sbp Objavljeno November 6, 2016 Opozori Objavljeno November 6, 2016 Dark se splača odvetnik ali je ceneje, če sam kupim novo kolo? Imaš kakšen dober naslov?
Frenk 67 Objavljeno November 6, 2016 Opozori Objavljeno November 6, 2016 Kupil sem ga s 6 kkm in od zacetka je mal tresel in sem tud mislil, da je guma. Ko sem menjal gume pri Rumenem cestaku je ugotovil, da feltna ni v redu, pol so se pa se prednji diski skrivili, da je bil obcutek kot bi skoz delu abs.
sbp Objavljeno November 6, 2016 Opozori Objavljeno November 6, 2016 enako je pri meni.Le da mi zavračajo garancijo,ker sem po besedah g .Dolanca prepozno reklamiral.
nemo Objavljeno November 6, 2016 Opozori Objavljeno November 6, 2016 (popravljeno) MotoSi pripravlja raziskavo/članek na temo težav pri uveljavljanju napak v garancijskem roku: https://www.facebook.com/revija.motosi?fref=ts Popravljeno November 6, 2016. Popravil nemo Dark in DAMI34 2
DAMI34 Objavljeno November 7, 2016 Opozori Objavljeno November 7, 2016 pred 13 urami, sbp pravi: enako je pri meni.Le da mi zavračajo garancijo,ker sem po besedah g .Dolanca prepozno reklamiral. Si reklamiral še v roku garancije? Če si, se g. Dolanc nima kaj izmikati, je pa res, da nimajo prav velike želje odpravljat napak in le te bi radi odpravili po postopku "hojladri" verzije. Recimo v mojem primeru (zariban servo exhoup ventila, tovarniška napaka, katera si zasluži vpoklic) je bilo serviserju predlagano, naj samo posodobi softwere. Dark in Pepper 2
Kmet2 Objavljeno November 7, 2016 Opozori Objavljeno November 7, 2016 pred 13 urami, sbp pravi: enako je pri meni.Le da mi zavračajo garancijo,ker sem po besedah g .Dolanca prepozno reklamiral. A zdej je prepozno , ko smo omenjali si potreboval pa odvetnika za menjavo prednjega kolesa .....banda !!! Super sem zadovoljen z KTM toda z temi Dolanci in ostalimi šalabajzerji sem končal .......pač izgubili so rednega kupca , kapljica v morje bo kdo rekel ,sam teh kapljic nas je že kar nekaj ....... DAMI34, siks, Frenk 67 in 1 other 4
Dark Objavljeno November 7, 2016 Avtor Opozori Objavljeno November 7, 2016 (popravljeno) pred 14 urami, sbp pravi: enako je pri meni.Le da mi zavračajo garancijo,ker sem po besedah g .Dolanca prepozno reklamiral. Sebastjan, ali motorja nimaš več v garanciji? Kaj pomeni, da si prepozno reklamiral? Pa če tudi bi zamudil reklamacijo v garancijskem roku, bi ti v znak dobre volje in odnosa do kupca v KTM lahko zamenjali prednjo kolo. Za tovarno, ki namenja blazni denar za tekmovalni segment - je en obroč prava marginalija... Če bi samo delček tega denarja namenili za poprodajo... Ali najeti odvetnika ali ne, je stvar odločitve posameznika. Je drago (v primeru neuspešne tožbe) in jemlje čas. Vendar: če ni druge poti za zaščito kupčevih pravic? P.s.: Sem pa presenečen. Morda imajo v KTM-u za zavrnitev tvoje reklamacije tehtne argumente? Po koliko kilometrih si priglasil reklamacijo? Meni in Nemu so zamenjali prednje kolo (resda je trajalo nekaj časa, ker so zamenjali dobavitelja) in kot sem zapisal (zaradi različnega barvnega odtenka) tudi zadnje kolo... P.s.1: Še bolj pa sem presenečen, da ti v KTM zavračajo reklamacijo, ker se govori, da so se se nekaterim kupcem - zaradi reklamacij v času garancije - celo oddožili za potrpežljivost... Torej: jim je do nekaterih kupcev (ne vem, kakšni so kriteriji) še kako mar. In še namesto zaključka: kot je zapisal DAMI34, za odpravo reklamacij jih je potrebno gnjaviti... Popravljeno November 7, 2016. Popravil Dark Pepper, DAMI34 in Bmflar 3
