BamBem Objavljeno Julij 10, 2014 Opozori Objavljeno Julij 10, 2014 Torej kot prvo: za uvozit motor ne rabiš nobenega sovenskega papirja tako da te tukaj nekdo vleče za jajca če povem po domače. Kot drugo na uradni servis nebi nikoli peljal motorja saj je 3/4 folka šalabajzerjev. Videl sem precej motorjev ki so bili vedno šraufani na uradnish servisih,... in sam pri teh stvareh ne zaupam nobenemu drugemu kot sebi tako da če imaš znanje ga šraufej doma bo bolj poceni in bolj kvalitetno. Pa konec koncev tudi če nimaš znanja in imaš workshop manual bi moral znati zložiti cel motor iz nule ker je enako kot načrt za lego kocke Hoj. Je bil tip na ACI, ker ima tam prijatelja in mu je pokazal dokumente, k so prišli letos z julijem v veljavo...oni lahko odjavijo vozilo iz prometa le v dveh primerih: 1. zaradi uničenja, 2. zaradi izvoza. In sedaj naj bi spremenili to, da morajo pridobiti nek dokument, da si zaprosil za registracijo vozila v drugi državi, predno ga oni odjavijo (po moje so imeli preveč primerov, ko je folk odjavljal vozila na račun "izvoza", so pa ta vozila "izginila") Sem se tudi jaz pozanimal, da lahko pridem na homolgacijo tudi z overjeno kopijo registracije ali pa COC, in šele naknadno pri sami registraciji motorja prinesem original odjavljeno registracijo. Bomo videli, pustimo se presenetit Burnout: Si bom probal service manual dobit, drugače pa ima fotr toliko orodja, da bi lahko še kakšno bajto sezidal, ne samo motor popravil... Veš kako je...prvič nisi ravno najbolj samozavesten. Jaz se zmeraj boljim, da mi bo ostal kak vijak "za rezervo" LP Burnout 1
rkasteli Objavljeno Julij 10, 2014 Opozori Objavljeno Julij 10, 2014 Komi je kupu motor pa nej ga kar sam šraufa. Dejte no mir no. Sam en vijak bo pr bremzi mal preveč zategnu pa bo frču po cesti. Na dolenjskem je vredu barborič, pove tko k je pa tud nima nč proti, če si zravn, ko ga šraufa. Naredi najprej nekaj servisov znjim pol boš pa vidu al si za to al nisi. kotzi 1
mladench Objavljeno Julij 11, 2014 Opozori Objavljeno Julij 11, 2014 Oujea, še en s Pegasom upam, da boš bolj aktiven, kot ostali člani na Pegasotu Burnout ti je že dal link od Aprilia foruma, tam je tudi posebej tema za Pegasota. Je kar dosti napisano o predelavah, servisih in navodilih. Se mi zdi, da je zadnjič tudi nekdo uploudal service manuale na stran, če pa neboš najdel, pa javi, ti pošljem oz. ti pomagam poiskat. Glede servisa. Če imaš malo mehanika v sebi in nimaš "dveh levih" bi lahko komot s pomočjo service manuala zamenjal olje, oljni filter, svečko in spucal/zamenjal zračni filter. Za zamenjat bremz ploščice in bremz olje pa naredi prvič s serviserjem oz. z mehanikom, ki je to že delal... Dobrodošel in srečno vožno
Burnout Objavljeno Julij 11, 2014 Opozori Objavljeno Julij 11, 2014 rkasteli, sej je sam povedal: "Jaz sem definitivno en tistih, ki se rad umaže...predvsem pa rad vem kako kaj dela in kako popravit, če je sila." Tako da ne vidim problema v tem, da bi sam rihtal motor. Drgač pa tako kot je mladench povedal :grim
BamBem Objavljeno Julij 13, 2014 Opozori Objavljeno Julij 13, 2014 Hoj. Najlepša hvala za nasvete. Predvsem imate vsi prav. Sam bom delal redne servise, če bo pa kaj več za delat (beri pri bremzah in kakšni večji problemi), bi pa rabil koga, ki je dober in zanesljiv. V tem času sem se že "naučil" kako zamenjat olje in filtre. Mislim, da s svečko tudi ne bo problem, ko bo prišel čas. Moram še kje zvohat service manual-e. Če mi kdo lahko pomaga s kakim linkom in mi prihrani dve uri časa bom zelo hvaležen. Sam se ne smatram ravno za "lesenega" in tudi v mlajših časih sem propravil kakšnega "frčija" ali dva... Kdo je Barborič ne vem. Ali ima servis? Mi lahko napišeš telefon ali mail? Iz kje sploh je? Definitivno bom rabil koga, ki se spozna, da mi oceni stanje motorja ter , če so bremze ok, elektrika, itd...tam kjer predvsem izkušnje delajo svoje. Kar se tiče same aktivnosti na forumu, se že sedaj oproščam, ker nisem ravno tip človeka, ki bil cel dan prečepel za računalnikom zaradi branja postov ter pisanja. Sem bolj ciljno usmerjen in imam tudi veliko drugega dela, firmo, delo doma... Še enkrat hvala za pomoč. Mi morda lahko kdo iz izkušenj pove, na kaj moram biti pri Pegaso Stradi pozoren. Predvsem v smislu kaj se hitro pokvari, kaj je treba redno menjat ipd. Želim vam super preostanek vikenda.
