pjotr Objavljeno Julij 27, 2017 Opozori Objavljeno Julij 27, 2017 pred 59 minutami, DAMI34 pravi: ampak glavni podatek, ki je tule pomemben je, ali je vklop TCja različen pri različnih izbranih modih vožnje? Recimo, daj v SPORT, brez panike, ne boš nikamor zdrsnil, pa odpuli par znanih ovinkov, nato daj še v STREET in RAIN. Razlika bi morala biti očitna, sploh pri RAIN modu. Če je ne opaziš, potem je potrebno na servisu težit. Itak da JAMNIK še marsičesa ni slišal, saj ne vozi istih motorjev kot mi, oziroma nima niti časa vozit. Najmanj, kar je potrebno bo potem potrebno ponovna namestitev softwerja. Seveda se nobenemu ne da s tem ubadat, sploh če je motor v garanciji, ampak če prebiraš temo KTM servisi, sta tako Seleš, kot generalni dala nekaj besed, katere naj bi veljale. ps. jaz se čudim Kmetovemu 1190 kako lahko v modu RAIN vozi podobno kot jaz v sport (tudi pri njem nekaj ni ok, vendar mu ne rečem) in ko ga vprašam, pravi da nima problemov z vklapljanjem TCja. Saj jaz stalno vozim v Street ali Sport modu (to si že upam), nisem pa vozil z izklopljenim TC-jem. V obeh mode-ih, se mi TC vklaplja enako (brezveze), nisem opazil nobene razlike. V Rain-u, pa sem vozil le parkrat v dežju in nisem preizkušal sreče z odnašanjem zadka. Mogoče se enkrat dobimo na furci, pa boš probal.
DAMI34 Objavljeno Julij 28, 2017 Opozori Objavljeno Julij 28, 2017 pred 10 urami, pjotr pravi: Saj jaz stalno vozim v Street ali Sport modu (to si že upam), nisem pa vozil z izklopljenim TC-jem. V obeh mode-ih, se mi TC vklaplja enako (brezveze), nisem opazil nobene razlike. V Rain-u, pa sem vozil le parkrat v dežju in nisem preizkušal sreče z odnašanjem zadka. Mogoče se enkrat dobimo na furci, pa boš probal. RAIN poiskusi po suhem, bi se moral velik prej vklapljat, sploh pri pospeševanju ven iz ovinka.
DAMI34 Objavljeno September 6, 2017 Opozori Objavljeno September 6, 2017 test: http://novice.najdi.si/predogled/novica/d50a0b3647b223a69aa354119bfee8e7/Avto-magazin/Avtomobilizem/Vozili-smo-KTM-Super-Adventure-1290-S mladench, fazerčk, Dark in 1 other 3 1
Dark Objavljeno Oktober 28, 2017 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 28, 2017 (popravljeno) Primerjalni test: BMW R 1200 GS - KTM 1290 Super Adventure S... https://youtu.be/s9EYqJeVBUI Popravljeno Oktober 28, 2017. Popravil Dark DAMI34 1
Kawl Objavljeno Oktober 28, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2017 pred 1 uro, Dark pravi: Primerjalni test: BMW R 1200 GS - KTM 1290 Super Adventure S... https://youtu.be/s9EYqJeVBUI Kaj sta ugotovila - ne znam nemšk tisti podnapisi so pa taki da tud če nebi bili...
Snečer Objavljeno Oktober 28, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2017 Da je BMW boljši, da je zarad bokser motorja 20kg lažji oziroma da se čuti zato 20kg lažji da je se bolj udobno pelje v vseh pogojih itd. KTM je boljši edino za dirkanje, ker ima premočan motor. No, čez serpentino pa se oba 20 peljeta Nekak tak povzetek, sicer pa klasično besedičenje, ko ne vesta, kaj bi pametnega povedala pa iščeta dlako v jajcu, ki je ne najdeta. Quest, igc1 in DAMI34 1 2
Dark Objavljeno Oktober 28, 2017 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 28, 2017 Primerjalni test potovalnih endur v Alpah: https://www.youtube.com/watch?v=FxErz_boBwQ&t=11s
Snečer Objavljeno Oktober 28, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2017 ja lepo pove, da je mala multistrada sanjski motor, da več ps in navlake ne pomeni vedno nujno boljše zadeve, sploh za v alpe ko vpraša zadnjega kerega bi, začne govorit o perfektni elektroniki na ktm seveda pa v testu fali pol motorjev
DAMI34 Objavljeno Oktober 29, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2017 pred 21 urami, Snecer pravi: Da je BMW boljši, da je zarad bokser motorja 20kg lažji oziroma da se čuti zato 20kg lažji da je se bolj udobno pelje v vseh pogojih itd. KTM je boljši edino za dirkanje, ker ima premočan motor. No, čez serpentino pa se oba 20 peljeta in vseeno vzamem KTM, ker bmw me pusti hladnega Dark 1
lukec Objavljeno November 10, 2017 Opozori Objavljeno November 10, 2017 Ob 29. 10. 2017 ob 12:41, DAMI34 pravi: in vseeno vzamem KTM, ker bmw me pusti hladnega ta mašina te ne more pustiti hladnega......... TakeALookAround, Dark, DAMI34 in 1 other 4
DAMI34 Objavljeno November 10, 2017 Opozori Objavljeno November 10, 2017 pred 4 minutami, lukec pravi: ta mašina te ne more pustiti hladnega......... Kr dve dobri mašini. Sam, jebentiš, nekatere moti, meni je pa ta luč pa prva maska u iber jebačka sbp 1
lukec Objavljeno November 10, 2017 Opozori Objavljeno November 10, 2017 pred 1 minuto, DAMI34 pravi: Kr dve dobri mašini. Sam, jebentiš, nekatere moti, meni je pa ta luč pa prva maska u iber jebačka ta je prou porno stayl DAMI34 1
lukec Objavljeno November 12, 2017 Opozori Objavljeno November 12, 2017 ali ima kateri forumaš 1290 SA?
