Skoči na vsebino

KTM 1050 ADVENTURE


Priporočene objave

Objavljeno

V bistvu je identicen 1190 A, samo da so ga oskubili. Kao cheap verzija.

Navaden oskubljen Audi, al pa zalozen Audi S-line.

 

  :BUA:

 

 

post-478-0-35361700-1415130845_thumb.jpg

Objavljeno

Zame bi bil ta dovolj ker mi preveč naviti agregati niso ravno všeč, morda so tudi vzdržljivejši in manj požrešni...

Lahko bi se pa vsaj malo bolj ločil od ostalih dveh močnejših, od spredaj mi ni ravno privlačen, čeprav ni grd.

Verjetno pa nekomu paše, da se na hitro ne ločijo med seboj, tako, da bo težje ločiti, kaj nekdo vozi.

Bo pa njegova močna konkurenca nova Africa Twin.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Nova AF je nateg. Prototip je samo Otipavanje trzisca.

 

Kar se pa KTM 1050,1190, 1290 tice.  Naviti ali ne. Nalozeni so z vso Nintendo tehnologijo. Na tebi je samo, da izberes katero mapo bi rad uporabljal. Ce bo to RAIN, verjemi, da ti bo podhranjena. K sreci bos imel pod "palcem" knof za bolj navito izbrat.    :smoke:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Verjetno bo lazji za par kg. Vsaj za tisto, kar bi dobil, ce bi vzel 1190.   :smoke:

Objavljeno

Govori se o 220kg pripravljen za voznjo s polnim tankom.  :smoke:

Objavljeno

Govori se o 220kg pripravljen za voznjo s polnim tankom.  :smoke:

1190 pa 230kg pripravljen na vožnjo z polnim tankom ......

Objavljeno

212kg 70kw. lepo narjen, kaksnega sparanja ni videt, verjetno ne bo lih poceni. obstaja blokada na 35kw za A2 voznisko. Fajn bi blo ce b obstajal se kit za par 100€ in 90kw :)

Objavljeno

Nima polno nastavljivega vzmetenja-šparanje :(

Objavljeno

1190 pa 230kg pripravljen na vožnjo z polnim tankom ......

+ 35 kg za rezervne dele, cajg in olje : )

Objavljeno

+ 35 kg za rezervne dele, cajg in olje : )

Eh pustmo podrobnosti  :P

Objavljeno

Highlights:
ENGINE
Based on the same 75 degree water-cooled LC8 V-twin in the 1190 and 1290 Adventure models which means a ride-by-wire throttle but capacity has been reduced to 1050cc. KTM hasn’t released any technical information about the bike but MCN understands the bike has both a narrower bore and shortened stroke to achieve the capacity change.

SUSPENSION
KTM owns WP Suspension, so it’s no surprise to see that the new bike wears an inverted adjustable fork, made specifically for the 1050, while there’s an adjustable WP shock at the back.

WHEELS
The 1050 Adventure has the same 18in rear and 19in front wheel combination as seen on the 1190 Adventure and 1290 Super Adventure which is a nice balance between road manners and some off-road ability without the compromise of the 21in front wheel used on the 1190R. OE fitment tyres are the excellent Metzeler Tourance Next.

STYLING
The simple and clean design of the 1050 Adventure is a marked change for KTM, which has become synonymous with aggressive and complicated offerings in recent years. This feels like a step back towards the brand’s core values.

ACCESSORIES
The accessorised bike reveals more detail, such as the adjustable screen carrier, shown here with an optional larger tinted screen. Other accessories include hard panniers which clip onto the bike’s inbuilt carrier system, more heavy-duty handguards than standard, an Akrapovic exhaust with carbon cover, split level comfort seats, riding lights, crash bars, soft luggage, and anodised reservoir covers.

 

1527038_10152683834103855_51552755508708

 

Če bo pametna cena, bo prodajan, drugač pa ne

Objavljeno

KTM owns WP Suspension, so it’s no surprise to see that the new bike wears an inverted adjustable fork, made specifically for the 1050, while there’s an adjustable WP shock at the back.

WHEELS

 

WTF! Jest sem nekje prebral, da nima nastavljivih vilic  :unsure:

Objavljeno

Po mojem bo čisto vse nastavljivo in kup gadgetov, saj se gre za Ktm in temu primerna bo tut cena

Objavljeno (popravljeno)

Mislim da si prav prebral da ni nastavljivo..vsaj na vrhu vilic ni nobenih šraufov za štelat..

je pa v meniju MTC/ABS..zdaj abs bo zihr, za MTC pa nisem siguren..mogoče za doplačilo?

Popravljeno . Popravil biker77
Objavljeno

Se mi je zdelo čudno tole ja...

 

Cena pa naj bi bila okrog 12.5k.

Objavljeno (popravljeno)

Se mi je zdelo čudno tole ja...

 

Cena pa naj bi bila okrog 12.5k.

 

Cena za A1050 je znana: v Avstriji bo za moped potrebno odšteti 14.968 E. 

Popravljeno . Popravil Dark
Objavljeno

Cena za A1150 je znana: v Avstriji bo za moped potrebno odšteti 14.968 E. 

1150 ali 1050?

Objavljeno

1150 ali 1050?

 

Cene Adventurerjev v Avstriji so :

 

A   1050 14.968 E

A   1190 16.798 E

SA 1290 20.998 E 

Objavljeno (popravljeno)

nemčija €12695

italija €13150

Avstrija €14698

 

Če bo cena kot v Nemčiji bo OK, drugače pa bo kakšen drug favorit :P

 

P.S. Cene so za 1050 Adv

Popravljeno . Popravil Rokic
Objavljeno

nemčija €12695

italija €13150

Avstrija €14698

 

Če bo cena kot v Nemčiji bo OK, drugače pa bo kakšen drug favorit :P

 

P.S. Cene so za 1050 Adv

 

V Avstriji je cena najvišja, ker plačujejo Avstrijci okoljski davek, ki ga pri izvozu seveda ni potrebno plačati...

Objavljeno

V Avstriji je cena najvišja, ker plačujejo Avstrijci okoljski davek, ki ga pri izvozu seveda ni potrebno plačati...

pri nas pa davek zaradi luksuza nad 999 ccm.

se pravi da bo sigurno nad 13.000 evrov..

Objavljeno

Da ni mogoče napaka pri dimenzili zadnje gume. Mislim da ima kar 17col.

Objavljeno

Da ni mogoče napaka pri dimenzili zadnje gume. Mislim da ima kar 17col.

če ima isto kot 1190 kot so napisal potem je 17 col zadnja in ne 18..prednja sem na sliki videl da je 19 col..

Objavljeno (popravljeno)

Moram rečt da mi je na teh slikah bolj všeč kot sem si mislil. Mogoče pa čez par let. :smoke:

1050-4.jpg

1050-5.jpg

1050-6.jpg

1050-2.jpg

1050-3.jpg

1050-1.jpg

Popravljeno . Popravil KilleRBee

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!