Lipstick Objavljeno Julij 13, 2014 Opozori Objavljeno Julij 13, 2014 Hoj. Če mi kdo lahko pomaga s kakim linkom in mi prihrani dve uri časa bom zelo hvaležen. http://www.apriliabase.com.hr/forum2/index.php/board,15.0.html
BamBem Objavljeno Julij 13, 2014 Opozori Objavljeno Julij 13, 2014 Hvala. Glede na to, da forum ne premore search opcije, je skoraj isto, kot da bi iskal po googlu ali pa po katerem drugem forumu, bog ne daj v slovenščini ...v glavnem zdejle sem iskal vsaj pol ure, pa nisem nikjer zasledil, da bi govorili o service manual-u ali, da bi bila celo odprta tema. Bom po kosilu zopet poizkusil. Če ga najdem bom pripopal link za vse ostale, ki bi morda tudi iskali. Po mojem, da ni tak secret
skalar36 Objavljeno Julij 13, 2014 Opozori Objavljeno Julij 13, 2014 Aprilia pegaso Strada (sem jo imel) ima napako na števcu-oziroma v samem števcu se nahaja vlaga. Če motor postaviš na sonce, da sveti direktno na števec ti po notrnji strani tečejo kapljice po steklu. Števca ne moreš odpreti, da bi to osušil. Se pa vidijo sledi na njem tudi, ko je motor v senci. Jaz bi prvo pogledal to. Meni je števec pregorel. Motor mi je obstal na cesti-ker mi ni prepoznal ključa in ga nisem mogel vžgati-kodno varovan vžig motorja. Nov bi me prišel 560 eur takrat, pa mi je k sreči nekdo popravil. Tudi zamenjava števca ne pomaga (na mojem je bil 1x prej že zamenjan) , ker je to tovarniška napaka na števcu in so vsi enaki.Jaz sem jo takrat prodal, ker sem med vožnjo samo mislil, kje mi bo spet obstala. Sam osebno nebi več kupil Strade ravno zaradi tega. Vse ostalo se mi je pa dopadlo. BamBem 1
BamBem Objavljeno Julij 13, 2014 Opozori Objavljeno Julij 13, 2014 Aprilia pegaso Strada (sem jo imel) ima napako na števcu-oziroma v samem števcu se nahaja vlaga. Če motor postaviš na sonce, da sveti direktno na števec ti po notrnji strani tečejo kapljice po steklu. Števca ne moreš odpreti, da bi to osušil. Se pa vidijo sledi na njem tudi, ko je motor v senci. Jaz bi prvo pogledal to. Meni je števec pregorel. Motor mi je obstal na cesti-ker mi ni prepoznal ključa in ga nisem mogel vžgati-kodno varovan vžig motorja. Nov bi me prišel 560 eur takrat, pa mi je k sreči nekdo popravil. Tudi zamenjava števca ne pomaga (na mojem je bil 1x prej že zamenjan) , ker je to tovarniška napaka na števcu in so vsi enaki.Jaz sem jo takrat prodal, ker sem med vožnjo samo mislil, kje mi bo spet obstala. Sam osebno nebi več kupil Strade ravno zaradi tega. Vse ostalo se mi je pa dopadlo. Hvala za info...dobro vedeti. Bom bil pozoren. Verjetno pomaga, da ga ne pustiš na dežju ali pa, da ga ponoči pokriješ? Ali se mogoče ve, kje pride notri (slabo dihta pri stekelcih ali kje drugje), ker bi se načeloma dalo to preventivno dodatno zaščititi. Te pa zastopim, da če rabiš razmišljat ali ti bo motor delal ali med vožnjo crknil, samo zaradi napake v napeljavi, da je precej neprijetno..
