Kmet2 Objavljeno Januar 30, 2017 Opozori Objavljeno Januar 30, 2017 Ob 26. 1. 2017 at 15:52, sayo pravi: KTM bo šel v Sloveniji po moje med EKSOTE... Ja al pa tud ne .........pri meni sta zadnja dva od KTM , ko jih zvozim se vračam na BMW .....
Dark Objavljeno Januar 30, 2017 Avtor Opozori Objavljeno Januar 30, 2017 Ob 26/01/2017 at 15:52, sayo pravi: KTM bo šel v Sloveniji po moje med EKSOTE... KTM 1290 SA je v Sloveniji, gledano na število prodanih mopedov, že danes "eksotika". Zato ga tudi vozim in prenašam vse muhe Avstrijcev v času garancije... In ko ga "zvozim", sigurno ne bom kupil GS-a. Pa ne zato, ker bi ne bil odličen moped - temveč - ker mi ni všeč vizuelno in ker ga ima vsak... Kmet2, lightning, Cartman in 4 others 7
Kmet2 Objavljeno Januar 30, 2017 Opozori Objavljeno Januar 30, 2017 pred 9 minutami, Dark pravi: KTM 1290 SA je v Sloveniji, gledano na število prodanih mopedov, že danes "eksotika". Zato ga tudi vozim in prenašam vse muhe Avstrijcev v času garancije... In ko ga "zvozim", sigurno ne bom kupil GS-a. Pa ne zato, ker bi ne bil odličen moped - temveč - ker mi ni všeč vizuelno in ker ga ima vsak... Tud jz ne , bo pa bmf ... Cartman, DAMI34 in Dark 3
DAMI34 Objavljeno Januar 30, 2017 Opozori Objavljeno Januar 30, 2017 pred 54 minutami, Kmet2 pravi: Ja al pa tud ne .........pri meni sta zadnja dva od KTM , ko jih zvozim se vračam na BMW ..... ne bom lajku ti pa verjamem zakaj se vračaš....sam pogrešu ga pa boš, tako kot 990 Kmet2, Cartman in Dark 3
nemo Objavljeno Januar 30, 2017 Opozori Objavljeno Januar 30, 2017 pred eno uro, Dark pravi: KTM 1290 SA je v Sloveniji, gledano na število prodanih mopedov, že danes "eksotika". Zato ga tudi vozim in prenašam vse muhe Avstrijcev v času garancije... In ko ga "zvozim", sigurno ne bom kupil GS-a. Pa ne zato, ker bi ne bil odličen moped - temveč - ker mi ni všeč vizuelno in ker ga ima vsak... Jaz sem po dolgih letih (bolje pozno kot nikoli) prišel do zaključka, da odločitev, kateri motor kupiti, ni le funkcija lepote in lastnosti motorja, ampak tudi (in predvsem) ponakupna obravnava kupcev. Bolje je voziti malo manj všečen motor kot pa imeti všečnega na servisu. siks, lightning, Joker in 5 others 8
Cartman Objavljeno Januar 30, 2017 Opozori Objavljeno Januar 30, 2017 1 hour ago, Kmet2 said: Tud jz ne , bo pa bmf ... Ne bo gs!? A pol reket na 6 ognjev? Kmet2 1
Frenk 67 Objavljeno Januar 30, 2017 Opozori Objavljeno Januar 30, 2017 (popravljeno) pred 1 uro, Dark pravi: KTM 1290 SA je v Sloveniji, gledano na število prodanih mopedov, že danes "eksotika". Zato ga tudi vozim in prenašam vse muhe Avstrijcev v času garancije... In ko ga "zvozim", sigurno ne bom kupil GS-a. Pa ne zato, ker bi ne bil odličen moped - temveč - ker mi ni všeč vizuelno in ker ga ima vsak... A ga ima še kdo razen naju? Nemotov bivši je še vedno v Avtovalu. Popravljeno Januar 30, 2017. Popravil Frenk 67 Dark 1
Dark Objavljeno Januar 30, 2017 Avtor Opozori Objavljeno Januar 30, 2017 pred 1 uro, Kmet2 pravi: Tud jz ne , bo pa bmf ... O kakšnem drugem BMW-jevem modelu bi se lahko pogovarjali. Če bi ne bil servis v naših koncih (brez komentarja)... pred 33 minutami, Frenk 67 pravi: A ga ima še kdo razen naju? Nemotov bivši je še vedno v Avtovalu. Frenk, poznam samo tebe. In zelo si mi všeč... Frenk 67 1
