Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
motor je od enega kolega. motor je imel 2 crasha oba krat vse na novo zamenjano na aprilijo. takda se resnevidi nič.

potem so mu jo gor odblokirani in ker je tota na chip mu je niso vredu nastimali in je 2 krat ribnila. ob krat novi celidner gor. če še motor 3tjič zariba. v naslednjih2-3k km se dobi čist nova aprilija.

pol pa se jo splača kupit pa pripravit do tega da ribne pol pa greš v salon po novo aprilio :P

Objavljeno (popravljeno)

čak mau, k to piše v garanciji al kaj

kaj če ti katerakol aprilia 3krat zariba ti dajo novo ?! :worship:

Popravljeno . Popravil pero27
Objavljeno

za vsako aprilio?

kje pa to piše, ker tako, na lepo besedo ne bom šu motorja zjebat

Objavljeno
za vsako aprilio?

kje pa to piše, ker tako, na lepo besedo ne bom šu motorja zjebat

njemu so to an apriliji rekli pa vzrok zato da zariba more bit neka napaka na motorju. dva krat je bil to nepravi program na chipu.

Objavljeno
njemu so to an apriliji rekli pa vzrok zato da zariba more bit neka napaka na motorju. dva krat je bil to nepravi program na chipu.

najde nej enga k chipe programira pa nej mu malenkost spremeni... pa bo nov motor dobu z mal srece :naughty:

Objavljeno

ja, to pa res ni noben problem

sej nastavlat se da itak sam CDIje, ki niso serijski, ampak so namenjeni nastavlanju (na primer od Accela), tm zravn pa itak dobiš še USB kabl pa cd z softwareom in CDI preprosto prklučš na komp, pol pa nekje ful zvišaš krivuljo

krivuljo je najbolš pretirano zvišat pr 5000 obratih, ker so tam največkrat problemi in je pol bolj realistično :krneki:

Objavljeno

Da, tisto aprilio sem jas vido 2x v autocommerce-u, ko so jo popravljali. Pri drugem padcu je bla polomljena desna stran, če je to ta, o kateri se govori. Drugače pa me zanima kak je lahko bla pod garancijo, če so jo odblokirali? Ker koliko vem, ti ob odblokiranju propade garancija.

Objavljeno

Danes zjutraj "zakurblam" motor in po nekaj časa ugasne. Potem ga komaj pripričam da je spet vžgal :rolleyes: ampak ko se peljem je nekam tako čudlo trokiral ko sem obstal pred semaforjem je ugasnil (oz. vedno ko sem mogel obstat) pod štangasom sploh ni nitel lavfat. Pol pa ga malo hočem na obrate dvignit ampak čez 9 ni hotel jit(rahlo trokiral) ampak vseeno ga bulam do konca no potem po kakšnih 20km pa končno začne vsaj približno delat :trance_33_sleep: Zdej pa me zanima kaj bi lahko bilo(svečka, fergi,..)???

Objavljeno

Sonda... pa si ti sigurn da si ga prej ogreu pa to?

Zutri brez zauga mrzu težko laufa.

Objavljeno (popravljeno)

jest bi reku svecka... zamenej pa poglej ce bo bol... pa itak je fajn ce vsak let zamenas...

men je Dt podobn delov... crkavov pr stangasu pa cudn se obnasov...

Popravljeno . Popravil Jerry_exc
Objavljeno (popravljeno)

-ja sem ga ogrel (ko je pokazal 30C je ugasnil, aja...tut zaug sm dal ja)

-drugače ga vedno grejem do 40 oz. 45 stopinj dans sm potem ko mi je pri 30 vžgal kar peljal ker se mi je zdelo da bo kar vgasnil

-svečko sem letos menjal

-no kot sem napisal je potem vredo začel jit po 20kmjev, pa sem se potem po kosilu odločil da grem na turo in sem naredil lepih 150kmjev brez problema :worship:

-tak da nevem kaj ga je prijelo zjutraj da se je tako obnašal(mogoče sem ga pa res jaz "zazaugal", ga je zalilo ali pa kaj drugega kdo ve...glavno da zdej lavfa) O:-)

Hvala za use odgovore!!!

