Mitja-P Objavljeno Marec 3, 2017 Opozori Objavljeno Marec 3, 2017 Super Adventure .........ampak tudi z super ceno Fazer03 1
DAMI34 Objavljeno Marec 3, 2017 Opozori Objavljeno Marec 3, 2017 jebeš ceno JIHAAAA Janezs, Hrusti, CeneR in 5 others 8
Dark Objavljeno Marec 3, 2017 Avtor Opozori Objavljeno Marec 3, 2017 (popravljeno) 33 minutes ago, Mitja-P said: Super Adventure .........ampak tudi z super ceno Mitja-P, dobre stvari imajo super ceno... Popravljeno Marec 3, 2017. Popravil Dark MMF in Hrusti 2
Hrusti Objavljeno Marec 3, 2017 Opozori Objavljeno Marec 3, 2017 (popravljeno) Porno romantika se opravičujem sm prepozn porajtov da je že objavljeno Popravljeno Marec 3, 2017. Popravil Hrusti opravičilo DAMI34 1
kasti Objavljeno Marec 4, 2017 Opozori Objavljeno Marec 4, 2017 pred 13 urami, Scarabeo 500 pravi: Na 8 in 50 minut. Super motor, samo sistem pritrditve kovčkov pa je sramota za enduro v takšnem cenovnem razredu. Majster... vpeti so plavajoče.. ne fiksno! Mišljeno je da se nekoliko "majejo". Kaj boš šele rekel za vpetje kovčkov pri Triumphu!? Dark 1
Scarabeo 500 Objavljeno Marec 4, 2017 Opozori Objavljeno Marec 4, 2017 pred 8 urami, kasti pravi: Majster... vpeti so plavajoče.. ne fiksno! Mišljeno je da se nekoliko "majejo". Kaj boš šele rekel za vpetje kovčkov pri Triumphu!? Saj se vidi, da vredu plavajo levo in desno. Sicer sistema nisem videl, a mi takšen sistem ne vliva nekega zaupanja. Če bi že imel takšen motor, sigurno ne bi imel plavajočih kovčkov.
raza Objavljeno Marec 4, 2017 Opozori Objavljeno Marec 4, 2017 Plavajoči kovčki naj bi oblažili sile in občutke pri bočnem zdrsu zadnjega kolesa, ker naj bi kovčki s svojo težo pri zdrsu nekoliko zamujali pri premikih za togo vpetimi masami. Pri Triumphu se teh premikov niti ne opazi, vsaj jaz jih nisem, pa sem kar veliko prevozil za kolegom, ki ima tako vpete kovčke. Tudi sam pravi, da jih ne čuti, da bi "migali", sicer pa tudi ni voznik, da bi slajdov. Sam tega sistema nisem preizkusil, na svoj moped sem pa namestil togi hitro snemljivi Givi sistem( vzrok = cena) Dark 1
kasti Objavljeno Marec 8, 2017 Opozori Objavljeno Marec 8, 2017 AXLE ima verzijo S že na zalogi!!! CeneR in DAMI34 2
DAMI34 Objavljeno Marec 8, 2017 Opozori Objavljeno Marec 8, 2017 pred 25 minutami, kasti pravi: AXLE ima verzijo S že na zalogi!!! CeneR, siks, KilleRBee in 1 other 4
pjotr Objavljeno Marec 8, 2017 Opozori Objavljeno Marec 8, 2017 Sem si ga ogledal danes v živo. Enkrat konec aprila bo verjetno možno testiranje. Hrusti 1
motolover Objavljeno Marec 9, 2017 Opozori Objavljeno Marec 9, 2017 Hrusti, Dark, Janezs in 1 other 4
Dark Objavljeno Marec 10, 2017 Avtor Opozori Objavljeno Marec 10, 2017 Še test KTM SA 1290 S... http://www.1000ps.de/testbericht-3003009-ktm-1290-super-adventure-s-test-2017 DAMI34 in MMF 2
