Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

seveda je lahko.

Nepravo vračanje na štangas- počasno spuščanje obratov, ali padec obratov pod štandgas in nato vrnitev v normalno območje, je poleg barve svečke in mukanja motorja eden glavnih pokazateljev narobe nastavljenega ferga.

Govorim iz 10 let iskušen na 2t motorju.

Aja pa če je svečka siva, potem imaš premalo bencina, če je črna/mokra pa preveč.

Lp

Objavljeno

A to se ti že dlje časa dogaja? 

 

Ker sem tut sam opazu to kdaj....če sem pozabil ugasnit zaug (čok) :D .

Objavljeno

Ponavadi pripomore k temu tudi previsoko nastavljen štandgas. Nad 1300 RPM ne rabiš imet, poglej za foro ko se umiri. Sicer pa je res ponavadi napačna mešanica. Ampak pozor, z menjavo glavnih diz, filtrov za zrak in pozicije igle se ponavadi tu ne reši kaj dosti, če nista zaradi kakšnega čudnega razloga že pod štandgasom loputa in igla precej visoko. Ravno za ta namen ima fergazer en mali vijak, s katerim nastavljaš mešanico pri štandgasu. Če tudi skrajna pozicija te nastavitve ne zaleže, je treba ponavadi poseči po drugačni velikosti dize za štandgas (to ni glavna diza). Z barvo svečke boš tudi tu težko kaj ugotovil, ker pod štandgasom so mešanice bistveno bolj bogate in bo najvrž svečka v vsakem primeru črna, tisto je bolj za pri polnem gasu testirat.

Objavljeno

seveda je lahko.

Nepravo vračanje na štangas- počasno spuščanje obratov, ali padec obratov pod štandgas in nato vrnitev v normalno območje, je poleg barve svečke in mukanja motorja eden glavnih pokazateljev narobe nastavljenega ferga.

Govorim iz 10 let iskušen na 2t motorju.

Aja pa če je svečka siva, potem imaš premalo bencina, če je črna/mokra pa preveč.

Lp

Počasno že, samo moje izkušnja je bila, da je na mestu držal obrate (isto kot je zgoraj kolega opisal) nekaj časa, ki so se pa potem nenadoma spustili. Tako, da se mi zdi čudno, da bi bil tok razštelan fergazer. Če pa je, pol pa verjetno dobiva preveč zraka. No kakorkoli že najlažje je stvar prvo očistit in probat, če pa s tem ne reši zadeve pol pa naj proba štelat (kot je mitiž46 opisal) in šele nato naj se posluži kupovanja večjih oz. manjših diz.

Objavljeno

Mmmm. Jaz ko sem kupil motor ni šev nikamor tak povedano. Oni ko mi jo je prodal je reku da je aprilia čisto odblokirana in vse ampak motor ni šev nikamor. No ko sem ga kupil potem čez 2-3 tedne ko sem se peljal proti avstriji mi je motor crknu in sm mislu da bom popizdu, še sreča da sem imel mobitel pa to da sem lahko poklical. Ko sm se pelu je sam poknalo. pa nardilo šhšhšhšh sm hitro kuplongo stisnu in na avtobusno postajo. In pol seveda nism daju motor na uradni servis ko tam do K kaj nardijo pokaserajo pa lepe denarje. No ko smo motor odprli je v bato bila Luknja velika 2 centi + rave ventil je biv celi zapacan da sm ga kumaj spuco - sloh ni delal-. Treba je blo vse spucat ko je drožje od bata blo vse posod (cilinder je biv ok).  iz ebaya sm kupo bat pa to in smo naredl skop. Spucal smo celega. Vžgal je takoj ko smo ga vn dali. Prvo sm se še normalno vozu ko za začetek ni fajn da teraš. In povem vam motor je šov ko angelšek do 12k obratov, pospeški taki da sm se kr smeju ko sm se pelav. 120km sm mel takoj gor...

