Skoči na vsebino

KTM 1050 ADVENTURE


DAMI34

Priporočene objave

pred 12 urami, sayo pravi:

Če se ga da pri nas zglihat na 11.500 € ga raje kupim pri nas, sam sem računal z vsemi stroški, da ga grem iskat s prijateljevim kombijem bi me prišel nekaj 100€ pod zgornjo ceno

za lanski "letnik"zihr če je še kje kakšen

za takole 1050 ni........

lc8.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ta desni pa misliš da je .....990ADV ima 230kg  in je boljši za po terenu napram 1050 predvsem zaradi vzmetenja ki je na 990 neprimerljivo boljše !!!!  Za vse ostalo od agregata naprej ,podpišem za 1050 !    Pa da se ne bo kdo užigal imel sem oba in vem kaj govorim! 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 44 minutami, Kmet2 pravi:

A ta desni pa misliš da je .....990ADV ima 230kg  in je boljši za po terenu napram 1050 predvsem zaradi vzmetenja ki je na 990 neprimerljivo boljše !!!!  Za vse ostalo od agregata naprej ,podpišem za 1050 !    Pa da se ne bo kdo užigal imel sem oba in vem kaj govorim! 

je pa za makadam prva liga,sam strah te ne sme bit:cool: (990ADV)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...

No če pri opremi dodaš še 3k dobiš realno ceno dodatne opreme :)

Sploh nisem vedel ,da imam tako dober motor :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 urami, DAMI34 pravi:

hdr_00182_0.jpgKončno mal bolj resno potestiral tole žwerco...

Na papirju sicer nekih 98 konjičev (70kw) res ne deluje ne vem kaj, vendar z upoštevanjem vseh predelav, ki jih je Kmet opravil, je absolutno dovolj močan, za pariranje 150 in več konjičem.

drža: komot, zelo komot, men osebno previsoko postavljeno krmilo, vendar je to moj stil vožnje. Če upoštevam, da je moped znižan, imajo noge enako prostora kot na GTju. Moti me edin visoka temna šipca, ker mi zakriva pogled in povzroča turbulenco v čeladi ter bobnenje, ampak to je takoj rešljivo z originalno.

ciklistika: fantastična, pa kljub temu da ne maram endur in pokončnega sedenja, ter stila vožnje bolj po zadnji gumi, je moped prekleto igriv, preklada se kot peresce, in kaj hitro sem dotaknil tačke. Mi pa niso všeč gume (trail attack) sicer že malce izrabljene (če dodam še Kmetovo ubijanje le teh, znajo bit tut že prekurjene :smoke: ), oprijem dovolj dober, le občutek imam, da ob pretiravanju prva začne drseti ven iz ovinka, zadnja pa v hudih nagibih in pospeševanjih plesati (premal boka) 

vzmetenje: dovolj dobro in predvsem ne čutiš vsakega kamenčka in grbine, ko jo povoziš, zato je motor izredno miren tudi pri visokih brzinah ter pri premetavanju na neravninah. Celo daljši hod vilic me ni pretirano motil. Moram pa poudariti, da je zadnji amortizer zategnjen do konca (prednapetost) pa se za moj stil odlično ujame z mojo težo. Kako bi delovalo vse skupaj v dvoje, še ne vem, bom pa dopisal, če bom testiral.

zavore: nič posebnega, delujejo, bi si pa tako kot na mojem želel bolj neposrednega in močnejšega učinka že ob rahlem dotiku ročice. Zadnja zavora včasih premočno zagrabi, da zadnji konec mal popleše.

agregat: šparovec in zverina obenem. Po mojem občutku je to, seveda z ozirom, da je agregat izboljšan, en boljših agregatov KTMja v razmerju moč/poraba/izkoristek/mirnost

Praktično ima konstanten vlek od 2-10k obratov (treslaji zanemarljivi skozi celo območje), s tem da malce preko 4k še dodatno povleče in lepo zapoje. Poraba na Street programu 5,3l/100km, pa ga nisem ravno šparal, precej serpentin, pa vožnje v 2,3 in 4 prestavi.

menjalnik: lepo razmerje, velik bolj uporabna 6 brzina kot pa pri mojem, hkrati pa dovolj dolga, da na AC ne mučiš agregata. Pa tudi nepotrebnega prestavljanja ni ker lepo brez tresljajev vleče že od spodaj.

vrednost glede na ceno: hm..težko bi kaj rekel, 13.800 nabavna cena + cca 2000 za vse izboljšave, je kr drago. Vendar, takega - tako uporabnega mopeda za tak denar tut še nisem vozil.

