Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

ma kdo od vas se zaprt cdi do letnika 2006 oz vklucno z njim?!!!!!

NUJNO!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Objavljeno
ma kdo od vas se zaprt cdi do letnika 2006 oz vklucno z njim?!!!!!

NUJNO!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kaj ti je CDI enota šla?? al

Objavljeno
kaj ti je CDI enota šla?? al

ne, rabim za garancijo

Objavljeno
ne, rabim za garancijo

Že razumem. Ti boš naredu kakor da motor sploh ni bil odprt da ti bojo garancijo priznal, sam problem nastane da ko enkrat CDI precvikaš nemorš več nazaj dat al pa vsaj ne tko da se nebi nč vidlo. Sicer pa pomoje da se da. Notr nekak skupi zvežeš nazaj pa en črn silikon daš gor pa je videt ko orginal. Al kaj mislš?

Objavljeno
Že razumem. Ti boš naredu kakor da motor sploh ni bil odprt da ti bojo garancijo priznal, sam problem nastane da ko enkrat CDI precvikaš nemorš več nazaj dat al pa vsaj ne tko da se nebi nč vidlo. Sicer pa pomoje da se da. Notr nekak skupi zvežeš nazaj pa en črn silikon daš gor pa je videt ko orginal. Al kaj mislš?

sej zato pa rabim original zablokiratn cdi....poznas koga....

mas ti se zaprto?

Objavljeno
sej zato pa rabim original zablokiratn cdi....poznas koga....

mas ti se zaprto?

hehe!! iz kje si?? :unsure: kok plačaš?? :naughty: :naughty:

Objavljeno

justaboy, jest sm jo dons na servisu pustu, da mi ga precvikajo.Če so ti ga oni potem bi ti mogl upoštevat pod garancijo :hmm:

Objavljeno
justaboy, jest sm jo dons na servisu pustu, da mi ga precvikajo.Če so ti ga oni potem bi ti mogl upoštevat pod garancijo :hmm:

lol!! :rolleyes: :rolleyes: pa ne moreš tega na servis nest!! ful je pena to sam nardit!! aja...najbrš maš garncijo!! sam še zmer se ti ne splača!! za tist drek boš tok plačau da bo fotr bankrotiru (šala),na motorju pa se ti ne bo poznal nč!! razn tega, da boš hitrejš obrate notr dubu!! to sploh ni poanta cestnih motorjev!! fora je kle, da zadnjih 2 al pa 3 obrate motor potegne!! užitek je glih u tem da motor na koncu obratov ponori!!

Objavljeno
hehe!! iz kje si?? :unsure: kok plačaš?? :naughty: :naughty:

ze mam.....

Objavljeno (popravljeno)
lol!! :rolleyes: :rolleyes: pa ne moreš tega na servis nest!! ful je pena to sam nardit!! aja...najbrš maš garncijo!! sam še zmer se ti ne splača!! za tist drek boš tok plačau da bo fotr bankrotiru (šala),na motorju pa se ti ne bo poznal nč!! razn tega, da boš hitrejš obrate notr dubu!! to sploh ni poanta cestnih motorjev!! fora je kle, da zadnjih 2 al pa 3 obrate motor potegne!! užitek je glih u tem da motor na koncu obratov ponori!!

men je blo več užitek ko mi je motor zvezno vleku iz nizkih obratov v rdeče, tud vozit se ga je dal lepš. če pa voziš počas skoz ovinke, pol pa gasa pa verjamem da ti je ql da se neki "dogaja"

Popravljeno . Popravil fossil
Objavljeno
men je blo več užitek ko mi je motor zvezno vleku iz nizkih obratov v rdeče, tud vozit se ga je dal lepš. če pa voziš počas skoz ovinke, pol pa gasa pa verjamem da ti je ql da se neki "dogaja"

ma ja...sej to usi neki hvalite!! :rolleyes: :rolleyes: če ti je pač tko bolš nej bo pa tko!! mal posluš močnejše motorje k se vozijo pa boš slišu kje se motorju strga!! usaj večina!! :naughty: :naughty:

Objavljeno
lol!! :rolleyes: :rolleyes: pa ne moreš tega na servis nest!! ful je pena to sam nardit!! aja...najbrš maš garncijo!! sam še zmer se ti ne splača!! za tist drek boš tok plačau da bo fotr bankrotiru (šala),na motorju pa se ti ne bo poznal nč!! razn tega, da boš hitrejš obrate notr dubu!! to sploh ni poanta cestnih motorjev!! fora je kle, da zadnjih 2 al pa 3 obrate motor potegne!! užitek je glih u tem da motor na koncu obratov ponori!!

