a-rod Objavljeno Marec 11, 2016 Opozori Objavljeno Marec 11, 2016 (popravljeno) @cb650f mogoče to da zgleja honda slaba kopija yamahe? pač osebno mnenje, seveda vsake oči imajo svojega malarja, ampak sem pri nakupu tudi hondo gledal Popravljeno Marec 11, 2016. Popravil a-rod
BigOne Objavljeno Marec 11, 2016 Opozori Objavljeno Marec 11, 2016 13 hours ago, cb650f said: @BigOne, ne da bi bil pameten, vendar...hmm... kaj vidiš na mt07 in na drugih ne? se mi zdi, da konkurenca ponuja dosti več - za malo več €. Sploh če imaš namen vzet nek "ne osnovni" model.. potem si na ceni tam tam. 6990€ nova CB650F, hornetka, z abs. Pa ne, da bi delo reklame, ampak ko se enkrat pelješ z mt07 (vsaj po lastnih izkušnjah) ugotoviš da je to moped. Je pa res, da je ugoden. 2 Cilindra naredita svoje. Navoj konkreten. Tu se pa konča. Pa brez zamere. MT07, neznam opisat zakaj se mi tolk dopade.. že od samega začetka Doben drug nejked se mi ne dopade tolk kot tale yamahica.. kak dukati bi se še mogoče najdo Plani za nov motor so itak šli po vodi, tak da bom mogo vzet rabljen motor Trenutno mam nexusa, super motorčič.. že teh 29kw mi je skoraj dovol, tak da bo pri 55kw prek teklo ABS? eni pravijo da ja.. drugi ne.. nisem nek divjak, tako da mi ne igra bistvene vloge (se ga pa nebi brano) Rad bi probal nekaj dugačnega, če bo mi sedlo bo, drugače pa bom encajt vozo in potem dalje prodal NIkjer ne piše, da morem met motor do konca življenja Tale honda pa mi nikakor ne sede.. tak da odpade po celi črti Saint in a-rod 2
MiNa Objavljeno Marec 12, 2016 Opozori Objavljeno Marec 12, 2016 (popravljeno) pred 11 urami, BigOne pravi: MT07, neznam opisat zakaj se mi tolk dopade.. že od samega začetka Doben drug nejked se mi ne dopade tolk kot tale yamahica.. kak dukati bi se še mogoče najdo Plani za nov motor so itak šli po vodi, tak da bom mogo vzet rabljen motor Trenutno mam nexusa, super motorčič.. že teh 29kw mi je skoraj dovol, tak da bo pri 55kw prek teklo ABS? eni pravijo da ja.. drugi ne.. nisem nek divjak, tako da mi ne igra bistvene vloge (se ga pa nebi brano) Rad bi probal nekaj dugačnega, če bo mi sedlo bo, drugače pa bom encajt vozo in potem dalje prodal NIkjer ne piše, da morem met motor do konca življenja Tale honda pa mi nikakor ne sede.. tak da odpade po celi črti ABS ni namenjen divjakom. To je pomemben del aktivne varnosti, ki varuje voznika pred prehitro in premočno "roko-nogo" na zavorah. In ja, ABS igra bistveno vlogo ob nepredvidenih situacijah na cesti, v normalnih okoliščinah v večini primerov vožiš le kak kilogram "tehnologije" več na motorju (avtu). ps. Glasen izpuh (eden tvoj prejšjih postov) ne rešuje življenja, sicer nekateri trdijo da ga (loud pipes save lives). Cena za oba "dodatka" je pa tu nekje.... Popravljeno Marec 12, 2016. Popravil MiNa Fantocci, Cartman, Scarabeo 500 in 5 others 8
BigOne Objavljeno Marec 12, 2016 Opozori Objavljeno Marec 12, 2016 Se strinjam Ampak trenutno nimam neke izbire glede da hočem MT07 Še vedno lahko kupim in ko se ponudi priložnost prodam in zamenjam motor z absom..
