Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

meni osebno grdo za popizdit, ampak vsakemu svoje .. :)

thumbs up pa za personalizacije .. :OK:

Objavljeno

Meni je pa nosek lep za pogledat ce bi mel tracerja bi ga ziher tudi mel gor... Ampak mam navadno mt09...

Objavljeno

Sem ga predal na servis (10k), mi pokazal predračun za slabih 150€. :dry:

Grd? Ga je v živo treba videt, meni je prelep. :wub:

LRM_EXPORT_20170628_152309-2080x1560.thumb.jpg.c21487f53fe57a00d09488af75cfdb3a.jpg

LRM_EXPORT_20170628_152402-2080x1560.thumb.jpg.7af5161b37756c633a2782ebaf276b94.jpg

Objavljeno

manj wobla zaradi kljuna?

nabavi še neko tonirano šipo, da bo malo jače zgledalo

Objavljeno

mene je na 20k prišel nekaj čez 200€ .. filter olja + olja, zračni filter, svečke, kontrola sinhronizacije + pregled in podmazovanje običajnih zadev .. na 10k 150€ je kraja - filter olja se menja na 20k!

Objavljeno

.... js za tdm-ko dal 97,41eur (olje, oljni filter, svečki, 1,5h dela- na pooblaščencu)

če smo pa ravno pri noseku, saj kr zgleda, prelep mi pa ravno ni :D

Objavljeno

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Servis na 5 in 10k cca 80€. Na 20k pa cca 200€. 30k bo še ta mesec in bo spet cena okoli 80€. Filter olja menjan vsakič kot olje. Točne cifre lahko napišem, ko pridem domov. Meni osebno je brez veze stavit na motor nekaj, kar slużi zgolj lepoti. Wbla? Moj nikoli. In vozim vedno z vsemi kovčki. Tudi za sedeż berem tukaj da je obupen. Če imaš rit trdo in navajeno tega ne občutiš. Zaenkrat najdaljša dnevna fura nekaj čez 1000km čez 9 prelazov v Dolomitih na Stelvio in nazaj. 

Objavljeno (popravljeno)
2 hours ago, DeeJay said:

.. Wbla? Moj nikoli. In vozim vedno z vsemi kovčki. ..

Kako ne wobla??? Uveljavljaj garancijo, očitno ti nekje nekaj ne štima, če ne vobla .. :jezik:

Po servisni je menjava filtra pri 1k in 20k, na 10k se ne menja. Torej tega ne more serviser dajat v ponudbo za servis na 10k. Seveda razen če se dogovoriš, da se zamenja tudi filter, kar glede na ceno filtra + dodatnega olja ni tak strošek ..

2 hours ago, DeeJay said:

Servis na 5 in 10k cca 80€. ...

Verjetno misliš na 1k, na 5k ni rednega servisa ..

Naj dodam, da je sinhronizacija perfektna, kar je seveda tudi za pričakovati pri 20k ..

Popravljeno . Popravil Tex
Objavljeno
pred 26 minutami, Tex pravi:

Verjetno misliš na 1k, na 5k ni rednega servisa ..

Ja seveda. 1k. Prehitri prsti. 

Objavljeno

a vozi kateri Z8 al angel GT na tracerju?

Objavljeno
pred 56 minutami, Tex pravi:

angel GT na tracerju?

Odlične so. 

Objavljeno
7 minutes ago, Andrejcer said:

Odlične so. 

o km verjetno še nimaš kaj za povedat? glede na to, da si na prvem servisu ..

Objavljeno

ja tale nosek pa čist uniči izgled Tracerja. Če ni res neke uporabne vrednosti za tebe, je tole kiks

Objavljeno
Ob ‎28‎.‎6‎.‎2017 ob 15:32, Andrejcer pravi:

Sem ga predal na servis (10k), mi pokazal predračun za slabih 150€. :dry:

Grd? Ga je v živo treba videt, meni je prelep. :wub:

LRM_EXPORT_20170628_152309-2080x1560.thumb.jpg.c21487f53fe57a00d09488af75cfdb3a.jpg

LRM_EXPORT_20170628_152402-2080x1560.thumb.jpg.7af5161b37756c633a2782ebaf276b94.jpg

zdaj si plačal s tem kljunom servis za gsko

  • Haha 2
Objavljeno (popravljeno)
pred 44 minutami, NumLock pravi:

@Andrejcer : to je original dodatek za Tracerko?