Če ne veš zakaj se gre ne pametovat...Je na rednem servisu in zakaj bi zgublov garancijo, če mi zaston to naredi????? :headbang:

Objavljeno
ma ja...sej to usi neki hvalite!! :rolleyes: :rolleyes: če ti je pač tko bolš nej bo pa tko!! mal posluš močnejše motorje k se vozijo pa boš slišu kje se motorju strga!! usaj večina!! :naughty: :naughty:

ja, to pa zato, ker si močnejši motorji to lahko privoščijo. imajo dovolj moči pod obrati,ki zagotavlja zvezno vožnjo brez nadležnih menjav med nagibanjem. nižje kubiture pa te moči nimajo, in vožnja (zame) je bila v veliko večji užitek ko je motor zvezno vlekel skozi obrate. tudi večji nagib sem si upal privoščiti (sploh v levih zavojih - stran menjalnika)

Objavljeno
ja, to pa zato, ker si močnejši motorji to lahko privoščijo. imajo dovolj moči pod obrati,ki zagotavlja zvezno vožnjo brez nadležnih menjav med nagibanjem. nižje kubiture pa te moči nimajo, in vožnja (zame) je bila v veliko večji užitek ko je motor zvezno vlekel skozi obrate. tudi večji nagib sem si upal privoščiti (sploh v levih zavojih - stran menjalnika)

haha!! :rolleyes: :rolleyes: če pa si ne upaš prestavlat v nagibih je pa to tvoj problem!! IN PROBLEM VSEH KLE GOR NA MOTOSVETU, k mislijo če zmagajo na drag race da so carji!! prava dirka, prava zmaga se pokaže čez ovinke, kok si upaš, pa kok si dobr v vožnji čez ovinke (tuki pa šteje to če motor pač zgubi moč v zavoju in moraš dat v nižjo prestavo)!! btw... če motor pravilno zapelješ v ovinek lahko tud gas naviješ!! aja sej res, vi ne morete prestavlat v zavojih pa si morate pol motor prilagajat!! drag race je samo primerjava motorjev, ne pa primerjava kdo je bolši voznik!! pa reč da to ni res!! :closedeyes: :closedeyes:

Objavljeno
haha!! :rolleyes: :rolleyes: če pa si ne upaš prestavlat v nagibih je pa to tvoj problem!! IN PROBLEM VSEH KLE GOR NA MOTOSVETU, k mislijo če zmagajo na drag race da so carji!! prava dirka, prava zmaga se pokaže čez ovinke, kok si upaš, pa kok si dobr v vožnji čez ovinke (tuki pa šteje to če motor pač zgubi moč v zavoju in moraš dat v nižjo prestavo)!! btw... če motor pravilno zapelješ v ovinek lahko tud gas naviješ!! aja sej res, vi ne morete prestavlat v zavojih pa si morate pol motor prilagajat!! drag race je samo primerjava motorjev, ne pa primerjava kdo je bolši voznik!! pa reč da to ni res!! :closedeyes: :closedeyes:

Človek, kere ti strelaš.Dej k boš po robu pelov rukn eno nižji pa gas obrn, se boš še sam obrnu.Če zajebeš pred ovinkom s pretavo pelji ovink s tisto prestavo v kateri maš pa tud, če pelješ samo z 4.000rpm, odpeljal boš počasnej ampak varno, če boš pa sred nagiba dol metov bo pa naenkrat preveč moči pršlo na zadnje kolo in se boš samo zapeljov po plastiki.Priporočam branje kakšne moto - knjige (Magisterij vožnje).

Objavljeno
justaboy, jest sm jo dons na servisu pustu, da mi ga precvikajo.Če so ti ga oni potem bi ti mogl upoštevat pod garancijo :hmm:

zdj k maš precvikan. a se ti kj več zavrti v peti?

Objavljeno
zdj k maš precvikan. a se ti kj več zavrti v peti?

Jutr jo šele nazaj dobim, pa še škornčki pridejo....Tko, da gremo poj spet kofetkat lahk :lol1:

Objavljeno

kva ma pa veze CDI pa visoki obrati?

Objavljeno
kva ma pa veze CDI pa visoki obrati?

Nevem, sam ful noče v peti al pa šesti čez 7.500rpm.Bomo vidl po servisu :)

Objavljeno
ja, to pa zato, ker si močnejši motorji to lahko privoščijo. imajo dovolj moči pod obrati,ki zagotavlja zvezno vožnjo brez nadležnih menjav med nagibanjem. nižje kubiture pa te moči nimajo, in vožnja (zame) je bila v veliko večji užitek ko je motor zvezno vlekel skozi obrate. tudi večji nagib sem si upal privoščiti (sploh v levih zavojih - stran menjalnika)

haha!! :rolleyes: :rolleyes: če pa si ne upaš prestavlat v nagibih je pa to tvoj problem!! IN PROBLEM VSEH KLE GOR NA MOTOSVETU, k mislijo če zmagajo na drag race da so carji!! prava dirka, prava zmaga se pokaže čez ovinke, kok si upaš, pa kok si dobr v vožnji čez ovinke (tuki pa šteje to če motor pač zgubi moč v zavoju in moraš dat v nižjo prestavo)!! btw... če motor pravilno zapelješ v ovinek lahko tud gas naviješ!! aja sej res, vi ne morete prestavlat v zavojih pa si morate pol motor prilagajat!! drag race je samo primerjava motorjev, ne pa primerjava kdo je bolši voznik!! pa reč da to ni res!! :closedeyes: :closedeyes:

kdo je o kakih drag racih govoru??? če ti ni ratal dobr prebrat si dej še enkrat. men so prestave v zavojih nadležne. daleč od tega da si ne bi upal ali bil zmožen prestavljati skozi ovinke. samo ni najprijetnejši občutek ko si v levem ovinku konkretno nagnjen in moraš prestaviti eno višje.

