Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Najbolš da se začnejo motorji kr zaston dajat ane  :glare:

Objavljeno

Prijatelj kupuje aprilio stari model do 800 euru nov model da največ 1400 če kdo ve za kaj tazga naj napise tle al pa zs

 

lp

Objavljeno (popravljeno)

Rabil bi kontakt kakšnega majstra ki bi mi sestavil glavno gred.

Gred imam namreč narazen razprešano, ker je bila potrebna menjava ležaja in puše...

Majster naj bo iz okolice Celja. V Ljubljnaskem koncu poznam nekaj majstrov ampak zaenkrat bom poizkusil v našem koncu.

Hvala 

 

LP Rok

Popravljeno . Popravil Kawl
Objavljeno (popravljeno)

Rabil bi kontakt kakšnega majstra ki bi mi sestavil glavno gred.

Gred imam namreč narazen razprešano, ker je bila potrebna menjava ležaja in puše...

Majster naj bo iz okolice Celja. V Ljubljnaskem koncu poznam nekaj majstrov ampak zaenkrat bom poizkusil v našem koncu.

Hvala 

 

LP Rok

Sej če se menjajo ležaji in puše, gred ne rabiš razprešat, tko da ne vem zakaj si jo dajal narazen. Drgač pa men so jo zaprešal na LPPju v Ljubljani če ti kej pomaga.

@Yuree kontaktiri uporabnika Gasperr-ja. Se mi zdi, da jo kr pod ceno prodaja, glede na to kakšen je motor. Tko, da bi bil kr dober nakup :YES:.

Popravljeno . Popravil macak333
Objavljeno

Menjal se je ležaj na spodnjem delu ojnice zato se je gred razprešala.

Ne gre za aprilijin motor ampak vem da se v tej temi ponavadi največ dogaja na to temo.

Poznam v ljubljanskem koncu dva super strokovnjaka, ampak bi rad našel nekaj v celjskem koncu.

Objavljeno

Menjal se je ležaj na spodnjem delu ojnice zato se je gred razprešala.

Ne gre za aprilijin motor ampak vem da se v tej temi ponavadi največ dogaja na to temo.

Poznam v ljubljanskem koncu dva super strokovnjaka, ampak bi rad našel nekaj v celjskem koncu.

A ni tam gor tist veleopevani mehanik Predan nekje doma? Dej poglej mal po MX forumih ;)

Objavljeno

Zanima me kolk pride CDI enota namreč motor starejši model aprilia noče it čez 5000 obratov . CDI je drugače prevrtan

 

razn ce na hitr iz 3 prstavs v 2 pol se pa zvrti  pa trokira umes ker nima rave ventila

Objavljeno

Zanima me kolk pride CDI enota namreč motor starejši model aprilia noče it čez 5000 obratov . CDI je drugače prevrtan

 

razn ce na hitr iz 3 prstavs v 2 pol se pa zvrti  pa trokira umes ker nima rave ventila

Mogoče ni problem s CDI enoto. Najprej poskusi dobit kakšn CDI, ki ziher dela...od kšnga kolega al pa nekej...natakni na ta motor...pa boš za ziher vedel. Rabljen CDI dobiš pod 100€.

Objavljeno

Premalo moči ima, da bi brez kuplange šel čez to neumno luknjo v obratih. Dvomim, da bi bil CDI kriv..lahko je le slabo nastavljen fergazer. No..če si napisal da 'brzina dol' pomaga pri problemu, potem se verjetno tut s kuplango (pa čeprav v tretji) da it nad 5000?

 

Pomojem, da če bi bil CDI kriv, da se motor tudi v leru ne bi zvrtel čez 5000. 

Objavljeno

Premalo moči ima, da bi brez kuplange šel čez to neumno luknjo v obratih. Dvomim, da bi bil CDI kriv..lahko je le slabo nastavljen fergazer. No..če si napisal da 'brzina dol' pomaga pri problemu, potem se verjetno tut s kuplango (pa čeprav v tretji) da it nad 5000?

 

Pomojem, da če bi bil CDI kriv, da se motor tudi v leru ne bi zvrtel čez 5000. 

