skalar36 Objavljeno Julij 16, 2015 Opozori Objavljeno Julij 16, 2015 Me prov zanima kako vobla al trese al kaj ze.. A to se pravi, da bo test? če bo test, ne ga primerjat z GS. Kmet2 1
jany Objavljeno Julij 16, 2015 Avtor Opozori Objavljeno Julij 16, 2015 (popravljeno) Včeraj prejel klic da bo yamahin tehnik testiral in videl kaj se dogaja ter bodo posredovali naprej. Več kot jih bo to javilo da čuti prej bo yamaha ukrepala. Nakoncu je lahko le za zamenjat olje kot je dami predlagal. Bomo videli. Jaz sem sedaj probal amortizacijo na skoraj najtrše in problem je še prisoten. Popravljeno Julij 16, 2015. Popravil jany Fantocci 1
Fantocci Objavljeno Julij 17, 2015 Opozori Objavljeno Julij 17, 2015 (popravljeno) To sigurno ni prava rešitev da bi moral zategnit feder do konca, saj ga s tem omejiš v delovnem območju. Naj zrihtajo, pritiskajte na Yamaho. (da bo že OK, ko jo vzamem jaz ) Popravljeno Julij 17, 2015. Popravil Fantocci jany 1
Snečer Objavljeno Julij 17, 2015 Opozori Objavljeno Julij 17, 2015 Mogoče bi se moral malo naprej nagniti pri teh surovih pospeških pa bo nehalo voblat. Torej gre za nepravilno držo in tehniko pri vožnji. Isto kot pri konju po bregu navzdol, se moraš nazaj nagnit, da te ne povobla preko
Kmet2 Objavljeno Julij 17, 2015 Opozori Objavljeno Julij 17, 2015 Mogoče bi se moral malo naprej nagniti pri teh surovih pospeških pa bo nehalo voblat. Torej gre za nepravilno držo in tehniko pri vožnji.Isto kot pri konju po bregu navzdol, se moraš nazaj nagnit, da te ne povobla prekoto bo ja hahaha DAMI34 1
cikadina Objavljeno Julij 17, 2015 Opozori Objavljeno Julij 17, 2015 rešitev kupiš GS (če prav vidim je cena okrog 16.000), in ga čez 5 let prodaš še vedno za ceno novega tracerja. torej si dubu motor, ki ne wobla in ima najnovejše "cukrčke" za 6 jurčkov. da bo pa yamaha fedre zamenjala, bi me pa res zelo, zelo čudlo.
jany Objavljeno Julij 17, 2015 Avtor Opozori Objavljeno Julij 17, 2015 To sigurno ni prava rešitev da bi moral zategnit feder do konca, saj ga s tem omejiš v delovnem območju. Naj zrihtajo, pritiskajte na Yamaho. (da bo že OK, ko jo vzamem jaz ) Vem da ni prava rešitev isto kot montaža krmilnega stabilizatorja ni prava rešitev, vendar lahko le probavaš. Mogoče bi se moral malo naprej nagniti pri teh surovih pospeških pa bo nehalo voblat. Torej gre za nepravilno držo in tehniko pri vožnji. Isto kot pri konju po bregu navzdol, se moraš nazaj nagnit, da te ne povobla preko Naprej sem zmiraj kolko se le da, ostalega pa ne razumem konjev ne upam jahat. Z crossom navzdol se tudi dam nazaj ja. rešitev kupiš GS (če prav vidim je cena okrog 16.000), in ga čez 5 let prodaš še vedno za ceno novega tracerja. torej si dubu motor, ki ne wobla in ima najnovejše "cukrčke" za 6 jurčkov. da bo pa yamaha fedre zamenjala, bi me pa res zelo, zelo čudlo. Hjah problem je če želiš imet Tracerja ? Nekoč bom zbral 27.000€ in mel dovolj izkušenj za GSa sedaj nimam ne tolko € ne tolko izkušenj. Bomo videli kaj bodo naredili. Sej ni prvi motor da ima kakšne težave. Zanimivo je da je imel Delta team na racelandu testne vožnje pa noben tega ni opazil. :grrr
biker77 Objavljeno Julij 17, 2015 Opozori Objavljeno Julij 17, 2015 (popravljeno) Na recelandu 130 na uro???? Popravljeno Julij 17, 2015. Popravil biker77
jany Objavljeno Julij 17, 2015 Avtor Opozori Objavljeno Julij 17, 2015 Na recelandu 130 na uro???? Ne vem kako so speljali progo, pa mislim da so vozili tudi okoli ? Tam so pač imeli testni dan in predstavitev.
