krucymucy Objavljeno Oktober 10, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2015 Original sem imel kar 60 gramov ko smo dali Mitas smo morali spet dat 60 gramov na isto mesto in obstaja možnost da je lahko napaka v sprednjih feltnah. Zato me zanima koliko maste ostali ? Naslednjic ko bos menjaval pnevmatike naj ti zavrti samo feltno. Sam si upam trdit da je feltna skoraj sigurno vredu. jany 1
royal Objavljeno Oktober 10, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2015 Kaj pa ti dela? In kako? Ker jaz sem peljal ta motor in problema ni blo..sem peljal tudi tistega ki je kao woblal pa tudi ni bil problem v motorju. Jaz sem tudi imel dva na probi vsakega po dva dni in prevozil po vseh možnih terenih kar nekaj km tudi v dvoje in nobeden ni voblal, pa sem bil posebaj pozoren na ta pojav.....drugo ne morem reč kot biker77
jany Objavljeno Oktober 10, 2015 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 10, 2015 Naslednjic ko bos menjaval pnevmatike naj ti zavrti samo feltno. Sam si upam trdit da je feltna skoraj sigurno vredu. A misliš da bi bile 2 pneumatiki slabše zbalansirani ? ne vem no. Bomo probali. Jaz sem tudi imel dva na probi vsakega po dva dni in prevozil po vseh možnih terenih kar nekaj km tudi v dvoje in nobeden ni voblal, pa sem bil posebaj pozoren na ta pojav.....drugo ne morem reč kot biker77 Meni tudi ne wobla če vozim ko penzjonist.
royal Objavljeno Oktober 10, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2015 Jaz sem tudi imel dva na probi vsakega po dva dni in prevozil po vseh možnih terenih kar nekaj km tudi v dvoje in nobeden ni voblal, pa sem bil posebaj pozoren na ta pojav.....drugo ne morem reč kot biker77 https://www.youtube.com/watch?v=z3OQTU-kE2s A misliš da bi bile 2 pneumatiki slabše zbalansirani ? ne vem no. Bomo probali. Meni tudi ne wobla če vozim ko penzjonist. Da se ne boš kam zaletu jany 1
DAMI34 Objavljeno Oktober 10, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2015 (popravljeno) verjetno je problem,ko si začetnik kupi tak motor, ki je prezmogljiv. 110ps+ in ga ne obvlada, plus kot smo prebrali neprimerna oprema mah lepo te prosim, a te je res tolk strah konjev ki so navedeni v prometnem? Verjem da niso problem konji, Mausovega 205 konjskega se da tak fino pelat, da 200konjev spi, pet jih pa vleče. Jaz še vedno trdim, da je nekoliko kriva konstrukcija in premehko (prenizko) zadnje vzmetenje, ter možno voznikova drža preveč pokonci ali nazaj. Sicer pa, a se kdo sploh sekira če mal vobla pri 180km/h ? Al pri polnem pospeševanju? Nekaj mora trest, da veš da gre. Popravljeno Oktober 10, 2015. Popravil DAMI34 jany in Dadi 2
Snečer Objavljeno Oktober 10, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2015 mene ni strah konjev, samo nimam potrebe, da kupim zadevo, ki jo izkoristim 20% problem imajo drugi kot vidiš, ker ne obvladajo zadeve Fazer03 1
DAMI34 Objavljeno Oktober 10, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2015 (popravljeno) uf, še dobro da js svojga obvladam. Vsaj tja do 1/3 gasa, pol pa itak mižim in ne vidim če wobla. Drgač če mal pogledaš grafe ima na 3.500 obratih dobrih 40 konjičev, tako da je lahko čisto soliden in pametn nakup, in če ne greš čez 6k obratov tudi enako konjev kot versis. Popravljeno Oktober 10, 2015. Popravil DAMI34
jany Objavljeno Oktober 10, 2015 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 10, 2015 https://www.youtube.com/watch?v=z3OQTU-kE2s Da se ne boš kam zaletu Zaenkrat se mi ni uspelo še zaletet tud če kje malo zawobla mah lepo te prosim, a te je res tolk strah konjev ki so navedeni v prometnem? Verjem da niso problem konji, Mausovega 205 konjskega se da tak fino pelat, da 200konjev spi, pet jih pa vleče. Jaz še vedno trdim, da je nekoliko kriva konstrukcija in premehko (prenizko) zadnje vzmetenje, ter možno voznikova drža preveč pokonci ali nazaj. Sicer pa, a se kdo sploh sekira če mal vobla pri 180km/h ? Al pri polnem pospeševanju? Nekaj mora trest, da veš da gre. Dejansko se navadiš in te ne preseneti več, drža nima pomena ali si čisto nazaj ali čisto naprej. Govorimo o 100% odprtem plinu če greš počasi do 180 in voziš naprej z isto hitrostjo gre normalno. mene ni strah konjev, samo nimam potrebe, da kupim zadevo, ki jo izkoristim 20% problem imajo drugi kot vidiš, ker ne obvladajo zadeve Zato pa imaš motor ki ga imaš pa še tega dvomim da izkoristiš kej več kot 20% pa nakoncu je glavno da uživaš.