Frenk 67 Objavljeno November 12, 2017 Opozori Objavljeno November 12, 2017 pred 30 minutami, lukec pravi: ali ima kateri forumaš 1290 SA? Dva. Jst pa @Dark.
sbp Objavljeno November 12, 2017 Opozori Objavljeno November 12, 2017 Lukec išče lastnika 1290 adventure S ta novega. lukec 1
DAMI34 Objavljeno November 13, 2017 Opozori Objavljeno November 13, 2017 pred 15 urami, sbp pravi: Lukec išče lastnika 1290 adventure S ta novega. Axle je imel testnega, sedaj pa ne vem če je ostal v hiši.
mladench Objavljeno Januar 23, 2018 Opozori Objavljeno Januar 23, 2018 tale S motorčič mi je pa vse lepši. Sam kam gredo cene Servisni intervali na 15kkm... kr uredu. Kakšne so pa kj cene na uradnem? Off: kolk ima 2018 MTS 1260 servisne intervale? Pa cenovno dražji al tm tm?
DAMI34 Objavljeno Januar 23, 2018 Opozori Objavljeno Januar 23, 2018 pred 4 urami, mladench pravi: tale S motorčič mi je pa vse lepši. Sam kam gredo cene Servisni intervali na 15kkm... kr uredu. Kakšne so pa kj cene na uradnem? Off: kolk ima 2018 MTS 1260 servisne intervale? Pa cenovno dražji al tm tm? Računaj tako od oka, redna cena za novega, pa kakih 5% popusta se da iztržit. servisne cene: Za MTS pa ne bi vedel, če pa ima kot običajno potem so jermenčki na 24kkm, zna kar zabolet v denarnici. KTM pa ima ventile in sveče na 30kkm, cca 500€ stroška, navadni servis pa nekje od 150-200 odvisno kaj se dela. Reklamacije pa so gratis, razen tekočin. Pa agregat je še za odtenek bolj uglajen od mojega, tako da sem ga z veseljem vozi in zaloga moči ter fantastično vzmetenje, ahhh, neprecenljivo
gasperX Objavljeno Januar 23, 2018 Opozori Objavljeno Januar 23, 2018 1290R bo ziher naslednji moj moped k je bolano lep... ni pa pocen... V Avstriji je cena nekje 19.950€ pol pa se par dodatkov si pa na 22jurckih takoj... to bo treba sparat
sbp Objavljeno Januar 23, 2018 Opozori Objavljeno Januar 23, 2018 pred 2 urami, gasperX pravi: 1290R bo ziher naslednji moj moped k je bolano lep... ni pa pocen... V Avstriji je cena nekje 19.950€ pol pa se par dodatkov si pa na 22jurckih takoj... to bo treba sparat 1290 R je v Kopru 16000 nov.
gasperX Objavljeno Januar 23, 2018 Opozori Objavljeno Januar 23, 2018 pred 10 minutami, sbp pravi: 1290 R je v Kopru 16000 nov. Jest pa zivim v avstriji tko da.... 16jurckev je pr ns 1090R
poggy Objavljeno Januar 24, 2018 Opozori Objavljeno Januar 24, 2018 pred 18 urami, sbp pravi: 1290 R je v Kopru 16000 nov. Dajo pa lep popust na priporočeno ceno... 17.999€ sesir 1
sbp Objavljeno Januar 24, 2018 Opozori Objavljeno Januar 24, 2018 Prejšnji teden sem šel pogledat če je možno dobiti SA T in je ponudil to ceno . poggy 1
Frenk 67 Objavljeno Februar 24, 2018 Opozori Objavljeno Februar 24, 2018 Pomaranča more bit mal oranżna CeneR, ukica, Bostjan L in 2 others 5
DAMI34 Objavljeno Februar 25, 2018 Opozori Objavljeno Februar 25, 2018 A to si dal barvat? Bolj živahne oranžne ni imel? al je samo fotka taka?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se