Dr_Jakob Objavljeno Julij 21, 2014 Opozori Objavljeno Julij 21, 2014 Hvala. Resn ne vem...vse sem že pregledal...dvakarta. fergazer sem spucal in vse luknjice so prehodne..napeljva za gorivo v odličnem stanju. nova svečka, novo olje novi filtri. Iskra na svečki je dovolj velika. Cindšpula je bila menjana pred dvema letoma, nebi še smela crknit. a je kakšna možnost da iz fergazerja ne porine goriva v motor da bi nastala eksplozija...namreč preveril sem kompresijo motorja in je vredu, tako da bi moglo potegnit bencin.. a je možno da bi kakšna ta cdi enota šla..ali kaj podobnega? to ni popolnoma nikakršen podatek. če nimaš sreče, lahko cindšpule menjaš vsak mesec.
slutejurba@gmail.com Objavljeno Julij 22, 2014 Opozori Objavljeno Julij 22, 2014 to ni popolnoma nikakršen podatek. če nimaš sreče, lahko cindšpule menjaš vsak mesec. Vem ampak svečka da vseeno iskro.. a ni tako da če je cindšpula hi ni iskre ???
Dr_Jakob Objavljeno Julij 22, 2014 Opozori Objavljeno Julij 22, 2014 Vem ampak svečka da vseeno iskro.. a ni tako da če je cindšpula hi ni iskre ??? Ne, ni tako. Samo popolnoma uničen bobin ne da iskre. Slab bobin da slabo iskro, ali pa jo ne da vsakič. Recimo, da jo da vsake drugič...
slutejurba@gmail.com Objavljeno Julij 22, 2014 Opozori Objavljeno Julij 22, 2014 Ne, ni tako. Samo popolnoma uničen bobin ne da iskre. Slab bobin da slabo iskro, ali pa jo ne da vsakič. Recimo, da jo da vsake drugič... iskro da vsakič ko se zavrti..ko zaverglaš motor... vendar ni lepe modre barve ampak je bolj rdečkasta skoraj vijolične barve.... Kaj naj to pomeni? Nekje sem zasledil da bi lahko bil problem kondenzatorji...ampak kako naj njih preverim...ima dva črna kondenzatorčka takoj od te cindšpule stran in še enega malega belega na strani kjer je akomulator..za več pa ne vem...
slutejurba@gmail.com Objavljeno Julij 25, 2014 Opozori Objavljeno Julij 25, 2014 Kakšni so znaki če gre cdi enota ?
trojan69 Objavljeno Julij 25, 2014 Opozori Objavljeno Julij 25, 2014 Kondenzatorji so pri vžigu na platine. Pri novejšem elektronskem vžigu jih ni več. Preveri membrano uplinjača, da nima kake luknjice. Pa kot je rekel že Jakob, premeri cinšpulo oz. bobino. Možno da prebija tudi kabel oz. kapa svečke. Sploh če motor deluje OK ko je hladen, ko se segreje pa cuka itd. je skoraj zagotovo cinšpula. Lahko pa je tudi pickup-ponavadi na desni strani mašine pod sprednjim deklcom-pokrovom.
