeno pa mi ni vlil zaupanja, da bi se z njim odpravil na dopust recimo v Grčijo ali čez Dolomite itd. Moje mnenje, včeraj na Vranskem vozil oba...

Objavljeno
  Ob 11. 4. 2016 ob 7:53, poggy pravi:

Mene pa DCT sploh ni prepričal. Med stožci je ves čas cincal med 3 in 4, sredi ovinka prestavljal navzdol itd... Super za potovalno, umirjeno vožnjo, za bolj dinamično pa bo zgleda še vedno klasika. 1 down and the rest is up...

 

Drugače pa zelo lahkoten motor, odličen za brezpotja, dovolj živahen. Vseeno pa mi ni vlil zaupanja, da bi se z njim odpravil na dopust recimo v Grčijo ali čez Dolomite itd. Moje mnenje, včeraj na Vranskem vozil oba...

Expand  

Dajte že enkrat nehati pisati takšne neumnosti, ker za brezpotje je samo planinski škorenj (beri trial in hard enduro motor) in ne neki po obliki podoben enduro 200+ kilogramski kup železja. 

  • Všeč mi je 8
Objavljeno
  Ob 11. 4. 2016 ob 7:53, poggy pravi:

Mene pa DCT sploh ni prepričal. Med stožci je ves čas cincal med 3 in 4, sredi ovinka prestavljal navzdol itd... Super za potovalno, umirjeno vožnjo, za bolj dinamično pa bo zgleda še vedno klasika.

Expand  

Sem se glede tega pogovarjal z nekom s honde. Na testni vožnji je bla nastavljena v najbolj len način. Poleg tega imaš še 3 sport nivoje :) 

Objavljeno
  Ob 11. 4. 2016 ob 7:53, poggy pravi:

Mene pa DCT sploh ni prepričal. Med stožci je ves čas cincal med 3 in 4, sredi ovinka prestavljal navzdol itd... Super za potovalno, umirjeno vožnjo, za bolj dinamično pa bo zgleda še vedno klasika. 1 down and the rest is up...

 

Drugače pa zelo lahkoten motor, odličen za brezpotja, dovolj živahen. Vseeno pa mi ni vlil zaupanja, da bi se z njim odpravil na dopust recimo v Grčijo ali čez Dolomite itd. Moje mnenje, včeraj na Vranskem vozil oba...

Expand  

Kakšen pa mora biti motor, da je dovolj dober za v Grčijo ali Dolomite?

Objavljeno

To je tudi mene zbodlo :) kaj moraš met za Grčijo in Dolomite, sem očitno bil tam z napačnimi motorji.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
  Ob 11. 4. 2016 ob 10:21, jetman pravi:

Kakšen pa mora biti motor, da je dovolj dober za v Grčijo ali Dolomite?

Expand  

Vsaj BMW GS. To pa ja vejo vsi :slap:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
  Ob 11. 4. 2016 ob 10:37, jskrablin pravi:

Vsaj BMW GS. To pa ja vejo vsi :slap:

Expand  

Mislim da cilja na KTM1190 ......ga hočem men z garaže spulit ,sam ga ne dam :D

  Ob 11. 4. 2016 ob 10:29, Snecer pravi:

To je tudi mene zbodlo :) kaj moraš met za Grčijo in Dolomite, sem očitno bil tam z napačnimi motorji.

Expand  

Jaz sm bil z tapravim :P

Objavljeno

Uf, sam res, za grčijo in dolomite mora biti gs adventure, ta vodno hlajeni :-)

Grčijo, albanijo, dolomite, pa še kaj drugega sem prevozil s 15 let starim motorjem-pa je bil čisto dovolj dober-ta isti motor je sedaj star 19let in bo za prvomajske prevozil še celo sardinijo, morda še na corsico zavije-in bo v 10h dneh pretrpel nekaj tisoč km....sem preveč optimistično zastavil? :-)

Aja....da ne bomo off topic-afriko z avtomatiko nisem vozil-bom pa zelo v kratkem....sem pa sprobal na drugem modelu honde-in je že tam avtomatika čisto spodobno delovala....in kot pri atomobilu z avtomatskim menjalnikom v določenih situacijah dam na manual, tako sem tudi pri motorju pri dinamični vožnji pred ovinki ročno zmetal v nižje prestave, da ni sredi ovinka prestavljal, ko sem gas navil. Zadeva me pozitivno presenetila.