DAMI34 Objavljeno Marec 14, 2017 Opozori Objavljeno Marec 14, 2017 Privoščil sem si test Super adventure T. (Paklenica-Marija Magdalena) Na izgled mi je velik, glomazen, a že ko sem sedel nanj sem bil pozitivno presenečen, saj se sedi dokaj nizko, pravzaprav ni bilo neke razlike z mojim GT. Povsod pač stojim na prstkih in to je to. Nisem človek, ki ima rad pokončno sedenje niti preveč komot, rad sem sklonjen rahlo naprej, da mam boljši filing z motorjem, ampak tuka, po par kmjih privajanja je bilo tako WOOOHOOO. Zadeva je igriva, lahka, isto kot 1050 ali 1190 (kateri mi je višji), ampak agregat, 160 konjičev je ravno pravih, da ga odpuliš ven iz ovinka. Lepo enostavno se ga da metat levo desno, takoj sem dobil zaupanje v moped, vse mi je bilo nekak domače. Vzmetenje, skoraj bi rekel, še za odtenek bolje požira kot moj, al je pa to pač filing zaradi daljšega hoda le tega. Moj je bolj neposreden, bolj direkten. Izredno me pa moti šipca, namreč pred motorjem ne vidim 10m nič, kar pomeni, da v kolikor bi ga mel, bi ga moral voziti brez šipce. Verjamem pa da je zadeva dobra za AC in pozimi, namreč v čeladi mi je postalo takoj vroče, da sem vozil z malce odprto šipco. Zavore in ostala navlaka je podobno mojemu, torej nič posebnega, ročica menjalnika je tako kot se za terenca spodobi preveč stran od tačke in moram nogo premikat, kar mi je moteče, saj na mojmu šaltam velikokrat tudi v ovinku ali samem izhodi, kjer samo rahlo premaknem prste pa že mašina menja. V osnovi pa, qul agregat (z izrednim navorom skozi celo območje vrtljajev in dokaj linearno podajanje moči), lahek in igriv, pa dokaj športen, če je potrebno. igc1, Hrusti, Frenk 67 in 5 others 8
jskrablin Objavljeno Marec 14, 2017 Opozori Objavljeno Marec 14, 2017 Ob 2/25/2017 ob 13:50, DAMI34 pravi: menjavo zavornega olja (večini počrni na zadnji zavori, predvsem ADV) To je standard KTM fora. Jaz mam na EXC-ju po eni sezoni zavorno tekočino (oz okence za kontrolo le-te) čisto črno na sprednjem in zadnjem master cilindru. Zavorni učinek pa ne trpi - zadnji disk je po kakih zajebanih spustih večkrat vijolčen, bremza pa ne popušča niti za milimeter. Isto velja za sprednjo bremzo - večkrat resno gara na spustih, nikol problema s popuščanjem. Mašina je 2T, tako da se pri spustih zanašam zgolj na zavore... DAMI34 1
siks Objavljeno Marec 14, 2017 Opozori Objavljeno Marec 14, 2017 pred 1 uro, jskrablin pravi: To je standard KTM fora. Jaz mam na EXC-ju po eni sezoni zavorno tekočino (oz okence za kontrolo le-te) čisto črno na sprednjem in zadnjem master cilindru. Zavorni učinek pa ne trpi - zadnji disk je po kakih zajebanih spustih večkrat vijolčen, bremza pa ne popušča niti za milimeter. Isto velja za sprednjo bremzo - večkrat resno gara na spustih, nikol problema s popuščanjem. Mašina je 2T, tako da se pri spustih zanašam zgolj na zavore... ..ko smo menjali sem jaz imel v zadnji enako črno olje, , v okencu se ni zdelo tako črno,...učinka na zavori pa tut ni blo...z zamenjavo zadnja prime bolj, kot na kateremkoli mopedu do zdaj...
