Skoči na vsebino

KTM 1290 Super Adventure (R, S, T)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

IMG_2550-Edit-Edit.jpg.0c3502d6074d400e24173557e844ab55.thumb.jpg.f6e96486d3668beda6fe61e3b1b47345.jpg

Priporočene objave

Objavljeno

Glede na tvoje navdušenje ob preizkusu novega GSA mislim, da je odgovor na dlani... :grim

Vse drži,toda prejšnji post je vseboval temo o dizajnu,pomankanju domišljije skratka o vizuelnem delu motorja in ne voznih lastnosti,za te še vedno trdim da je Gs zmagovalec,vsaj pri meni se je izkazal za motor z najboljšo Ciklistiko!
Objavljeno

Meni se pa ravno dizajn pri GS-u zdi top in najmanj dolgočasen, saj so ga pilili dolga leta. KTM je nekaj na hitro izrisal in to za tri modele. Samo enemu nekaj "posodobijo" pa bodo vsi zastareli...zame ima dolgočasne linije, me ne pritegne. Glede kvalitete in ostalega je je pa verjetno na nivoju ali nad, tega pač ne vem.

Objavljeno

Vse drži,toda prejšnji post je vseboval temo o dizajnu,pomankanju domišljije skratka o vizuelnem delu motorja in ne voznih lastnosti,za te še vedno trdim da je Gs zmagovalec,vsaj pri meni se je izkazal za motor z najboljšo Ciklistiko!

Sergej, peljati moraš KTM SA 1290...

Objavljeno

Meni se pa ravno dizajn pri GS-u zdi top in najmanj dolgočasen, saj so ga pilili dolga leta. KTM je nekaj na hitro izrisal in to za tri modele. Samo enemu nekaj "posodobijo" pa bodo vsi zastareli...zame ima dolgočasne linije, me ne pritegne. Glede kvalitete in ostalega je je pa verjetno na nivoju ali nad, tega pač ne vem.

Vandrovec, super zate. Da je GS izvrsten moped, ni dvoma. Sam ga pa ne bi imel, ker me dva cilindra "v luftu" dobesedno odbijata, motorju manjka moči in še teza je prevelika.

SA 1290 pa se mi sploh ne zdi dolgočasen: nasprorno, moped je v zivo mnogo lepši, kot na slikah. Se pa vozi tako dobro, da bi imel tudi belega z rdečimi pikami...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Vandrovec, super zate. Da je GS izvrsten moped, ni dvoma. Sam ga pa ne bi imel, ker me dva cilindra "v luftu" dobesedno odbijata, motorju manjka moči in še teza je prevelika.

SA 1290 pa se mi sploh ne zdi dolgočasen: nasprorno, moped je v zivo mnogo lepši, kot na slikah. Se pa vozi tako dobro, da bi imel tudi belega z rdečimi pikami...

Zaradi teh argumentov jaz nebi mešal gsa in 1290.

Odgovor na 1290 je s1000xr po mojem mnenju.

Objavljeno

Po postih, ki padajo v tej temi, je kot na dlani, zakaj so naredili 1290 SA.

Zato, da ga postaviš pred gostilno in čakaš na odziv in pohvalo, da imaš novega kul KTM adventurerja in da lastnik lahko potem ponosno popravi "ne, to je pa KTM 1290 SUPER adventure, trol edition"...

Ker na oko so vsi na bežni pogled precej enaki kot je en omenil, iz tega vidika ni na tem SA nič super.

Strinjam se z ugotovitvijo, da GS z visečimi cilindri ni lep in da odbija, ne pa tudi da mu manjka moči, to pa je malo smešno... poleg navedbe, da odbija tudi teža. Tudi SA je tankovske teže, prazen 230kg, nalij vse not pa si na GSA.

KTM je že vedel, zakaj SA, zato ker je pomembno, da v gostilni poveš, da imaš največjega.

Da ne bo koga spet vžgalo, komentar se nanaša le na razloge za izdelavo SA modela.

Ker jaz tudi ko gledam od strani te KMTe pa gledam, zakaj imajo tri "enake" modele...