Kmet2 Objavljeno November 7, 2016 Opozori Objavljeno November 7, 2016 Darko , zakaj bi koga gnjavil ? Za denar ki sem ga plačal naj se kregam in vlagam denar v odvetnike ? Preprosteje je zamenjat znamko in nikoli več me ne vidijo , tako Ducati kot KTM ...........ko se bom, se bom vrnil na bmfa , tam ni problem uveljavljat garancijo ti pristopijo celo naproti tudi če motor ni več v garanciji ,se gre pa za okvaro ki se ne bi smela pripetit in ni posledica zlorabe ali nemarljivega vzdrževanja . naj se Dolanci pa še kdo poleg KTM ........ Pa vsakemu, ki me bo vprašal, bom reklamo naredil za KTM poprodajno podporo in to se bom res potrudil ,da ga prepričam naj ne kupi .....upam da tudi teh 5 motorjev , ki ne pripadajo EXC segmentom ne prodajo, šalabajzarji jodlarski ......... Če ne bi bilo Jamnika bi že zdavnaj vse prodal , tako pa se dečko trudi po svoje reševat naše reklamacije in se kregat z Dolanci in matično KTM .........narobe svet ! Ena izmed KTM cvetk je tudi da nikjer ne trdijo da je kovček vodotesen temveč da je vodoodporen si moreš mislit in to od firme ki propagira motorje za v blato, luže, potoke in brezpotja .........pa še ih imam na zalogi ,sam čakam da se zbruham na pravem mesti, ki to MS definitivno ni ..... Bmflar, sbp, DAMI34 in 2 others 5
DAMI34 Objavljeno November 7, 2016 Opozori Objavljeno November 7, 2016 (popravljeno) pred 43 minutami, Dark pravi: In še namesto zaključka: kot je zapisal DAMI34, za odpravo reklamacij jih je potrebno gnjaviti... z ozirom, da prebiram tudi tuje forume (Italija), mam občutek, da napake (take in drugačne) odpravljajo, je pa precej odvisno od koncesionarja (dilerja). V italiji nekateri kupci menjujejo tudi križe pri GTju, zakaj? Samo zato ker niso več črni ampak vijola. torej se da, dejstvo je da je moped dokaj drag in kot kupec zahtevam neoporečen moped. Jaz samo nimam časa s tako problematiko ukvarjat, motor imam da se vozim in zato v primeru razbarvanosti ne bom uveljavljal garancije, bi jo pa komot lahko. Lahko pa pohvalim Jamnika, ki je zadevo uredil, pa tudi Axla, ki je po mojem neprestanem gnavljenju, začel tudi sam gnjavit dobavitelja in kufri so bili menjani. Popravljeno November 7, 2016. Popravil DAMI34 skalar36, Frenk 67, Kmet2 in 2 others 5
Dark Objavljeno November 7, 2016 Avtor Opozori Objavljeno November 7, 2016 pred 20 minutami, Kmet2 pravi: Darko , zakaj bi koga gnjavil ? Za denar ki sem ga plačal naj se kregam in vlagam denar v odvetnike ? Preprosteje je zamenjat znamko in nikoli več me ne vidijo , tako Ducati kot KTM ...........ko se bom, se bom vrnil na bmfa , tam ni problem uveljavljat garancijo ti pristopijo celo naproti tudi če motor ni več v garanciji ,se gre pa za okvaro ki se ne bi smela pripetit in ni posledica zlorabe ali nemarljivega vzdrževanja . Sergej, imaš prav! Vendar: sam sem s KTM 1290 SA izjemno zadovoljen, kakor tudi s servisom. Zelo sem zadovoljen tudi s prodajalcem Alenom. Z odpravljanjem napak v garanciji pa pač ne, kljub temu, da so mi vse napake odpravili. Zato nimam več razloga, da bi zamenjal znamko motocikla. Razen, če bom pri konkurenci (beri BMW) našel kaj primernejšega... Prihodnje leto bom podaljšal garancijo še za dve leti. P.s.: Sergej, imaš tudi prav: MS ni primeren medij za takšne diskusije... DAMI34, Kmet2, MMF in 1 other 4
Popularna objava Nearrain Objavljeno November 7, 2016 Popularna objava Opozori Objavljeno November 7, 2016 (popravljeno) 27 minutes ago, Dark said: MS ni primeren medij za takšne diskusije... Zakaj menis, da MS ni primeren? Sigurno je vsak "moto" medij, pa tudi kaksen drugi primeren za skritizirat taksne zadeve, ravno tako kot Je primeren za pohvale. Vsaka uporabniska izkusnja Je vec kot dobrodosla, sploh pa te poprodajne. Manj kot se javno govori o tem rajsi nas imajo. Vec in bolj na "glas" se bo govorilo/pisalo o tovrstni problematiki, vecja Je moznost, da se bo kaj spremenilo na bolje. Verjemi mi, da vsi "akterji" spremljajo/berejo te zadeve. Na koncu koncev so vsi od prvega do zadnjega odvisni od prodajnih kvot. Popravljeno November 7, 2016. Popravil Nearrain lightning, Joker, sbp in 12 others 15
