Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
pred 4 urami, Buschi pravi:

In,sam sem mislil, da je 170 diza premajhna, ker se mi je trikrat zgodilo, da če sem motor v prvi tiščal v dolg klanec,je  preprosto ugasnil.

Na skuterju bilo tako,ko bila igla cist dol,zdaj na prvi stopnički  pa tega ne počne...ga pa zelo duši dokler se ne peljes cca 600m...tudi svečka lepše izgleda...

Jz sem peljal aprilijo naštelat "staremu" avtomehaniku...s svojimi mopedi,kosilnicami itd pa se rad igram,da mi mine čas...

Objavljeno

Fino bi bilo najprej preverit model uplinjača, ker to zelo spremeni zadevo. Pri 28ki je glavna diza za odprto verzijo nekje ranga 125, pri 34ki pa 160. To velja tudi za ostale dize, iglo, atomizer... Vijak za nastavitev mešanice goriva in zraka ima viden vpliv le v prostem teku.  Če je vse OK, bi moral motor vsaj pod polnim plinom peljati razmeroma normalno, ne glede na postavitev igle in vijaka. Glede na opisano mora biti nekje precej velik problem. Lahko so čisto napačne komponente v uplinjaču ali pa je kaj zamašeno, slabo pritrjeno, narobe sestavljeno, morda počene membrane... Bodite pozorni še glede svečke: BR 8-ES je za zaprto verzijo, za odprto je BR 10-EG. S prvo v odprti verziji se zna pojaviti luknja v batu, sploh ob revni mešanici gorivo-zrak.

Objavljeno

Zadnji status.

Po enem že desetem razstavljanju fergazerja se odločima dat nazaj noter dizo 100. Motor se pelje, zavrti se v obrate, a zmanjka mu moči.

Tam pri 93 km/h je bolj ali manj vsega konec; pri 170 dizi je šel po garminu 103(tovarniškem števcu 110). Tak da nabavima v frčomotu set diz od 120 do 140 pa sprobujema.

 

Še vedno pa ne razumem, zakaj je 14 let delalo povsem normalno na 170 dizi, ko so pa enkrat razstavili fergazer, pa stvar ne deluje več?

Objavljeno
pred 11 urami, Buschi pravi:

Še vedno pa ne razumem, zakaj je 14 let delalo povsem normalno na 170 dizi, ko so pa enkrat razstavili fergazer, pa stvar ne deluje več?

Ker se je še neka nastavitev ali več njih spremenilo. Druge logične razlage ni. In ker ni nihče zapisal stanja prej/pol se ne ve, kaj točno se je spremenilo. In seveda, če je bila stvar skup 14 let, pol je šla pa narazen se komot kake membrane, tesnila v fergu kaj zjebejo. Se višina plovca spremeni. In tako dalje. Če bi bilo res vse isto kot je bilo prej, bi moralo delovati isto kot je prej tu neke višje znanosti ni. Jaz sem mel ferg na EXC-ju parkrat dol, parkrat menjal dize in igle... in vsakič ko sem ga dal nazaj v original stanje je motor deloval tako kot takrat, ko sem ga pripelal iz štacune.

Objavljeno
pred 7 minutami, jskrablin pravi:

Ker se je še neka nastavitev ali več njih spremenilo. Druge logične razlage ni. In ker ni nihče zapisal stanja prej/pol se ne ve, kaj točno se je spremenilo.

Jz ko butasti kr slikam za vsako z gsm...

Objavljeno (popravljeno)

V tem uplinjacu ni nobene membrane, tesnila pa niso sla na "kuhanje" v ultrazvok - s tem postopkom imam slabe izkusnje z dolocenimi tipi gume, zato tesnil ne potapljam v ultrazvocni cistilec, ampak jih le prebrisem s papirjem in razmascevalcem.