Primož Kovač Objavljeno Julij 27, 2014 Opozori Objavljeno Julij 27, 2014 Zdravo ! Mam vprašanje, tehnične narave in sicer, če kdo ve, kje bi se dalo dobiti akrapoviče za pegasico strado? A bi pasali lonci od xtx yamahce 660 na ta motor? glede agregata sicer ne bi smelo biti problema ker sta ista. Če kdo zna kej učinkovito svetovat, dam za rundo al pa dve Drgač pa mam jst tut rosico u števcu, sam to radii sam motor laufa k singelica, sm naredu 9000 km od lani pa ni blo problema. rabu pa bi enga serviserja (okoli ljubljane) da mi ga priklopi na računalnik ker bi moral narediti servis, vendar sem ga zrihtal sam (olje pa oljni filter). Zdej mam 16000 km. Hvala za odgovor, če pa bi kdo kaj mene vprašal, pa naj samo ustreli. Ker motor dokaj dobro poznam ker sedim vsak dan gor 916 1
mladench Objavljeno Julij 30, 2014 Opozori Objavljeno Julij 30, 2014 Primož, za akrapota poglej malo na hrvaških straneh, se dosti več prodajajo... ti bi ga rad priklopil na računalnik, da bi zresetiral števec za servis? to lahko narediš sam, koda za service pa je 25973
Primož Kovač Objavljeno Julij 30, 2014 Opozori Objavljeno Julij 30, 2014 ja točno to bi ja ares? se morm priklopit s kompom(če ja, bi lahko povedu kako?) ali pač to lahko naredim brez le tega ? hvala za nasvet
mladench Objavljeno Julij 30, 2014 Opozori Objavljeno Julij 30, 2014 (popravljeno) saj imaš na motorju računalnik predvidevam iz opisa, da imaš Strado letnik 2006+ greš v meni (znaš?) in pod Diagnosis. Tam te vpraša za kodo ("vtipkaš" 25973). Odpre se ti nov meni in izbereš SERVICE RESET. To je to Popravljeno Julij 30, 2014. Popravil mladench
slutejurba@gmail.com Objavljeno Julij 31, 2014 Opozori Objavljeno Julij 31, 2014 Zopet jaz Zanima me če ima kdo še kakšno idejo zakaj ne potegne bencina v prostor kjer pride do vžiga. Vsi nasveti ki ste jih navedli zgoraj so bili preverjeni in zamenjani z novim delom pa motor še vedno ne užge. Svečka pa ni niti po 5 minutnem kurblanju malo mokra. Sem prečistil prepihal celotni fergazer večkrat pa je stanje še vedno enako. Namontiral nove cevke za bencin in tudi ni spremembe. Naredil sem še to da sem z inekcijo špricnil malo goriva v fergazer in takrat je prišlo do glasnega poka pa se pokadilo ven, ker smatram da se je mešanica zraka in goriva užgala ampak to je blo tud vse. Tako da če kdo ve kaj bi moral še pogledat na fergazerju prosim naj javi. Gre pa za aprilio pegaso 650 letnik 1999. HVala
Primož Kovač Objavljeno Julij 31, 2014 Opozori Objavljeno Julij 31, 2014 mladench ! HVALA za info, sem resitiral za ostalo(akrapote,serviser) se borim naprej
cino Objavljeno Julij 31, 2014 Opozori Objavljeno Julij 31, 2014 mladench ! HVALA za info, sem resitiral za ostalo(akrapote,serviser) se borim naprej Zivjo, akrapoviča bos zelo tesko dobil za ta model, sploh s homologacijo in pa po neki pametni ceni... jas sem za svojo prejšni teden dobil od mivv-a (370€ s poštnino in homologacijo) in moram rečt da so čist uredu :grim http://www.ebay.de/itm/AUSPUFF-MIVV-APRILIA-PEGASO-STRADA-650-OVALE-2011-11-2012-12-/181102561116?pt=DE_Motorradteile&hash=item2a2a8dc75c
Primož Kovač Objavljeno Julij 31, 2014 Opozori Objavljeno Julij 31, 2014 cino, a daš loh dušilce dol ? najlepš bi blo, če bi kak posnetek slišu kako to poka Res ste legende tuki, gor
mladench Objavljeno Julij 31, 2014 Opozori Objavljeno Julij 31, 2014 Primož... - brez http://www.youtube.com/watch?v=sCPdXkHGY_c - z jaz imam sicer LeoVince, pa imam dušilce kar notri. Dovolj ropota, homologiran (manj strahu za kazen) pa še manj vibracij cikadina 1
cino Objavljeno Avgust 3, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2014 Primož, dušilci se dajo ven vzet vendar je tako močan zvok da se neboš mogu vozit, če pa že te bojo pa ta plavi pof***** :grim , si po posnetkih sploh nemors predstavlat kuk to ropota , pa se to od yamahe bi mogoče samo lonci pasal , ti pa rabiš še krivine ki pa niso iste .