DAMI34 Objavljeno November 7, 2016 Opozori Objavljeno November 7, 2016 pred 14 minutami, Nearrain pravi: Zakaj menis, da MS ni primeren? Sigurno je vsak "moto" medij, pa tudi kaksen drugi primeren za skritizirat taksne zadeve, ravno tako kot Je primeren za pohvale. Vsaka uporabniska izkusnja Je vec kot dobrodosla, sploh pa te poprodajne. Manj kot se javno govori o tem rajsi nas imajo. Vec in bolj na "glas" se bo govorilo/pisalo o tovrstni problematiki, vecja Je moznost, da se bo kaj spremenilo na bolje. Verjemi mi, da vsi "akterji" spremljajo/berejo te zadeve. Na koncu koncev so vsi od prvega do zadnjega odvisni od prodajnih kvot. saj ravno tu je največkrat problem, da so (smo) iz matične tovarne obravnavani tako kot smo-kvote. Vendar se vprašam, ali so kvote imiđ stranke? Niso mar ne, torej bi komot lahko imeli enako odnos do nas Slovencev, kot do večjih "kvot" ki jih tržijo drugje. V končni fazi je čimhitrejše reševanje problemov tudi imiđ proizvajalca in vsaj kot zgleda si ga nekateri zaslužijo točno takega, kot ga imajo. celjan89, Bmflar in nemo 3
Frenk 67 Objavljeno November 7, 2016 Opozori Objavljeno November 7, 2016 (popravljeno) pred 2 urami, Dark pravi: Sergej, imaš prav! Vendar: sam sem s KTM 1290 SA izjemno zadovoljen, kakor tudi s servisom. Zelo sem zadovoljen tudi s prodajalcem Alenom. Z odpravljanjem napak v garanciji pa pač ne, kljub temu, da so mi vse napake odpravili. Zato nimam več razloga, da bi zamenjal znamko motocikla. Razen, če bom pri konkurenci (beri BMW) našel kaj primernejšega... Prihodnje leto bom podaljšal garancijo še za dve leti. P.s.: Sergej, imaš tudi prav: MS ni primeren medij za takšne diskusije... Živjo Darko, A si že dobil pogoje za podaljšanje garancije? Jaz sem vprašal Jamnika, a jih zadnjič zaradi odsotnosti Dolenca še ni dobil. Popravljeno November 7, 2016. Popravil Frenk 67
franc Objavljeno November 7, 2016 Opozori Objavljeno November 7, 2016 (popravljeno) Jaz sem se enkrat na "Kik off day" -u ali kakor se je že reklo testnim vožnjam Ktm-ov, pogovarjal z Dolancem. Zdaj če me je nalagal... Problem reklamacij naj ne bi bil pri njem ampak da mu matična tovarna Ktm vseh tudi ne odobri. Večji (večja tržišča) to rešujejo z "notranjo rezervo" (dobičkom) in to pokrijejo iz svojega žepa, njegov dobiček pa da tega ne prenese, ker dela z minimalno maržo, da vsi hočemo (hočejo) še neke dodatne popuste (tudi jaz sem ga hotel) in da je prodaja enostavno premajhna, da bi se to izšlo. Zato očitno tudi malo špila na "ziher" in traja predno je reklamacija odobrena, ker preverja, če bo "šlo skozi" (predvidevam) . Jaz sem "svoje" reklamacije vedno dobil odobrene (jih pa ni bilo veliko in niso bile nek finančni zalogaj, z izjemo števca, ki pa so ga tako ali tako "avtomatično" priznavali), sem jih pa vedno "podkrepil" z reklamacijami drugih (internetni forumi in reševanje drugod) . lp Popravljeno November 7, 2016. Popravil franc DAMI34 1
jskrablin Objavljeno November 7, 2016 Opozori Objavljeno November 7, 2016 Vsak trgovec vedno dela z minimalno maržo. Brez izjeme, če jim verjameš Je pa tudi res da pri velikosti trga v Sloveniji res ni za pričakovati neke hude bogatije. Po drugi strani pa je pri nas tudi veliko 'sam da prodamo, pol pa koga briga' odnosa. Kar bi pri dejstvu, da pri nas ni neke hude bogatije moglo biti lih obratno.