Aja, to sem pozabil povedati tidu v leru ne gre čez 5k obratov

 

nimam pa nobenega kolega ki bi imel tak motor da bi sprobal žal

Objavljeno

Zanima me kolk pride CDI enota namreč motor starejši model aprilia noče it čez 5000 obratov . CDI je drugače prevrtan

 

razn ce na hitr iz 3 prstavs v 2 pol se pa zvrti  pa trokira umes ker nima rave ventila

Ni problem v CDI-ju pač pa v uplinjaču. Začni s tem da iglo spustiš dol.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Oy. Jaz bi pa vprašal kaj naj naredim da mi bo to nehalo delati. http://www.youtube.com/watch?v=-whJYW_sTHQ&feature=youtu.be Motor je drugače super, gre vse super ampak, ko je hladen to dela vedno in tudi ko je ogret. Obratomer se umeri če motor nagnem na levo stran ali pa če počakam, lahko pa tudi z tem da kuplongo spostim da se umeri. Ali ma to veze kaj diza al pa zadelani frgazer? In heca me tudi to, da motor včasih ne gre dati v nulo morem dati gas nad 5 tisoč obratov pol pa gre. Drugace motor je bil novo naret pred 4k kilometri Drugače pa motor je odblokiran, gre do 170km/h potegne fajn do 12k obratov. Prosim za pomoč. Lp.

Objavljeno (popravljeno)

Upam da dobim odgovor.

Ker zaradi pomanjkanja $$$$ očitno drugega motorja pri bajti še vsaj leto ne bo, bo potrebno obstoječega malo napilit. Nekje, tam okoli 260 strani sem bral, da ti 160 kiti niso OK in da imajo vozniki probleme z njimi. Kaj je sedaj res in kaj ne? Kaj dati noter, da pridobim na moči. Se da ta kit sploh kupiti rabljen...cena novga je tam okoli blaznih 400€?

Popravljeno . Popravil Buschi
Objavljeno

Jah gred trpi tako, da poleg kita obvezno zamenji še gred oz. ojnico, sicer jo boš mou menjat skupaj z batom, kar pa spet ni poceni. Aja pa še zraven rabiš večji ferg, spet strošek, če ga že nimaš. Ma moči ma ta 125 mlinček čist dost. Rabljenega pa jaz ne bi kupoval, če že hočeš, raje novega. Ziher je ziher.

Sicer pa meni nikoli ni blo jasno zakaj folk daje te kite not. Men je moja brez blokad čist dost šla, pa še ko sm bil na Racelandu z njo sm pihnu tipa s 160 kitom :blush:. Tko, da raje ta denar prišpari pa se poleti vozi in naredi veliki servis po potrebi.

Objavljeno

Buschi brezveze vlagat v predelave in ta sranja, sem isto naredu na skuterju zmetal 1000eur stran in zdej mi je žal. počakaj A2 in kupi nekaj zablokiranega na 35kw ;)

Objavljeno (popravljeno)

Prodam uplinjač dellorto 34mm z kolenom,cena 50€

Popravljeno . Popravil Sokole
Objavljeno

Mi lahko kdo prosim razloži kaj točno je RAVE VENTIL?

Objavljeno

to je ventil, ki zmanjša kot izpušnega kanala pri nizkih, in poveča kot izpušnega kanala pri visokih obratih.

Zelo pripomore k elastičnosti mašine in zmanjša oz. izniči tisto luknjo v obratih...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Evo mene :D..
Mogoče ste kje v 1200 sraneh že omenili ampak je preveč za pogledat...

Imam en veliki problem.. imam Aprilio etx z rotax 122 mašino... seveda je stvar zaribana.. in ima cilinder globoke reze... original je menda tam okol 53.9mm..
potrebno bi bilo dol vzet 1.5 do 2 mm... je to sploh izvedljivo za za cilinder in kanale.. in če se sploh dobi tak bat??..

kje ste majstri?..poznate koga v okolici maribor lenart da to zbrusi? :D
hvala za odgovor :D

Popravljeno . Popravil domen.senarska@gmail.com

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!