budacki Objavljeno April 11, 2013 Opozori Objavljeno April 11, 2013 nevem 100tko sem tankal ker se mi zdi da gre motor bolj in tud filing mam bolši aja prodajam pa zarad tega ker zlo velik kilometrov delam z avtom in ga bom dal predelat na plin, zato rabim denar... jbg treba se je nečem odpovedat za nekaj časa Ker avto pa imaš? Boš poročal kako je s plinom
sashtk Objavljeno April 12, 2013 Opozori Objavljeno April 12, 2013 (popravljeno) Imam Volvo S60 2.4 bencinarja... Ja predelava me pride 2160€ z samonastavljivim računalnikom( novejša verzija), 85l rezervoarjem ter napravo za mazanje ventilov... Bom poročal ja Popravljeno April 12, 2013. Popravil sashtk
Sokole Objavljeno April 14, 2013 Opozori Objavljeno April 14, 2013 (popravljeno) Cilinder je izgubil večinoma kompresije,motor se več ne prižge,nekaj malo samo ven fuda kompresije skozi auspuh ko ga zaganjam... to pomeni da je ribnil ? Popravljeno April 14, 2013. Popravil Sokole
Gasperr Objavljeno April 14, 2013 Opozori Objavljeno April 14, 2013 Predvidevam, da se ti je to zgodilo med vožnjo, al kako? Po vsej verjetnosti je ribnil ja, če ni kompresije.
Sokole Objavljeno April 14, 2013 Opozori Objavljeno April 14, 2013 Med vožnjo ja,kompresija je,samo slaba...
budacki Objavljeno April 14, 2013 Opozori Objavljeno April 14, 2013 Med vožnjo ja,kompresija je,samo slaba... Mogoče je samo obročke sfoliralo do te meje, da je motor izgubil kompresijo. V tem primeru ti je edini strošek menjava bata in upaj, da je tako. (bata in obročkov) Kdaj je bil pa bat menjan? Imam Volvo S60 2.4 bencinarja... Ja predelava me pride 2160€ z samonastavljivim računalnikom( novejša verzija), 85l rezervoarjem ter napravo za mazanje ventilov... Bom poročal ja 2200€ ti bodo računal? Ni to mal velik? Plinex je mel akcijo za 1400€ za vse možne avtomobile. Pa 5 let (al celo 7) garancije, kar ni tako malo.
Sokole Objavljeno April 14, 2013 Opozori Objavljeno April 14, 2013 nvn kdaj je bil bat menjan,od kar se jaz lastnik ga nisem menjal,naredil sem pa približno 1000-1500km ,je pa polini kit. Ko sem se peljaj po klancu navzgor je samo naekrat zatokiral zadnji potač,pritisnen kuplongo,ustavim,poskušam zagnat pa ugotovim da je šla večinoma kompresije,nekaj še je...,cilinder se ni presegrel koliko sem uspel razbrat z lcd-ja...
budacki Objavljeno April 14, 2013 Opozori Objavljeno April 14, 2013 (popravljeno) Če je kolo blokiralo boš pa kr lepo generalko delal. Žal... Popravljeno April 14, 2013. Popravil budacki
Sokole Objavljeno April 14, 2013 Opozori Objavljeno April 14, 2013 to je to,hhh san zamenjo lagre pa gred,pa dosta drugeh delov na motore, zdaj me je pa zaribo... ,obstaja možnost ka se je kaj gred poškodovala zarade zablokiranja bata ter zadnjega kolesa med vožnjo?
tintin Objavljeno April 15, 2013 Opozori Objavljeno April 15, 2013 ko ti ribne ga ne poskušaj znova užigat.. nastane lohk še večja škoda... Gred mislim da se ni mogla poškodovat... pa veselo šravfanje (pa ne pozabit bat pravilno obrnit )
sashtk Objavljeno April 15, 2013 Opozori Objavljeno April 15, 2013 2200€ ti bodo računal? Ni to mal velik? Plinex je mel akcijo za 1400€ za vse možne avtomobile. Pa 5 let (al celo 7) garancije, kar ni tako malo. Ja ker sem vzel ta najbolšo in najnovejšo varianto z 85 litrskem rezervoarjem in sistemom za mazanje ventilov... pa avto na plin skos vžiga razen mrzu zagon... Ja sej to sm pri plinexu vzel in je tud 5 let garancije...