DAMI34 Objavljeno Oktober 10, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2015 Dejansko se navadiš in te ne preseneti več, drža nima pomena ali si čisto nazaj ali čisto naprej. Govorimo o 100% odprtem plinu če greš počasi do 180 in voziš naprej z isto hitrostjo gre normalno. Drža pri polnem odpiranju plina s predpostavko da je moped zadaj mehak ima še kako vpliv na občasno otresanje balance, večkrat preverjeno. Čim se vržeš naprej in nad rezervoar, tega ni več ali pa čim otrdiš zadnji konec. jany 1
jany Objavljeno Oktober 10, 2015 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 10, 2015 Drža pri polnem odpiranju plina s predpostavko da je moped zadaj mehak ima še kako vpliv na občasno otresanje balance, večkrat preverjeno. Čim se vržeš naprej in nad rezervoar, tega ni več ali pa čim otrdiš zadnji konec. Jaz imam sedaj nastavljeno amortizacijo nekako udobno ma ne da se gunca in do 180 gre brez problema naprej začne malo woblat. Isto dela ali sem nagnjen čisto naprej ali nazaj. Ko sem mel stršanega zadaj do konca (7 stopnja prednapetost in rebound odprt zamišjo dlako) spredaj nekje na 80% zadeva ni woblala to je res vendar je potem pri počasni vožnji osebno meni pretrdo vseskupaj. Z vsemi ki se ukvarjajo z motorji bolj resno tudi v dirkanju so rekli naj prvo probam zadaj amortizer menjat nato nastavljat spredaj ter da bi verjetno odzadaj nastavljiva vaga amortizerja precej izboljšala. Ker se nameravam vozit do konca leta bom verjetno žrtvoval prve dni januarja da se zadevo razstavi, kolebam med Wilbersom ki je malo bolj ugoden ali Ohlinsom z katerim ne bom falil nič. Cenovno z popusti je razlike 200€. DAMI34 1
royal Objavljeno Oktober 10, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2015 Drža pri polnem odpiranju plina s predpostavko da je moped zadaj mehak ima še kako vpliv na občasno otresanje balance, večkrat preverjeno. Čim se vržeš naprej in nad rezervoar, tega ni več ali pa čim otrdiš zadnji konec. Malo bodite pozorni kako Markezu vobla Honda DAMI34 1
Ciko86 Objavljeno Oktober 10, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2015 meni ninja wobla na 150 zato pol vedno potegnem do 200 na hitro da neha hehe.. DAMI34 1
jany Objavljeno Oktober 10, 2015 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 10, 2015 Malo bodite pozorni kako Markezu vobla Honda Kaj pa ima tako močen motor da ga ne zna kontrolirat potem pa se v pesku valja. meni ninja wobla na 150 zato pol vedno potegnem do 200 na hitro da neha hehe.. To treba probat
goldi0404 Objavljeno Oktober 11, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2015 Kaj pa ti dela? In kako? Ker jaz sem peljal ta motor in problema ni blo..sem peljal tudi tistega ki je kao woblal pa tudi ni bil problem v motorju. Pri hitrosti 140 kmh se začne rahlo wobblanje potem večja je hitrost močnejše je wobblanje.To je z zadnjim kovčkom. Brez kovčka se začnejo problemi pri malo višji hitrosti.Zadnji del motorja začne opletati.Nastavljali prednje in zadnje vzmetenje na bolj trdo motor spredaj znižali,problem se ni niti malo spremenil.