Popravljeno . Popravil sonda
Objavljeno

evo...danes zamenjal olje (no z očetu :blush: ...bol on ko js)...skorej nisem mogel vrjetn ko sem videl kkšno olje ven teče(črno, kavno, dobesedno zmatrano :rolleyes: )

...aja...not sem pa zdej nalil transoil 15w30 al nekaj takšnega

se mi zdi da sklopka kar bolš lavfa ko je "frišno" olje

Objavljeno

Jaz se spomnim, ko sem pri 50-ki zamenjal, pa se je potem lažje vrtila, nekako zares bolj gladko. Črno olje pa postane kmalu po tem, ko užgeš motor. Ne vem sicer, če ima enako barvo kot tisto po 10000km, vendar rumeno in prozorno ni več niti po 1km, takoj postane temno.

Objavljeno
Jaz se spomnim, ko sem pri 50-ki zamenjal, pa se je potem lažje vrtila, nekako zares bolj gladko. Črno olje pa postane kmalu po tem, ko užgeš motor. Ne vem sicer, če ima enako barvo kot tisto po 10000km, vendar rumeno in prozorno ni več niti po 1km, takoj postane temno.

pri 4 takterjih res

na 2 takterjih pa po kakih 500-1000km

Objavljeno

Ups, no, pri meni je blo tako ker sem olje samo dolil, pa sem najprej vidu skoz šipco da je rumeno, pol ko sem užgal se je pa zgleda olje pomešalo s starim pa je blo spet črno...

Objavljeno
Ups, no, pri meni je blo tako ker sem olje samo dolil, pa sem najprej vidu skoz šipco da je rumeno, pol ko sem užgal se je pa zgleda olje pomešalo s starim pa je blo spet črno...

hehe...hitro si ugotovil :rolleyes:

ja no saj na mojem tomosu (apn6s alpino) je blo tut olje po 500km-1000km črno kot nevem kaj....

...samo nevem pa od česa postane tako črno pri 2t...mogoče batni obročki ne držijo dovolj pa gre nekaj % izpuha (saje) not v mašino (olje) namesto da bi use šlo po izspuhu???

:whistle:

Objavljeno

a si ti siguren da poznaš princip delovanja 2T mašine :hmm:

Objavljeno

Razlika med 2-t in 4-t je v tem, da ima dvotaktni motor večjo moč pri enaki prostornini, 4 taktni ima pa večji izkoristek. Pri 2 taktnem motorju je vsak drugi takt delovni kar pomeni, da potekata praznenje in polnjenje valja istočasno, pri 4 taktnem pa vsak četrti.

2 taktni: pospešujejo hitreje, ker imajo večjo moč - s tem pa veliko večjo porabo

4 taktni: bolj leni kot dvotaktni, rešujejo se večinoma s turbinskimi kompresorji

Objavljeno
Razlika med 2-t in 4-t je v tem, da ima dvotaktni motor večjo moč pri enaki prostornini, 4 taktni ima pa večji izkoristek. Pri 2 taktnem motorju je vsak drugi takt delovni kar pomeni, da potekata praznenje in polnjenje valja istočasno, pri 4 taktnem pa vsak četrti.

2 taktni: pospešujejo hitreje, ker imajo večjo moč - s tem pa veliko večjo porabo

4 taktni: bolj leni kot dvotaktni, rešujejo se večinoma s turbinskimi kompresorji

:eek: omg :eek:

Objavljeno (popravljeno)
Razlika med 2-t in 4-t je v tem, da ima dvotaktni motor večjo moč pri enaki prostornini, 4 taktni ima pa večji izkoristek. Pri 2 taktnem motorju je vsak drugi takt delovni kar pomeni, da potekata praznenje in polnjenje valja istočasno, pri 4 taktnem pa vsak četrti.

2 taktni: pospešujejo hitreje, ker imajo večjo moč - s tem pa veliko večjo porabo

4 taktni: bolj leni kot dvotaktni, rešujejo se večinoma s turbinskimi kompresorji

hehehe pr 2t motorjih je olje sam u menjalniku in nima stika z batnimi obročki ali glavno gredjo, zato daš olje med bencin da maže glavno gred in ostale dele..... oglej si kako animacijo al pa si kej preberi

Popravljeno . Popravil Fric
Objavljeno (popravljeno)
hehehe pr 2t motorjih je olje sam u menjalniku in nima stika z batnimi obročki ali glavno gredjo, zato daš olje med bencin da maže glavno gred in ostale dele..... oglej si kako animacijo al pa si kej preberi

točno tako...

@sonda

pa tud kje d fak si ti najdu turbine oz. prisilna polnenja pri nevem 125 4T? Ti si kr use v isti koš pometu :wacko: veliko rabiš še znanja :)

Popravljeno . Popravil JeRn3j

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!