franc Objavljeno November 7, 2016 Opozori Objavljeno November 7, 2016 Ja samo tukaj je potrebno ločiti prodajalce in "generalnega" . Ko prodajalec proda motor je svoje naredil (garancija (direktno) ni njegov problem) . Kako se delijo dobički nimam pojma. Razlik v ceni med prodajalci nebi smelo biti (kako je v resnici pa vsi vemo) . In na koncu smo mi tisti, ki se zaj...mo. lp
DAMI34 Objavljeno November 7, 2016 Opozori Objavljeno November 7, 2016 pred 1 uro, Frenk 67 pravi: Živjo Darko, A si že dobil pogoje za podaljšanje garancije? Jaz sem vprašal Jamnika, a jih zadnjič zaradi odsotnosti Dolenca še ni dobil. men so pri Axlu rekli, da je dovolj da vplačam podaljšanje pred iztekom sedanje. Cena cca 300€ pred eno uro, franc pravi: Jaz sem se enkrat na "Kik off day" -u ali kakor se je že reklo testnim vožnjam Ktm-ov, pogovarjal z Dolancem. Zdaj če me je nalagal... Problem reklamacij naj ne bi bil pri njem ampak da mu matična tovarna Ktm vseh tudi ne odobri. Večji (večja tržišča) to rešujejo z "notranjo rezervo" (dobičkom) in to pokrijejo iz svojega žepa, njegov dobiček pa da tega ne prenese, ker dela z minimalno maržo, da vsi hočemo (hočejo) še neke dodatne popuste (tudi jaz sem ga hotel) in da je prodaja enostavno premajhna, da bi se to izšlo. Zato očitno tudi malo špila na "ziher" in traja predno je reklamacija odobrena, ker preverja, če bo "šlo skozi" (predvidevam) . Jaz sem "svoje" reklamacije vedno dobil odobrene (jih pa ni bilo veliko in niso bile nek finančni zalogaj, z izjemo števca, ki pa so ga tako ali tako "avtomatično" priznavali), sem jih pa vedno "podkrepil" z reklamacijami drugih (internetni forumi in reševanje drugod) . lp točno tako, vendar je žalostno, da moramo na tovarniške napake opozarjat uporabniki. Prav tako ni moj problem, če ima KTM zastarel način reševanja reklamacij, ter ne dela vpoklicev. Prav tako ni moj problem, če ima g. Dolanc premale marže. Da pa kake reklamacije ne priznajo/ali pa jo, spada med imiđ tovarne. Če bodo zadeve špilale tako kot morajo, potem bodo pridobivali kupce, če ne bodo, jih bodo izgubljali, pa neglede na to kako jebačke mopede izdelujejo. Se pa morajo zavedati, da spadajo v cenovni vrh in temu primerna mora biti tudi poprodajna podpora. Koneckoncev, je tudi zanesljivost oziroma nereklamacije pokazatelj zanesljivosti in kvalitete mopeda. Mene vsako reklamiranje stane dan dopusta, prevoz mopeda do servisa, prevoz nazaj itd itd. sbp, Nearrain, celjan89 in 3 others 6
Dark Objavljeno November 7, 2016 Avtor Opozori Objavljeno November 7, 2016 pred 2 urami, Frenk 67 pravi: Živjo Darko, A si že dobil pogoje za podaljšanje garancije? Jaz sem vprašal Jamnika, a jih zadnjič zaradi odsotnosti Dolenca še ni dobil. Frenk, kot je že zapisal DAMI34: pred iztekom dvoletne garancije pri prodajalcu doplačaš še dodatni dve leti za okoli 380 €. Frenk 67 in DAMI34 2
Nearrain Objavljeno November 7, 2016 Opozori Objavljeno November 7, 2016 30 minutes ago, franc said: Ja samo tukaj je potrebno ločiti prodajalce in "generalnega" . Na prvo zogo da, na drugo pa ne. Vsi so iz istega krdela. Prodajalec naceloma res ni odgovoren kako se bodo garancije izvajale, vendar, ce ima namen obdrzat stranko, ga mora se kako zanimat kako se garancije resujejo. Prodajalceva beseda ima vsekakor nekaj teze pri generalnem zastopniku, kot pri principalu. Na koncu koncev bo on prvi na zgubi. Zaradi macehovskega odnosa generalnega zastopnika in principala bo ON izgubil stranko, ne glede na to s kaksnim nasmehom se je novopeceni lastnik odpeljal iz salona. Mislim, da se premalo trgovcev, zastopnikov in proizvajalcev zaveda, da samo prvi motor proda prodajalec. Vsakega naslednjega pa After-Sale. Frenk 67, nemo, GoBobi in 4 others 7
sbp Objavljeno November 7, 2016 Opozori Objavljeno November 7, 2016 Kmet 2 jaz sicer nimam toliko izkušenj z drugimi motorji in dobavitelji in tudi kilometrov mi še manjka sem pa s svojim adventure zelo zadovoljen drugače bi ga že prodal.Je pa res smešno,da pišejo pri KTM-u da se želijo približati oz. narediti motor primerljiv BMW-ju.Kaj smo pa mi kupci?Kdo pa bo kupoval?