goldi0404 Objavljeno Oktober 11, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2015 verjetno je problem,ko si začetnik kupi tak motor, ki je prezmogljiv. 110ps+ in ga ne obvlada, plus kot smo prebrali neprimerna oprema Žal nisem začetnik.Motorje že vozim več kot 10 let.Dal sem tudi drugim da preizkusijo moj motor pa je bilo pri vse identičen problem.Oprema mi ne opleta testiral z dvema oblekama pri obeh enak problem. Kmet2 1
brutal Objavljeno Oktober 11, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2015 (popravljeno) Žal nisem začetnik.Motorje že vozim več kot 10 let.Dal sem tudi drugim da preizkusijo moj motor pa je bilo pri vse identičen problem.Oprema mi ne opleta testiral z dvema oblekama pri obeh enak problem. Glede na to, da ima za ameriško tržišče tracer-ka elektronsko omejeno končno hitrost na 112 mph (180km/h), obstaja velika verjetnost, da je motor blokiran ravno zaradi problemov z stabilnostjo pri višjih hitrostih. Evo še link do primerjalnega testa: http://www.cycleworld.com/2015/07/13/kawasaki-versys-1000-lt-vs-yamaha-fj-09-sport-tourer-motorcycle-comparison-test-review-photos Popravljeno Oktober 11, 2015. Popravil brutal
Yamaha 09 Objavljeno Oktober 11, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2015 Sam pa nimam popolnoma nobenih problemov ali imam zadaj 3 kovčke ali samo enega. Pa sem se kr nekajkrat probal izključno zaradi tega peljati tudi 200km/h pa nisem nič čutil. Očitno imam srečo, da sem trofil takšen motor ali pa pač moja višina, kg in oprema ustrezajo za ta motor.
MiNa Objavljeno Oktober 11, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2015 Eden od možnig "generatorjev" wobblinga pri motociklu.
DAMI34 Objavljeno Oktober 11, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2015 Eden od možnig "generatorjev" wobblinga pri motociklu. to ni po mojem vzrok, sem mel podoben problem.
Popularna objava Profi Objavljeno Oktober 11, 2015 Popularna objava Opozori Objavljeno Oktober 11, 2015 Naslednjic ko bos menjaval pnevmatike naj ti zavrti samo feltno. Sam si upam trdit da je feltna skoraj sigurno vredu. S tole trditvijo precej reskiraš, feltna skoraj nobena ni v nulo zbalansirana in najbolj smešno je, da je splošna miselnost, da je feltna najtežja tam kjer je ventil in proizvajalci gum zato gume temu primerno označujejo. To pa ni res, s tisto oznako na gumi si lahko pomagaš šele, ko imaš feltno zbalansirano in označeno najtežje mesto. Potem dejansko lahko namečeš gor manj uteži kot je potrebno. Vendar 99% strokovno usposobljenih tega ne ve in se pač ravna tako kot so jih naučili-po ventilu. Tega npr. do pred nekaj leti niso vedeli niti v Apriliji. Na enem od skupnih testiranj so padali očitki med drugim tudi na to, da bi morali na gumah označevati ventil, da se tako zmanjša potrebna teža uteži pri balansiranju. Povedal sem, da to ni najbolj učinkovito, ker pač nikjer ne piše, da so feltne najtežje na ventilu. Odgovorni je najprej z odprtimi usti poslušal kaj jim bluzi nek slovenček, ko pa so šli balansirat 10 njihovih feltn, niti ena ni bila najtežja na ventilu. Toliko o tem. Ampak z "woblanjem" kot temu pravite, to nima mobene veze. Nezbalansirana guma ali kolo trese pri določeni hitrosti, woblanje pa je, če prav razumem ta izraz smerno stabilnostno nihanje, ki se pojavlja pri večji hitrosti in s hitrostjo običajno narašča.. "Ta pametne" bom potolažil še z eno trditvijo, ki zagotovo preverjeno drži, izkušenost voznika, z woblanjem nima prav nobene veze. Izkušeni se hitreje peljejo skozi ovinke, naravnost se mora peljati pa motor sam in če je vse v redu, mora iti naravnost kot po tračnicah. Sicer pa je smerna šibkost pri večjih hitrostih znan problem, povezan z gumami, geometrijo okvira, togostjo okvira in z obtežitvijo in ni enostavno rešljiv. Tudi superiorno vzmetenje problema ne bo rešilo, vendar velikokrat pomaga nekoliko spremenjena geometrija okvira, kar pa se večinoma posredno zgodi pri menjavi vzmetenja, potem se pa dražjemu amortizerju pripisujejo zasluge za stvari, ki s tem nimajo veze. Geometrijo se da spremeniti tudi s serijskim vzmetenjem. Da eni bolj, drugi manj čutijo te probleme (na problematičnih motorjih ) vpliva že velikost in teža voznika (to vpliva na geometrijo) zato imajo manjši in lažji vozniki praviloma več težav, od težjih in večjih. Nearrain, DAMI34, Dadi in 9 others 12