 

Tko da zaj mešanca je nastavljena na veliko tak da mi še kar fejst kadi ko pride do obratov, sploh pa ko je še mrzel zelo kadi. Mmmm. Jaz ko sem kupil motor ni šev nikamor tak povedano. Oni ko mi jo je prodal je reku da je aprilia čisto odblokirana in vse ampak motor ni šev nikamor. No ko sem ga kupil potem čez 2-3 tedne ko sem se peljal proti avstriji mi je motor crknu in sm mislu da bom popizdu, še sreča da sem imel mobitel pa to da sem lahko poklical. Ko sm se pelu je sam poknalo. pa nardilo šhšhšhšh sm hitro kuplongo stisnu in na avtobusno postajo. In pol seveda nism daju motor na uradni servis ko tam do K kaj nardijo pokaserajo pa lepe denarje. No ko smo motor odprli je v bato bila Luknja velika 2 centi + rave ventil je biv celi zapacan da sm ga kumaj spuco - sloh ni delal-. Treba je blo vse spucat ko je drožje od bata blo vse posod (cilinder je biv ok).  iz ebaya sm kupo bat pa to in smo naredl skop. Spucal smo celega. Vžgal je takoj ko smo ga vn dali. Prvo sm se še normalno vozu ko za začetek ni fajn da teraš. In povem vam motor je šov ko angelšek do 12k obratov, pospeški taki da sm se kr smeju ko sm se pelav. 120km sm mel takoj gor...

 

Tko da zaj mešanca je nastavljena na veliko tak da mi še kar fejst kadi ko pride do obratov, sploh pa ko je še mrzel zelo kadi. Ko svečko pogledam je pač od olja črna tk da newem. Motor mi laufa na 800 do 1k obratov kot zdrava mašina. Drugače pač od tega je blo zaj pov leta kar se je zgodl. Motor mi je prvo ko sem se peljav taj pa taj ugasnil , ampak zdaj mi to več ne dela. Motor dela kot sulica, sam bunijo se če spreda vozim pač smrdi po mešanici motul710 :) Sm pa dal 150 e za vse skup, bat, dihnge, menjav sm še ležaje...

Objavljeno (popravljeno)

A to se ti že dlje časa dogaja? 

 

Ker sem tut sam opazu to kdaj....če sem pozabil ugasnit zaug (čok) :D .

 

Ko sem motor popravu, mi tega ni delalo pol čez čas pa je začelo to delat ampak samo tedaj ko je motor bil še ne ugret. Ampak potem ko se je motor ogral je delal normalno. Zdaj letos pa sm mislu da rave ventil kaj na to vpliva da se ne vredo odpira pa zapira, pa sm ga dobiv ven pa sčistil pa namazal pa dal nazaj noter. Ampak zdaj letos ko sem se šev peljat mi je to delalo ko sem obstal mi je motor še vedno laufal na 6k in se z časom sam umeril. Npr. jaz se peljem po hribo tu pr nam ga dam kr v šesto dol pa lepo počasi, to se pravi da mi motor gre na največ 4k obratov ampak ko pridem dol do rdeče luči mi laufa še na 4k ko ga dam v prvo in se cez okoli 6 sekund umiri. Če pa bi se peljal dol v tretji ali drugi brzini bi mi motor laufal tam nekje na 8k in pol ko bi pršu do rdeče luči bi mi še vedno laufal na 8k in se bi čez 6 sec -10 sam umeril. Pol moram pa motor tam pr rdeči kuplongo spušat da grabi da mi ne laufa na tok obratov al pa ga kr dol ugasnem pa nazaj pol je pa v redu. Ampak to mi še bolj dela ko je motor še mrzel, potem ko se motor zagreje ko grem na kakšne dolge ture se malo manj pozna, ampak še vseno me moti. Pač še kar dolgo mi zdaj to dela sploh če je mrzel.

Popravljeno . Popravil Ozzy620
Objavljeno

Se upravičujem za zgoraj ko sem kuperal sem 2x isto napisal :)

Objavljeno

Ko sem motor popravu, mi tega ni delalo pol čez čas pa je začelo to delat ampak samo tedaj ko je motor bil še ne ugret. Ampak potem ko se je motor ogral je delal normalno. Zdaj letos pa sm mislu da rave ventil kaj na to vpliva da se ne vredo odpira pa zapira, pa sm ga dobiv ven pa sčistil pa namazal pa dal nazaj noter. Ampak zdaj letos ko sem se šev peljat mi je to delalo ko sem obstal mi je motor še vedno laufal na 6k in se z časom sam umeril. Npr. jaz se peljem po hribo tu pr nam ga dam kr v šesto dol pa lepo počasi, to se pravi da mi motor gre na največ 4k obratov ampak ko pridem dol do rdeče luči mi laufa še na 4k ko ga dam v prvo in se cez okoli 6 sekund umiri. Če pa bi se peljal dol v tretji ali drugi brzini bi mi motor laufal tam nekje na 8k in pol ko bi pršu do rdeče luči bi mi še vedno laufal na 8k in se bi čez 6 sec -10 sam umeril. Pol moram pa motor tam pr rdeči kuplongo spušat da grabi da mi ne laufa na tok obratov al pa ga kr dol ugasnem pa nazaj pol je pa v redu. Ampak to mi še bolj dela ko je motor še mrzel, potem ko se motor zagreje ko grem na kakšne dolge ture se malo manj pozna, ampak še vseno me moti. Pač še kar dolgo mi zdaj to dela sploh če je mrzel.