Yamaha 09 Objavljeno Julij 18, 2015 Opozori Objavljeno Julij 18, 2015 Na Racelandu lahko potestiraš le vožnjo čez ovinke vse drugo je bolj tako tako... že dosti pove, da je to gokart steza.
vandrovec Objavljeno Julij 18, 2015 Opozori Objavljeno Julij 18, 2015 Zanimivo je da je imel Delta team na racelandu testne vožnje pa noben tega ni opazil. :grrr Zanimivo je, da pri vseh testiranjih tega v tovarni niso opazili?
jany Objavljeno Julij 18, 2015 Avtor Opozori Objavljeno Julij 18, 2015 Zanimivo je, da pri vseh testiranjih tega v tovarni niso opazili? To tudi, ali pač....
deki28 Objavljeno Julij 18, 2015 Opozori Objavljeno Julij 18, 2015 (popravljeno) Sem danes še posnel kako opleta motor, kolega, ki je vozil za mano se je kar ustrašil Popravljeno Julij 18, 2015. Popravil deki28 jany 1
biker77 Objavljeno Julij 18, 2015 Opozori Objavljeno Julij 18, 2015 Tole pa kr po ravnem opleta..kovcek gor ali brez?
deki28 Objavljeno Julij 18, 2015 Opozori Objavljeno Julij 18, 2015 Tole pa kr po ravnem opleta..kovcek gor ali brez? Brez kovčka, pri 165 začne tresti kot stara ku...
jany Objavljeno Julij 18, 2015 Avtor Opozori Objavljeno Julij 18, 2015 Brez kovčka, pri 165 začne tresti kot stara ku... Si javil na Yamahi ? Povej da že vejo problem da je javljen in da ga imaš tudi ti.
deki28 Objavljeno Julij 18, 2015 Opozori Objavljeno Julij 18, 2015 Sem javil serviserju ampak bom v ponedeljek še Yamahi.
tezno Objavljeno Julij 18, 2015 Opozori Objavljeno Julij 18, 2015 Sem javil serviserju ampak bom v ponedeljek še Yamahi. Točno tako je bilo na testnem pri Motonautiki brez kovčka. :grrr Upam da čimprej porihtajo .
biker77 Objavljeno Julij 18, 2015 Opozori Objavljeno Julij 18, 2015 Kaj pa ce se v sesti prestavi peljes? Isto trese?
Derbi-mb Objavljeno Julij 18, 2015 Opozori Objavljeno Julij 18, 2015 Fantje se še vedno niso zjasnel, kako trese. Vsak govori drugače....... En, da niha, drug, da trese, tret, da pri grobem pospeševanju iz ovinka, četrti, da pri 165km/h s kovčki ali brez.............................. pol pa vedi, kaj je res. Še mehankarjem ne bojo znal razložit.
deki28 Objavljeno Julij 18, 2015 Opozori Objavljeno Julij 18, 2015 Kaj pa ce se v sesti prestavi peljes? Isto trese? Isto v šesti opleta. Fantje se še vedno niso zjasnel, kako trese. Vsak govori drugače....... En, da niha, drug, da trese, tret, da pri grobem pospeševanju iz ovinka, četrti, da pri 165km/h s kovčki ali brez.............................. pol pa vedi, kaj je res. Še mehankarjem ne bojo znal razložit. Zato sem pa video posnel jany 1
motom Objavljeno Julij 18, 2015 Opozori Objavljeno Julij 18, 2015 Mogoce se povijanje resi z menjavo gum. Vseskupaj pa mi najbolj zgleda kot presvoh gestel. Yamaha bo pa pomoje kar lepo tiho. jany 1
jany Objavljeno Julij 18, 2015 Avtor Opozori Objavljeno Julij 18, 2015 (popravljeno) Kaj pa ce se v sesti prestavi peljes? Isto trese? V vseh , recimo da od 3. navzgor kjer začnejo malo večje hitrosti. Fantje se še vedno niso zjasnel, kako trese. Vsak govori drugače....... En, da niha, drug, da trese, tret, da pri grobem pospeševanju iz ovinka, četrti, da pri 165km/h s kovčki ali brez.............................. pol pa vedi, kaj je res. Še mehankarjem ne bojo znal razložit. Zato ker ne vozimo vsi enako, jaz na avtocesti še nisem bil zato niti ne vem če po ravnem trese oziroma wobla. Meni zmera ob pospeševanu iz hitrih ovinkih. Trese pa isto kot na videu zgoraj. Jaz neke rešitve sem dobil od ljudi ki se z motorji ukvarjajo ne bom pa vlagal € dokler ne vidim kaj bo iz strani yamahe. Če nebo nič bom začel zadevo rihtat sam. Mogoce se povijanje resi z menjavo gum. Vseskupaj pa mi najbolj zgleda kot presvoh gestel. Yamaha bo pa pomoje kar lepo tiho. En iz obale je menjal gume je dal sport ali road attack ne vem točno kere, torej gume niso. Popravljeno Julij 18, 2015. Popravil jany deki28 1
Yamaha 09 Objavljeno Julij 19, 2015 Opozori Objavljeno Julij 19, 2015 kaj pa, če je za vse skupaj kriva vetrna zaščita ? Ker res ni neki orng fiksirana in se pri visokih hitrostih kr precej trese, vibracije se bi pa lahko prenesle na sprednji konec motorja. Mogoče bi bilo za probat kako se motor obnaša brez zaščite. thumper in siks 2
biker77 Objavljeno Julij 19, 2015 Opozori Objavljeno Julij 19, 2015 Cudno da se noben ni spomnil odsraufat une zascite za roke
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se