Dark Objavljeno Januar 30, 2017 Avtor Opozori Objavljeno Januar 30, 2017 pred 53 minutami, nemo pravi: Jaz sem po dolgih letih (bolje pozno kot nikoli) prišel do zaključka, da odločitev, kateri motor kupiti, ni le funkcija lepote in lastnosti motorja, ampak tudi (in predvsem) ponakupna obravnava kupcev. Bolje je voziti malo manj všečen motor kot pa imeti všečnega na servisu. Nemo, poznam tvoje vzroke za menjavo in jih popolnoma razumem. GS sicer slovi kot zaneslljiva mašina. Vendar se prav nič ne kvari? Morda pa so lastniki bolj modri in ne obešajo vsake malenkosti na forume, kot to počnemo KTM-isti... Moj KTM je zame všečen, na servisu pa tudi nisem posebej pogosto... Če odštejem reklamacije v garanciji, po 18.000 prevoženih km samo 1 x... In ker sam veljam za "vernika", si bil ti pri KTM-u precej bolj "gor vzet", kot jaz... Kar je mnogo bolj modro... sbp 1
nemo Objavljeno Januar 30, 2017 Opozori Objavljeno Januar 30, 2017 Dark, že večkrat sem napisal, da ni nepokvarljivega motorja. Tudi avtomobila ne. Razlika pa nastopi takrat, ko ti nek proizvajalec/servis brez posebnega prepričevanja odobri zamenjavo defektnega dela/sklopa in hkrati (če gre za serijsko napako), vpokliče še vse tiste motorje, pri katerih bi se utegnila pojaviti ista/enaka napaka. To je politika ponakupne obravnave kupcev v breme proizvajalca. Prav tako je politika ponakupne obravnave kupcev lahko tudi drugačna, v breme kupca. Jaz imam izkušnje s KTM in z BMW. Revija MotoSi menda v februarski številki objavlja analizo ponakupne obravnave kupcev večih moto proizvajalcev/dilerjev/servisov. Me prav zanima, do kakšnih zaključkov so prišli. MMF, sbp in DAMI34 3
Frenk 67 Objavljeno Januar 30, 2017 Opozori Objavljeno Januar 30, 2017 pred 56 minutami, Dark pravi: O kakšnem drugem BMW-jevem modelu bi se lahko pogovarjali. Če bi ne bil servis v naših koncih (brez komentarja)... Frenk, poznam samo tebe. In zelo si mi všeč... Dark 1
sayo Objavljeno Januar 30, 2017 Opozori Objavljeno Januar 30, 2017 Ob 26. 1. 2017 at 18:03, DAMI34 pravi: seveda, sj jz mam tut eksotičn moped Ampak, zgleda pa kuuul, pa ne sam moj, 1290 SA R bi mi sedel, majkemi. Kupi, pa ja ne boš slabši od prjatla
DAMI34 Objavljeno Januar 31, 2017 Opozori Objavljeno Januar 31, 2017 pred 11 urami, sayo pravi: Kupi, pa ja ne boš slabši od prjatla ena pomaranča je dovolj pr bajti, bom vzel raje nekaj kawi podobnega, da se bom lahko drajsal okrog. Dark in Kmet2 2
DAMI34 Objavljeno Februar 24, 2017 Opozori Objavljeno Februar 24, 2017 bom kar tule prilimal, tako al tako je največ 1290 devila eyes na filmu. Pa svaka čast KTMju, marketing pa majo dober. Joker, Dark in Hrusti 3
Frenk 67 Objavljeno Februar 24, 2017 Opozori Objavljeno Februar 24, 2017 Pred par tedni sem naroču Pirelli Scorpion Traill II gume, sedaj pa vidim, da jih ima 2017 model za prvo vgradnjo. Menda manj woblajo kot CTA2. Dark in DAMI34 2
Dark Objavljeno Februar 24, 2017 Avtor Opozori Objavljeno Februar 24, 2017 (popravljeno) 46 minutes ago, Frenk 67 said: Pred par tedni sem naroču Pirelli Scorpion Traill II gume, sedaj pa vidim, da jih ima 2017 model za prvo vgradnjo. Menda manj woblajo kot CTA2. Frenky, me zanima, kako boš zadovoljen z novimi gumami... Popravljeno Februar 24, 2017. Popravil Dark
siks Objavljeno Februar 25, 2017 Opozori Objavljeno Februar 25, 2017 pred 15 urami, DAMI34 pravi: bom kar tule prilimal, tako al tako je največ 1290 devila eyes na filmu. Pa svaka čast KTMju, marketing pa majo dober. ...malo bi tu pršparali pa v poprodajno skrb za kupce namenli... Dark 1
