Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

streetu fali samo to (po moje), da ni cista slecena daytona, vsaj pr r verziji bi mu lahko dali se tistih par konjicev vec. drgac pa ce gremo o tem kar rabis, je zame skuter dovolj :P

Objavljeno

Kaj pa Bmwju? kawasakiju in Hondi manjka? povejte v tej splošni temi :D

Kmet2,  z vsem spoštovanjem.. Menjal si že toliko motorjev da se sploh več ne spomniš kateeri je dobr ter kateri ne :P

(niso to bučke :P  ) 

Bolje znaš ocenit kateri je ostal samo na kolesih na cesti :P

......

Hvala za tvoja mnenja so vedno dobrodošla, in rad jih preberem :)

Na MS pa zgleda zadeva tako: 

Če vprašaš neboš nikoli izvedel,

Če pa veš, pa moraš samo vprašat :D

 

 

Objavljeno
On 12/19/2016 at 6:58 PM, Cartman said:

Ma ko speles je kr nekako vse na svojem mestu. 2 cm mansi sm, pa to zihr s kilami "not prnesem". Dokaj prostorn motor. 

Sej triumf ni bil prvi s triplom, ampak Kawasaki. 

 

 

 Prvi za keterega se jaz spomnim, je inline triple Scott, 1936 :P

Objavljeno
On 12/19/2016 at 2:45 PM, Snecer said:

saj veš kdo je prvi mel 3 valjnika...

Kdo?

 

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Tudi jaz se to opazil pri svojem. Če bo tale skrupucalo zdržalo 50k km bo kar dosežek. Zgleda so imel preveč dela z sajenjem riža, pa so motor nardili bolj "na hitro".

Zmaga pa tale komentar:

!Ya mine is louder than the engine. Its so loud and annoying it ruins the ride.  Great engine and bike but the throttle and the clutch along with the cam chain tensioner makes it feel like a really cheap bike. Cant believe this is made by Yamaha. Im actually parking this bike and using my 2003 FZ-1 instead because I cant stand that noise. "

 

Objavljeno

to nisem zaznal, sem pa na rdečem v 6. prestavi slišal malo čudne zvoke iz "mašine", kot da nekaj "trga", drhtenje. Tudi drugi opažajo podobno

kot pri vsakem modelu bo potrebno počakat na mk2, ko bo marsikaj odpravljeno

kaj pa o wilbersu, ne boš nič povedal? :)

Objavljeno (popravljeno)

s tako kvaliteto materialov in končne izdelave ne bo postala ravno legenda .. vsaj kapljico loctite-a bi ji lahko privoščili na sredinskem vijaku za sklopko - ali pa varovalno podložko..je pa jasno , da je vsako kopiranje ali ponoven začetek pri agregatih težek - kar pri yamahi ko je bila štartna cena pod 10000e zgleda kar drži.. tripli so zgleda kar zahtevni pri konstrukciji če želiš dobiti ven 115 konjev pri 850 ccm ..

ne dvomim , da pri yamahi ne bodo pri naslednji generaciji triplov tega popravili.. bo pa 99 konjev in 12000e ..in boljša ter vzdržljivejša ..

Popravljeno . Popravil thumper
Objavljeno

ta motor zmore 160ps +, tako da 115ps ni bila nobena umetnost

bolj je problem ,da se zaradi trga hiti in premalo testira, plače je treba izplačat...

Objavljeno (popravljeno)
pred 33 minutami, Snecer pravi:

to nisem zaznal, sem pa na rdečem v 6. prestavi slišal malo čudne zvoke iz "mašine", kot da nekaj "trga", drhtenje. Tudi drugi opažajo podobno

kot pri vsakem modelu bo potrebno počakat na mk2, ko bo marsikaj odpravljeno

kaj pa o wilbersu, ne boš nič povedal? :)

A ni to vrhunski motor ?  Včeraj sem mal obudil spet spomin na MT09 , sva z Skalarjem mal zamenjala ,človek je bil končno srečen .....:P

Nisem opazil neke posebne razlike z Wilbersi , za mene samega je bilo stock vzmetenje zadovoljivo .

Kar se pa tiče moči in agregata jo ima v izobilju in ne potrebuje več hp .

pred 8 minutami, Snecer pravi:

ta motor zmore 160ps +, tako da 115ps ni bila nobena umetnost

bolj je problem ,da se zaradi trga hiti in premalo testira, plače je treba izplačat...

To ne gre skupaj s tvojim lapanjem o vrhunskem motorju .....

Popravljeno . Popravil Kmet2
Objavljeno

mogoče bo pa še skalar kaj povedal o svoji "sreči", ko se je presedel na vrhunsko ladjo :)

ja, tracer je dovolj premočen in so ga zadušili na optimalen nivo, motor zmore več

tudi vrhunski motorji imajo napake, razen ... :)

Objavljeno
54 minutes ago, Snecer said:

 

 

kaj pa o wilbersu, ne boš nič povedal? :)

 

20 minutes ago, Kmet2 said:

 

Nisem opazil neke posebne razlike z Wilbersi , za mene samega je bilo stock vzmetenje zadovoljivo .

 

Točno to kar je napisal Kmet2. Wilbersi so nepotrebni na tem motorju. Motor je na prvo žogo bolj trd in lepše pobira neravnine ter luknje. Tudi zibanja ni. do 160-170 km\h drži smer, nad to vbrzino pa hoče woblat in konc. Čeprov mi je oblubu da z wilbersi ne bo woblala. Ni nek uau faktor, malenkost boljše kot stock.. Še ena zgrešena investicija. Najbolj sem razočaran, da motor ne drži smeri nad višjo brzino. Še feder bom do konca zategnu, če to ne bo pomagal gre na avtonet za male pare. Sranje živo.

