T 120 Objavljeno November 6, 2014 Opozori Objavljeno November 6, 2014 Čez par let bo po moje samo rabljen, ker kolikor spremljam nima šans proti 1190. Cenovna razlika pa spet ni tako velika, razen, če bi se na koncu izkazalo, da je toliko bolj funkcionalen, da bi morda ukinili 1190 in ostaneta v prodaji samo z modelom 1290. Vsi trije pa po mojem mnenju nimajo šans, da se prodajajo kot bi si želeli v tovarni. L.p. KilleRBee 1
DAMI34 Objavljeno November 6, 2014 Avtor Opozori Objavljeno November 6, 2014 Kar jaz razumem, je 1050 še kako potreben v klasi soft endur(potovalnikov) s 1000ccm prostornine, kjer se bodo sigurno prodajali BMW S1000RX, Versys1000, VStrom, Triumph..in osnovno ceno nekje 13-14jurjev. Sam zame ima absolutno premau kojnu tak, da odpade. Kmet2 in Nearrain 2
T 120 Objavljeno November 6, 2014 Opozori Objavljeno November 6, 2014 Kar jaz razumem, je 1050 še kako potreben v klasi soft endur(potovalnikov) s 1000ccm prostornine, kjer se bodo sigurno prodajali BMW S1000RX, Versys1000, VStrom, Triumph..in osnovno ceno nekje 13-14jurjev. Sam zame ima absolutno premau kojnu tak, da odpade. Ja se strinjam, do neke mere. Mogoče je pa to samo "bombica", da pri KTM-ju vidijo kako in kaj? L.p.
lukec Objavljeno November 6, 2014 Opozori Objavljeno November 6, 2014 razne motostrani ga opisujejo kot prijetno presenečenje :grim
vandrovec Objavljeno November 6, 2014 Opozori Objavljeno November 6, 2014 (popravljeno) ...še eden manjka med vsemi...z tam med 110 - 120 KM, ker je vmes velika razlika pa vsaj žaromet bi lahko pri enem malo spremenili, da ne bi bili vsi že malo "dolgočasni". :grim Popravljeno November 6, 2014. Popravil vandrovec
Dark Objavljeno November 6, 2014 Opozori Objavljeno November 6, 2014 ...še eden manjka med vsemi...z tam med 110 - 120 KM, ker je vmes velika razlika pa vsaj žaromet bi lahko pri enem malo spremenili, da ne bi bili vsi že malo "dolgočasni". :grim Zato pa so plopelerji, da zapolnijo veliko razliko. :grim
DAMI34 Objavljeno November 6, 2014 Avtor Opozori Objavljeno November 6, 2014 Zato pa so plopelerji, da zapolnijo veliko razliko. Propeler nikoli ni in ne bo KTM, to je čisto nekaj drugega. Isto kot bi pri avtomobilih primerjal BMW in Alfo (al pa Mustang) Kmet2 in Nearrain 2
sayo Objavljeno November 6, 2014 Opozori Objavljeno November 6, 2014 Med temu 1050 in 1190 je zdaj ena velika praznina a bodo naredili še kaj umes? A veličina mopeda in medosna dolžina je ista kot pri 1190 ?
Nearrain Objavljeno November 6, 2014 Opozori Objavljeno November 6, 2014 sem danes sedel na obeh ...oz. na vseh treh. 1050 in 1190 sta prakticno ista motorja z razliko, da ima 1190 vse tisto, kar bi si zelel met na 1050. PS: oskubljeno podhranjeno pisce Dark?
