rok418 Objavljeno September 8, 2013 Opozori Objavljeno September 8, 2013 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7628520 Gasperr iz foruma jo prodaja. dobra cena za ta motor
Žan96 Objavljeno September 8, 2013 Opozori Objavljeno September 8, 2013 Najbolš da se začnejo motorji kr zaston dajat ane :glare:
Yuree Objavljeno September 9, 2013 Opozori Objavljeno September 9, 2013 Prijatelj kupuje aprilio stari model do 800 euru nov model da največ 1400 če kdo ve za kaj tazga naj napise tle al pa zs lp
Kawl Objavljeno September 9, 2013 Opozori Objavljeno September 9, 2013 (popravljeno) Rabil bi kontakt kakšnega majstra ki bi mi sestavil glavno gred. Gred imam namreč narazen razprešano, ker je bila potrebna menjava ležaja in puše... Majster naj bo iz okolice Celja. V Ljubljnaskem koncu poznam nekaj majstrov ampak zaenkrat bom poizkusil v našem koncu. Hvala LP Rok Popravljeno September 9, 2013. Popravil Kawl
macak333 Objavljeno September 9, 2013 Opozori Objavljeno September 9, 2013 (popravljeno) Rabil bi kontakt kakšnega majstra ki bi mi sestavil glavno gred. Gred imam namreč narazen razprešano, ker je bila potrebna menjava ležaja in puše... Majster naj bo iz okolice Celja. V Ljubljnaskem koncu poznam nekaj majstrov ampak zaenkrat bom poizkusil v našem koncu. Hvala LP Rok Sej če se menjajo ležaji in puše, gred ne rabiš razprešat, tko da ne vem zakaj si jo dajal narazen. Drgač pa men so jo zaprešal na LPPju v Ljubljani če ti kej pomaga. @Yuree kontaktiri uporabnika Gasperr-ja. Se mi zdi, da jo kr pod ceno prodaja, glede na to kakšen je motor. Tko, da bi bil kr dober nakup :YES:. Popravljeno September 9, 2013. Popravil macak333
Kawl Objavljeno September 9, 2013 Opozori Objavljeno September 9, 2013 Menjal se je ležaj na spodnjem delu ojnice zato se je gred razprešala. Ne gre za aprilijin motor ampak vem da se v tej temi ponavadi največ dogaja na to temo. Poznam v ljubljanskem koncu dva super strokovnjaka, ampak bi rad našel nekaj v celjskem koncu.
budacki Objavljeno September 10, 2013 Opozori Objavljeno September 10, 2013 Menjal se je ležaj na spodnjem delu ojnice zato se je gred razprešala. Ne gre za aprilijin motor ampak vem da se v tej temi ponavadi največ dogaja na to temo. Poznam v ljubljanskem koncu dva super strokovnjaka, ampak bi rad našel nekaj v celjskem koncu. A ni tam gor tist veleopevani mehanik Predan nekje doma? Dej poglej mal po MX forumih
Yuree Objavljeno September 10, 2013 Opozori Objavljeno September 10, 2013 Zanima me kolk pride CDI enota namreč motor starejši model aprilia noče it čez 5000 obratov . CDI je drugače prevrtan razn ce na hitr iz 3 prstavs v 2 pol se pa zvrti pa trokira umes ker nima rave ventila
budacki Objavljeno September 10, 2013 Opozori Objavljeno September 10, 2013 Zanima me kolk pride CDI enota namreč motor starejši model aprilia noče it čez 5000 obratov . CDI je drugače prevrtan razn ce na hitr iz 3 prstavs v 2 pol se pa zvrti pa trokira umes ker nima rave ventila Mogoče ni problem s CDI enoto. Najprej poskusi dobit kakšn CDI, ki ziher dela...od kšnga kolega al pa nekej...natakni na ta motor...pa boš za ziher vedel. Rabljen CDI dobiš pod 100€.
Gasperr Objavljeno September 10, 2013 Opozori Objavljeno September 10, 2013 Premalo moči ima, da bi brez kuplange šel čez to neumno luknjo v obratih. Dvomim, da bi bil CDI kriv..lahko je le slabo nastavljen fergazer. No..če si napisal da 'brzina dol' pomaga pri problemu, potem se verjetno tut s kuplango (pa čeprav v tretji) da it nad 5000? Pomojem, da če bi bil CDI kriv, da se motor tudi v leru ne bi zvrtel čez 5000.
Yuree Objavljeno September 11, 2013 Opozori Objavljeno September 11, 2013 Premalo moči ima, da bi brez kuplange šel čez to neumno luknjo v obratih. Dvomim, da bi bil CDI kriv..lahko je le slabo nastavljen fergazer. No..če si napisal da 'brzina dol' pomaga pri problemu, potem se verjetno tut s kuplango (pa čeprav v tretji) da it nad 5000? Pomojem, da če bi bil CDI kriv, da se motor tudi v leru ne bi zvrtel čez 5000. Aja, to sem pozabil povedati tidu v leru ne gre čez 5k obratov nimam pa nobenega kolega ki bi imel tak motor da bi sprobal žal
Gasperr Objavljeno September 12, 2013 Opozori Objavljeno September 12, 2013 Rabi kdo original avspuh za aprilio 06+ ?
