Skoči na vsebino

Aprilia RS 125


moto_freak

Priporočene objave

15k km, +/- 2k km - bat

cilindr je fajn honat ... nikasila je pa gor za ene 3x honat, pol je pa treba al na nov nikasil gor, al pa nov cilindr

:worship:

če bi te jst kej kapču bi blo tui doro :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hočeš pojasnitev?

Cilinder je aluminijast, zato potrebuje še nanost druge kovine, ker se aluminij preveč obrablja. Ta snov je nikasil. Gor jo je pa nanešeno par qm. Ko pa ti honaš, ti gre pa stran recimo 2, 3qm tega nikasila. In po 3xnem honanju boš ostal brez tega, zato boš moral na novo nanesti nikasil (150-200€ stroška) ali pa kupt nov cilinder. Seveda, v primeru da ti nikoli ne zariba, ker, če ti ribne, se bat toliko raztegne takrat da ti ves nikasil dol pobere na določenih mestih, pa lahko kr v smeti vržeš cilindr, al pa na nov naneseš nikasil. Tko da, če preračunaš, na 45k km menjaš cilindr al pa ga obnoviš, če je vse po sreči :)

Bat pa menjaš na 15000km, lahko pa je to mal prej al pa kasnej, odvisno od tega, kako motor vozš, če ga pred vožno ogrevaš, kakšno olje uporabljaš, in pa navsezadnje tud, a je motor odblokiran ali ne.

A zdej bo? :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hočeš pojasnitev?

Cilinder je aluminijast, zato potrebuje še nanost druge kovine, ker se aluminij preveč obrablja. Ta snov je nikasil. Gor jo je pa nanešeno par qm. Ko pa ti honaš, ti gre pa stran recimo 2, 3qm tega nikasila. In po 3xnem honanju boš ostal brez tega, zato boš moral na novo nanesti nikasil (150-200€ stroška) ali pa kupt nov cilinder. Seveda, v primeru da ti nikoli ne zariba, ker, če ti ribne, se bat toliko raztegne takrat da ti ves nikasil dol pobere na določenih mestih, pa lahko kr v smeti vržeš cilindr, al pa na nov naneseš nikasil. Tko da, če preračunaš, na 45k km menjaš cilindr al pa ga obnoviš, če je vse po sreči :)

Bat pa menjaš na 15000km, lahko pa je to mal prej al pa kasnej, odvisno od tega, kako motor vozš, če ga pred vožno ogrevaš, kakšno olje uporabljaš, in pa navsezadnje tud, a je motor odblokiran ali ne.

A zdej bo? :whistle:

ponavadi se ne hoan celinder ko se menjava bat. ampak samo novi bat pa gasa naprej.

honat se da ko ribne malo pa se še da pol popravit

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej kok pa priporočate da se da notranji fi une cevke za olje?

edit: kok dolg se prbližn motor ulafu ko mu zamenjaš bat, pa na kolkih obratih se je najbol furat?

LP

Popravljeno . Popravil macak333
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ponavadi se ne hoan celinder ko se menjava bat. ampak samo novi bat pa gasa naprej.

honat se da ko ribne malo pa se še da pol popravit

k ribne malo :D hehe, to je dobr če ti samo mal ribne... men je 2x pa to na ful :)

Drgač pa ja OK, če je cilindr čist lep, pol je mogoče res BV dajt honat...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hočeš pojasnitev?

Cilinder je aluminijast, zato potrebuje še nanost druge kovine, ker se aluminij preveč obrablja. Ta snov je nikasil. Gor jo je pa nanešeno par qm. Ko pa ti honaš, ti gre pa stran recimo 2, 3qm tega nikasila. In po 3xnem honanju boš ostal brez tega, zato boš moral na novo nanesti nikasil (150-200€ stroška) ali pa kupt nov cilinder. Seveda, v primeru da ti nikoli ne zariba, ker, če ti ribne, se bat toliko raztegne takrat da ti ves nikasil dol pobere na določenih mestih, pa lahko kr v smeti vržeš cilindr, al pa na nov naneseš nikasil. Tko da, če preračunaš, na 45k km menjaš cilindr al pa ga obnoviš, če je vse po sreči :)

Bat pa menjaš na 15000km, lahko pa je to mal prej al pa kasnej, odvisno od tega, kako motor vozš, če ga pred vožno ogrevaš, kakšno olje uporabljaš, in pa navsezadnje tud, a je motor odblokiran ali ne.

