Tex Objavljeno April 13, 2017 Opozori Objavljeno April 13, 2017 16 hours ago, skalar36 said: Moja ugotovitev glede woblanja. Motor je izredno okreten, tudi belanca je široka. Vsak mali premik belance, in motor spremeni smer. Sploh opazno je na AC. Jaz pri večjih brzinah belanco držim zeloo močno. Skoraj bi lako rekel , da se malo vlečem za njo. Prihaja do turbolenc in ko mene razmetava posledično motor wobla. Če belanco držiš čist na lahko potem motor ne wobla niti pri 220. O tem je pisal že Biker77, samo on je dejansko krivil samo obleko. Jaz pa mislim, da je pač zaradi zasnove ta motocikel zelo okreten, kar se lepo pokaže na kratkih ovinkih in vsak mali premik pomeni spremembo smeri. Če je vozik preveč tog potem povzroči famozni pojav. Sploh sem to opazil zadnjič ko sem vozil SX1000, ki je super motor, samo dejansko ga moraš skoraj malo prisilit, da pade v ovinek. Pri TRA samo malo z ritjo migneš in že pade v ovinek. To lahko celo razloži zakaj nekaterim wobla, nekaterim pa ne. Jaz pač ne upam, da bi pri 180-220 km\h držal belanco čisto na lahno. Hja, bi znalo bit. Sam se nikoli ne "obešam" na balanco, mogoče zato nimam teh težav. Tudi če poštimaš (znastaviš/zamenjaš/pobarvaš/....) fedrovje je moped bolj stabilen, manj niha in to pripomore k manj grabljenja balance. Na youtube je video, kjer možakar testira različne načine in woblat mu začne vedno samo pri naglem pospeševanju, kjer verjetno posledično tudi bolj zagrabi za balanco .. 11 hours ago, vonAxl said: Bi pa še 1x opomnil vso motoristično srenjo, da obstaja znak za omejitev: 130. Razen seveda če se še vedno vozite po šwabiji... Brez skrbi, vse te teste izvajamo izključno na zaprti letališki pisti (ponavadi MB, ker za drugo tako ni uporabna) v idealnih pogojih in ob prisotnosti reševalcev .. DAMI34 1
Snečer Objavljeno April 13, 2017 Opozori Objavljeno April 13, 2017 (popravljeno) pred 14 urami, skalar36 pravi: Hjao, pa kje si ti hodu tok časa. Tebe smo čakal, da daš strokovno ugotovitev. Jest pa tok enga truda uložil v to... Saj pa sem ga testiral in vozil normalno pa ni woblal, lastniku pa je woblal Ampak jaz sem se celo "obesil" na krmilo pa ni woblalo. Popravljeno April 13, 2017. Popravil Snecer Tex 1
maus Objavljeno April 13, 2017 Opozori Objavljeno April 13, 2017 (popravljeno) pred 4 minutami, Snecer pravi: Saj pa sem ga testiral in vozil normalno pa ni woblal, lastniku pa je woblal Ampak jaz sem se celo "obesil" na krmilo pa ni woblalo. če se po zadnem peleš, tut ne wobla prekršek delaš, ker se pelješ tik ob sredinski črti ... objestnež Popravljeno April 13, 2017. Popravil maus cikadina, 3SS in Andrejcer 3
Tex Objavljeno April 13, 2017 Opozori Objavljeno April 13, 2017 (popravljeno) pa dobro, na posnetku se ti pelješ kolko? 6-8 kmh? .. če bi tu woblal pol pa tudi, kurc vseskup .. Popravljeno April 13, 2017. Popravil Tex Andrejcer, deki28 in skalar36 3
Snečer Objavljeno April 13, 2017 Opozori Objavljeno April 13, 2017 tu je bila cesta zaprta zaradi snemanja, v tujini