DAMI34 Objavljeno Februar 25, 2017 Opozori Objavljeno Februar 25, 2017 pred 14 urami, Dark pravi: Frenky, me zanima, kako boš zadovoljen z novimi gumami... bo, vem, ker sem o tem že povpraševal v temi "gume-pnevmatike" je pa res da CTA in PST sta zelo podobni gumi s podobnim izkoristkom. O voblanju pa ne bi debatiral, ker mislim, da ni kriva guma pred 6 minutami, siks pravi: ...malo bi tu pršparali pa v poprodajno skrb za kupce namenli... se strinjam, ampak nekaj se baje tudi na tem področju dogaja, če ne ne bi bilo vpoklicev. SA1290 ima vpoklic. Več lahko pove Frenk Dark 1
Dark Objavljeno Februar 25, 2017 Avtor Opozori Objavljeno Februar 25, 2017 36 minutes ago, DAMI34 said: bo, vem, ker sem o tem že povpraševal v temi "gume-pnevmatike" je pa res da CTA in PST sta zelo podobni gumi s podobnim izkoristkom. O voblanju pa ne bi debatiral, ker mislim, da ni kriva guma se strinjam, ampak nekaj se baje tudi na tem področju dogaja, če ne ne bi bilo vpoklicev. SA1290 ima vpoklic. Več lahko pove Frenk Saj ne vem, če se še ima smisel oglašati v zvezi z domnevnim voblanjem KTM 1290 SA? Kot sem na teh straneh že velikokrat napisal, so imeli novi modeli letnik 2015 težave (tudi sam se sprašujem, zakaj kupujemo nove modele, potem pa jamramo nad "porodnimi" napakami) s tresenjem belance. Sam sem težavo zapazil takoj po nakupu, potem pa se je začelo na servisu ugotavljati vzroke za tresljaje. Na koncu so ugotovili, da je bil vzrok za težave v platišču. Menjava v garanciji se je zavlekla, ker so v tovarni medtem zamenjali dobavitelja. Po menjavi platišča, so tresljaje belance odpravili, gum pa niso menjevali. Sam pa sem nato zahteval še menjavo zadnjega platišča, ker napis na novem platišču ni bil v istem barvnem odtenku. Torej: po menjavi prvega platišča, KTM 1290 SA nima več nikakršnih težav s tresenjem krmila... Tudi sam sem dobil vpoklic, to je drugi vpoklic, kar se mi ne zdi za novi model, ki sem ga pač želel imeti, nič posebnega... Odločitev za nakup motorja je stvar vsakega posameznika. Nekomu bolj odgovarja odlična "poprodajna skrb" tovarne, drugemu vozne lastnosti in izgled motorja, tretjemu cena... "Poprodajna skrb" pri KTM verjetno ni na istem nivoju, kot pri BMW-ju (baje, saj sam z BMW-jem nimam izkušenj), slišati pa je, da Bavarci namenjajo za odprave napak v garanciji na svojih motocikov več kot 10 milijonov evrov letno, za KTM pa nimam podatka. Po moji presoji precej manj, zato pa, kot kaže, ne varčujejo pri marketingu, kamor lahko prištejemo tudi ekipo v Moto GP. DAMI34, Frenk 67 in nemo 3
DAMI34 Objavljeno Februar 25, 2017 Opozori Objavljeno Februar 25, 2017 Se strinjam in vpoklice štejem samo med pozitivne stvari. Je pa potrebno vedeti, da bi tut za mojega moral bit vpoklic najmanj za: servo lopute posodobitev softwerja zamenjavo troblje odzračenje sklopke menjavo zavornega olja (večini počrni na zadnji zavori, predvsem ADV) zamenjavo pina na tački zamenjavo cliponov, ker postanejo vijolični zamenjavo Kovčkov in to obvezno vsem, ker vsem zijajo ko jih zapreš Te probleme so/smo imeli več kot 50% lastnikov. Razumem, da je zadeva nova in se zato lahko dogajajo problemi, vendar bi jih morali sami odpravljati, ker te informacije imajo, ne pa da se jaz , moj mehanik in celo dobavitelj, pregovarjamo, kaj je potrebno in zakaj narediti. Hkrati pa se namensko zavlačuje pri recimo menjavi kovčkov (zamenjava je trajala 3 mesece od reklamacije, s tem da tudi obnašanje KTMja ni bilo ravno zgledno, izgovor, da majo nov softwere za naročanje, ponovno podajanje reklamacije itd...) Recimo, za vse probleme sem vedel že vnaprej kaki so, ker berem tuje forume. Prvi vpoklic na GTjih je nekaj v zvezi s cevjo od goriva pod rezervarjem. Za mojega sicer ni vpoklica, sem preveril na netu. Torej meni so vpoklici zelo pomembni. In zdi se mi pozitivno, da končno menjujejo platišča na ADV. Razumem tudi, da se nekaj stvari zavleče, ampak v tem primeru je pa pomembna komunikacija s kupcem. Za reševanje problemov znamo tudi potrpeti, samo če se nam pojasni vzroke zakaj... Sicer je najina debato bolj za v temo "servisi" In o problemih je potrebno govoriti, da se zadeve pri proizvajalcu premaknejo. maxxa, nemo, Dark in 2 others 5