Objavljeno

Po postih, ki padajo v tej temi, je kot na dlani, zakaj so naredili 1290 SA.Zato, da ga postaviš pred gostilno in čakaš na odziv in pohvalo, da imaš novega kul KTM adventurerja in da lastnik lahko potem ponosno popravi "ne, to je pa KTM 1290 SUPER adventure, trol edition"...Ker na oko so vsi na bežni pogled precej enaki kot je en omenil, iz tega vidika ni na tem SA nič super.Strinjam se z ugotovitvijo, da GS z visečimi cilindri ni lep in da odbija, ne pa tudi da mu manjka moči, to pa je malo smešno... poleg navedbe, da odbija tudi teža. Tudi SA je tankovske teže, prazen 230kg, nalij vse not pa si na GSA.KTM je že vedel, zakaj SA, zato ker je pomembno, da v gostilni poveš, da imaš največjega.Da ne bo koga spet vžgalo, komentar se nanaša le na razloge za izdelavo SA modela.Ker jaz tudi ko gledam od strani te KMTe pa gledam, zakaj imajo tri "enake" modele...

KTM 1290 SA je narejen točno za določeno ciljno publiko in to si ti Snecer,če ga ne bi bilo ne bi imel na kaj mastrubirat:-D in spet se oglašaš tako na pamet in povsem nekoristno,saj kot običajno ga vrjetno oz. Vse tri sploh nisi videl od blizu,kaj šele sedel in boh ne daj vozil......zato je tvoje mnenje povsem brez podlage in tehtnih argumentov.

Pojdi zapeljat kakšen model od teh treh ali pa vse tri in če boš še potem takšnega mnenja je to to in ti ne moremo oporekat,tako pa mlatiš kot ponavadi meglo in provociraš.......vsaj na netu si preberi kaj,da ne boš tako neveden :-)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

novostadventure3.jpg

2013-ktm-1190-adventure-.jpg

2015-ktm-1050-adventure-.jpg

spodaj je 1050, kaj tudi 1090 je pa 91? kje si naj preberem na netu?

Mater to pa mora biti razlika med temi modeli.

Objavljeno

Hahaha pozabu si 1190R,ne govorimo o zunanjosti temveč uporabnosti za kaj je kateri namenjen,vozne lastnosti in tudi na zunaj so kar različni v detajlih,sam ti tega ne vidiš,saj narediš test in oceniš lastnike kar tako iz slik in neta......ne se smešit no sneci pa se raj drž navigacij saj z motorizmom nimašravno skupnih točk :-D

P.S. pa brez nervoze prosim :-P

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

A še več jih je? Torej kar 4-5 istih? :)

Domnevam da se da z vsemi normalno vozit...le zakaj tolko modelov?

Res me zanima.

Men bi že osnovni ziher zadoščal, kaj je fora?

Objavljeno

A še več jih je? Torej kar 4-5 istih? :)

Domnevam da se da z vsemi normalno vozit...le zakaj tolko modelov?

Res me zanima.

Men bi že osnovni ziher zadoščal, kaj je fora?

Objavljeno

A še več jih je? Torej kar 4-5 istih? :)

Domnevam da se da z vsemi normalno vozit...le zakaj tolko modelov?

Res me zanima.

Men bi že osnovni ziher zadoščal, kaj je fora?

Spet si enega neistega dodal,4 Snecer!

S temi motorji se ne da vozit normalno temveč nadpovprečno super,pa ni to Kawl ....

Boš moral probat,šele takrat boš vedel,jaz vem !

Fora je da ima vsaka svoj faktor :-P

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Če jih vidiš v realnosti takoj opaziš razliko. 1290 je bolj napihnjen, 1050 je opazno manjši.

Za snecerja je ktmov poganjalček še z tistim bo nevaren.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

Brezveze Snecerja prepričevat v to, česar on ne bo razumel.

Meni se zdi to tako, kot bi hotel z ošiljenim kolom porinit reko Savo iz Hrvaške nazaj v Slovenijo.

sori za :topic:

Popravljeno . Popravil skalar36
Objavljeno

Kaj naj bi razumel?

Npr. izletek vožnja LJ-Paklenica.

Kakšna bi bila bistvena razlika ob normalni vožnji, ki je tudi pričakovana od udeležencev v prometu...