thumper Objavljeno Oktober 11, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2015 S tole trditvijo precej reskiraš, feltna skoraj nobena ni v nulo zbalansirana in najbolj smešno je, da je splošna miselnost, da je feltna najtežja tam kjer je ventil in proizvajalci gum zato gume temu primerno označujejo. To pa ni res, s tisto oznako na gumi si lahko pomagaš šele, ko imaš feltno zbalansirano in označeno najtežje mesto. Potem dejansko lahko namečeš gor manj uteži kot je potrebno. Vendar 99% strokovno usposobljenih tega ne ve in se pač ravna tako kot so jih naučili-po ventilu. Tega npr. do pred nekaj leti niso vedeli niti v Apriliji. Na enem od skupnih testiranj so padali očitki med drugim tudi na to, da bi morali na gumah označevati ventil, da se tako zmanjša potrebna teža uteži pri balansiranju. Povedal sem, da to ni najbolj učinkovito, ker pač nikjer ne piše, da so feltne najtežje na ventilu. Odgovorni je najprej z odprtimi usti poslušal kaj jim bluzi nek slovenček, ko pa so šli balansirat 10 njihovih feltn, niti ena ni bila najtežja na ventilu. Toliko o tem. Ampak z "woblanjem" kot temu pravite, to nima mobene veze. Nezbalansirana guma ali kolo trese pri določeni hitrosti, woblanje pa je, če prav razumem ta izraz smerno stabilnostno nihanje, ki se pojavlja pri večji hitrosti in s hitrostjo običajno narašča.. "Ta pametne" bom potolažil še z eno trditvijo, ki zagotovo preverjeno drži, izkušenost voznika, z woblanjem nima prav nobene veze. Izkušeni se hitreje peljejo skozi ovinke, naravnost se mora peljati pa motor sam in če je vse v redu, mora iti naravnost kot po tračnicah. Sicer pa je smerna šibkost pri večjih hitrostih znan problem, povezan z gumami, geometrijo okvira, togostjo okvira in z obtežitvijo in ni enostavno rešljiv. Tudi superiorno vzmetenje problema ne bo rešilo, vendar velikokrat pomaga nekoliko spremenjena geometrija okvira, kar pa se večinoma posredno zgodi pri menjavi vzmetenja, potem se pa dražjemu amortizerju pripisujejo zasluge za stvari, ki s tem nimajo veze. Geometrijo se da spremeniti tudi s serijskim vzmetenjem. Da eni bolj, drugi manj čutijo te probleme (na problematičnih motorjih ) vpliva že velikost in teža voznika (to vpliva na geometrijo) zato imajo manjši in lažji vozniki praviloma več težav, od težjih in večjih. jaz sem pa zmeraj mislil da je tam feltna najlažja ker ima luknjo ... DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno Oktober 11, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2015 jaz sem pa zmeraj mislil da je tam feltna najlažja ker ima luknjo ... "luknje" znajo biti včasih presneto "težke"
goldi0404 Objavljeno Oktober 11, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2015 Sam pa nimam popolnoma nobenih problemov ali imam zadaj 3 kovčke ali samo enega. Pa sem se kr nekajkrat probal izključno zaradi tega peljati tudi 200km/h pa nisem nič čutil. Očitno imam srečo, da sem trofil takšen motor ali pa pač moja višina, kg in oprema ustrezajo za ta motor. Ali te lahko vprašam za tvojo težo in višino? Jaz sem namreč težak 93 kg višina pa 186cm.
biker77 Objavljeno Oktober 11, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2015 Ali te lahko vprašam za tvojo težo in višino? Jaz sem namreč težak 93 kg višina pa 186cm. si mal visji in malo lazji od mene. res je zanimivo tole..vendar sem se vedno mnenja da motor ni nic kriv. Razen ce je tvoj motor res nekaj zjeban..
Profi Objavljeno Oktober 11, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2015 jaz sem pa zmeraj mislil da je tam feltna najlažja ker ima luknjo ... Feltna ima res luknjo, a ventil je veliko težji kot tisto malo aluminija, ki tam manjka, zato je splošno mnenje, da je feltna tam najtežja in gume se temu primerno tudi označujejo. No ampak kot sem povedal, to skoraj nikoli ne drži in vsaj tistim, ki jim vulkanizerji uteži vedno lepijo na skoraj isto mesto ali jim vedno nalepijo veliko uteži se splača ,preveriti. Najtežje mesto se potem označi in tisto mesto se pri montaži potem jemlje kot ventil.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se