Dark Objavljeno November 6, 2014 Opozori Objavljeno November 6, 2014 (popravljeno) sem danes sedel na obeh ...oz. na vseh treh. 1050 in 1190 sta prakticno ista motorja z razliko, da ima 1190 vse tisto, kar bi si zelel met na 1050. PS: oskubljeno podhranjeno pisce Dark? Nearrain, želiš moj komentar? Ne vem, če je nujno potreben, vendar: kot verjetno veš, sem lastnik A 1190. Če se bom odločil za zamenjavo, bom nabavil SA 1290 in se z A 1050 ne spogledujem. Čeprav pa ne dvomim, da bo tudi A 1050 našel svoj krog kupcev. Če pa bi želel voziti motor z zmogljivostmi A 1050, svojega preprosto preklopim na program dež. Popravljeno November 6, 2014. Popravil Dark PrimozC, DAMI34, Kmet2 in 1 other 4
Rokic Objavljeno November 6, 2014 Opozori Objavljeno November 6, 2014 Čez par let bo po moje samo rabljen, ker kolikor spremljam nima šans proti 1190. Cenovna razlika pa spet ni tako velika, razen, če bi se na koncu izkazalo, da je toliko bolj funkcionalen, da bi morda ukinili 1190 in ostaneta v prodaji samo z modelom 1290. Vsi trije pa po mojem mnenju nimajo šans, da se prodajajo kot bi si želeli v tovarni. L.p. No, to je tako, kot bi se odločal za Tigra 800, pa za 2k € več dobiš že KTM 1050, za 2k € spet 1190 in za dobrih 2k € pa 1290. Potem pa prideš iz dobrih 10k na skoraj dvakratnik začetke cene... Recimo takšen rang cenovni, prostorninski in po moči mi osebno najbolj ustreza. Če pa bo cena nad 13k €, pa za takšen dnar dobim popolnoma opremljenega velikega Stroma ali pa Tigra 800 z vso opremo in imam za kar lep čas plačane vse stroške (vzdrževanje, potovanja...), ali pa se malo stegnem in vzamem Tigra 1200 (€14990). Jah, hudič je s tem kupovanjem PrimozC 1
vandrovec Objavljeno November 6, 2014 Opozori Objavljeno November 6, 2014 Če pa bi želel voziti motor z zmogljivostmi A 1050, svojega preprosto preklopim na program dež. ...čemu potem toliko enakih motorjev z različnimi močmi? Jaz pa mislim, da ni enako, če močnejšemu kar odvzameš moč, ker mu potem prestavno razmerje ne odgovarja?
Dark Objavljeno November 6, 2014 Opozori Objavljeno November 6, 2014 ...čemu potem toliko enakih motorjev z različnimi močmi? Jaz pa mislim, da ni enako, če močnejšemu kar odvzameš moč, ker mu potem prestavno razmerje ne odgovarja? Ne poznam strategije tovarne, vendar so že ocenili, da bodo našli kupce za vse modele? Prepričan sem, da trije modeli Adventurerjev nimajo enakega prestavnega razmerja...
Nearrain Objavljeno November 9, 2014 Opozori Objavljeno November 9, 2014 1190 VS 1050 Razlike-podobnosti-cena . . . The 1050 Adventure is powered by a variation of the same 75-degree LC8 V-twin engine that powers the 1190 version, with both a shorter stroke and a smaller bore to reduce displacement by 145cc and drop output from a claimed 150 horsepower (for the 1190) to 95 horsepower here. Fans of the old 990 are right to wince—it’s likely the 1050 will put just 80 horses to the rear wheel, nearly 30 down on the last SM-T we tested. In addition to more manageable power, a half-inch-lower seat height makes it easier to straddle and smaller tires should make it easier to steer too. Where the 1190 Adventure runs on tubeless spoke wheels carrying 120/70-19 and 170/60-17 tires, the 1050 gets cast wheels wrapped with 110/90-19 and 150/70-17 tires. Otherwise, the 1050 Adventure is nearly identical to the 1190, with high-end WP suspension components (albeit without any fork adjustments and only rear preload and rebound adjustments), Brembo brakes with multi-mode combined ABS, ride mode technology, and traction control. Weight remains the same as the 1190 too, at 467 pounds (claimed) carrying all liquids except for fuel. Capacity remains at 6.1 gallons. Prices have not been set for the US, but in Europe the 1050 is about 18 percent less expensive than the non-R version of the 1190 Adventure. Assuming that same skew applies stateside, look for the 1050 Adventure to be right at $14,000—the same price as the old 990 SM-T. http://www.motorcyclistonline.com/news/2015-ktm-1050-adventure-eicma-first-look sndposa, Kmet2 in Dark 3
Cartman Objavljeno November 10, 2014 Opozori Objavljeno November 10, 2014 No, to je tako, kot bi se odločal za Tigra 800, pa za 2k € več dobiš že KTM 1050, za 2k € spet 1190 in za dobrih 2k € pa 1290. Potem pa prideš iz dobrih 10k na skoraj dvakratnik začetke cene... Recimo takšen rang cenovni, prostorninski in po moči mi osebno najbolj ustreza. Če pa bo cena nad 13k €, pa za takšen dnar dobim popolnoma opremljenega velikega Stroma ali pa Tigra 800 z vso opremo in imam za kar lep čas plačane vse stroške (vzdrževanje, potovanja.. .), ali pa se malo stegnem in vzamem Tigra 1200 (€14990). Jah, hudič je s tem kupovanjem ma ja....ampak...ne...ne. Težko ju je primerjat. Strom zgleda na hitro skup pometan basic transportation, KTM pa lep pisan bombonček. Svoj €€€ bi zapravil za stroma, ampak je KTM glede na izdelavo in oblikovanje vsaj en rang višje. Tud WP zelo fino zgleda. Dark 1
Dark Objavljeno November 10, 2014 Opozori Objavljeno November 10, 2014 (popravljeno) Popravljeno November 10, 2014. Popravil Dark Kmet2 1
mirc Objavljeno Februar 5, 2015 Opozori Objavljeno Februar 5, 2015 Evola, Italijani so ga že peljali moto.it, komentarji pa večinoma v našem stilu; e' troppo cara...