Lipstick Objavljeno Marec 12, 2016 Opozori Objavljeno Marec 12, 2016 (popravljeno) Ob 10. 3. 2016 at 16:27, Lipstick pravi: Prihaja tudi MT 07 TRACER !!!! Link? Na prvo žogo mi google na najde nič frišnega, sami stari članki it sredine 2015 Žal ne smem, sem zavezan molku v takih primerih. Popravljeno Marec 12, 2016. Popravil Lipstick
MiNa Objavljeno Marec 12, 2016 Opozori Objavljeno Marec 12, 2016 Kjer je dim je tudi ogenj.... precej oblečena MT-07Tracer? Najbrž ne zaradi zime? Ke rmožakar v ozadju na F800R je oblečen prav poletno.
Snečer Objavljeno Marec 12, 2016 Opozori Objavljeno Marec 12, 2016 pred 3 urami, BigOne pravi: Se strinjam Ampak trenutno nimam neke izbire glede da hočem MT07 Še vedno lahko kupim in ko se ponudi priložnost prodam in zamenjam motor z absom.. Mt-07 je dejansko kopija Kawasakija er6-n. Vendar pa je mt-07 bolj smiseln nakup, model je nov, motor je lažji, malenkost bolj zmogljiv. Skratka je izbira, en ponuja gori cbf650f, tudi je izbira, a dvovaljnik je pri tej kubikaži boljša zadeva, kaj boš z max močjo pri 11.000rpm... Honda ima 63Nm pri 8000rpm Yamah 68Nm pri 6500rpm, plus drugačna krivulja. Po drugi strani je pa "vse" zelo podobno pri normalni vožnji, naked itak ni za kakšne presežke, razen če si Tyson. a-rod 1
Fazer03 Objavljeno Marec 12, 2016 Opozori Objavljeno Marec 12, 2016 Nikoli izpeta tema ali dilema 2 proti 4: moj glas gre v vsakem primeru za 4 v vrsti. In še izkušnja iz lastne garaže: ko je imela moja ER 6n sva se domenila na KMC-ju za test vožnjo s takrat novo Xj 6n: in ko se potem v Kočevju obrneva in sedeva na kavo dobim pod nos: "A veš kaj, bi pa lahko že zdavnaj povedal da je Yamaha mnogo manj naporna za vozit in tudi iz speljevanja gre mnogo lepše." Sedaj ne vem kako je z MT 07 (zelo hvalijo agregat) ker je nisem peljal, ampak kakšnih čudežev verjetno ni. Pa moti me tudi to, da sta MT in ER nekako pol številke manjša motorja kot CBF ali Xj. DAMI34 1
Snečer Objavljeno Marec 12, 2016 Opozori Objavljeno Marec 12, 2016 Za hec pogledam mere XJ 6n in er6, prvi je za 2cm daljši, honda pa za 1cm daljša... Al kaj narobe gledam?