Objavljeno
Človek, kere ti strelaš.Dej k boš po robu pelov rukn eno nižji pa gas obrn, se boš še sam obrnu.Če zajebeš pred ovinkom s pretavo pelji ovink s tisto prestavo v kateri maš pa tud, če pelješ samo z 4.000rpm, odpeljal boš počasnej ampak varno, če boš pa sred nagiba dol metov bo pa naenkrat preveč moči pršlo na zadnje kolo in se boš samo zapeljov po plastiki.Priporočam branje kakšne moto - knjige (Magisterij vožnje).

ma ja ti in ta tvoje moto knjige!! sej se ti vidi!! znanja maš velik izkušenj pa nič!! se ti vidi da si ves zelen!! sej če daš nižjo prestavo še ne pomen da moraš pol dat gas do konca, pač pa samo prestaviš v nižjo in namesto 4.000 rpm maš 5.000rpm al pa5.5000 rpm!! in lažje izpeleš ker ti motor ne cuka, upam da veš kaj to pomen k ne vem če je to v knjigah napisan, je pa ziher napisan, da če voziš motor pri nizkih obratih začne motor crkovat (cukat) zato je potrebno prestaviti v nižjo prestavo!!

Objavljeno
haha!! :rolleyes: :rolleyes: če pa si ne upaš prestavlat v nagibih je pa to tvoj problem!! IN PROBLEM VSEH KLE GOR NA MOTOSVETU, k mislijo če zmagajo na drag race da so carji!! prava dirka, prava zmaga se pokaže čez ovinke, kok si upaš, pa kok si dobr v vožnji čez ovinke (tuki pa šteje to če motor pač zgubi moč v zavoju in moraš dat v nižjo prestavo)!! btw... če motor pravilno zapelješ v ovinek lahko tud gas naviješ!! aja sej res, vi ne morete prestavlat v zavojih pa si morate pol motor prilagajat!! drag race je samo primerjava motorjev, ne pa primerjava kdo je bolši voznik!! pa reč da to ni res!! :closedeyes: :closedeyes:

ni tle kolk si upaš...tle je kolk znaš in kolk pokažeš na cesti... :winkiss:

"aya drugač pa ni težko motorja na koleno sprawt...težko ga je pravilno na koleno sprawt" (original one)

in k boš tko k on pelu boš lahko glasn... :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin:

Objavljeno
ma ja ti in ta tvoje moto knjige!! sej se ti vidi!! znanja maš velik izkušenj pa nič!! se ti vidi da si ves zelen!! sej če daš nižjo prestavo še ne pomen da moraš pol dat gas do konca, pač pa samo prestaviš v nižjo in namesto 4.000 rpm maš 5.000rpm al pa5.5000 rpm!! in lažje izpeleš ker ti motor ne cuka, upam da veš kaj to pomen k ne vem če je to v knjigah napisan, je pa ziher napisan, da če voziš motor pri nizkih obratih začne motor crkovat (cukat) zato je potrebno prestaviti v nižjo prestavo!!

sej zato pa pred ovinkom precenš in daš raj pred ovinkom 1 dol

Objavljeno
kdo je o kakih drag racih govoru??? če ti ni ratal dobr prebrat si dej še enkrat. men so prestave v zavojih nadležne. daleč od tega da si ne bi upal ali bil zmožen prestavljati skozi ovinke. samo ni najprijetnejši občutek ko si v levem ovinku konkretno nagnjen in moraš prestaviti eno višje.

kdo kle govori da prestavlamo v višjo?? aja... govorimo o prestavi nižje, če motor izgubi moč!!

Objavljeno (popravljeno)
ma ja ti in ta tvoje moto knjige!! sej se ti vidi!! znanja maš velik izkušenj pa nič!! se ti vidi da si ves zelen!! sej če daš nižjo prestavo še ne pomen da moraš pol dat gas do konca, pač pa samo prestaviš v nižjo in namesto 4.000 rpm maš 5.000rpm al pa5.5000 rpm!! in lažje izpeleš ker ti motor ne cuka, upam da veš kaj to pomen k ne vem če je to v knjigah napisan, je pa ziher napisan, da če voziš motor pri nizkih obratih začne motor crkovat (cukat) zato je potrebno prestaviti v nižjo prestavo!!

Ma ei mulac ne ti men k mam vrjetn več kilometrov za sabo k ti.Kva pa mislš, da si,kadarkol upam it s tabo vozt.Sam ne po cest, ker nism čefur, da bi na cest kazov kok jajc mam pa ogrožov sebe in druge!Zelen si ti pa tvoja pizda a tij jasn!?!?Obriš si mlek okol ust!

Moderatorju, se opravičujem, sam mij mal prekipel :whistle:

Popravljeno . Popravil Roky

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!