Primož Kovač Objavljeno Avgust 13, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2014 mojstri, še nekaj me zanima... a se dajo dušilci iz originalov vzeti ven ? Ker razmišljam še v nabavi izpuha pa bi se rad pozanimal, o zvoku original izpuhov brez dušilcov
Primož Kovač Objavljeno Avgust 29, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2014 Pozdravljeni še enkrat sm se odloču za miv, ker je cenovno najbolj ugoden pa glas je zelo podoben akrapotu povejte mi samo, če dobim tut cevi zraven, ki jih lahko iz denfrja priklopim na original cev ? Burnout 1
Pegaso 650ie Objavljeno Oktober 26, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2014 Pozdravljeni, sem še eden od voznikov Pegaso 650 ie. Vozim ga od maja letos. Na netu sem iskal navodila v slovenščini pa jih ne najdem. Ima mogoče le-te kdo in mi jih pošlje na mail Jkrasevec14@gmail.com. Kakšno malenkost bi si lahko sam uredil, pa tega ne morem ker sem preslab v angleščini. Če mi kdo pošlje slovenska navodila se že v naprej zahvaljujem.
Dr_Jakob Objavljeno Oktober 26, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2014 Slovenskih navodil ne boš našel nikjer. Samo angleška al pa italjanska. Je pa res, da so slike ponavadi dost.
Pegaso 650ie Objavljeno Januar 4, 2015 Opozori Objavljeno Januar 4, 2015 Hojla, pa se spet malo oglašam. Vsem v 2015 veliko dobrih voženj želim. Imam pa še eno vprašanje. Mi lahko kdo pove kako je z obnavljanjem zadnjega amortizerja, ali se to dobro obnese, saj novi je precej drag. Burnout 1
mladench Objavljeno Februar 6, 2015 Opozori Objavljeno Februar 6, 2015 Kupi kdo Strado Factory? 2008, 35000km, odličeeen!
Pero1985 Objavljeno April 11, 2015 Opozori Objavljeno April 11, 2015 Pozdravljeni, prvič pišem ker sem že res obupal nad svojim Pegasotom 650 Zjutraj je motor normalno vžgal prevozil sem nekje 50 km in potem doma postavil motor v garažo. Zvečer torej po 5 urah sem hotel motor ponovno vžgat in motor je vžgal ampak je imel čuden zvok. Ko sem se peljal ni imel prave moči in kar naprej je cukal( gas do pol pa je pospešil in ustavil pa spet pospešil in ustavil, še vedno s tem čudnim zvokom). Nakar ga parkiram in nasledniji dan se lotim servisa. Poizkusim prižgati motor, ampak motor samo "kurbla" suče in suče ampak ne vžge. Kupim novo svečko, menjam oljne filtre, olje, zračni filter, očistim vse te cevke.... a motor še vedno noče in noče vžgat. Ima mogoče kdo kakšno idejo kaj naj še poskusim ???? Lep pozdrav. Imam skoraj identičen problem, če mi lahko kdo pomaga. Motor sem končno usposobil da užge. Ko ga prižgem mi motor normalno laufa, ga pustim da se zagreje in mi pritisnem na plin. Ko doseže cca 4000 obratov mu zmajnka moči in ugasne ( pri teh obratih je motor ful glasem ). Probal sem se peljat ampak noče cuka in ful je glasen kot da je nekaj hin... A so to cinšpule hin ali je kaj druga? Hvala za pomoč!
Urban K. Objavljeno Januar 8, 2016 Opozori Objavljeno Januar 8, 2016 Pozdravljeni, V kratkem bom dal re-flashati original ECU enoto od moje RSV4 tako, da bo bila enaka race ECU enoti, ki je nujno potrebna, če menjaš originalni izpuh. Ob ponovnem priklopu ECU enote, je potrebno inicializirati ECU enoto in na novo kalibrirati ročico plina, za kar je potrebna Aprilina diagnostična oprema Navigator. Ima kdo v Ljubljani diagnostično opremo Navigator?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se