BigOne Objavljeno Marec 13, 2016 Opozori Objavljeno Marec 13, 2016 Jaz rabim motor za skoraj vsakodnevno uporabo. Kot sem že reko nerabim 1000ccm in 150kw, ker mi je že zdaj 29kw na maxiju skoraj dovolj. Sem malo primerjal er6n in mt07 in res zgleda kot kopija, ampak če mene vprašaš mnogo lepša kopija gdo je od koga kopiral mi je čisto vseeno. Edino kar mi ni všeč, da ni najbol primeren motor če še koga voziš vzadi. Pa glih tak se da naredit kakih 100-200km skupaj Maš pač kako pavzo več. Gor sem zrasto z različnimi tomosi.. avtomatik, apn, atx. Yamaha je pa ena lepa, udobna, sodobna, močnejša različica atxa če tak gledaš Za v dvoje bi potem mogoče prišo bol v upoštev f800 gs, 700, 650... samo tolk se pa spet ne vozima skupaj Večinoma sem na motorju sam. Nisem še nič slabega prebral o yamahi. Motor in menjalnik ful hvalijo. Za malo bol izkušene uporabnike pa je treba nekaj € vložit v predelavo vzmetenja. Pa še to.. če mi bo uspelo menjat bom šel iz 2010 letnika na 2014-15 letnik z slabimi 1500€ doplačila kar pa tud nekaj šteje
DAMI34 Objavljeno Marec 13, 2016 Opozori Objavljeno Marec 13, 2016 pred 16 urami, Fazer03 pravi: Nikoli izpeta tema ali dilema 2 proti 4: moj glas gre v vsakem primeru za 4 v vrsti. In še izkušnja iz lastne garaže: ko je imela moja ER 6n sva se domenila na KMC-ju za test vožnjo s takrat novo Xj 6n: in ko se potem v Kočevju obrneva in sedeva na kavo dobim pod nos: "A veš kaj, bi pa lahko že zdavnaj povedal da je Yamaha mnogo manj naporna za vozit in tudi iz speljevanja gre mnogo lepše." Sedaj ne vem kako je z MT 07 (zelo hvalijo agregat) ker je nisem peljal, ampak kakšnih čudežev verjetno ni. Pa moti me tudi to, da sta MT in ER nekako pol številke manjša motorja kot CBF ali Xj. Tako je XJ6 je izredno polikan agregat. In če ga hočeš ožemat, ga moraš gnat v iber obrate, da leti. Je pa zelo kontroliran-miren v nižjih obratih, kjer od 2000 naprej mirno kruzaš. Dvo valjni aka ER6 so tudi zelo prijetni, vendar za odtenek bolj naporni skoz kake serpenitne, sem nemalokrat videl, ko so se deklice zašaltale, pa pomoti vrgle v prvo in je zadnje kolo blokiralo. Pri xj6 tega ni, ker se agregat zelo zavrti. Fazer03, Fantocci in Kmet2 3
Fazer03 Objavljeno Marec 14, 2016 Opozori Objavljeno Marec 14, 2016 Ob 12. 3. 2016 at 22:19, Snecer pravi: Za hec pogledam mere XJ 6n in er6, prvi je za 2cm daljši, honda pa za 1cm daljša... Al kaj narobe gledam? Bi pa že lahko vedel da ni vse v centimetrih
Snečer Objavljeno Marec 14, 2016 Opozori Objavljeno Marec 14, 2016 Ja, drugače pa imaš prav, od teh edino MT-07 istopa po merah, ostali so skupaj , novi modeli. Dolžina 2,085m, medosna 1,4m, višina zica 805 Je pa najlažja od vseh, kar občutno. Jaz je tudi nisem peljal in me zanima kakšen je agregat napram kopiji iz er6. MT-07 bi bil zelo zanimiv model za 7-8 jurjev.
Fantocci Objavljeno Marec 14, 2016 Opozori Objavljeno Marec 14, 2016 (popravljeno) Če primerjam z Versysem, je MT07 bolj poskočna in lahkotna v ovinkih in pri zaviranju. Nič čudnega, je občutno manjša in lažja, agregat pa cca. 15% močnejši. Ima pa sedež u k*** (kot da bi ga vzeli iz tekmovalnega Ducatija), zato bi bil to moj prvi upgrade, ne pa raufnk ali kaj drugega. Če bo MT07 Tracer res ven prišel in ne bodo odskočili s ceno, bo zelo zanimiv motor. Popravljeno Marec 14, 2016. Popravil Fantocci
Snečer Objavljeno Marec 14, 2016 Opozori Objavljeno Marec 14, 2016 Kaj pa cukanje 2 valjnika, je kaj bolj uglajena zadeva?
