Schmid87 Objavljeno Februar 25, 2008 Opozori Objavljeno Februar 25, 2008 Fantje kje bi jst lahko naroču kako ketno novo? Na lojziju sm nekaj gledal ampak nisem zasledil... maš v louisu.. saj js sm tm dobu :) ceu komplet.. za ukol 80€ pumoje.. spredn pa zadn zobnik + ketna od D.I.D. :) če glih nimajo pa počakaš ene 4dni na dobijo.. :)
RHonda Objavljeno Februar 25, 2008 Opozori Objavljeno Februar 25, 2008 Ja Lojz je kar poceni za te stvari. Jest sm naroču komplet DID za RS v Ljubljani iz Italije, samo je prišlo 100 eur.
mitiž46 Objavljeno Februar 25, 2008 Opozori Objavljeno Februar 25, 2008 Sm najdu zdej na Louisu. Zdaj pa me zanima kaj čem vzet ker maš več različnih. Regina je cenejša (cca 70€), DID je dražji (cca 110€). A se splača vzet O-ring? Sej paše k meni tud od letnik 99? Al moram gledat baujahr 00-? Velikosti zobnikov sem pogledal, členov verige se mi pa ne da štet... Kakšni so kaj pogoji naročanja? Se ne zastopim glih perfektno na nemško... Hvala za odgovore!!!
JFinK Objavljeno Februar 25, 2008 Opozori Objavljeno Februar 25, 2008 vem da je blo GOVORA že zlooooooo VELIK o rave ventilu :whistle: ...sam neki še zmer ne vem...kaj natančo bi moral vn pobrat?? dej nej kšn to prikaže na podlagi slike :photo: ...a bo delal normalno če poberem samo tist ven, al bi mogu nujno kupit tud rave ventil?? pa če to zlo vpliva na NEDELOVANJE motorja?? :unsure: :unsure:
Fric Objavljeno Februar 25, 2008 Opozori Objavljeno Februar 25, 2008 (popravljeno) tisto ploščico (pritrjena na mestu kjer pride rave) uzameš vn in nato zafilaš luknjo ter daš nazaj. Ni nobenga straha da motor nebo delov ,nimaš kej zajebat) drgač imaš pa na guglu sigurno kej slik Popravljeno Februar 25, 2008. Popravil Fric
GiGi_1985 Objavljeno Februar 25, 2008 Opozori Objavljeno Februar 25, 2008 Pozdrav, Imam problem.....ko zalaufam hladn motor dam mal zauga, ko se mal segreje ga zaprem in motor skoz laufa super. Ko pa se segreje do cca 60,70 stopinj crkne. KO ga hočem zalaufat nazaj brez zauga ne gre sploh. Če mu pa dam mal zauga vžge nazaj laufa kako minuto na 3000 obratih (?!?!) pol pa obrati kr naenkrat sami padejo in crkne. Pa se pesem spet ponovi,....brez zauga ne, z mal zauga na 3000 obratih, pol pa spet crkne. Dejte pomagat da se nekak mehanikov izognem :BUA: :D LP
norc 16 Objavljeno Februar 25, 2008 Opozori Objavljeno Februar 25, 2008 šraufek za štangas privij za en obrat. pa bo laufalo tak ko more. kje je pa šraufek pa poišči v temi. če neznaš sam
GiGi_1985 Objavljeno Februar 25, 2008 Opozori Objavljeno Februar 25, 2008 Ni mi zdej čisto jasn.....a zdaj morem štangas povečat al zmanjšat ? Glede na to , da ogret crkne bi reku, da povečat, sam če pa pol laufa na 3000 obratih bi pa reku da zmanjšat ? Pa zaka pol kr sam pade iz 3k rpm pa crkne ? :hmm: :?