No.....pa še filmček od prve vožnje z africo.....s katero bi se upal tudi v afriko, ne samo dolomite ;-)

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
  Ob 11. 4. 2016 ob 8:01, Borutt pravi:

Dajte že enkrat nehati pisati takšne neumnosti, ker za brezpotje je samo planinski škorenj (beri trial in hard enduro motor) in ne neki po obliki podoben enduro 200+ kilogramski kup železja. 

Expand  

Daj ne bluzi. Brezpotja pri teh motorjih so malo bolj blatne makedamske poti in morda kakšna lepa traktorska vlaka, ostalo bi bila itak utopija. 

  Ob 11. 4. 2016 ob 10:21, jetman pravi:

Kakšen pa mora biti motor, da je dovolj dober za v Grčijo ali Dolomite?

Expand  

Za moj okus zagotovo motor, ki daje več zaupanja v ovinku kot kobilice na 21/18 pnevmatikah. In ne, ni nujno da je GS... To je moje mnenje, ostali lahko greste zaradi mene tudi s skirojem.

  Ob 11. 4. 2016 ob 12:16, Kmet2 pravi:

Mislim da cilja na KTM1190 ......ga hočem men z garaže spulit ,sam ga ne dam :D

Jaz sm bil z tapravim :P

Expand  

Ah sej pa poznamo valuto "pajser" :D

  Ob 11. 4. 2016 ob 12:18, cb1300 pravi:

Uf, sam res, za grčijo in dolomite mora biti gs adventure, ta vodno hlajeni :-)

Grčijo, albanijo, dolomite, pa še kaj drugega sem prevozil s 15 let starim motorjem-pa je bil čisto dovolj dober-ta isti motor je sedaj star 19let in bo za prvomajske prevozil še celo sardinijo, morda še na corsico zavije-in bo v 10h dneh pretrpel nekaj tisoč km....sem preveč optimistično zastavil? :-)

Aja....da ne bomo off topic-afriko z avtomatiko nisem vozil-bom pa zelo v kratkem....sem pa sprobal na drugem modelu honde-in je že tam avtomatika čisto spodobno delovala....in kot pri atomobilu z avtomatskim menjalnikom v določenih situacijah dam na manual, tako sem tudi pri motorju pri dinamični vožnji pred ovinki ročno zmetal v nižje prestave, da ni sredi ovinka prestavljal, ko sem gas navil. Zadeva me pozitivno presenetila.

No.....pa še filmček od prve vožnje z africo.....s katero bi se upal tudi v afriko, ne samo dolomite ;-)

 

Expand  

Ja, za v Afriko (ne asfaltiran Maroko ampak tisto tapravo, peščeno in blatno) bi pa bil. Lahek za pobirat, 21/18 pnevmatike in (po moje) relativno enostavno vzdrževanje.

Ste pa vsi vabljeni v naše konce na en "Adventure" krog...

Objavljeno

hm....zakaj imam občutek, da to ni švoh :)

 

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
  Ob 11. 4. 2016 ob 8:01, Borutt pravi:

 ker za brezpotje je samo planinski škorenj (beri trial in hard enduro motor) 

Expand  

Odvisno, kaj je definirano kot brezpotje,... skale, travniki, njive, pesek...

po moje je za tam tak motor, ki ga je lažje pobirat, ko pade po tleh. In GS-a z +200 kg lažje poberem s tal, kot Tenerejko 660 z manj kot 200 kg...ker je nižji, ima nižje težišče in ga rollbar ustavi malo nad tlemi.

Objavljeno (popravljeno)
  Ob 11. 4. 2016 ob 15:48, vandrovec pravi:

Odvisno, kaj je definirano kot brezpotje,... skale, travniki, njive, pesek...