Fantocci Objavljeno Marec 14, 2016 Opozori Objavljeno Marec 14, 2016 Mislim, da je podobno oz. nimam v spominu, da bi bila neka ogromna razlika glede tega.
jskrablin Objavljeno Marec 14, 2016 Opozori Objavljeno Marec 14, 2016 pred 21 urami, DAMI34 pravi: Dvo valjni aka ER6 so tudi zelo prijetni, vendar za odtenek bolj naporni skoz kake serpenitne, sem nemalokrat videl, ko so se deklice zašaltale, pa pomoti vrgle v prvo in je zadnje kolo blokiralo. ER6 ima precej konkreten zavorni učinek motorja. V hladnem na povprečem slovenskem asfaltu ni problem "podrsati" z zadnjim kolesa pri prestavljanju iz 3. v 2. V 1. itak, če nisi skor ustavljen. Ni neke drame, zna pa koga na začetku malo strašiti. pred 58 minutami, Snecer pravi: Kaj pa cukanje 2 valjnika, je kaj bolj uglajena zadeva? Nekje tam-tam z ER6 je. V nizkih obratih zna malo ritat. Mi je pa MT-07 delovala bistveno kompaktnejši motor od ER6. Pa slabše sprednje vzmetenje ma, original še najbolj spominja na gumice...
Snečer Objavljeno Marec 14, 2016 Opozori Objavljeno Marec 14, 2016 Men ni uspelo "podrsati" ne z er6, ne z versys Kaj pa misliš s tem kompaktnejši?
jskrablin Objavljeno Marec 14, 2016 Opozori Objavljeno Marec 14, 2016 pred 28 minutami, Snecer pravi: Men ni uspelo "podrsati" ne z er6, ne z versys Kaj pa misliš s tem kompaktnejši? Jaz imam rad motor malo v malo bolj odzivnih obratih pa ponavadi prej prestavim v nižjo... verjetno je to glavni vzrok. Pa to se je dogajalo samo na res hladnem asfaltu. Krajši, ožji, spredaj ga kr malo "zmanjka"... deluje manjši od ER6. Verjetno se nekoliko manjši voznik lažje znajde na MT-07 kot na ER6, vsaj tak občutek sem dobil. Nisem se pa veliko peljal je bilo bolj za probat par vaj na poligonu, ko sem lih na avtošolo naletel.
Fantocci Objavljeno Marec 14, 2016 Opozori Objavljeno Marec 14, 2016 Krajši MT07 niti ni glede na ER6n, je pa nekaj ožji in nižji. Tu sta eden čez drugega: Pepper in a-rod 2
BigOne Objavljeno Marec 17, 2016 Opozori Objavljeno Marec 17, 2016 (popravljeno) Ve gdo za kako rabljeno MT07? Edino ena je na avtonetu.. Sem bil na ogledu.. res lepo ohranjena.. pri keslu je edino ena praska ker je motor padel na mestu.. ostalo pa kul! Popravljeno Marec 17, 2016. Popravil BigOne
Roman-st Objavljeno Marec 17, 2016 Opozori Objavljeno Marec 17, 2016 Malo se prodaja rabljenih mt-07 pa še to je ponavadi brez ABS-a
Dejan99x Objavljeno Marec 18, 2016 Opozori Objavljeno Marec 18, 2016 Zdravo. Je kdo morda imel podobno težavo z mt-jko kot jaz? Danes se mi je med vožnjo prižgala rumena lučka z napako Sd....13. Motor med vožnjo deluje ok, v prostem teku pa se zaganja in crkuje. Motor ima šele 3500km.
Snečer Objavljeno Marec 18, 2016 Opozori Objavljeno Marec 18, 2016 Garancija tu na netu en piše tole I've looked in the owner's manual & it says - the air intake pressure sensor : open or short circuit detectedIt's on the self-diagnostic function & diagnostic code table in section 9 page 5.Fault code 13 (I assume the 'SD' comes from the 'self-diagnostic')
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se