 

 

kukr wem je balanca povišana,gume do polovice obrabe so super,pol pa kr neki slajda,cena je taka,ampak se ga da dobit velllik skonto....moped je u nulo...pa ne zato ker ga vozva midva z Kmetom.

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, Kmet2 pravi:

No če pri opremi dodaš še 3k dobiš realno ceno dodatne opreme :)

Sploh nisem vedel ,da imam tako dober motor :OK:

pa tko drag :D

 

pred 54 minutami, lukec pravi:

kukr wem je balanca povišana,gume do polovice obrabe so super,pol pa kr neki slajda,cena je taka,ampak se ga da dobit velllik skonto....moped je u nulo...pa ne zato ker ga vozva midva z Kmetom.

 

gume, lahko daš kake bolj športne, pa se na asvaltu obnaša še bolj divje, sicer ni neke težke zamere do teh gum, glavni problem je da limajo, pa ne veš kje je točna meja ko spustijo.

sedeža nisem omenil, pozabil, na kratko, bolj mi je všeč moj, je nekoliko širši (ritni del), vsekakor je pa za terensko vožnjo boljši ozek, ker lepše stojiš na tačkah.

cena je v bistvu subjektiven pojem, tok je kot je, sem pa prepričan, z ozirom, da sem vozil defolt (stock) varianto, da te predelave, ki jih je Kmet izvedel, šele zbudijo in naredijo tak moped kot mora bit.

Kakšen bi šele bil moj, če bi se znebil Euro4 norm :P...no , najmanj MSC errorja neb bi bilo :D

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...
Pravkar, stuhec pravi:

in kaj zdaj drugace ?

 

Kaj ne znaš brat ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, Kmet2 pravi:

Kaj ne znaš brat ?

ti povej kaj drugace 

Pravkar, stuhec pravi:

ti povej kaj drugace 

pa ne ne vem 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 30 minutami, Kmet2 pravi:

Mal sem ga spet apdejtal :D

14324335_1737392193186981_64091937638063

To je v bistvu O2 eliminator lambda sonde, o čemer sem že pisal. Pri japanerih dosežeš enako zgolj, če prvo stisneš tipko za vklop in obrneš ključ, za vedno pa to rešiš podobno kot zgoraj, vendar še z manjšim posegom.

Jodlar ima pa to bolj komplicirano narejeno.

Najbolj efikasno bi pa to naredil, če bi imel dopstop do ECU enote in o2 senzor = disabled, kot je to npr. na ameriškem trgu, kjer tega šita E komisije ne poznajo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Snecer pravi:

To je v bistvu O2 eliminator lambda sonde, o čemer sem že pisal. Pri japanerih dosežeš enako zgolj, če prvo stisneš tipko za vklop in obrneš ključ, za vedno pa to rešiš podobno kot zgoraj, vendar še z manjšim posegom.

Jodlar ima pa to bolj komplicirano narejeno.

Najbolj efikasno bi pa to naredil, če bi imel dopstop do ECU enote in o2 senzor = disabled, kot je to npr. na ameriškem trgu, kjer tega šita E komisije ne poznajo

Sam niti ne bi šel v strošek , ker pa sem odstranil air box in namontiral filter (stran ali dve nazaj ) mi ta buster pride prav saj dobi poleg zraka tudi malo več goriva ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

saj to ni neki strošek, ali, je pa res da se to občuti nekje do 30% plina, nad 30% je isto kot prej

zgleda pa da ima tvoj "booster" še vacuum mod, al kaj je tista cevka, tak da bo še bolje

vprašanje pa če boš ti to s svojim stilom občutil :)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, Snecer pravi:

saj to ni neki strošek, ali, je pa res da se to občuti nekje do 30% plina, nad 30% je isto kot prej

zgleda pa da ima tvoj "booster" še vacuum mod, al kaj je tista cevka, tak da bo še bolje

vprašanje pa če boš ti to s svojim stilom občutil :)

Maš prav ne občutim bistvene razlike razen da lepše in zvezneje vleče iz nizkih obratov kot prej .

