hammer Objavljeno Julij 23, 2007 Opozori Objavljeno Julij 23, 2007 Z Motulom ali pa Silkolene - Fuchs (osebno sem tega uporabljal pri Suzi) 10-40 100% sintetiko nimaš kaj zgrešit. 15-50 olje je bolj primeren za motorje, ki se ne vrtijo toliko v obrate :evilgrin:
helmut Objavljeno Julij 23, 2007 Opozori Objavljeno Julij 23, 2007 js sem glih od Čarmana s servisa pa sm mu reku da bi dal not 300v, pa mi je odsvetoval.pol sm dal 5100-10/40 baje je bolše za sklopko
atek Objavljeno September 21, 2007 Opozori Objavljeno September 21, 2007 zanima me če kdo ve kdo izdeluje ali kje bi dobil zadnjo plastiko poliestersko za suzukija 750 letnik 04? Hvala
jax Objavljeno September 25, 2007 Opozori Objavljeno September 25, 2007 Pohajač, če ima še vedno kalup...
jupiter Objavljeno September 29, 2007 Opozori Objavljeno September 29, 2007 Če imam točne podatke (beri: če so podatki na eni ITA strani točni), bo oblika novega GSX-R 600, enaka tudi za 750-ko. :photo:
Stric Burek Objavljeno September 29, 2007 Opozori Objavljeno September 29, 2007 Če imam točne podatke (beri: če so podatki na eni ITA strani točni), bo oblika novega GSX-R 600, enaka tudi za 750-ko. :photo: ... kot je tudi vedno bila :winkiss:
melinek Objavljeno Januar 24, 2008 Opozori Objavljeno Januar 24, 2008 Pozdravljeni; potrebujem pomoč pri mojem motorju (Suzuki GSX-R 750 K1) Dogaja se, da včasih ne dosega max. obratov, torej gre do 8000 obr. in se ustavi obratomer, že do samih 8000 obr. ga duši, nekaj mu ne da moči. PRIMER: Ga vžgem,segrejem in se odpeljem-ne gre kot bi moral. Ustavim se v gostilni, spijem kavo slišim pok v motoju,po kavi se odpeljem-motor gre normalno. Je možno, da se dogaja kaj zvbrizgom goriva, je možno da je kakšen rele.... PROSIM ZA POMOČ! LP
Stasky Objavljeno Januar 24, 2008 Opozori Objavljeno Januar 24, 2008 Pozdravljeni; potrebujem pomoč pri mojem motorju (Suzuki GSX-R 750 K1) Dogaja se, da včasih ne dosega max. obratov, torej gre do 8000 obr. in se ustavi obratomer, že do samih 8000 obr. ga duši, nekaj mu ne da moči. PRIMER: Ga vžgem,segrejem in se odpeljem-ne gre kot bi moral. Ustavim se v gostilni, spijem kavo slišim pok v motoju,po kavi se odpeljem-motor gre normalno. Je možno, da se dogaja kaj zvbrizgom goriva, je možno da je kakšen rele.... PROSIM ZA POMOČ! LP Pol se pa vedno odpelji prej na kavo... :naughty: Hec, nebi vedu...
melinek Objavljeno Januar 24, 2008 Opozori Objavljeno Januar 24, 2008 Pol se pa vedno odpelji prej na kavo... :naughty: Hec, nebi vedu... Ja smešno ne, samo je pa resnično. Kot bi se kaj zaštekalo.
Dolenc™ Objavljeno Januar 24, 2008 Opozori Objavljeno Januar 24, 2008 Če ti trokira na višjih obratih, pa kdaj kej poč so lahko svečke za zamenat
melinek Objavljeno Januar 24, 2008 Opozori Objavljeno Januar 24, 2008 Če ti trokira na višjih obratih, pa kdaj kej poč so lahko svečke za zamenat ne ne-ne trokira ampak kot da mu nekaj ne bi dalo moči!