A zdej bo? :whistle:

45k km k si napisu misliš 45000 km?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je komu dejansko že tolk držal cilindr?

D€nziju s foruma, sicr ga ni nč vidt... amapk baje je mel čez 50k km, pa nedolgo nazaj menjan cilindr če se ne motm. Zaribal pa nikol.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

D€nziju s foruma, sicr ga ni nč vidt... amapk baje je mel čez 50k km, pa nedolgo nazaj menjan cilindr če se ne motm. Zaribal pa nikol.

je mel pa srečo

mene pa zanima kolk cajta se now bat ulawfewa

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

je mel pa srečo

mene pa zanima kolk cajta se now bat ulawfewa

500-1000km da je čist ulaufan...

recimo jest sm se taprvih 500km vozu čist, pod 6k rpm skoz... pol pa postopoma začneš zvišvt. Tko da je kr kriza če maš odblokiran pa nimaš RAVE-a.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

je mel pa srečo

mene pa zanima kolk cajta se now bat ulawfewa

Hmm ja eni pravjo 500km eni 1000km. Sam men je to čudn.... vsi deli mašine (bat, cilinder, itd.) so delani na 1/1000 mm natančno. In če je nov bat in nov cilinder, se drug drugemu prilagodita. Če je pa sam noiv bat mi pa ni čist jasn kako se bo ulegu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

500-1000km da je čist ulaufan...

recimo jest sm se taprvih 500km vozu čist, pod 6k rpm skoz... pol pa postopoma začneš zvišvt. Tko da je kr kriza če maš odblokiran pa nimaš RAVE-a.

Glih hotu sm napisat hehe :D

do 500km max. 6000rpm,do 1000km max. 9000rpm poj ga pa lahko tišiš...Tko ti piše tud v manualu :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

500-1000km da je čist ulaufan...

recimo jest sm se taprvih 500km vozu čist, pod 6k rpm skoz... pol pa postopoma začneš zvišvt. Tko da je kr kriza če maš odblokiran pa nimaš RAVE-a.

ja sej tut z ravom neuleče prej

aja pa še to kje se pa kup now bt pa kolk košta

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja sej tut z ravom neuleče prej

aja pa še to kje se pa kup now bt pa kolk košta

Vleče :winkiss:

uradni servisi - 150€

nemški geiwiz - 100€

Popravljeno . Popravil _Fingi_
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vleče :winkiss:

uradni servisi - 150€

nemški geiwiz - 100€

kdaj greva moji lubici bat vn dt? :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hehe, ta tedn sm jest bl u kurcu s prevozom, k nimam prometne :rolleyes:

se bo treba zment a pridem do tebe, al ti do mene pa to.. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

o kerga srečam kle, sm bivši lastnik tvojga motorja :)

kuko kj, motor laufa dobr? sj za mešanco je blo prej prov naštelan, ne vem zakva bi štelu drgač, mjn raj ne dat, več je pa tud bv dajat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

o kerga srečam kle, sm bivši lastnik tvojga motorja :)

kuko kj, motor laufa dobr? sj za mešanco je blo prej prov naštelan, ne vem zakva bi štelu drgač, mjn raj ne dat, več je pa tud bv dajat

Aja je naštelan, nevem zakaj se mi je zdel da ni, kul pol. Drgač motor lepo laufa res ni mi žal denarja.

Uživi, LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

o kerga srečam kle, sm bivši lastnik tvojga motorja :)

kuko kj, motor laufa dobr? sj za mešanco je blo prej prov naštelan, ne vem zakva bi štelu drgač, mjn raj ne dat, več je pa tud bv dajat

ni glih za bv. nkol neveš kdaj bo premal mazal :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!