Ne. Izdelujejo te dodatke v UK: http://www.powerbronze.co.uk/default.aspx

Izdelki za Tracerja: http://www.powerbronze.co.uk/searchedproducts.aspx?maketext=YAMAHA&modeltext=FJ-09 TRACER&yeartext=16

Ob 29. 6. 2017 ob 11:53, Tex pravi:

o km verjetno še nimaš kaj za povedat? glede na to, da si na prvem servisu ..

Angel GT bi pri normalni rabi naj zdržal 10k km. Kar sem občutil v nekaj 100km vožnje z njima je, da se lažje podira v ovinku, kar je verjetno posledica nove gume in mi daje občutek večje kontrole in oprijema. Hvalijo jo tudi v dežju, sam tega še nisem preizkusil.

Popravljeno . Popravil Andrejcer
Objavljeno

@Andrejcer: a tako.
Moram priznat, da motor zdaj vrhunsko zgleda. Dodaten kljun mu daje karakter ... prej je bil motor spredaj tako prazen. Dve luči in konec, nobene robustnosti, prav tako je bil razmak med sprednjimi lučmi in blatnikom prevelik, zdaj pa motor zgleda super.

Vem, da je modra barva, barva Yamahe, ampak feltne bi lahko naredili v črni ali vsaj morda temno sivi barvi.
 

Objavljeno
48 minutes ago, Andrejcer said:

Agel GT bi pri normalni rabi naj zdržal 10k km. Kar sem občutil v nekaj 100km vožnje z njima je, da se lažje podira v ovinku, kar je verjetno posledica nove gume in mi daje občutek večje kontrole in oprijema. Hvalijo jo tudi v dežju, sam tega še nisem preizkusil.

Mah te ocene mi nič ne povejo. Jaz z Mitaskami pridem komaj do 6k, snec pa jih nardi recimo 2x tolko .. zato sem mislil, če ima kdo kakšno primerjavo .. ja nič, bomo ga verjetno obuli v GT al Z8 pa bomo vidli ..

 

4 minutes ago, NumLock said:

@Andrejcer: a tako.
Moram priznat, da motor zdaj vrhunsko zgleda. Dodaten kljun mu daje karakter ... prej je bil motor spredaj tako prazen. Dve luči in konec, nobene robustnosti, prav tako je bil razmak med sprednjimi lučmi in blatnikom prevelik, zdaj pa motor zgleda super.

Vem, da je modra barva, barva Yamahe, ampak feltne bi lahko naredili v črni ali vsaj morda temno sivi barvi.
 

Hehe, kako zanimivo .. meni je recimo kljun groza modre felne in vilice pa so mi ql! Zlate vilice pa spet groza .. ;)

Še dobro, da smo si tako različni, drugače bi se vsi za eno babo tepli, jaz pa je nebi dal .. :P;)

Objavljeno (popravljeno)
pred 6 minutami, Tex pravi:

Hehe, kako zanimivo .. meni je recimo kljun groza modre felne in vilice pa so mi ql! Zlate vilice pa spet groza .. ;)

Še dobro, da smo si tako različni, drugače bi se vsi za eno babo tepli, jaz pa je nebi dal .. :P;)

Ja res, kako smo si različni in fajn je tak.

Lahko bi vsaj naredili recimo modro barvo na feltnah, ampak v mat varjanti, da se ne svetijo in ne izstopajo tako, bi bolj povezale motor kot celoto, ne pa, da ti v oči padejo najprej kolesa.

Meni je všeč, da me najprej potegne linija pri motorju, isto kot pri ženski ; najprej pogledam linijo, šele potem čevlje . :cool:

Popravljeno . Popravil NumLock
Objavljeno

Pozdravljeni , 

imam vprašanje za vse lastnike Tracerjev. Mogoče je že kdo glede tega kaj napisal v prejšnjih straneh ampak sam tega žal nisem zasledil. In sicer... včeraj pripeljal novega iz salona , vsega skupaj sem se peljal cca. 50 km , težava se pojavi po 5-10 min vožnje se prižge lučka za abs in ne ugasne. Takrat abs seveda ne deluje, lučka pa gori naprej do izklopa motorja.

Če ima kdo kakšno koristno informacijo razen obiska uradnega servisa se priporočam :)

Objavljeno

Najbolj koristna informacija je, da ga pelješ nazaj. Ne igraj se. Motor je NOV. 

Objavljeno
Ob 28. 6. 2017 ob 15:34, Snecer pravi:

manj wobla zaradi kljuna?

Danes malo "testiral", ne vpliva nič.

 

Objavljeno (popravljeno)
pred 10 minutami, Snecer pravi:

ac 200+ A mode?

:P

Kot pravim, zadeva je ista, kot sem jo že opisoval, nič drugačna.

Popravljeno . Popravil Andrejcer

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!