Dark Objavljeno Februar 25, 2017 Avtor Opozori Objavljeno Februar 25, 2017 (popravljeno) 1 hour ago, DAMI34 said: Se strinjam in vpoklice štejem samo med pozitivne stvari. Torej meni so vpoklici zelo pomembni. In zdi se mi pozitivno, da končno menjujejo platišča na ADV. Razumem tudi, da se nekaj stvari zavleče, ampak v tem primeru je pa pomembna komunikacija s kupcem. Za reševanje problemov znamo tudi potrpeti, samo če se nam pojasni vzroke zakaj... Sicer je najina debato bolj za v temo "servisi" In o problemih je potrebno govoriti, da se zadeve pri proizvajalcu premaknejo. Dami, se strinjam! Odnos KTM-a (kogarkoli že) v garancijski dobi, do njihovih kupcev pogosto ni primeren. KTM me včasih spominja na zavarovalnice, ko so agenti pred sklepanjem zavarovanje ustrežljivi, sladki... Ko pa potrebuješ izplačilo zavarovalnine, pa iščejo tisoč in en način, kako ti je ne bi izplačali... Ker že dolga leta vozim samo KTM, ne vem, kako je pri drugih proizvajalcih... Članek v zadnji reviji Moto.si o tej problematiki me ni posebej prepričal, saj je novinar informacije pri večini motorističnih znamk zbiral pri uvoznikih in v manjši meri pri lastnikih. Pri opisu odnosa KTM v "poprodaji" je imel, kot kaže, informacije na obeh straneh. Ali je "površen" članek le posledica novinarjeve površnosti, ali pa slovenske majhnosti (beri odvisnosti revije od reklamiranja), ne vem... Na mojem KTM so mi zamenjali platišča že lansko leto, postopek pa sem že opisal nekajkrat. In čeprav z odzivnostjo nisem bil zadovoljen, iz tega na forumu nisem delal nikakršnega cirkusa. Poleg tega: koliko je pri nas sploh lastnikov KTM 1290 SA in so aktivni na forumu? Upam, da imaš prav, čeprav se bojim, da v Mattighofnu zaradi nekaj prodanih velikih endur v Sloveniji ne vznemirjajo posebej... Ali pač? In namesto konca: ali bi kupil KTM 1290 SA ponovno? Brez dvoma, saj je sam moped fenomenalen. Škoda le, da v KTM-u niso vedno fenomenalni v odpravah "porodnih" pomanjkljivosti svojih novih modelov... Kar pa je zame morda celo dobro, saj bi bila v tem primeru prodaja KTM-ovih velikih endur večja od BMW-jevih... Popravljeno Februar 25, 2017. Popravil Dark sbp in DAMI34 2
Hrusti Objavljeno Marec 1, 2017 Opozori Objavljeno Marec 1, 2017 rrrrrrrrrr DAMI34, Janezs, Dark in 1 other 4
Dark Objavljeno Marec 3, 2017 Avtor Opozori Objavljeno Marec 3, 2017 1000 PS Test - KTM 1290 Super Adventure S 2017 / Die beste Reiseenduro? (Najboljša potovalna endura?) Janezs, DAMI34, CeneR in 1 other 4
Dark Objavljeno Marec 3, 2017 Avtor Opozori Objavljeno Marec 3, 2017 31 minutes ago, Dark said: 1000 PS Test - KTM 1290 Super Adventure S 2017 / Die beste Reiseenduro? (Najboljša potovalna endura?) Niti ne! Še boljša je KTM 1290 SA T... Frenk 67 in DAMI34 2
Scarabeo 500 Objavljeno Marec 3, 2017 Opozori Objavljeno Marec 3, 2017 pred 40 minutami, Dark pravi: 1000 PS Test - KTM 1290 Super Adventure S 2017 / Die beste Reiseenduro? (Najboljša potovalna endura?) Na 8 in 50 minut. Super motor, samo sistem pritrditve kovčkov pa je sramota za enduro v takšnem cenovnem razredu.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se