Guest Brumer Objavljeno Januar 24, 2008 Opozori Objavljeno Januar 24, 2008 ne ne-ne trokira ampak kot da mu nekaj ne bi dalo moči! :hmm: to bo delo za mehanika,pa še za kavo mu boš moral dat :whistle: pol bo pa laufalo. :OK:
melinek Objavljeno Januar 25, 2008 Opozori Objavljeno Januar 25, 2008 :hmm: to bo delo za mehanika,pa še za kavo mu boš moral dat :whistle: pol bo pa laufalo. :OK: :worship: :worship: :worship: ja OK-pa pozna kdo kakšnega dobrega mehanika, pa ki te ne vžge po žepu že ko prideš do delavnice.
Guest Brumer Objavljeno Januar 25, 2008 Opozori Objavljeno Januar 25, 2008 :worship: :worship: :worship: ja OK-pa pozna kdo kakšnega dobrega mehanika, pa ki te ne vžge po žepu že ko prideš do delavnice. Marsikarerega,ki sam šraufa bi bilo potrebno vžgati po ušesih že pred delavnoco :nono: ,predno motor odpelje pa po žepu. :eek:
rosse20 Objavljeno Januar 26, 2008 Opozori Objavljeno Januar 26, 2008 če kdo ve za koga, ki prodaja ta motor po delih... naj prosim sporoči. hvala
Jure Objavljeno Januar 27, 2008 Opozori Objavljeno Januar 27, 2008 Pri mojemu Gixxerju K4 750 je v okvari 6. prestava.. Ko premenjaš in dodaš malo plina skoči ven in samo preskakuje in ruži.. Danes sem se lotil šraufanja, snel oklepe, tank, v naslednjih dneh bom pa snel mašino in jo odprl.. Je že kdo imel tak problem ali delal kaj podobnega? Kakšen nasvet mogoče na kaj biti pozoren pri odpiranju motorja in kje točno naj bi bila napaka? LP
RHonda Objavljeno Januar 27, 2008 Opozori Objavljeno Januar 27, 2008 (popravljeno) Mogoče je požrt zobnik 6.prestave ? Najbolje pa bi bilo da pred odpiranjem mašine vprašaš kakšen suzuki servis za mnenje. Popravljeno Januar 27, 2008. Popravil DejaVu
Dani Objavljeno Januar 27, 2008 Opozori Objavljeno Januar 27, 2008 Suzuki servis mu ziher nebo pomagal z nasveti, ampak samo rekel >pripelji moped< :grim
Jure Objavljeno Januar 27, 2008 Opozori Objavljeno Januar 27, 2008 Tako nekako ja.. Ampak moje motorje servisira samo ena oseba, jaz, torej servis odpade :D Saj sem dobil par namigov že na enem ameriškem forumu, pa raje vprašam še tu, mogoče je kdo imel ta primer, glede na to, da je tale 6. nekakšna hiba GSX-Rjev 750 K4 in K5.. Drugače pa američani pravijo, da je potrebno zamenjat zobnik 6 prestave in gonilni zobnik 4 oz 5.. Torej 2 nova zobnika in naj bi stvar špilala..
