Nearrain Objavljeno November 4, 2014 Opozori Objavljeno November 4, 2014 V bistvu je identicen 1190 A, samo da so ga oskubili. Kao cheap verzija. Navaden oskubljen Audi, al pa zalozen Audi S-line. Kmet2 1
vandrovec Objavljeno November 4, 2014 Opozori Objavljeno November 4, 2014 Zame bi bil ta dovolj ker mi preveč naviti agregati niso ravno všeč, morda so tudi vzdržljivejši in manj požrešni... Lahko bi se pa vsaj malo bolj ločil od ostalih dveh močnejših, od spredaj mi ni ravno privlačen, čeprav ni grd. Verjetno pa nekomu paše, da se na hitro ne ločijo med seboj, tako, da bo težje ločiti, kaj nekdo vozi. Bo pa njegova močna konkurenca nova Africa Twin. ciciban in Nearrain 2
Nearrain Objavljeno November 4, 2014 Opozori Objavljeno November 4, 2014 Nova AF je nateg. Prototip je samo Otipavanje trzisca. Kar se pa KTM 1050,1190, 1290 tice. Naviti ali ne. Nalozeni so z vso Nintendo tehnologijo. Na tebi je samo, da izberes katero mapo bi rad uporabljal. Ce bo to RAIN, verjemi, da ti bo podhranjena. K sreci bos imel pod "palcem" knof za bolj navito izbrat. Kmet2 in vandrovec 2
John2005 Objavljeno November 4, 2014 Opozori Objavljeno November 4, 2014 A sem prav razbral da je isto težek kot 1190?
Nearrain Objavljeno November 4, 2014 Opozori Objavljeno November 4, 2014 Verjetno bo lazji za par kg. Vsaj za tisto, kar bi dobil, ce bi vzel 1190.
Nearrain Objavljeno November 4, 2014 Opozori Objavljeno November 4, 2014 Govori se o 220kg pripravljen za voznjo s polnim tankom.
Kmet2 Objavljeno November 5, 2014 Opozori Objavljeno November 5, 2014 Govori se o 220kg pripravljen za voznjo s polnim tankom. 1190 pa 230kg pripravljen na vožnjo z polnim tankom ...... Nearrain 1
Cartman Objavljeno November 5, 2014 Opozori Objavljeno November 5, 2014 212kg 70kw. lepo narjen, kaksnega sparanja ni videt, verjetno ne bo lih poceni. obstaja blokada na 35kw za A2 voznisko. Fajn bi blo ce b obstajal se kit za par 100€ in 90kw cikadina 1
gebre Objavljeno November 5, 2014 Opozori Objavljeno November 5, 2014 Nima polno nastavljivega vzmetenja-šparanje
Kölm Objavljeno November 5, 2014 Opozori Objavljeno November 5, 2014 1190 pa 230kg pripravljen na vožnjo z polnim tankom ...... + 35 kg za rezervne dele, cajg in olje : )
Kmet2 Objavljeno November 5, 2014 Opozori Objavljeno November 5, 2014 + 35 kg za rezervne dele, cajg in olje : ) Eh pustmo podrobnosti
DAMI34 Objavljeno November 5, 2014 Avtor Opozori Objavljeno November 5, 2014 Highlights: ENGINE Based on the same 75 degree water-cooled LC8 V-twin in the 1190 and 1290 Adventure models which means a ride-by-wire throttle but capacity has been reduced to 1050cc. KTM hasn’t released any technical information about the bike but MCN understands the bike has both a narrower bore and shortened stroke to achieve the capacity change. SUSPENSION KTM owns WP Suspension, so it’s no surprise to see that the new bike wears an inverted adjustable fork, made specifically for the 1050, while there’s an adjustable WP shock at the back. WHEELS The 1050 Adventure has the same 18in rear and 19in front wheel combination as seen on the 1190 Adventure and 1290 Super Adventure which is a nice balance between road manners and some off-road ability without the compromise of the 21in front wheel used on the 1190R. OE fitment tyres are the excellent Metzeler Tourance Next. STYLING The simple and clean design of the 1050 Adventure is a marked change for KTM, which has become synonymous with aggressive and complicated offerings in recent years. This feels like a step back towards the brand’s core values. ACCESSORIES The accessorised bike reveals more detail, such as the adjustable screen carrier, shown here with an optional larger tinted screen. Other accessories include hard panniers which clip onto the bike’s inbuilt carrier system, more heavy-duty handguards than standard, an Akrapovic exhaust with carbon cover, split level comfort seats, riding lights, crash bars, soft luggage, and anodised reservoir covers. Če bo pametna cena, bo prodajan, drugač pa ne
