JeRn3j Objavljeno Februar 3, 2008 Opozori Objavljeno Februar 3, 2008 lohk je mal zamašen fergazer najbolš je da ga daš v drugo pa da te en porine... bo 100 % upaliu ... če ne u prvo drugo bo pa u tretjo :)
bugimen Objavljeno Februar 3, 2008 Opozori Objavljeno Februar 3, 2008 ne k prow motor ne gre nikamor do 5000rpm pol pa zacne trokirat pol pa pase zaganja ampak tko na hitr pol k je pa ene 9000rpm pa naprej pa normaln gre sam ne trokira zarad CDI-ja potrokira pol se zaganja pa znori a mislte da je to pol kj z mesanco bencina pa zraka u zvezi plis help LP
_Fingi_ Objavljeno Februar 3, 2008 Opozori Objavljeno Februar 3, 2008 Počak, ne takoj porivat. Tko sm jest lepo zjebu cilindr, k nism vedu daj ribnu, pa mi ni več hotu užgat, čeprov je normalno verglal. Na forumu so mi lepo svetovali nej ga porinem... aha, po 300m klancu je šlo na dol.. pol je biu pa cilindr za u smeti. Praviš da dobi bencin do cilindra? Se pravi je svečka mokra? Kdaj si nazadnje laufou motor?
_Fingi_ Objavljeno Februar 3, 2008 Opozori Objavljeno Februar 3, 2008 ne k prow motor ne gre nikamor do 5000rpm pol pa zacne trokirat pol pa pase zaganja ampak tko na hitr pol k je pa ene 9000rpm pa naprej pa normaln gre sam ne trokira zarad CDI-ja potrokira pol se zaganja pa znori a mislte da je to pol kj z mesanco bencina pa zraka u zveziplis help LP Hm, v takem primeru bi jest sam iglo mal zvišov/znižov. Drgač, tud menjava dize je v zvezi z mešanco bencina pa zraka ;) prav tako kot višina igle pa nastavitev šraufka. Fajn je, če takrt, k ti trokira, daš zaug. Če bo boljš, boš mogu mal dvignt iglo, če bo pa slabi pa spustit.
bugimen Objavljeno Februar 3, 2008 Opozori Objavljeno Februar 3, 2008 kaj pa ce je recimo pol npr. igla do konca dvignena pa se zmerr trokira pol je treba dat manjso dizo al kk? men se zdi da mam ze do konca dvigneno k sm se enkrat ze igrov s tem pa sm mau bols naredu sam se zmer trokira pa se zaganja
_Fingi_ Objavljeno Februar 3, 2008 Opozori Objavljeno Februar 3, 2008 kaj pa ce je recimo pol npr. igla do konca dvignena pa se zmerr trokira pol je treba dat manjso dizo al kk? men se zdi da mam ze do konca dvigneno k sm se enkrat ze igrov s tem pa sm mau bols naredu sam se zmer trokira pa se zaganja lej, načeloma je tko, da se s šraufkom regulira mešđanco pr zlo mal gasa, z iglo nekje okoli pol gasa, vse kar je pa s polhnim gasom gre pa preko dize. Če maš iglo do konca dvigneno, pa da je bolj, kukr je blo pa prej, pol ja, bi rabu tud večjo dizo.
rokus666 Objavljeno Februar 3, 2008 Opozori Objavljeno Februar 3, 2008 Počak, ne takoj porivat. Tko sm jest lepo zjebu cilindr, k nism vedu daj ribnu, pa mi ni več hotu užgat, čeprov je normalno verglal. Na forumu so mi lepo svetovali nej ga porinem... aha, po 300m klancu je šlo na dol.. pol je biu pa cilindr za u smeti. Praviš da dobi bencin do cilindra? Se pravi je svečka mokra? Kdaj si nazadnje laufou motor? aha saj cilinder imam obnovljen in nov bat sporten. je pa res da se nisem vozu z njim ene 4 mesce. svecka je mokra ja. in danes ko sem verglal mi je crkila enetrika ampak bat. je dobra in use je ql. nasrečo imam še eno celo eletroniko od aprilie. a ve kaj bi bilo to na cdiju ni nič narobe in na užigu tudi ne saj računalnik dela ampak verglat noče ni pa šel zaganjač ker je nou. hvala za odgovore lp
_Fingi_ Objavljeno Februar 4, 2008 Opozori Objavljeno Februar 4, 2008 Čak, teb sploh noče obrnt? Huh... pol pa fergi odpade, svečka odpade, tud cdi odpade... mogoče kkšna varovalka? če praviš da je akumulator dober... a luči pa to ti pa normalno delajo? :unsure:
JFinK Objavljeno Februar 4, 2008 Opozori Objavljeno Februar 4, 2008 kko se se označujejo ojnice?? :unsure: :unsure: a se po kšnih številkah, velikosti...?? kašna je ojnica po velikosti u original cilindru?? kok večjo oz. močnejšo bi mogu dat če bi uzeu kit 160?? kok prbližna cena bi bla če bi hotu kupt novo ojnico za kit 160 (a bi blo več kot 200€)?? če je zadej zobnik večji oz. spredi manjši, bolši pospeški so?? a gre pol tko k pr biciklu k prestavlaš?? mal pomagite prosm :worship: :worship:
R1FREAK Objavljeno Februar 4, 2008 Opozori Objavljeno Februar 4, 2008 aha saj cilinder imam obnovljen in nov bat sporten. je pa res da se nisem vozu z njim ene 4 mesce.svecka je mokra ja. in danes ko sem verglal mi je crkila enetrika ampak bat. je dobra in use je ql. nasrečo imam še eno celo eletroniko od aprilie. a ve kaj bi bilo to na cdiju ni nič narobe in na užigu tudi ne saj računalnik dela ampak verglat noče ni pa šel zaganjač ker je nou. hvala za odgovore lp Dvigni kesl pa daj roko na filter, pol pa verglaj.