Po vsej tej debati nisem (vec) siguren ali sem iglo na batu premaknil na tem motorju, ali na Habani, ki smo jo stimali pred tem - tisti dan smo imeli v delavnici Habano, ETX-a, moj avto in avto ene izmed clanic tega foruma, tako da je bilo kar zivahno, pa lahko, da sem kaj zamesal... ...v glavnem - igla je bila prej v skrajni legi (do konca spuscena), potem smo jo za en ali dva utora (od 4-ih) dvignili. Preverite v katerem polozaju je, in jo poskusite premakniti - spustiti do konca dol.

Visina igle plovca se ni spreminjala.

Upam, da se zadeva resi...

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno

Kot napisal,  moram it v frčomoto po set diz od 120 do 140.

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Ma kdo za posodit prednji zobnik 15 al 14?

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Nov dan, nova težava z Aprilio:

ob spuščanju obratov mašine se sliši zvok, podoben ''rožljanju zobnikov''...oz ko v leru naviješ obrate do konca, in ko spustiš gas, se sliši zvok, podoben kot bi dva zobnika drsala med sabo isti kot ga slišiš, če hočeš v avtu prestavljati brez kuplunge.

Kaj je tokrat šlo? Ležaj kurblvele?

Objavljeno
7 hours ago, Buschi said:

Nov dan, nova težava z Aprilio:

ob spuščanju obratov mašine se sliši zvok, podoben ''rožljanju zobnikov''...oz ko v leru naviješ obrate do konca, in ko spustiš gas, se sliši zvok, podoben kot bi dva zobnika drsala med sabo isti kot ga slišiš, če hočeš v avtu prestavljati brez kuplunge.

Kaj je tokrat šlo? Ležaj kurblvele?

Ah, zdaj sele vidim... ...pa motor kaj bolj trese? Motor ima protivibracijsko gred, in ta gred je gnana preko dveh plasticnih zobnikov, ki se ob menjavi bata zamenjata - morata pa biti v fazi...

Objavljeno

Sine pravi da motor boljh trese...sicer je pri enocilindrašu to tko...relativno.

Objavljeno

Leva stran motorja - tale dva rumeno-rjava zobnika sta OK?
 

Prednji beli je za vodno crpalko, ta dva rumena pa za protivibracijsko gred, mora biti "na cahnih", kot je tu oznaceno (na zobnikih sta sicer utora)...

BALANCE-GEARS-NO1.jpg

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Nov dan, novo vprašanje; ki je verjetno že bilo postavljeno tu, a ga v solati 750 strani ne najdem:

kako je z brušenjem original cilindra? Zdej honat pa nov nikasil pa nov bat itak rabimo, zakaj ga nebi še pobrusil.

Do katere mere gre? Original je 54, tesnilo glave se začne pri 64?

58, 60?

Polinijevega kita nebi dajal noter, ker baje zadeva ne dela dolgo.Baje.

Se pravi, da nekaj bolj  švohnej.

 

Hvala za odgovor?

Popravljeno . Popravil Buschi
Objavljeno

57 je 140ccm. Gre na to mero?

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Par dni nazaj se je na avtonetu prodajala RS-ka za 1100€, ki je ''baje'' na mestu padla po dleh.

Ve kateri, je to samo umaknjeno iz avtoneta ali je že prodana?

Objavljeno

Vau, ful živa tema !!!!!

Drugo vprašanje: ali rabi rave ventil kakšno elektroniko al je mehanski?

Objavljeno

ja, elektronsko je povezan z racunalnikom...

drgac obstaja tema o tem tu gor....

Objavljeno

Fak. Pa če nimam te štromarije motor verjetno dela, sam ne zasuče se do 12.000 ampak se ustav pr 7.500? Ali????

Kaj pa rave2 ?

Zgleda da dela brez štromarije:

valvola-pneumatica-rave-2-power-valve-ap

 

Objavljeno

Za navadnega pa verjetno rabim vse tole:

m8bJ7wVJgImSbHPSMHqI6uQ.jpg

Pa se potem ta rave računalnik priklopi na glavnega, ki je pod sedežem, ali je to samostojna enota?

 

Hvala.

Objavljeno
Ob 8. 1. 2019 ob 20:33, Buschi pravi:

Par dni nazaj se je na avtonetu prodajala RS-ka za 1100€, ki je ''baje'' na mestu padla po dleh.