 

To se je pri meni dogajalo zato, ker fergazer ni bil dobro naštelan. Tako da če hočeš odpravit to napako se boš moral poigrat s fergazerjem. Če se ne motim so te novejši modeli (2006+) imeli neke probleme z nastavitvijo fergazarja (nisem imel samo jaz problemov), rešil si jih pa tako da si dal drugo dizo (večjo se mi zdi da je bila najbolj 155-160) in pa da si menjal iglo (dal si športno, na katero zarezico si dal pa ušesek se pa ne spomin, mislim pa da si dal na 2 ali 3 od zgoraj).

Objavljeno

To se je pri meni dogajalo zato, ker fergazer ni bil dobro naštelan. Tako da če hočeš odpravit to napako se boš moral poigrat s fergazerjem. Če se ne motim so te novejši modeli (2006+) imeli neke probleme z nastavitvijo fergazarja (nisem imel samo jaz problemov), rešil si jih pa tako da si dal drugo dizo (večjo se mi zdi da je bila najbolj 155-160) in pa da si menjal iglo (dal si športno, na katero zarezico si dal pa ušesek se pa ne spomin, mislim pa da si dal na 2 ali 3 od zgoraj).

Evo po zgoraj prebranem se pa tudi jaz strinjam z napisanim, sodeč po simptomih Ozzy620 je definitifno narobe nastavljen fergazer, to še posebi pove luknja, ki je nastala v batu in barva svečke.

Jst sm tut na obeh svojih uporabljal Motul 710 pa nikol nisem imel črne sveče oz. čist zapacane.

Objavljeno

Ampak, npr. če mi to dela ane.. Ali lahko nastane kak problem, če mi to dela?

Objavljeno

Ja če po tem, ko ti je nastala luknja v batu nisi nič spreminjal, je velika možnost, da se ti bo to naredilo še enkrat. Vzrok za tisto je moral bit nekje in predno si šel popravljat, bi moral to odpravit.

Objavljeno

Sam tisto luknjo se mi zdi da ni moglo takoj naredit. Ta luknja se je sogurno bolj dolgo delala, zato bom vsake toliko časa pogledal bat da nebi blo kaj narobe :) ker drugače motor dela perfekno. Bom pa probal ga sčistit in nastavit tam za zrak če bo potrebno in to, pa večjo dizo bom dal vrjetno.

Objavljeno

luknja v batu je nastala ker je v mešanici premalo bencina.

Pravtako ne smeš nikoli zavirat z motorjem pri 2t mašinah kot si prej opisal oz. Sem tako razumel.

če se pelješ s 6k dol po klancu in zapreš ročico za gas si cilindru zelo zmanjšal mazanje, kar pa pri takih obratih ni vredu. Tako da uporabljaj zavore v takem primeru. :)

poglej kake barve je elektroda svečke. če je siva ti ga bo spet preluknalo... Mora biti rjava

Objavljeno

Luknjo v batu lahko naredi tudi napačna svečka. BR9EG / BR10EG mora bit, če je motor odblokiran.

Objavljeno (popravljeno)

Luknjo v batu lahko naredi tudi napačna svečka. BR9EG / BR10EG mora bit, če je motor odblokiran.

 

ja prej je bla neka druga ko mi je crknu, prav neki posebno na roke nareta ko sm motor kupo. Pač preden mi je motor crknu sm hotu menjat svečko in sem dobu tisto vn in sm vido da je bla cela neka podrejana, pol sm pa novo not dav mi pa motor sploh ni vžgal, newem zakaj. Pol ko sem dal tisto nazaj not pa je vžgal - newem kva je bla fora -.  pol ko mi je motor crknu sm pa tk menju vse tk da zaj pa deluje z to sveččko :)

Popravljeno . Popravil Ozzy620
Objavljeno

To se ti je zgodilo, kot je bilo rečeno, zaradi prevelike količnine zraka v mešanici-najbolj verjetno, oz. nepravilnega vžiga zmesi (npr. klenkanje). Ne verjamem, da bi imela svečka kaj pri tem.