mfink Objavljeno Februar 25, 2008 Opozori Objavljeno Februar 25, 2008 Ni mi zdej čisto jasn.....a zdaj morem štangas povečat al zmanjšat ? Glede na to , da ogret crkne bi reku, da povečat, sam če pa pol laufa na 3000 obratih bi pa reku da zmanjšat ? Pa zaka pol kr sam pade iz 3k rpm pa crkne ? :hmm: :? kolkr jst vem so to znaki da ti bo ribnu, to je men delalo prejdn je riblno. pod 3.000 ti pa nelavfa zato ker nima kompresije kr maš riže na cilindru al pa batu :whistle:
JFinK Objavljeno Februar 25, 2008 Opozori Objavljeno Februar 25, 2008 (popravljeno) Ni mi zdej čisto jasn.....a zdaj morem štangas povečat al zmanjšat ? Glede na to , da ogret crkne bi reku, da povečat, sam če pa pol laufa na 3000 obratih bi pa reku da zmanjšat ? Pa zaka pol kr sam pade iz 3k rpm pa crkne ? :hmm: :? lepo ti je povedal da privij=to pomeni povečaj...pust ti štangas... delat ti more brez štangasa, k se segreje!! :winkiss: Popravljeno Februar 25, 2008. Popravil JFinK
JeRn3j Objavljeno Februar 25, 2008 Opozori Objavljeno Februar 25, 2008 (popravljeno) kolkr jst vem so to znaki da ti bo ribnu, to je men delalo prejdn je riblno. pod 3.000 ti pa nelavfa zato ker nima kompresije kr maš riže na cilindru al pa batu :whistle: daj ne seri no. noben znak da bo ribnu ni to... kaj use tukej slišš... pol je men skos ribu :whistle: Popravljeno Februar 25, 2008. Popravil JeRn3j
JFinK Objavljeno Februar 25, 2008 Opozori Objavljeno Februar 25, 2008 ali je morda razlika med tema ojnicama?? a je mogoče drugi močnejši?....jst bi rad kupu kit 160 pa me zanima kko nej vem katero je taprava ojnica (da bo zdržala)? :unsure:
mfink Objavljeno Februar 25, 2008 Opozori Objavljeno Februar 25, 2008 daj ne seri no. noben znak da bo ribnu ni to... kaj use tukej slišš... pol je men skos ribu :whistle: ko je biv cilinder že dost zrajsan mi motor ni hotu lavfat pod 2.500rpm pa zmeri ko sm ga užigal sm mogu zauh dat
JeRn3j Objavljeno Februar 25, 2008 Opozori Objavljeno Februar 25, 2008 (popravljeno) to je ena in ista ojnica, samo tanajvečji del je enkrat okoli obrnen .) saj vidš pod plastificirano vrečko en bel paperček ki je skos enako postavljen. Da bi to 2 različna človeka nardila isto je pa verjetnost zanemarljivo majhna CSI scena B) Popravljeno Februar 25, 2008. Popravil JeRn3j
JeRn3j Objavljeno Februar 25, 2008 Opozori Objavljeno Februar 25, 2008 ko je biv cilinder že dost zrajsan mi motor ni hotu lavfat pod 2.500rpmpa zmeri ko sm ga užigal sm mogu zauh dat on ma samo probleme z štangasom ... saj je reku da motor lepo dela, ko se pa ogreje pa začne nagajat .) pač ima prenizek štangas
mfink Objavljeno Februar 25, 2008 Opozori Objavljeno Februar 25, 2008 (popravljeno) to je ena in ista ojnica, samo tanajvečji del je enkrat okoli obrnen .) saj vidš pod plastificirano vrečko en bel paperček ki je skos enako postavljen. Da bi to 2 različna človeka nardila isto je pa verjetnost zanemarljivo majhna CSI scena B) to je naredil 1 človek z isto podlago sam ojnice pa drugo pizdarijo je zamenav to se vidi po postavitvi ojnice ker se vid da v prvi sliki stoji zraven nalepke, v drugi pa mal prekriva nalepko. + ojnica je sam okrog obrjena csi expert B) on ma samo probleme z štangasom ... saj je reku da motor lepo dela, ko se pa ogreje pa začne nagajat .) pač ima prenizek štangas sam nebi smelo imet tolk nihanja štendgasa :hmm: Popravljeno Februar 25, 2008. Popravil mfink