skalar36 Objavljeno Julij 13, 2014 Opozori Objavljeno Julij 13, 2014 Že tovarniško je vlaga notri-to sta mi rekla 2.serviserja. En med njima je bil uradni serviser za Aprilio. Nič ni drugače če je v garaži ali zunaj. Moja ni videla dežja niti 1x ko je bila v moji lasti. Saj ni nujno da vsaka crkne-daleč od tega. Meni pač je. 2x me je pustila na cesti. 1x sem bil kriv sam-strgana veriga. Zato sem imel slab občutek med vožnjo.
BamBem Objavljeno Julij 13, 2014 Opozori Objavljeno Julij 13, 2014 (popravljeno) Ok, če slučajno še kdo rabi angleški workshop manual za Aprilia Pegaso Strada/Trail, ga lahko dol povleče tukaj, da ne bi rabil iskat pol ure: http://www.manualedereparatie.info/download/aprilia-pegaso-650-strada-trail-2005-manual-de-reparatie.html Če rabite pa samo Aprilia Pegaso Strada/Trail manual, pa ga lahko povlečete dol tukaj: http://www.manualslib.com/manual/363561/Aprilia-Pegaso-650-Strada-Trail.html Popravljeno Julij 13, 2014. Popravil BamBem
Lipstick Objavljeno Julij 13, 2014 Opozori Objavljeno Julij 13, 2014 Hvala. Glede na to, da forum ne premore search opcije, je skoraj isto, kot da bi iskal po googlu ali pa po katerem drugem forumu, bog ne daj v slovenščini ...v glavnem zdejle sem iskal vsaj pol ure, pa nisem nikjer zasledil, da bi govorili o service manual-u ali, da bi bila celo odprta tema. Bom po kosilu zopet poizkusil. Če ga najdem bom pripopal link za vse ostale, ki bi morda tudi iskali. Po mojem, da ni tak secret http://www.carlsalter.com/aprilia-service-manuals.asp
BamBem Objavljeno Julij 13, 2014 Opozori Objavljeno Julij 13, 2014 http://www.carlsalter.com/aprilia-service-manuals.asp Joj sej res ne bi rad izpadel nehvaležen, ampak če bi pogledal linke, so po moje res vsi letniki gor PRED strado, le te pa ni :/ Sem pa en post višje dal oba linka, tako za manual, kakor workshop manual. Vseeno hvala
mladench Objavljeno Julij 13, 2014 Opozori Objavljeno Julij 13, 2014 kar se tiče števca... jaz sem ga raztavil in dal notri dve vrečki silikagela, in s silikonom zaprl. Zaenkrat ni bilo težav. S Pegasom sem imel dve neprijetnosti... strgana veriga in počena pnevmatika (notrani plašč pri ventilčku spustil), drugače sem pa kar zadovoljen
cino Objavljeno Julij 14, 2014 Opozori Objavljeno Julij 14, 2014 Zivjo ! tudi jaz sem nov lastnik aprilie pegaso strada 650 l.07 mene pa zanima glede mejave olja, nikjer ni opisan točen postopek menjave in nebi rad kaj zafrknil vem samo da ima spodaj 2 vijaka za izpust olja ,zgoraj pri krmilu pa za nalivanje olja ... prosil bi če mi lahko gdo pove če je kakšen poseben postopek menjave olja (ker naj bi imela suh karter) pa katero olje priporocate in koliko ga gre not ob menjavi (olje+filter) Lp.
cino Objavljeno Julij 14, 2014 Opozori Objavljeno Julij 14, 2014 aja pa opazil sem da ima na pokrovcku za olni filter nek vijak za odzracit ?