6 minutes ago, Snecer said:

mogoče bo pa še skalar kaj povedal o svoji "sreči", ko se je presedel na vrhunsko ladjo :)

 

Lohk povem, da bi še vseen rajš imel tracerja, kot to nepremičnino :)

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
12 minutes ago, skalar36 said:

 

Točno to kar je napisal Kmet2. Wilbersi so nepotrebni na tem motorju. Motor je na prvo žogo bolj trd in lepše pobira neravnine ter luknje. Tudi zibanja ni. do 160-170 km\h drži smer, nad to vbrzino pa hoče woblat in konc. Čeprov mi je oblubu da z wilbersi ne bo woblala. Ni nek uau faktor, malenkost boljše kot stock.. Še ena zgrešena investicija. Najbolj sem razočaran, da motor ne drži smeri nad višjo brzino. Še feder bom do konca zategnu, če to ne bo pomagal gre na avtonet za male pare. Sranje živo.

Lohk povem, da bi še vseen rajš imel tracerja, kot to nepremičnino :)

 

 

paaa novi fedri so v večini primerov zelo primerni motorju. uau faktor dobiš, ko menjaš iztrošeno. Podobno kot pri gumah. uau faktor je premo sorazmeren z znucanjem gum k gredo dol. Na moji vetki sem zadnji amortizer menjal pri 90 000, Očitno razliko pa začel opažai šele po kaki uri vožnje. in med letom opažal vedno dobro obrabo gume. Niti malo vihanja svaljkanja trganja zadne gume.  Vzmetenje je faktor, ni pa to čarobna palčka, še posebej pri novih motorjih. 

 

kolkor sm kmeta gledal v nagibu, mu na tracerju ni nič manjkalo. Je pa res da ga nism dolgo videl.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 26 minutami, Snecer pravi:

glede stock vzmetenja se pa strinjam z vama, original je bp

Za enega !

Objavljeno (popravljeno)
pred 1 uro, Snecer pravi:

ta motor zmore 160ps +, tako da 115ps ni bila nobena umetnost

bolj je problem ,da se zaradi trga hiti in premalo testira, plače je treba izplačat...

pri 160 konjih bi zgleda sklopka zdržala ravno 7tkm .. 

načeloma je pri motorjih drugače kot pri ostalih vozilih.. ko se pogovarjamo o "motorju" je mišljen celotni pogonski sklop agregata in menjalnika .. 

to ni zaprt agregat - pozabi .. in nobeno testiranje ne pomaga če so vgrajeni materiali prilagojeni nizki ceni .. če bi yamaha hotela izdelati ta agregat s 160 konji bi samo pogonski sklop koštal skoraj toliko kot sedaj cel motor ..

pred 48 minutami, Snecer pravi:

Motor je idealen za enega :) 

prodaja se pa kot potovalnik za dva s prtljago .. ccc ...

še malo km naredijo drugo leto pa se bo točno pokazalo kam pes taco moli..

Popravljeno . Popravil thumper
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 7 minutami, thumper pravi:

zakaj imajo potem tačke za sopotnika in so registrirana za dva ? nateg?

tole bi bila tudi zanimiv razmislek kaj vzeti http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11271412&display=Ducati Hyperstrada - NOVOLETNA AKCIJA 20...

Mam pa rajši Tracera ........cena je ugodna , veliki servis pa 800€  in vse ostalo od opreme naprej ohoho feningov ......kar naj ga imajo .

Tud požrešen bolj , pa lahko napišepo v tiste grafe kar hočejo .......

 

Objavljeno
32 minutes ago, thumper said:

zakaj imajo potem tačke za sopotnika in so registrirana za dva ? nateg?

tole bi bila tudi zanimiv razmislek kaj vzeti http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11271412&display=Ducati Hyperstrada - NOVOLETNA AKCIJA 20...

Ja res je. elektronika ter agregat od Yamahe na tale Duče, pa je zmaga. Drugač tile dučeti v ameriki crkujejo nenormalno. Verjetno so za evropski trg isti, ne vem, predvidevam. Sej sem že nekje objavil, da je nekdo imel probleme z 3 istimi hiperstradami, vse tri nove. Ima kanal YT "snowcat".

Ena dobra stvar je pa res na Tracerju.

Road Smart 3. So res vrhunske!

Objavljeno

to za 2017 model - pomeni kaj novega glede sklopke ? " Assist and Slipper (A&S) clutch ":blush:

Objavljeno (popravljeno)
pred 9 minutami, tomaz69 pravi:

to za 2017 model - pomeni kaj novega glede sklopke ? " Assist and Slipper (A&S) clutch ":blush:

slipper clutch je mimobrca Yamahe na em modelu ....nepotrebno .....je pa fino ko ga prestaviš dve dol pa te ne zabije na krmilo in potegne črte zadaj, kot da si pohodil zavoro ampak to se bolj izrazi na veliko kubičnih dvovaljnikih .

Bolje definitivno a samo zvišuje ceno .

Popravljeno . Popravil Kmet2
Objavljeno
pred 4 minutami, Snecer pravi:

Mogoče iz vidika varnosti to ni tako slabo?

bi rekel bolj z vidika udobja, zabiješ dve dol pa spustiš, prej sem moral pa z ročico delat to kar dela drsna sklopka

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!