JFinK Objavljeno Februar 25, 2008 Opozori Objavljeno Februar 25, 2008 to je ena in ista ojnica, samo tanajvečji del je enkrat okoli obrnen .) saj vidš pod plastificirano vrečko en bel paperček ki je skos enako postavljen. Da bi to 2 različna človeka nardila isto je pa verjetnost zanemarljivo majhna CSI scena B) aha...hvala :winkiss: ... A MOGOČE KDO VE KJE BI LHK DUBU TO POFU.... OJNICO ZA KIT 160?? KLE NA NETU JE NE NAJDEM....KIT SM ŽE NAJDU (125/160), SAM ZA 160 JE NE NAJDEM!!!!!!!!! :headbang:
JeRn3j Objavljeno Februar 25, 2008 Opozori Objavljeno Februar 25, 2008 to je naredil 1 človek z isto podlago sam ojnice pa drugo pizdarijo je zamenav to se vidi po postavitvi ojnice ker se vid da v prvi sliki stoji zraven nalepke, v drugi pa mal prekriva nalepko. + vidi se še da je druga ojnica (po robovih) csi expert B) sam nebi smelo imet tolk nihanja štendgasa :hmm: al pa če je sam obrnu ojnico a vidš :naughty: da je enkrat notr udor spet drugič je ven... u are not as good as me B)
R1FREAK Objavljeno Februar 25, 2008 Opozori Objavljeno Februar 25, 2008 No pa bom še jaz vprašal nekaj vas mačkone na področju rs-k. Je kaj narobe, če naprimer, ko ga tiščiš po ravnini in spustiš gas popolnoma začne cukat, če dam čisto malo gasa pa lepo pade? Pa včasih se isto dogaja pri pospeševanju, preden pride do 7k rpm mi ga malo cuka.
mfink Objavljeno Februar 25, 2008 Opozori Objavljeno Februar 25, 2008 al pa če je sam obrnu ojnico a vidš :naughty: da je enkrat notr udor spet drugič je ven... u are not as good as me B) you are good :worship: sam preizkušav sm te :P drugač mi je pa tist sornik mal sumliv :hmm: je na drugm položaju
mfink Objavljeno Februar 25, 2008 Opozori Objavljeno Februar 25, 2008 aha...hvala :winkiss: ... A MOGOČE KDO VE KJE BI LHK DUBU TO POFU.... OJNICO ZA KIT 160?? KLE NA NETU JE NE NAJDEM....KIT SM ŽE NAJDU (125/160), SAM ZA 160 JE NE NAJDEM!!!!!!!!! :headbang: mislim da močnejše ojnice za aprilio 125 ni!!
JFinK Objavljeno Februar 25, 2008 Opozori Objavljeno Februar 25, 2008 mislim da močnejše ojnice za aprilio 125 ni!! a ojnica od aprilie rs 250 paše na 125???? al je večja/daljša/... al karkol že?? :unsure:
mfink Objavljeno Februar 25, 2008 Opozori Objavljeno Februar 25, 2008 a ojnica od aprilie rs 250 paše na 125???? al je večja/daljša/... al karkol že?? :unsure: jst mislm da so ojnice od aprilie rs 125 notr (sej ma 2 cilindra po 125 kobikov)
JeRn3j Objavljeno Februar 25, 2008 Opozori Objavljeno Februar 25, 2008 a ojnica od aprilie rs 250 paše na 125???? al je večja/daljša/... al karkol že?? :unsure: jst bi reku da ne. Ker je mašina druga tud vrtina in gib je drugačen .) nism prepričan če je to pomembno ampak pomojem da je :)
JeRn3j Objavljeno Februar 25, 2008 Opozori Objavljeno Februar 25, 2008 jst mislm da so ojnice od aprilie rs 125 notr (sej ma 2 cilindra po 125 kobikov) nista to 2 mašini od rs 125 notr saj so že podatki o mašini različni. res pa je da ne vem če gre tista ojnica v mašino od rs ke :)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se