Skoči na vsebino

Aprilia RS 125


moto_freak

Priporočene objave

Najboljše na sredini, je pa vseeno kje. In ravno zaradi tega ti trokira. :) Bo veliko boljše, ko enkrat to narediš. Sicer je pa potem za tiste pussy riderje še RAVE ventil, da pa res več dejansko skoraj nič ne trokira. Ampak po želji. Stroška je skor 300€ (novo). Meni na nobeni Apriliji ni bil problem to trokiranje. :)

sam zaka mam js neki z silikonom zalit je pol isto ko na sliki ko vzameš silikon dol

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam zaka mam js neki z silikonom zalit je pol isto ko na sliki ko vzameš silikon dol

 

V originalu je gor silikon, ki ga moraš ti spraskat dol al pa pač probaš na blef zadet ta mostiček.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V originalu je gor silikon, ki ga moraš ti spraskat dol al pa pač probaš na blef zadet ta mostiček.

ok. Hvala ti

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

 

imam naslednje težave z mojo rs-ko :( : 

 

1. ko med vožnjo nad 9000 obrati popustim ročico za plin, mi motor začne stresati, ko pa spet za trenutek dodam plin in ga spet spustim (ponavadi takrat obrati padejo na 6000) je spet vse v redu. S kolegi smo mislili, da je morda veriga preveč spuščena, zato smo jo malo bolj napeli, vendar je sedaj spet isto. :eek:

 

2. od 6000 obratov naprej je motor zelo glasen in nenormalno vibrira (vožnja nad 9000 obratov ni več užitek) :BUA:

 

3. zadnja zavora mi po nekajkratnem zaviranju spušča vibrirajoč zvok, sumim da je kriv dotrajan disk (zareze na njem so že malce globlje), pred kratkim sem menjal zavorni ploščici

 

Lepo prosim za vaše ideje. :notworthy:

 

LP

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Očitno ti nad 9k nekje nekaj pride v resonanco. Malo preglej če je vse prišraufano tako kot mora bit itd. A je motor drugače odblokiran? Gre do 11.500-12.000 rpm ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

 

imam naslednje težave z mojo rs-ko :( : 

 

1. ko med vožnjo nad 9000 obrati popustim ročico za plin, mi motor začne stresati, ko pa spet za trenutek dodam plin in ga spet spustim (ponavadi takrat obrati padejo na 6000) je spet vse v redu. S kolegi smo mislili, da je morda veriga preveč spuščena, zato smo jo malo bolj napeli, vendar je sedaj spet isto. :eek:

 

2. od 6000 obratov naprej je motor zelo glasen in nenormalno vibrira (vožnja nad 9000 obratov ni več užitek) :BUA:

 

3. zadnja zavora mi po nekajkratnem zaviranju spušča vibrirajoč zvok, sumim da je kriv dotrajan disk (zareze na njem so že malce globlje), pred kratkim sem menjal zavorni ploščici

 

Lepo prosim za vaše ideje. :notworthy:

 

LP

..hmm..lahko da so ti šli plastični zobniki oz zobnik za gred..to se je meni zgodilo..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Očitno ti nad 9k nekje nekaj pride v resonanco. Malo preglej če je vse prišraufano tako kot mora bit itd. A je motor drugače odblokiran? Gre do 11.500-12.000 rpm ?

Sicer nisem mehanični tip, za vse menjave, itd. bolj skrbi moj kolega, ki se bolj spozna na tem področju...V kratkem bomo tako ali tako nameščali rave, tako da lahko ob tej priliki pogledamo tudi, če je res še vse na mestu...

Motor je odblokiran kake 4 mesece, od predelave imam narejenih 2000km. Spleza vse tja do 12000 obratov, vendar ga zaradi vibracij ne upam več toliko priganjat...

 

P.S. vibracije so bile že prisotne takrat, ko je bil motor še zablokiran, vendar stanje le ni bilo tako hudo( vsaj tako se mi zdi, ali pa sem postal bolj občutljiv na take stvari :P ) .

 

Hvala za nasvet!  :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..hmm..lahko da so ti šli plastični zobniki oz zobnik za gred..to se je meni zgodilo..

torej si imel enake težave?

pa se ti je to tudi dogajalo samo pri določenih obratih in je nato ponehalo?

v primeru če je res to krivo, se motor še lahko vozi, ali je primerno to čimprej menjat (ker generalni servis imam planiran na koncu sezone)?

in kakšni so kaj stroški tega, če se še spomniš?

 

 

Hvala in LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ti trese je lahko, kot je Ninjarider04 omenil, da ativibracijska gred ni pravilno poravnana, lahko pa je res samo zaradi resonance. Zobnike ni težko preverit, sam levi deklc daš dol in poledaš če se črte ujemajo oz. zna se zgoditi, da ti je cel zobnik utrgan.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ti trese je lahko, kot je Ninjarider04 omenil, da ativibracijska gred ni pravilno poravnana, lahko pa je res samo zaradi resonance. Zobnike ni težko preverit, sam levi deklc daš dol in poledaš če se črte ujemajo oz. zna se zgoditi, da ti je cel zobnik utrgan.

vseeno bom raje pustil, da to preverijo tisti, ki to malo bolj poznajo kot jaz. Bom pa zraven, tako da bom v naslednje tudi sam vedel kje se to da preverit.

Upam da je res mogoče samo nepravilno poravnana gred, ali pa da je popustil samo kakšen vijak kot je rekel Gasperr.

 

Hvala za navodila in

 

LP :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Če kdo potrebuje kakšen del za mašino

Prodano je že, oz. ni na voljo:

Gred ter blajerca, razen če ste jo pripravleni obnoviti

Cilinder ter bat, 

Oljna pumpa ter uplinjač,drugi deli mašine še na voljo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

js mam tut eno vprasanje kopujem aprilijo rs 125 letnik 2007 pa me zanima kak ko kaj servisi kaj je treba menjati pa na koliko kilometrov pa cena servisa.
hvala
LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kopujem aprilijo rs 125 2007 letnik pa me zanima kaki so kej stroski pri servisih kaj je treba manjati na koliko kilometrov in priblizna cena servisa bi kdo vedel?
LP


kopujem aprilijo rs 125 2007 letnik pa me zanima kaki so kej stroski pri servisih kaj je treba manjati na koliko kilometrov in priblizna cena servisa bi kdo vedel?
LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eh... to ni nič... :) Ti samo kupi pije malo, dolgo gre, pa še bolj gre od 4T .... Servis narediš na 20.000 km pa imaš mir! To je večno...

:P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eh... to ni nič... :) Ti samo kupi pije malo, dolgo gre, pa še bolj gre od 4T .... Servis narediš na 20.000 km pa imaš mir! To je večno...

:P

aa okej okej kak pa kej kosta servis?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!