TomosRacing Objavljeno September 13, 2013 Opozori Objavljeno September 13, 2013 Zanima me kolk pride CDI enota namreč motor starejši model aprilia noče it čez 5000 obratov . CDI je drugače prevrtan razn ce na hitr iz 3 prstavs v 2 pol se pa zvrti pa trokira umes ker nima rave ventila Ni problem v CDI-ju pač pa v uplinjaču. Začni s tem da iglo spustiš dol.
budacki Objavljeno September 26, 2013 Opozori Objavljeno September 26, 2013 Ima kdo na zalogi cilinder+bat set?
Ozzy620 Objavljeno September 29, 2013 Opozori Objavljeno September 29, 2013 Oy. Jaz bi pa vprašal kaj naj naredim da mi bo to nehalo delati. http://www.youtube.com/watch?v=-whJYW_sTHQ&feature=youtu.be Motor je drugače super, gre vse super ampak, ko je hladen to dela vedno in tudi ko je ogret. Obratomer se umeri če motor nagnem na levo stran ali pa če počakam, lahko pa tudi z tem da kuplongo spostim da se umeri. Ali ma to veze kaj diza al pa zadelani frgazer? In heca me tudi to, da motor včasih ne gre dati v nulo morem dati gas nad 5 tisoč obratov pol pa gre. Drugace motor je bil novo naret pred 4k kilometri Drugače pa motor je odblokiran, gre do 170km/h potegne fajn do 12k obratov. Prosim za pomoč. Lp.
Buschi Objavljeno Oktober 3, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2013 (popravljeno) Upam da dobim odgovor. Ker zaradi pomanjkanja $$$$ očitno drugega motorja pri bajti še vsaj leto ne bo, bo potrebno obstoječega malo napilit. Nekje, tam okoli 260 strani sem bral, da ti 160 kiti niso OK in da imajo vozniki probleme z njimi. Kaj je sedaj res in kaj ne? Kaj dati noter, da pridobim na moči. Se da ta kit sploh kupiti rabljen...cena novga je tam okoli blaznih 400€? Popravljeno Oktober 3, 2013. Popravil Buschi
macak333 Objavljeno Oktober 3, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2013 Jah gred trpi tako, da poleg kita obvezno zamenji še gred oz. ojnico, sicer jo boš mou menjat skupaj z batom, kar pa spet ni poceni. Aja pa še zraven rabiš večji ferg, spet strošek, če ga že nimaš. Ma moči ma ta 125 mlinček čist dost. Rabljenega pa jaz ne bi kupoval, če že hočeš, raje novega. Ziher je ziher. Sicer pa meni nikoli ni blo jasno zakaj folk daje te kite not. Men je moja brez blokad čist dost šla, pa še ko sm bil na Racelandu z njo sm pihnu tipa s 160 kitom . Tko, da raje ta denar prišpari pa se poleti vozi in naredi veliki servis po potrebi. Gregc 1
T0xiic Objavljeno Oktober 6, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2013 Buschi brezveze vlagat v predelave in ta sranja, sem isto naredu na skuterju zmetal 1000eur stran in zdej mi je žal. počakaj A2 in kupi nekaj zablokiranega na 35kw Gregc 1
Sokole Objavljeno Oktober 9, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2013 (popravljeno) Prodam uplinjač dellorto 34mm z kolenom,cena 50€ Popravljeno Oktober 9, 2013. Popravil Sokole
nicholas Objavljeno Oktober 9, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2013 Mi lahko kdo prosim razloži kaj točno je RAVE VENTIL?
tintin Objavljeno Oktober 9, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2013 to je ventil, ki zmanjša kot izpušnega kanala pri nizkih, in poveča kot izpušnega kanala pri visokih obratih. Zelo pripomore k elastičnosti mašine in zmanjša oz. izniči tisto luknjo v obratih... Snatcher in Gregc 2
Žan96 Objavljeno Oktober 12, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2013 RAVE-Rotax Automatic Variable Exhaust. Še slika http://saldman.tripod.com/Rave_valve/Clean_valves.JPG
Lešnikar Objavljeno Oktober 13, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2013 (popravljeno) Evo mene .. Mogoče ste kje v 1200 sraneh že omenili ampak je preveč za pogledat... Imam en veliki problem.. imam Aprilio etx z rotax 122 mašino... seveda je stvar zaribana.. in ima cilinder globoke reze... original je menda tam okol 53.9mm.. potrebno bi bilo dol vzet 1.5 do 2 mm... je to sploh izvedljivo za za cilinder in kanale.. in če se sploh dobi tak bat??.. kje ste majstri?..poznate koga v okolici maribor lenart da to zbrusi? hvala za odgovor Popravljeno Oktober 13, 2013. Popravil domen.senarska@gmail.com
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se