Pomoje sem jo včeraj videl pri kolegu serviserju... Je padla po tleh, sam na mestu lih ne. Edino če se je obrnila na glavo, glede na to da je vijak/pokrov levega teleskopa fino obtolčen ?

Objavljeno
pred 21 urami, Buschi pravi:

Fak. Pa če nimam te štromarije motor verjetno dela, sam ne zasuče se do 12.000 ampak se ustav pr 7.500? Ali????

 

 

pred 20 urami, Buschi pravi:

Za navadnega pa verjetno rabim vse tole:

m8bJ7wVJgImSbHPSMHqI6uQ.jpg

Pa se potem ta rave računalnik priklopi na glavnega, ki je pod sedežem, ali je to samostojna enota?

 

Hvala.

Kdorkoli !

 

Hvala.

Objavljeno

Ne morem komentirati za Aprilio, lahko povem za KTM (princip je isti). Če powervalve/rave ventil/kakorkoli so že to poimenovali/ ne dela pravilno, pol motor ne bo razvil polne moči, verjetno tudi ne polnih obratov. Zadeva poveča pretok izpušnega kanala enostavno rečeno. Bolj zaprt izpušni kanal - več navora spodaj, bolj odprt - več moči na visokih obratih in višji obrati.

Zdaj če ima zadeva elektronski power valve, pol rabi vsaj servo motor in kontrolno enoto. O tem težko kaj napišem ker imajo KTM-i zgolj mehanske powervalve.

Je pa stric Gugl hitro našel tole - https://www.carlsalter.com/download.asp?p=102 Naj bi bil komplet servisni priročnik. 

Objavljeno

Še kateri za aprilio?

 

Hvala.

Objavljeno

Original ima Aprilia elektronsko krmiljen ventil, ki se priklopi na ECU (pod zadnjim sedežem). Pnevmatski so aftermarket in so redki, ne vem pa, če delujejo OK. Če elektronski ni priklopljen, bo ves čas zaprt in motor ne bo dobro vlekel nad 8000 RPM. Lahko se zadevo po domače blindira, da bo ventil ves čas odprt, samo potem bo pod nizkimi obrati precej manj navora.

Objavljeno (popravljeno)

Dva tipa ventila sta (pnevmatski ni (le) aftermarket).

Elektromehanski je elektromagnet, ki povlece zajlo, le ta pa odpre zaslonko in s tem poveca kot izpuha (dvigne zgornjo luc kanala). Odprl in zaprl bi se naj med 7250 in 7750 rpm, in ima neko histerezo, da se v tem obmocju ne nekontrolirano preklaplja. V zastekanem stanju zaprt se vedno pride do 10k rpm, vendar nima nobene konkretne moci. V odprtem stanju je motor tam spodaj do 6500 rpm malo bolj slabokrven, zgoraj pa gre normalno. Elektromagnet krmili neka elektronska enota - ne vem tocno kaj je kaj, v casih, ko sem imel AF-1 s taksnim ventilom sem bil se prezelen, da bi se spravil v elektroniko. Danes bi si verjetno sam zlotal krmilnik, ki bi ga lahko prosto programiral. :P

Pnevmatski tip je enostavnejsi, deluje na tlak izpusnih plinov, le ta membrano premakne navzgor, s seboj potegne tudi zaslonko v izpusnem kanalu. Tlak izpusnih plinov pride skozi poseben kanal iz cilindra (vidna luknjica v tesnilu zgoraj na sliki - skozi ta kanal), prednapetost vzmeti na drugi strani membrane se da nastavljati, in bi se naj ob polnem plinu prav tako odprl v ombocju med 7250 in 7750 rpm. Ce prav pomnim, bi naj imel se neko zajlo, ki naj bi bila vezana na rocico zadnje zavore, in ob stisnjeni zavori bi naj zaslonka bila odprta, s cimer bi se mehanizem redno cistil in vzdrzeval v delovnem stanju - preprecevalo bi se naj zatikanje.

Popravljeno . Popravil Zok

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!