To ste pač pravljičarji po forumih, kjer je 200PS premalo, motoGP nastavitve pa neprimerne.

Objavljeno

Ni šlo da se nebi vmešal...

 

To je tako kot pri ženskah; v grobem so vse enake za pogledat, ko pa vsako posebej "preizkusiš", pa opaziš razliko in si rečeš: ta je bla pa res huda, takoj bi jo še enkrat preizkusil! :smoke:

Objavljeno (popravljeno)

A še več jih je? Torej kar 4-5 istih? :)

Domnevam da se da z vsemi normalno vozit...le zakaj tolko modelov?

Res me zanima.

 

zato ker lahko, ker bodo in so že vso proizvodnjo prodali, ker se jim jebe, ker enim je všeč taka maska drugim malce drugačna, eni hočejo ene bombončke drugi druge. In tu se ne gre za Slovenski trg, ki predstavlja manj kot 1% prodane proizvodnje, ampak za svetovni trg, kjer bogatim deželam res ni problem 20 in več jurjev odkartat. Zato.

Zakaj ma Kawa H2 in H2R......zato ker lahko, zato ker bodo prodali.

 

in da tut jas se slinim po h2..mokre sanje jebga.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

Kakšna bi bila bistvena razlika ob normalni vožnji, ki je tudi pričakovana od udeležencev v prometu...

To ste pač pravljičarji po forumih, kjer je 200PS premalo, motoGP nastavitve pa neprimerne.

 

Upam da ko si z avtom pričakovano tudi ne voziš, er vsi ko speljejo na ceto čeprau vidijo motorista pričakujejo da se bo ustavil.... potem pa veš kako je v črni kroniki skoraj vsakodnevno...

 

 

200ps in Motogp so amaterji.

 

 

Zdej je moderno vsaj 350 ps.

 

 

Drugače pa sam ne znaš dojemat kaj drugi hočejo , želijo kako vozijo tvojega stila vožnje in mišljenja ne rabiš vsilovat, noben ti ne brani da si ne ogleduješ samo temo o versysu in lepiš videje ki kažejo kako se ga vrže potleh, čeprau motorji so namenjeni temu da so na dveh kolesih.

 

 

No malo ontopica , off road z tavelikimi motorji in jajci  :OK:  1290 žal ni še notri.

 

 

 

pa uradna reklama  :grim

 

Objavljeno

Boste namesto flancanja že povedali res bistvene razlike med temi ktmčki?

1290SA bo verjetno za Grobnik, Dakar, Pike's peak, IOM...pa še za tja malo premočen

Ostali pa?

Objavljeno (popravljeno)

Morda je bil 1190 malo ponesrečen pa so potem vrgli ven še dve popravi, ampak oblika je bila prava, ker jo niso spreminjali?

Ali je pa nekomu bil prvi tako všečen, da je hotel še več na videz enakih motorjev?

Morda pa jim pri vsej naglici le primanjkuje oblikovalske domišljije, ker tehniške imajo v izobilju?  :hmm:

 

Meni edino tista jajčasta luč ne sede...ne vem, pa prednja maska. Tenere 660 ima podobno ampak meni bolj všečno.

Popravljeno . Popravil vandrovec
Objavljeno

Men so tut vsi isti, ampak ker sm mal bolj razgledan bi avtomatsko vzel največjega/najdražjega.

Objavljeno

Upam, da ste že slišali za KOMERCIALNE PRIJEME.  :yea1:

Objavljeno (popravljeno)

Naslednji bo 1390 SSA :)

 

Snecer, na tvoje smetenje po tej niti se ne splača odgovarjati. Zato: zakaj sem se odločil za nakup SA 1290 je popolnoma moja stvar, pa če tudi za vožnjo od gostilne do gostilne (mimogrede sem 0,0 voznik) in kazanjem "velikega". Tebe pa, kod kaže, razganja od favšije, ki je še potencirana od toplotnega udara. Zavleci se v kakšen klimatiziran lokal, da se ohladiš in ne smeti več po tej niti. :smoke:

P.s.: Sicer pa me čudi, da moderatorji tvojih fekalij še niso odstranilii?

Popravljeno . Popravil Dark

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!