DAMI34 Objavljeno Marec 14, 2017 Opozori Objavljeno Marec 14, 2017 pred 2 urami, jskrablin pravi: To je standard KTM fora. Jaz mam na EXC-ju po eni sezoni zavorno tekočino (oz okence za kontrolo le-te) čisto črno na sprednjem in zadnjem master cilindru. Zavorni učinek pa ne trpi - zadnji disk je po kakih zajebanih spustih večkrat vijolčen, bremza pa ne popušča niti za milimeter. Isto velja za sprednjo bremzo - večkrat resno gara na spustih, nikol problema s popuščanjem. Mašina je 2T, tako da se pri spustih zanašam zgolj na zavore... tudi pri mojemu je bilo hitro črno, vendar sedaj že 8kkm ostaja svetlo (po menjavi) Da je pa disk vijoličen, pa ni prav. Enako sem videl pri Kmetovem 1050.
pjotr Objavljeno Marec 23, 2017 Opozori Objavljeno Marec 23, 2017 Še en test: https://www.bennetts.co.uk/bikesocial/reviews/bikes/ktm/ktm-1290-super-adventure-s-first-ride-and-review siks in Dark 2
pjotr Objavljeno Marec 24, 2017 Opozori Objavljeno Marec 24, 2017 Test 1090 in 1290 s : Dark in CeneR 2
Dark Objavljeno Marec 24, 2017 Avtor Opozori Objavljeno Marec 24, 2017 Še slovenski test KTM 1290 SA: https://www.avto-magazin.si/moto/vozili-smo/ktm-1290-super-adventure/ DAMI34 1
Snečer Objavljeno Marec 25, 2017 Opozori Objavljeno Marec 25, 2017 Citiraj gre za 1.301-kubični dvovaljnik v obliki črke V, ki zmore kar 160 'konjev'. Da, prav ste prebrali. Če nas vprašate, ali jih potrebuje, je odgovor jasen: Ne! Moči in navora je toliko, da brez podpore odličnega nadzora proti zdrsu pogonskega kolesa vožnja ne bi bila več najvarnejša. Če gre v ovinek prehitro ali če je treba reševati kritično situacijo, je tu tudi cornering ABS oziroma napredna različica zavornega sistema ABS, ki preprečuje, da bi kolo med nenadnim zaviranjem zablokiralo in zdrsnilo, ko je motocikel v nagibu. Elektronika dovoli več stopenj drsenja, ki poskrbi za nasmešek pod čelado ob vsakem izhodu iz ovinka. ukica 1
Frenk 67 Objavljeno Marec 31, 2017 Opozori Objavljeno Marec 31, 2017 Pravkar namontiru Pirelli Scorpion Trail 2 KTM edišn DAMI34, Kmet2 in Dark 3
Kmet2 Objavljeno Marec 31, 2017 Opozori Objavljeno Marec 31, 2017 pred 2 minutami, Frenk 67 pravi: Pravkar namontiru Pirelli Scorpion Trail 2 KTM edišn Tops pnevmatika Frenk 67 in Dark 2
ukica Objavljeno April 29, 2017 Opozori Objavljeno April 29, 2017 On 3/25/2017 at 10:07 PM, Snecer said: On 3/25/2017 at 10:16 PM, DinDiin said: Kaj ne štima? Da nas test je narejen za 5 letnika. Kako lahko reces da nerabis 1301ccm, pa 160hp? Aja pa to.. v obliki crke V.. ajoj joj..
Snečer Objavljeno April 29, 2017 Opozori Objavljeno April 29, 2017 pred 3 minutami, ukica pravi: Da nas test je narejen za 5 letnika. Kako lahko reces da nerabis 1301ccm, pa 160hp? Aja pa to.. v obliki crke V.. ajoj joj.. Zakaj rabiš 1301ccm in 160hp, ki ju ju roka brez elektronike ne obvlada? To je samo tržna poteza, češ, najjaći boš v ulici, ker če bi ftaknili not 1000ccm, ne bi bilo nič "ekskluzivnega". Fopanje za ovce
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se