gebre Objavljeno November 5, 2014 Opozori Objavljeno November 5, 2014 KTM owns WP Suspension, so it’s no surprise to see that the new bike wears an inverted adjustable fork, made specifically for the 1050, while there’s an adjustable WP shock at the back. WHEELS WTF! Jest sem nekje prebral, da nima nastavljivih vilic :unsure:
DAMI34 Objavljeno November 5, 2014 Avtor Opozori Objavljeno November 5, 2014 Po mojem bo čisto vse nastavljivo in kup gadgetov, saj se gre za Ktm in temu primerna bo tut cena Kmet2 1
biker77 Objavljeno November 5, 2014 Opozori Objavljeno November 5, 2014 (popravljeno) Mislim da si prav prebral da ni nastavljivo..vsaj na vrhu vilic ni nobenih šraufov za štelat.. je pa v meniju MTC/ABS..zdaj abs bo zihr, za MTC pa nisem siguren..mogoče za doplačilo? Popravljeno November 5, 2014. Popravil biker77
gebre Objavljeno November 5, 2014 Opozori Objavljeno November 5, 2014 Se mi je zdelo čudno tole ja... Cena pa naj bi bila okrog 12.5k.
Dark Objavljeno November 5, 2014 Opozori Objavljeno November 5, 2014 (popravljeno) Se mi je zdelo čudno tole ja... Cena pa naj bi bila okrog 12.5k. Cena za A1050 je znana: v Avstriji bo za moped potrebno odšteti 14.968 E. Popravljeno November 5, 2014. Popravil Dark
DAMI34 Objavljeno November 5, 2014 Avtor Opozori Objavljeno November 5, 2014 Cena za A1150 je znana: v Avstriji bo za moped potrebno odšteti 14.968 E. 1150 ali 1050?
Dark Objavljeno November 5, 2014 Opozori Objavljeno November 5, 2014 1150 ali 1050? Cene Adventurerjev v Avstriji so : A 1050 14.968 E A 1190 16.798 E SA 1290 20.998 E
Rokic Objavljeno November 5, 2014 Opozori Objavljeno November 5, 2014 (popravljeno) nemčija €12695 italija €13150 Avstrija €14698 Če bo cena kot v Nemčiji bo OK, drugače pa bo kakšen drug favorit P.S. Cene so za 1050 Adv Popravljeno November 5, 2014. Popravil Rokic
Dark Objavljeno November 5, 2014 Opozori Objavljeno November 5, 2014 nemčija €12695 italija €13150 Avstrija €14698 Če bo cena kot v Nemčiji bo OK, drugače pa bo kakšen drug favorit P.S. Cene so za 1050 Adv V Avstriji je cena najvišja, ker plačujejo Avstrijci okoljski davek, ki ga pri izvozu seveda ni potrebno plačati...
biker77 Objavljeno November 6, 2014 Opozori Objavljeno November 6, 2014 V Avstriji je cena najvišja, ker plačujejo Avstrijci okoljski davek, ki ga pri izvozu seveda ni potrebno plačati... pri nas pa davek zaradi luksuza nad 999 ccm. se pravi da bo sigurno nad 13.000 evrov..
pjotr Objavljeno November 6, 2014 Opozori Objavljeno November 6, 2014 Da ni mogoče napaka pri dimenzili zadnje gume. Mislim da ima kar 17col.
biker77 Objavljeno November 6, 2014 Opozori Objavljeno November 6, 2014 Da ni mogoče napaka pri dimenzili zadnje gume. Mislim da ima kar 17col. če ima isto kot 1190 kot so napisal potem je 17 col zadnja in ne 18..prednja sem na sliki videl da je 19 col..
KilleRBee Objavljeno November 6, 2014 Opozori Objavljeno November 6, 2014 (popravljeno) Moram rečt da mi je na teh slikah bolj všeč kot sem si mislil. Mogoče pa čez par let. Popravljeno November 6, 2014. Popravil KilleRBee DAMI34 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se