deki28 Objavljeno April 13, 2017 Opozori Objavljeno April 13, 2017 pred 16 urami, skalar36 pravi: Moja ugotovitev glede woblanja. Motor je izredno okreten, tudi belanca je široka. Vsak mali premik belance, in motor spremeni smer. Sploh opazno je na AC. Jaz pri večjih brzinah belanco držim zeloo močno. Skoraj bi lako rekel , da se malo vlečem za njo. Prihaja do turbolenc in ko mene razmetava posledično motor wobla. Če belanco držiš čist na lahko potem motor ne wobla niti pri 220. O tem je pisal že Biker77, samo on je dejansko krivil samo obleko. Jaz pa mislim, da je pač zaradi zasnove ta motocikel zelo okreten, kar se lepo pokaže na kratkih ovinkih in vsak mali premik pomeni spremembo smeri. Če je vozik preveč tog potem povzroči famozni pojav. Sploh sem to opazil zadnjič ko sem vozil SX1000, ki je super motor, samo dejansko ga moraš skoraj malo prisilit, da pade v ovinek. Pri TRA samo malo z ritjo migneš in že pade v ovinek. To lahko celo razloži zakaj nekaterim wobla, nekaterim pa ne. Jaz pač ne upam, da bi pri 180-220 km\h držal belanco čisto na lahno. Ko sva s Primecem debatirala o tem voblanju.....je morda tudi opcija da težjim voznikom 90kg+ ne vobla, poznam 2 lastnika tracera, ki sta krepko čez 90kg in nimata težav z voblanjem..... Obleka mislim, da nima veze s tem oz, nima tok vpliva, GS ne pozna tega problema pa če dam šuškavca gor Tex 1
Tex Objavljeno April 13, 2017 Opozori Objavljeno April 13, 2017 (popravljeno) 17 minutes ago, deki28 said: Ko sva s Primecem debatirala o tem voblanju.....je morda tudi opcija da težjim voznikom 90kg+ ne vobla, poznam 2 lastnika tracera, ki sta krepko čez 90kg in nimata težav z voblanjem..... Obleka mislim, da nima veze s tem oz, nima tok vpliva, GS ne pozna tega problema pa če dam šuškavca gor Težji voznik?? no ok, naj ti bo .. lahko dodaš tudi mene na seznam, torej že trije lastniki nad 90kg brez woblanja .. Popravljeno April 13, 2017. Popravil Tex DAMI34 in deki28 2
Snečer Objavljeno April 13, 2017 Opozori Objavljeno April 13, 2017 pred eno uro, Tex pravi: pa dobro, na posnetku se ti pelješ kolko? 6-8 kmh? .. če bi tu woblal pol pa tudi, kurc vseskup .. v počasnem posnetku je to maxxa 1
Tex Objavljeno April 13, 2017 Opozori Objavljeno April 13, 2017 2 minutes ago, Snecer said: v počasnem posnetku je to i so did not know this ..
maus Objavljeno April 13, 2017 Opozori Objavljeno April 13, 2017 (popravljeno) pred 5 minutami, Snecer pravi: v počasnem posnetku je to ker je šlo v resnici 300 Popravljeno April 13, 2017. Popravil maus ukica, DeeJay in sesir 3
Tex Objavljeno April 13, 2017 Opozori Objavljeno April 13, 2017 2 minutes ago, maus said: ker je šlo v resnici 300 to ni tRRaceRR .. to je tRaceR, gre samo 290 .. ps .. jooooj, zdaj bo prišel oni stric z metlo pa vse raz*** .. DAMI34 in maus 2
DAMI34 Objavljeno April 13, 2017 Opozori Objavljeno April 13, 2017 spremlam!!! Še vedno trdim, da je za woblwobl kriv zadnji konec (slabo vzmetenje), pre-močno pospeševanje, napačna drža, vizir...pol se pa vse sešteje in pade v resonanco. Tex in maxxa 2
Tex Objavljeno April 13, 2017 Opozori Objavljeno April 13, 2017 (popravljeno) 4 minutes ago, DAMI34 said: spremlam!!! Še vedno trdim, da je za woblwobl kriv zadnji konec (slabo vzmetenje), pre-močno pospeševanje, napačna drža, vizir...pol se pa vse sešteje in pade v resonanco. ne vem .. meni že na stock vzmetenju z stock nastavitvami ni boblal .. morsko bolezen sem sicer fasal od guncanja, ampak woblanja pa ni blo .. no, je pa res, da nisem kaj dosti testiral woblanja na stock fedrih, sem že na začetku poštimal nastavitve vzmetenja ... ps: z prvega servisa (1000km) je prišel čist razštelan nazaj .. zakaj? kdo bi vedel, kaj so delali z njim .. edit .. ok, ko razmislim, na stock nastavitvah nisem prišel niti blizu hitrosti, kjer naj bi začel woblat .. sem ga lepo nežno vpeljeval .. Popravljeno April 13, 2017. Popravil Tex Matej207, ukica in DAMI34 3