Sokole Objavljeno April 17, 2013 Opozori Objavljeno April 17, 2013 ja bo treba polini kit zamenjat,em pozna kdo mogoče koga ki bi imel za prodat polini kit,dobro ohranjnen ? če ne bom pa moral novega kupit ... ter če bom že nabavil nov kit... kaj je bolje orginal fergazer 28.. ale naj nabavim večjega 34mm ? glede mazanja,kak dolgo bo zdržal motor bat,gred...
Gasperr Objavljeno April 17, 2013 Opozori Objavljeno April 17, 2013 (popravljeno) kak dolgo bo zdržal motor bat,gred... 2 dni, 13 ur, 15 minut Ne moreš vedet. Poglej kaka je situacija noter, če ma ojnica kaj lufta itd. itd. A drugače misliš, da je bat vredu, cilinder je pa zariban? Ta bo težka, veš. A maš ojnico original al maš kako izven serijsko, zaradi polini kita? Kar se tiče pa fergazerja bi pa reku da je za polini kit kr 34 vredu. Mamo tut take cvetke ki na vse normalno dajejo 34-ke gor; s polinijem pa sploh. Popravljeno April 17, 2013. Popravil Gasperr
Sokole Objavljeno April 17, 2013 Opozori Objavljeno April 17, 2013 zamenjal sem celo gred komplet z ojnico pred enim mesecom,torej kot nova ,upam samo da zdaj ojnica ni najebala,morem še preverit, drugače je orginal ja.... koga ? bat pa cilinder oba fuč,treba vse zamenjat
Gasperr Objavljeno April 17, 2013 Opozori Objavljeno April 17, 2013 glede mazanja,kak dolgo bo zdržal motor bat,gred... Sem mislil da namiguješ, da je bat še vredu.
Sokole Objavljeno April 17, 2013 Opozori Objavljeno April 17, 2013 Sem mislil da namiguješ, da je bat še vredu. aja ,ni panike
Ozzy620 Objavljeno April 18, 2013 Opozori Objavljeno April 18, 2013 Oy, jaz bi še vprašal... Na aprilia rs 125 se mi je pri 15000 prižgal ključ na števcu(armaturki) za servis. Kdo ve kako lahko ta ključ odstranim? Eni pravijo, da je treba držati tipko za prestavljanje modulov in odklopiti akumulator in potem akumolator nazaj priklopiti, in nato naj bi se ključ za servis ugasnil... Ali ta funkcija dela?
budacki Objavljeno April 18, 2013 Opozori Objavljeno April 18, 2013 Oy, jaz bi še vprašal... Na aprilia rs 125 se mi je pri 15000 prižgal ključ na števcu(armaturki) za servis. Kdo ve kako lahko ta ključ odstranim? Eni pravijo, da je treba držati tipko za prestavljanje modulov in odklopiti akumulator in potem akumolator nazaj priklopiti, in nato naj bi se ključ za servis ugasnil... Ali ta funkcija dela? Ne bi rajši naredil servis in ti bodo tam izbrisali? Pod pogojem, da narediš servis ti dajem sedaj podatek, kako restartiraš to: prtisneš tist gumbek...in ga držiš in po ena petih sekundah obrneš ključ iz OFF na ON...gumbek še zmer držiš, dokler se ne izklopi.