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, stuhec pravi:

pa zdaj vseeno ne vidim glavni pomen tega

V bistvu ni logike, da "tega" motor nima :) 

EU zaradi norm "duši" motor, lepo zadevo narediš, da je taka kot od "majke".

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 26 minutami, stuhec pravi:

pa zdaj vseeno ne vidim glavni pomen tega

Stuhec KTM si imel ,res da hard enduro in tam čutiš off on efekt na plinu , prav tako se to dogaja na ADV samo precej manj in tudi to precej manj mene moti saj sem perfekcionist in želim imeti kar se da optimalno , udobno vozilo . S tem sem zmanjašal po domače cukanje in rukanje iz nižjih obratov . Še bolj domače ti povem , če je prej vlekel lepo od 2500 obratov to zdaj dela že od 200o obratov ......me razumeš zdaj , ker po prekmursko ne znam razložit :D ni pa nič pridobil pri končni brzini kjer sem upal da bo ,saj imam občutek ko pride na 210kmh da bi motor še šel a dobi preveč zraka in premalo goriva .....štekaš ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 12. 9. 2016 at 21:20, stuhec pravi:

pa zdaj vseeno ne vidim glavni pomen tega

ti je že Sneci povedal, jaz ti pa za mojga GTja povem da ga EU najmanj duši in ubija s svojimi birokoratskimi eko normami. Pa še več stvari lahko gre narobe in ko se ti zgodi ga ECU vrže v safe mode in jebi se lučko 40konjičev in to je to.

Da pa vso to ekologijo odstranim so pa celi posegi in podvigi, cca 10kg kablov žic senzorjev ventilov servotov...pa kup donglov nazaj gor, da se ECUju lepo laže, da je vse nameščeno. Jebenti EURO4 norme in birokrate v Bruslju.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 12. 9. 2016 at 21:50, Kmet2 pravi:

Stuhec KTM si imel ,res da hard enduro in tam čutiš off on efekt na plinu , prav tako se to dogaja na ADV samo precej manj in tudi to precej manj mene moti saj sem perfekcionist in želim imeti kar se da optimalno , udobno vozilo . S tem sem zmanjašal po domače cukanje in rukanje iz nižjih obratov . Še bolj domače ti povem , če je prej vlekel lepo od 2500 obratov to zdaj dela že od 200o obratov ......me razumeš zdaj , ker po prekmursko ne znam razložit :D ni pa nič pridobil pri končni brzini kjer sem upal da bo ,saj imam občutek ko pride na 210kmh da bi motor še šel a dobi preveč zraka in premalo goriva .....štekaš ?

Motor ima več moči pri manj bogati mešanici, je pa potem agregat podvržen pregrevanju

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 39 minutami, u-r-o-s pravi:

Motor ima več moči pri manj bogati mešanici, je pa potem agregat podvržen pregrevanju

Ja , do zdaj se mi je že 3x pregrel , zadnjič tako da so bati zagrabli ....sem mal počakal pa je spet šlo ....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, DAMI34 pravi:

ti je že Sneci povedal, jaz ti pa za mojga GTja povem da ga EU najmanj duši in ubija s svojimi birokoratskimi eko normami. Pa še več stvari lahko gre narobe in ko se ti zgodi ga ECU vrže v safe mode in jebi se lučko 40konjičev in to je to.

Da pa vso to ekologijo odstranim so pa celi posegi in podvigi, cca 10kg kablov žic senzorjev ventilov servotov...pa kup donglov nazaj gor, da se ECUju lepo laže, da je vse nameščeno. Jebenti EURO4 norme in birokrate v Bruslju.

Jz sem to na lc4 porihtal v 0.5   

In se na teži pridobil  :010

Pri tvojem pa je res to velki problem

Predelaj ga na frgazerje   :cool:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 urami, u-r-o-s pravi:

Motor ima več moči pri manj bogati mešanici, je pa potem agregat podvržen pregrevanju

Bi se strinjal, meni se je zdelo bolj mrtvo, ko sem to zadevo gor namontiral. Mogoče je bolj uglajen samo izgubi nek "temperament". Pa tudi odsvetoval mi je nekdo, ki se na tehniko bolje spozna, naj bi bil tovarniško najbolj optimalno nastavljen. Sam sem imel to le kratek čas na motorju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!