simonsi Objavljeno Januar 27, 2008 Opozori Objavljeno Januar 27, 2008 Pri mojemu Gixxerju K4 750 je v okvari 6. prestava.. Ko premenjaš in dodaš malo plina skoči ven in samo preskakuje in ruži.. Danes sem se lotil šraufanja, snel oklepe, tank, v naslednjih dneh bom pa snel mašino in jo odprl.. Je že kdo imel tak problem ali delal kaj podobnega? Kakšen nasvet mogoče na kaj biti pozoren pri odpiranju motorja in kje točno naj bi bila napaka? LP Tole je pa kar problem. A na testni vožnji pred nakupom pa nisi opazil te hibe? Za začetek za vsak slučaj poglej zvezdo od menjalnika, zadaj za sklopko. Iz izkušenj na drugih motorjih so pa verjetno požrti "gear dogs" oz. stranski zobje od zobnikov menjalnika in se vedno menjajo v paru oz. oba zobnika, ki se vključita pri določeni prestavi. Ob predpostavki, da so vilice in "prestavni boben" v redu. Načeloma to ni nek hud strošek ali težka okvara, je pa ogromno dela s podiranjem takega agregata in strošek s tesnili. :glare:
Jure Objavljeno Januar 27, 2008 Opozori Objavljeno Januar 27, 2008 Ko sem motor kupil sem za to hibo vedel, je bila tudi cena temu primerno nižja.. In ker ne bom prvič šraufal, se mi ni zdel to nek problem, ki bi me odvrnil od drugače solidnega motorja :) S požrtimi stranskimi zobmi imam tudi jaz izkušnje, pri Hyosungu 2x.. Ampak tam jih je polomilo in prestave sploh ni bilo.. Tu pa prestava je, le da prime samo ko je obremenitev res minimalna, npr. po klancu navzdol z rahlim gasom, ali pa po ravnini mogoče s 5% plina max.. Potem pa "skoči iz" prestave in samo še ruži. Lahko da so tudi tu krivi tile zobje, le da niso celi polomljeni ampak samo deloma.. Bom pa seveda prečekiral tudi zvezdo, itak bom snemal sklopko in košaro, da bom lahko snel spodnji del mašine, oziroma menjalnik.. Čeprav mislim, da tu ne bo problema, težava je pomojem kar v samem menjalniku, zna biti, da sta tista dva zobnika kot so rekli fantje iz USA.. No kakorkoli že, hvala za nasvet.. Poročam kakšno je stanje, ko odšraufam menjalnik. LP
simonsi Objavljeno Januar 28, 2008 Opozori Objavljeno Januar 28, 2008 Potem se pa to kar splača, sploh če si ga dobil za ugodno ceno. :)
Jure Objavljeno Februar 4, 2008 Opozori Objavljeno Februar 4, 2008 Pri mojemu Gixxerju K4 750 je v okvari 6. prestava.. Ko premenjaš in dodaš malo plina skoči ven in samo preskakuje in ruži.. Danes sem se lotil šraufanja, snel oklepe, tank, v naslednjih dneh bom pa snel mašino in jo odprl.. Je že kdo imel tak problem ali delal kaj podobnega? Kakšen nasvet mogoče na kaj biti pozoren pri odpiranju motorja in kje točno naj bi bila napaka? LP Tako nekako ja.. Ampak moje motorje servisira samo ena oseba, jaz, torej servis odpade :D Saj sem dobil par namigov že na enem ameriškem forumu, pa raje vprašam še tu, mogoče je kdo imel ta primer, glede na to, da je tale 6. nekakšna hiba GSX-Rjev 750 K4 in K5.. Drugače pa američani pravijo, da je potrebno zamenjat zobnik 6 prestave in gonilni zobnik 4 oz 5.. Torej 2 nova zobnika in naj bi stvar špilala.. No, da malo poročam, če bo še kdo kdaj imel kakšne podobne težave :) Izkazalo se je, da je bila diagnoza iz gixxer.com kar točna. Danes sva s condorjem vse razdrla in prišla do ugotovitve, da so fuč zobčki pri dveh zobnikih, zato je metalo iz prestave, ko se je vse skupaj izpostavilo obremenitvi. Potrebno je bilo sicer tudi malo improvizirat, predvsem zato ker je za nekatera opravila predvideno "special tools", ki ga seveda nimam :D Ampak je šlo in če bo vse po sreči, bodo konec tedna novi zobniki že v mašini :OK: Pa še enkrat hvala condorju za pomoč :D
danci1973 Objavljeno Februar 4, 2008 Opozori Objavljeno Februar 4, 2008 Kaj ko bi ti naredil spodobne fotke, potem pa še nam ne-strojnikom 'narisal', kaj je fuč? D.
condor Objavljeno Februar 4, 2008 Opozori Objavljeno Februar 4, 2008 Kaj ko bi ti naredil spodobne fotke, potem pa še nam ne-strojnikom 'narisal', kaj je fuč? D. To so ble narjene bl na hitro, bova poslikala bl konkretno zadevo.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se