Svečka mora bit pravilne oblike-velikost ter korak navoja, primerno nastavljen razmak elektrode, ter primerne toplotne vrednosti. Če daš prenizko vrednost bo svečko pacalo, pri previsoki jo bo pa hitro skurilo. 

Objavljeno (popravljeno)

Če svečka ni prave toplotne vrednosti lahko pride do prehitrega vžiga in na tak način naredi luknjo v bat. Ne rečem da je to v tem primeru problem, ampak če je res bila 'kar ena home-made' svečka, se splača tut v to pogledat.

 

Če maš pa vplinjač vredu nastavljen pa enostavno poglej barvo svečke.

http://www.v6z24.com/mods/howto/images/plugs/plugs19.jpg

 

@Kvasko nekje v tej temi:

Za pravo dizo... gas do konca v 4. prestavi, stisnit sklopko, 
ugasnt mašino. Nared to nek v bližini doma, da neboš predaleč porivu. 
Uzam svečko vn in poglej kake barve je... 
Bela--> nebi dolgo delalo s tako dizo (premalo bencina), 
siva--> tut ni dobr, rjava, temno rjava---> optimalno, 
črna--> prevelka diza, nebo škode toda vseeno probi spravit na neko temno rjavo barvo, 
tist je res dobr naštelan ferg in pogoj da bo agregat delu lep čas
Popravljeno . Popravil Gasperr
Objavljeno

evo fergazer 34 je zmontiran zdej še samo dize čakam.... sem se probal mal z 130 dizo peljat in motor skos trokira in kot da bi ga mal dušilo... verjetno premala diza?! Nroču sem pa dize 150, 155, 160, 165, 170 in bom mal probvau z katero bo najbolš, ventil na izbuhu sem pa tud zdej čist odpru in se mi zdi da motor lepo vleče tud v nizkih obratih ...

 

Še slika :D

Prej:

20130330190720.jpg

 

Zdej:

20130330193710.jpg

20130401193355.jpg

 

Lp. Sašo

Objavljeno

evo fergazer 34 je zmontiran zdej še samo dize čakam.... sem se probal mal z 130 dizo peljat in motor skos trokira in kot da bi ga mal dušilo... verjetno premala diza?! Nroču sem pa dize 150, 155, 160, 165, 170 in bom mal probvau z katero bo najbolš, ventil na izbuhu sem pa tud zdej čist odpru in se mi zdi da motor lepo vleče tud v nizkih obratih ...

 

Še slika :D

Prej:

20130330190720.jpg

 

Zdej:

20130330193710.jpg

20130401193355.jpg

 

Lp. Sašo

Dej se ti malo z zrakom poigraj tut. Ker tale športn filter mi ne zgleda najbolje...

Objavljeno

Kako misliš poigraj z zrakom? In zakaj ti ne zgleda najbolje?

Objavljeno

Kako misliš poigraj z zrakom? In zakaj ti ne zgleda najbolje?

 

čemu mečete športne filtre na te 125cc čebelice? Nikakšrnega učinka, razen mukanja, ko odpreš gas. :) Muuu, muuuuu, muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :D

Nastavi na vplinjaču zrak, kako mislim. :)

Objavljeno

Mene pa zanima zakaj ko sem menjal bat motor ne gre več tako kot je prej.ker ko lafa pod štangasom pa dam gas ga ful zaduši tak da ugasne. 

Objavljeno (popravljeno)

Mogoče imaš zdej bolšo kompresijo in bi mogu nastavit vse... ali pa ni kaj uredu sestavljeno?..

 

Js pa prodam svojo Rsko!! :/

 

 

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7190770

ena neumesna(iz oglasa).. tankaj le toliko oktanski bencin, kot ga pripisuje proizvajalec motorja.

Oktani ti koristijo le pri temu, da pri višji kompresiji ne pride do samovžiga zmesi.

Torej ker nimaš omenjene nobene predelave, je 100 oktanski neumnost- več denarja gre v isto pot.

 

@RS125, kot ti je že sashtk odgovoril, nastavi ferg... čeprav se mi zdi taka sprememba samo zaradi menjave bata skoraj nemogoča

Popravljeno . Popravil tintin
Objavljeno

nevem 100tko sem tankal ker se mi zdi da gre motor bolj :) in tud filing mam bolši :) aja prodajam pa zarad tega ker zlo velik kilometrov delam z avtom in ga bom dal predelat na plin, zato rabim denar... jbg treba se je nečem odpovedat za nekaj časa :(

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!