Expand  

neka pavšalna razlaga iz SSKJ ...

 brezpotje brezpótje  -a s (ọ̑) knjiž. kraj brez poti: hoditi po brezpotjih; planinska brezpotja; pren. ta pogovor vodi v brezpotje

 

Popravljeno . Popravil hajoktejn
  • Všeč mi je 1
Objavljeno
  Ob 11. 4. 2016 ob 16:09, hajoktejn pravi:

neka pavšalna razlaga iz SSKJ ...

 brezpotje brezpótje  -a s (ọ̑) pren. ta pogovor vodi v brezpotje

 

Expand  

Evo, točno. Edina razlaga, ki lahko zaključi to večno polemiko.

  Ob 10. 4. 2016 ob 16:28, sebar pravi:

Aja, zbiram donacije za DCT NC750x, obljubim da dam za en krog :P 

Expand  

Prispevam 10€, samo potem si zavezan k izvršitvi. Ali bo eno leto časa dovolj? In krog za eno urco?

Pazi kaj prosiš in obljubljaš.:whistle:

Objavljeno
  Ob 11. 4. 2016 ob 16:24, drjack_dj pravi:

Evo, točno. Edina razlaga, ki lahko zaključi to večno polemiko.

Prispevam 10€, samo potem si zavezan k izvršitvi. Ali bo eno leto časa dovolj? In krog za eno urco?

Pazi kaj prosiš in obljubljaš.:whistle:

Expand  

Evo, še 6980€ pa smo tam! Pa glih k si prvi dobiš za cel dan :P 

Objavljeno
  Ob 11. 4. 2016 ob 8:01, Borutt pravi:

Dajte že enkrat nehati pisati takšne neumnosti, ker za brezpotje je samo planinski škorenj (beri trial in hard enduro motor) in ne neki po obliki podoben enduro 200+ kilogramski kup železja. 

Expand  

Saj gre, samo volja mora bit dovolj močna... :fredyjecar:

DSC02730.JPG

  • Všeč mi je 7
Objavljeno

Nove AT ti sploh ni treba testirat, saj že vse od tukajšnjih ZNALCEV zveš

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
  Ob 11. 4. 2016 ob 15:31, gift pravi:

hm....zakaj imam občutek, da to ni švoh :)

 

Expand  

Mogoče zato ker ima večina teh predstavitvenih stunt racerjev zamenjanjano zobniško razmerje na verižnem setu .

lp Znalac :P

Popravljeno . Popravil Kmet2
  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

Sem malo tole bral nazaj in kaj bi dal, da bi bil tako pameten, kot so določeni t'le gor...  :scut:

 

.

Popravljeno . Popravil moto rider
  • Všeč mi je 4
Objavljeno
  Ob 11. 4. 2016 ob 20:10, Kmet2 pravi:

Mogoče zato ker ima večina teh predstavitvenih stunt racerjev zamenjanjano zobniško razmerje na verižnem setu .

lp Znalac :P

Expand  

Chris Pfeiffer ne rabi zamenjanega zobniškega prenosa ... :) 

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
  Ob 11. 4. 2016 ob 15:24, poggy pravi:

Ja, za v Afriko (ne asfaltiran Maroko ampak tisto tapravo, peščeno in blatno) bi pa bil. Lahek za pobirat, 21/18 pnevmatike in (po moje) relativno enostavno vzdrževanje.

Ste pa vsi vabljeni v naše konce na en "Adventure" krog...

Expand  

Am....v Maroku lahko izbiraš-ali se boš vozil po super lepih asfaltiranih cestah, lahko pa se voziš po zlo peščeni, blatni, skalnati....se nedavno vrnil od tam ;-)  Ti sam povabi na adventure krog, jest sem vedno za-exc je ogret

Objavljeno
  Ob 12. 4. 2016 ob 5:15, boych pravi:

Chris Pfeiffer ne rabi zamenjanega zobniškega prenosa ... :) 

Expand  

saj to je vsemogoči Bmw, ne pa neka japonska jajca :jezik:

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
  Ob 12. 4. 2016 ob 5:15, boych pravi:

Chris Pfeiffer ne rabi zamenjanega zobniškega prenosa ... :) 

Expand  

seveda ne, če cel kardan zamenja in to ko je v zraku :P

  • Všeč mi je 1

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!