slutejurba@gmail.com Objavljeno Julij 20, 2014 Opozori Objavljeno Julij 20, 2014 Pozdravljeni, prvič pišem ker sem že res obupal nad svojim Pegasotom 650 Zjutraj je motor normalno vžgal prevozil sem nekje 50 km in potem doma postavil motor v garažo. Zvečer torej po 5 urah sem hotel motor ponovno vžgat in motor je vžgal ampak je imel čuden zvok. Ko sem se peljal ni imel prave moči in kar naprej je cukal( gas do pol pa je pospešil in ustavil pa spet pospešil in ustavil, še vedno s tem čudnim zvokom). Nakar ga parkiram in nasledniji dan se lotim servisa. Poizkusim prižgati motor, ampak motor samo "kurbla" suče in suče ampak ne vžge. Kupim novo svečko, menjam oljne filtre, olje, zračni filter, očistim vse te cevke.... a motor še vedno noče in noče vžgat. Ima mogoče kdo kakšno idejo kaj naj še poskusim ????
biker77 Objavljeno Julij 20, 2014 Opozori Objavljeno Julij 20, 2014 Jest sm mel podobno zgodbo pri.moji tuono. Ni pa sla crpalka ampak samo ena cevka pri crpalki. Strosek cca 4 eure in kup pizdakanja..
slutejurba@gmail.com Objavljeno Julij 20, 2014 Opozori Objavljeno Julij 20, 2014 U najlepša hvala bom poizkusil še to pregledat.... Ja "sranje" je ker je treba dejansk motor skor na dva dela raztavid da sploh kam prideš oz kaj raztaviš.
RSTDRIVER Objavljeno Julij 21, 2014 Opozori Objavljeno Julij 21, 2014 U najlepša hvala bom poizkusil še to pregledat.... Ja "sranje" je ker je treba dejansk motor skor na dva dela raztavid da sploh kam prideš oz kaj raztaviš. nisi napisal ker letnik je.... vbrizg ali fergazer? vbrizg=črpalka; fergazer=ni črpalke(mogoče vakumska?, ne poznam...); v vsakem primeru je lahko kej na benzu.... če boš odpiral kestel za pregled črpalke in/ali napeljav(ne pozabi na FILTER), aprilija zahteva loctite 518 pri montaži o-ringa in precej majhen moment za zategnitev vijakov (to sem omenil zaradi preprečitve špricanja benza po mašini, pa to.....)
slutejurba@gmail.com Objavljeno Julij 21, 2014 Opozori Objavljeno Julij 21, 2014 ahaha...hvala...letnik je 1999..... na fergazer je še... In res ne najdem tega felerja zakaj ne dela motor...akumolator nov, svečka nova, filtri olja novi novo olje, prečiščen fergazer, tiste cevke za dovod goriva pregledane nikjer ne pušča gorivo....res ne vem... Tako da ideje dobrodošle. Motor je aprilia pegaso 650 letnik 1999..
Dr_Jakob Objavljeno Julij 21, 2014 Opozori Objavljeno Julij 21, 2014 Čekiraj še bobine, oz kako se reče cundšpule.
arobert Objavljeno Julij 21, 2014 Opozori Objavljeno Julij 21, 2014 Pozdravljen, Glede servisa v Ljubljani ti lahko priporočam Iztoka Miheliča na Letjališki v Ljubljani. Mojster je korekten, pedanten in ima čisto normalne cene. Opazil sem, da poservisira kar Nekaj Aprilij ker so bili verjetno na pooblaščenem servisu po mojih informacijah ki sem jih dobil nesposobneži. Tukaj ti prilagam link pa poglej. Pa še v bs centru so mi potrdili da je servis tako kot mora biti http://www.servis-smk.si
slutejurba@gmail.com Objavljeno Julij 21, 2014 Opozori Objavljeno Julij 21, 2014 (popravljeno) Hvala. Resn ne vem...vse sem že pregledal...dvakarta. fergazer sem spucal in vse luknjice so prehodne..napeljva za gorivo v odličnem stanju. nova svečka, novo olje novi filtri. Iskra na svečki je dovolj velika. Cindšpula je bila menjana pred dvema letoma, nebi še smela crknit. a je kakšna možnost da iz fergazerja ne porine goriva v motor da bi nastala eksplozija...namreč preveril sem kompresijo motorja in je vredu, tako da bi moglo potegnit bencin.. a je možno da bi kakšna ta cdi enota šla..ali kaj podobnega? Popravljeno Julij 21, 2014. Popravil slutejurba@gmail.com
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se