Ozzy620 Objavljeno April 18, 2013 Opozori Objavljeno April 18, 2013 (popravljeno) Ja servisa za motor ne rabim, ker je tk vse v redu pa menjano(olje itd).. Ja saj jaz ga bom vrjetno pelav na yamaha servis, da mi bodo dol zbrisali ključ pa da mi dajo, da sm naredo servis pa mal neki plačam pa je to to... Drugače sm se tako že zmenil tam ko imajo yamaha servis in je reku da bo pogledu kako se nardi, ker se ne spomne točno. No zdaj si mi ti povedal tak da vem Popravljeno April 18, 2013. Popravil Ozzy620
budacki Objavljeno April 18, 2013 Opozori Objavljeno April 18, 2013 (popravljeno) Ja servisa za motor ne rabim, ker je tk vse v redu pa menjano(olje itd).. Ja saj jaz ga bom vrjetno pelav na yamaha servis, da mi bodo dol zbrisali ključ pa da mi dajo, da sm naredo servis pa mal neki plačam pa je to to... Drugače sm se tako že zmenil tam ko imajo yamaha servis in je reku da bo pogledu kako se nardi, ker se ne spomne točno. No zdaj si mi ti povedal tak da vem Kako ne rabiš servisa za motor? Seveda ga rabiš. Zamenjaj vsaj doma to osnovno, če ne drugo...in zdej ga nikamor ne rabiš pelat, ker lahko to doma narediš. Če pa misliš goljufat s servisno knjižico....shame on you! Popravljeno April 18, 2013. Popravil budacki
Sokole Objavljeno April 21, 2013 Opozori Objavljeno April 21, 2013 kot sem prešnjič omenil mi je stisnilo bat med vožnjo,zdaj me zanima mnenje za gred oz. ojnico, je še vredu ali pa ma praveč lufta ? ker sem zamenjal celotno gred,skoraj novo,potem mi je pa motor čez 2 dni ribnil.... Posnetek gredi: http://www.youtube.com/watch?v=niFndwB1i-4
Gasperr Objavljeno April 21, 2013 Opozori Objavljeno April 21, 2013 Levo pa desno je normalno da ma toliko lufta, kolikor ga ima. Problematičen je luft gor in dol. Tega pa nisi probal, a? Niti ni treba snemat, ker ga ne sme imet nič.
Sokole Objavljeno April 21, 2013 Opozori Objavljeno April 21, 2013 lufta gor dol na srečo nima nič,če ne bi ga posnemal ,ampak na mojo srečo ni nič takega za posnemat hh
zigec00000@gmail.com Objavljeno April 22, 2013 Opozori Objavljeno April 22, 2013 Lp Imam aprilijo rs 125 letnik 2004 in sicer imam en problem pri fergazerju čisto spodaj ko je en šrauf po domače je zraven ena taka mala luknica in čez tisto lukno mi teče bencin ko se peljem 100m to začne ven TEČT prav tečt ne cankat in nevem kaj bi bil to vzrok in kako to odpravit če ma kdo kako rešitev al pa se spozna na to
Ozzy620 Objavljeno April 24, 2013 Opozori Objavljeno April 24, 2013 Oyla spet potrebujem pomoč... Z aprilio rs 125 sem šel eno dolgo turo v avstrijo in sm ga na polno teral in je bilo vse normalno kot mora. Potem ko pa sem se začel voziti bolj počasi mi je začel motor šklecat (ropotat) in močno trest. Tko da sm biv prepričan, da se je zlomil zobnik... Motor sem dobil narazen in sm vidu da je poknil levi zobnik (tukaj na sliki) http://www.google.is/imgres?imgurl=http://www.pjme.co.uk/acatalog/BALANCE-GEARS-NO1.jpg&imgrefurl=http://www.motosvet.com/tabla/topic/5608-aprilia-rs-125/page-1135&h=375&w=500&sz=78&tbnid=WFjSv0_dWfGdyM:&tbnh=90&tbnw=120&prev=/search%3Fq%3Dzobniki%2Baprilia%2Brs%2B125%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=zobniki+aprilia+rs+125&usg=__6jVBPlLyDyZ9TE3mXjz-LCrcpiA=&docid=0SSlWrNCFq_QkM&hl=sl&sa=X&ei=lxl4Udz1KsbDPLPegOgI&ved=0CEIQ9QEwAw&dur=396 Zdaj pa me zanima kje bi lahko dobil ta romeni levi zobnik na sliki? Ali ima kdo mogoče za prodat?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se