Kmet2 Objavljeno November 7, 2016 Opozori Objavljeno November 7, 2016 pred 2 minutami, sbp pravi: Kmet 2 jaz sicer nimam toliko izkušenj z drugimi motorji in dobavitelji in tudi kilometrov mi še manjka sem pa s svojim adventure zelo zadovoljen drugače bi ga že prodal.Je pa res smešno,da pišejo pri KTM-u da se želijo približati oz. narediti motor primerljiv BMW-ju.Kaj smo pa mi kupci?Kdo pa bo kupoval? Z motorjem sem zelo zadovoljen in ko sem se odločal ali novega GSA ali KTM je pri meni zmagal KTM pa ne zaradi denarja....... Sej pravim ,s tekim odnosom ne bodo prodali tudi tistih 5 motorjev ki so za na cesto ....... pred 42 minutami, Cartman pravi: Imiđ gor imiđ dol. Ti si vedu za bedn odnos do kupcev. ker poznaš kmeta, ki ne laže in ne naklada. In si useeno kupu KTM. ker u resnici je KTMjev imiđ samo de se lahko reče to je redi tu rejs, Pa oranžn cevovod, de se ga pozna od res delč. Vse ostalo je pomembno pozimi, ko stvar ni redi tu rejs. Ne vem, si ne predstavlam odkartat kepe denarja in pol se še pogajat a je slabo štukana feltna u garanciji al ne....je pa ta zaplet majhno potrdilo moje fobije pred špriklastimi kolesi. bi pa prašal, ker nisem vozil ktm, a je GS res edina alternativa? so Honde in triumphi tolk manj dobri, de jih noben nit ne omeni? Razumem kawasaki in suzuki nista ista klasa, crosstourer, pa explorer se mi zdita pa...hm...zelo sposobna motorja. Ko kupiš Crossturer je to nepremičnina ,vprašaj Sohena,cena smešna pa ga tud pokliče nobeden , Explorer pa ima tudi podobno poprodajno uspešno reševanje reklamacij kot KTM , zato se jih folk izogiba pa je fajn motorček drugače ! Ti dve alternativi , ki si jih naštel ...............ostal bi na KTM in ostajam ! Bi ti o Hondi še kaj napisal pa je off topic že to in še 3/4 drugega vtej temi na tem preglednem forumu MMF, Cartman in DAMI34 3
Explorer Objavljeno November 7, 2016 Opozori Objavljeno November 7, 2016 Kar se tiče Explorerja, imel sem dva, v prihodu je tretji, s prvim letnik 2012 je bilo nekaj težav (glava motorja, ECU), kar je bil problem prve serije( v dveh sezonah 51.000km), drugi (v sezoni in pol 42.000km) samo olje in filtri. Kar pa se tiče garancije se pri Jermanu dogovoriš in brez težav uredijo to kar želiš- seveda mora biti predmet garancije in to vedno zelo hitro.Ne vem pa kako odzivni in kako se obnašajo ostali servisi.Pa še to, za Explorer je garancija 4 leta brez omejitve kilometrov in v mojem primeru se to kar izplača. Joker, igc1, DAMI34 in 3 others 6
DAMI34 Objavljeno Januar 26, 2017 Opozori Objavljeno Januar 26, 2017 da ne bo težav pri ločevanju modelov: sbp 1
sayo Objavljeno Januar 26, 2017 Opozori Objavljeno Januar 26, 2017 KTM bo šel v Sloveniji po moje med EKSOTE... Kmet2 1
DAMI34 Objavljeno Januar 26, 2017 Opozori Objavljeno Januar 26, 2017 pred 2 urami, sayo pravi: KTM bo šel v Sloveniji po moje med EKSOTE... seveda, sj jz mam tut eksotičn moped Ampak, zgleda pa kuuul, pa ne sam moj, 1290 SA R bi mi sedel, majkemi. sbp 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se