lukec Objavljeno Februar 5, 2015 Opozori Objavljeno Februar 5, 2015 če bi ga italjani naredil pa nebi bil predrag.Italjani itak so največji strokovnjaki
Kmet2 Objavljeno Februar 5, 2015 Opozori Objavljeno Februar 5, 2015 če bi ga italjani naredil pa nebi bil predrag.Italjani itak so največji strokovnjaki Ja strokovnjaki za dizajn,ostalo je pa ubi bože lukec 1
kasti Objavljeno Februar 6, 2015 Opozori Objavljeno Februar 6, 2015 Ja strokovnjaki za dizajn,ostalo je pa ubi bože O znajo italijani vrhunske zadeve narest... sam je pa drago!
Kmet2 Objavljeno Februar 6, 2015 Opozori Objavljeno Februar 6, 2015 O znajo italijani vrhunske zadeve narest... sam je pa drago! Mam prijatelja ki ima edinega Ducatija Penigale 1199 R v Sloveniji,motor stane z akrapovičem vred in še nekaj dodatki dobrih 40k€ pa tudi sam si lastim motor ki ima kot nov ceno 22K€ pa ti povem da se grejo lahko k KTM učit kako se dodela malenkosti kot so spoji plastičnih delov,lakiranje itd...to je pri italjanu narejeno kot da je pri nas 5min do treh in treba hitro domov :grim je pa lep in to je to pri Italjanih ......
skalaprava Objavljeno Februar 6, 2015 Opozori Objavljeno Februar 6, 2015 Ja strokovnjaki za dizajn,ostalo je pa ubi bože Iz katere države so že zavore na tvojemu KTM-čku? Mislim da imaš "ubi bože" zavore, če se ne motim
Kmet2 Objavljeno Februar 6, 2015 Opozori Objavljeno Februar 6, 2015 Iz katere države so že zavore na tvojemu KTM-čku? Mislim da imaš "ubi bože" zavore, če se ne motim Sej se ti vidi da vozš bmfa :lol: mogoče sem preveč posplošil in ti ne razumeš,Ducati ima vrhunske komponente ki pa so skupaj zmetane kot da jih mudi na WC povr tega imajo sestavljalci drisko in treba res hitr vse skupaj zmetat.............bo zdej šlo.... ^_^ skalaprava 1
vandrovec Objavljeno Februar 6, 2015 Opozori Objavljeno Februar 6, 2015 (popravljeno) Ducati ima vrhunske komponente ki pa so skupaj zmetane kot da jih mudi na WC povr tega imajo sestavljalci drisko in treba res hitr vse skupaj zmetat.............bo zdej šlo.... ^_^ ... , ne samo Ducati, vsi italijanski izdelki slovijo po tem, od delovnih strojev, avtomobilov... Saj imajo dobre tehnološke rešitve, v razvoju so dobri, končna izdelava vse pokvari. Ko bi mi v Fiatu delalo električno nastavljanje stranskih ogledal pa žarometov kot bi moralo, pa le malo škrta...v Oplu npr., je delalo vse tako, kot mora. Popravljeno Februar 6, 2015. Popravil vandrovec Kmet2 1
kasti Objavljeno Februar 6, 2015 Opozori Objavljeno Februar 6, 2015 (popravljeno) Mam prijatelja ki ima edinega Ducatija Penigale 1199 R v Sloveniji,motor stane z akrapovičem vred in še nekaj dodatki dobrih 40k€ pa tudi sam si lastim motor ki ima kot nov ceno 22K€ pa ti povem da se grejo lahko k KTM učit kako se dodela malenkosti kot so spoji plastičnih delov,lakiranje itd...to je pri italjanu narejeno kot da je pri nas 5min do treh in treba hitro domov :grim je pa lep in to je to pri Italjanih ...... Stavim eno poletno osvežilno pijačo, da je na kar nekaj plastičnih delih na tvojem KTMu napis made in Italy (by Acerbis)... če drugje ne na rezervoarju za gorivo. PS: Vsaj na mojemu je bilo tako. Popravljeno Februar 6, 2015. Popravil kasti
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se