Kmet2 Objavljeno April 13, 2017 Opozori Objavljeno April 13, 2017 pred 2 urami, deki28 pravi: Ko sva s Primecem debatirala o tem voblanju.....je morda tudi opcija da težjim voznikom 90kg+ ne vobla, poznam 2 lastnika tracera, ki sta krepko čez 90kg in nimata težav z voblanjem..... Obleka mislim, da nima veze s tem oz, nima tok vpliva, GS ne pozna tega problema pa če dam šuškavca gor 110kg , nč ne wobla , peljal 2 ,ena od teh je bila Skalarjeva , je mal nemiren v ovinku ko ga pripališ , ampak to je moje videnje ko prestopim iz mojega motorja ..... Andrejcer, sesir, skalar36 in 1 other 4
Matej207 Objavljeno April 13, 2017 Opozori Objavljeno April 13, 2017 Je že kdo tako daleč da bo oddal doktorat na fakuljtet? 
maus Objavljeno April 13, 2017 Opozori Objavljeno April 13, 2017 (popravljeno) pred 9 minutami, Matej207 pravi: Je že kdo tako daleč da bo oddal doktorat na fakuljtet?  mogoće još malo wobla lahko tudi, če maš oblećen kakav šuškavac .. moj luknast kombinezon se pelje slabše kot moj poun kombinezon ... pri "malo" višjih hitrostih čutm kak me malo wobla pri luknastem kombinezonu ... ćista resnica ... majke mi Popravljeno April 13, 2017. Popravil maus VS800 1
skalar36 Objavljeno April 13, 2017 Opozori Objavljeno April 13, 2017 pred 2 urami, Kmet2 pravi: 110kg , nč ne wobla , peljal 2 ,ena od teh je bila Skalarjeva , je mal nemiren v ovinku ko ga pripališ , ampak to je moje videnje ko prestopim iz mojega motorja ..... No to je to. Teb je vseen če se skantaš, pa se rahlo držiš za belanco. Jes se pa bojim pa držim ko vola, pol mi pa vobla Kmet2 1
DAMI34 Objavljeno April 13, 2017 Opozori Objavljeno April 13, 2017 pred 55 minutami, maus pravi: mogoće još malo wobla lahko tudi, če maš oblećen kakav šuškavac .. moj luknast kombinezon se pelje slabše kot moj poun kombinezon ... pri "malo" višjih hitrostih čutm kak me malo wobla pri luknastem kombinezonu ... ćista resnica ... majke mi mene je pa napihval, k sem mel dežkota čez rokavice, sem bil ko mišelinko. Ni pa woblalo, edin dol z mopeda me je hotlo strgat. pred 11 minutami, skalar36 pravi: No to je to. Teb je vseen če se skantaš, pa se rahlo držiš za belanco. Jes se pa bojim pa držim ko vola, pol mi pa vobla čist en queščn: kako sediš, pokončno, bolj naprej? Ma tracer možnost regulacije balance, moja jamaha je imela tako da sem lahko spremenil naklon pa tudi dal 3cm bolj naprej. sesir, deki28, maus in 1 other 4
maus Objavljeno April 13, 2017 Opozori Objavljeno April 13, 2017 Pravkar, DAMI34 pravi: mene je pa napihval, k sem mel dežkota čez rokavice, sem bil ko mišelinko. Ni pa woblalo, edin dol z mopeda me je hotlo strgat. telešček mi wobla levo desno če mam luknaste luknce na kombinezonu ali šuškavac un srebrn od NASE... to je to cikadina, mladench, VS800 in 1 other 4
skalar36 Objavljeno April 13, 2017 Opozori Objavljeno April 13, 2017 pred eno uro, DAMI34 pravi: kako sediš, pokončno, bolj naprej? Ma tracer možnost regulacije balance, moja jamaha je imela tako da sem lahko spremenil naklon pa tudi dal 3cm bolj naprej. Da tako sedim. glede regulacije krmila, bi moral pa pogledat.