_Fingi_ Objavljeno Februar 4, 2008 Opozori Objavljeno Februar 4, 2008 kko se se označujejo ojnice?? :unsure: :unsure: a se po kšnih številkah, velikosti...?? kašna je ojnica po velikosti u original cilindru?? kok večjo oz. močnejšo bi mogu dat če bi uzeu kit 160?? kok prbližna cena bi bla če bi hotu kupt novo ojnico za kit 160 (a bi blo več kot 200€)?? če je zadej zobnik večji oz. spredi manjši, bolši pospeški so?? a gre pol tko k pr biciklu k prestavlaš?? mal pomagite prosm :worship: :worship: lahko ti povem samo za zobnike... ja, je tko k pr biciklu, spredej manjši/zadaj večji pomeni nižjo končno, a boljše pospeške, spredaj večji/zadaj manjši pa slabše pospeške in višjo končno hitrost. Glede ojnice pa, za Aprilo RS te pride 110€, tko da močnejša nebi smela biti več kot 200€.
womlan Objavljeno Februar 4, 2008 Opozori Objavljeno Februar 4, 2008 lahko ti povem samo za zobnike... ja, je tko k pr biciklu, spredej manjši/zadaj večji pomeni nižjo končno, a boljše pospeške, spredaj večji/zadaj manjši pa slabše pospeške in višjo končno hitrost. Glede ojnice pa, za Aprilo RS te pride 110€, tko da močnejša nebi smela biti več kot 200€. am pomoje pa da pride za aprilio rs original okol 200eur...
_Fingi_ Objavljeno Februar 4, 2008 Opozori Objavljeno Februar 4, 2008 am pomoje pa da pride za aprilio rs original okol 200eur... Hja, odvisn ke kupš... če pri pooblaščenem prodajalcu potem vrjetno res, če se pa znajdeš pa prek geiwiza naročiš te pa pride 110€.
ZHAN46 Objavljeno Februar 4, 2008 Opozori Objavljeno Februar 4, 2008 jst mam pa en vlek problem sezona se bo začela motor ne zalaufa zamenju svečko akumolator je nov kk še nei probam ker motor vergla čist uredu sam na koncu mu mal zmanka da bi ga zagnalo tnx
_Fingi_ Objavljeno Februar 4, 2008 Opozori Objavljeno Februar 4, 2008 jst mam pa en vlek problem sezona se bo začela motor ne zalaufa zamenju svečko akumolator je nov kk še nei probam ker motor vergla čist uredu sam na koncu mu mal zmanka da bi ga zagnalo tnx A ga maš zunej na hladnem al lepo u garaži na toplem?
_Fingi_ Objavljeno Februar 4, 2008 Opozori Objavljeno Februar 4, 2008 Problem je zdele, ko so nizke temperature, da je veliko več zraka razmeru bencin-zrak. Tko da, če ti res ne vžge z zaugom, bi jest še svečko pogrev, pa, mogoče res tko naredu kot je R1Freak reku, pokriu eno lukno pri airboxu... sam, k užge jo morš pol odkrit, čene bo crknl...
k0ci Objavljeno Februar 4, 2008 Opozori Objavljeno Februar 4, 2008 pokrivali so luknje preden so poznali čok, zdaj to naredi le-ta
_Fingi_ Objavljeno Februar 4, 2008 Opozori Objavljeno Februar 4, 2008 Čok, zaug, ti samo še več bencina špricne zravn u mešanco :) včasih pa tud to ni dovolj :trance_33_sleep:
R1FREAK Objavljeno Februar 4, 2008 Opozori Objavljeno Februar 4, 2008 k0ci Zakaj mi potem z čokom ni vžgal?
JeRn3j Objavljeno Februar 4, 2008 Opozori Objavljeno Februar 4, 2008 k0ciZakaj mi potem z čokom ni vžgal? če pretiravaš s čokom tud ne užge veš :)
R1FREAK Objavljeno Februar 4, 2008 Opozori Objavljeno Februar 4, 2008 (popravljeno) Vem, pa misliš, da nisem prej probal brez ter postopoma? Brezveze se zaj kregat glede tega, jas sem samo dal predlog, ker mi je tako vžgal in nič druga. Popravljeno Februar 4, 2008. Popravil R1FREAK
Grilzz Objavljeno Februar 4, 2008 Opozori Objavljeno Februar 4, 2008 Start spray. Mešanica direkt v cilinder pa kresnt. . . . .
_Fingi_ Objavljeno Februar 4, 2008 Opozori Objavljeno Februar 4, 2008 Start spray.Mešanica direkt v cilinder pa kresnt. Tega čim manj... saj kukr slišm, nej bi se mašina navadla na to, pa potem normaln sploh noče užgat več... je nek na MS tema od tega.
Grilzz Objavljeno Februar 4, 2008 Opozori Objavljeno Februar 4, 2008 Jaz sem vsako pomlad tako še skuter vžigal, pa je edina muha katero je imel ta, da se je vsake toliko naveličal sodelovanja s podlago in se ulegel. Najraje se se skregal s kaksno travo ali lužo.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se