DAMI34 Objavljeno April 13, 2017 Opozori Objavljeno April 13, 2017 pred 30 minutami, skalar36 pravi: Da tako sedim. glede regulacije krmila, bi moral pa pogledat. vsak detajl se pozna, opcija: sklonjeno, pa malce bolj nazaj v končni fazi pa če se pojav wobl wobl pojavi pri 200 se jaz sploh ne bi sekiral sesir 1
skalar36 Objavljeno April 13, 2017 Opozori Objavljeno April 13, 2017 pred 55 minutami, DAMI34 pravi: v končni fazi pa če se pojav wobl wobl pojavi pri 200 se jaz sploh ne bi sekiral Pri 200 se taprava zabava šele začne.
DAMI34 Objavljeno April 13, 2017 Opozori Objavljeno April 13, 2017 pred 2 minutami, skalar36 pravi: Pri 200 se taprava zabava šele začne. nene, daleč od tega, da bi trdil da ni nevarno, nasprotno, zelo nevarno je. Ampak, potem bi se tem hitrostim izogibal, jebiga, taka je realnost. Dejansko, jaz osebno 200 redko rabim. Če bi pa to hotel, pač vzameš boljše z več konji in bolj našpičeno. Pa valda ne boš na tracerju ostal cel lajf? Matej207 in siks 2
skalar36 Objavljeno April 13, 2017 Opozori Objavljeno April 13, 2017 pred 3 minutami, DAMI34 pravi: nene, daleč od tega, da bi trdil da ni nevarno, nasprotno, zelo nevarno je. Ampak, potem bi se tem hitrostim izogibal, jebiga, taka je realnost. Dejansko, jaz osebno 200 redko rabim. Če bi pa to hotel, pač vzameš boljše z več konji in bolj našpičeno. Pa valda ne boš na tracerju ostal cel lajf? Sej jest tud zelllo redko vidim 200. Ne rečem, da se ne peljem. Po AC včasih, ampak res redko. Takrat ko pa se bi blo fa fajn da imam 100% zaupanje v motor. Itak ne bom imel Trecerja cel lajf. Danes sem videl svojo staro XTR 660, sem se že zmenil da jo odkupim drugo leto. Za prvi motor pa je tudi že kandidat, sam glavne sestavina za ta recept mi manjka. sesir 1
DAMI34 Objavljeno April 13, 2017 Opozori Objavljeno April 13, 2017 pred 3 minutami, skalar36 pravi: Sej jest tud zelllo redko vidim 200. Ne rečem, da se ne peljem. Po AC včasih, ampak res redko. Takrat ko pa se bi blo fa fajn da imam 100% zaupanje v motor. Itak ne bom imel Trecerja cel lajf. Danes sem videl svojo staro XTR 660, sem se že zmenil da jo odkupim drugo leto. Za prvi motor pa je tudi že kandidat, sam glavne sestavina za ta recept mi manjka. dj, kupi si že 1x prav moped zate, če si že ugotovil kaj je to. ps. če bi meni voblalo, ga prodam, ko mu jebe....v prvi vrsti mi mora moped nuditi užitke in če teh ni ali pa če sm v strahu.... pss. motor ni problem kupiti, problem ga je vzdrževati mladench in Matej207 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se