Skoči na vsebino

KTM 1290 Super Duke ( R 2014 in GT 2016)


Cufa
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

pred 6 minutami, DAMI34 pravi:

potem pa ne piši, da serem in jem.

Itak se samo malo šalim, vsi se sam malo šalijo, še najbolj avstrijci z nami, oni so pa polni šal :P

Prov . 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 45 minutami, thumper pravi:

a ti tud pussy? jst pa skoz mislu da su žwau .. :hmm:       :P

 

sej ti očitamo! triple ti ni , prkoličar ti ni ... ej a ti jst suwath-a posodm za po nanosu dokler ma mamuth gume gor? se ti ne bo treba zajbavat z akumulatorjem k ga ne rabi ...z bremzami tud ne k lahko spredno zmeraj na full stisneš ..tiste 2l olja za dolit te pa tud častim ... aja kurbl ti pa zna delat mal problemov za vžigat - pa sej te tečaj častim k ti ga prpelem.. 

 

kmet je sam vrsti red zamešal no .. sam se pa res bljak prebere .. :lol1:

avstrijci se ne šalijo .. oni te nategnejo realno .. vrjem sej veš kje delam..

Ebo odločeno, pridem po tvojga triumfa

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

Ebo odločeno, pridem po tvojga triumfa

Ne upaš :D to ni bremz ,ciklistika iz 2ww jao jao spet bo gipsa :lol1:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, DAMI34 pravi:

Ebo odločeno, pridem po tvojga triumfa

ej a mi greš lohk zvečer spotoma še po tamalo u glasbeno pa večerjo skuhaš? itak si reku da boni ni tvoj stil - preveč umirjen pa nč ne dogaja ..suwatha dobiš s krampi da ti bo dogajal ..

pred 10 minutami, Kmet2 pravi:

Ne upaš :D to ni bremz ,ciklistika iz 2ww jao jao spet bo gipsa :lol1:

je reku tip k ma bflo prikoličarja iz obdobja med ww1 in ww2..

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, DAMI34 said:

al je kriv Avstrijec al ni, men moped prodaja trgovec (Slovenec) in on, mora imet odnos do mene in skrbet zame, ne more bit izgovor, da ga Avstrijci podcenjujejo, zajebavajo itd...kaj se potem gre tak posel?

.......

Drugači pa, v smislu dostave me nihče ne zeza, tu ne smem delat krivice trgovcu, zaenkrat smo še v okvirnih rokih obljub.

kje pa je catch pol? zaenkrat je vse kul & upam da se že z začetkom aprila zapeljemo na kak kiflc u karlobag :)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, UnionJack pravi:

kje pa je catch pol? zaenkrat je vse kul & upam da se že z začetkom aprila zapeljemo na kak kiflc u karlobag :)

KulB)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tnx.

zdele grem do vikija na en kufe, jutr ko bo merda pa šrauf ven vlečem - še sliku bom če se bo kej vidlo...!

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, UnionJack pravi:

kje pa je catch pol? zaenkrat je vse kul & upam da se že z začetkom aprila zapeljemo na kak kiflc u karlobag :)

a sm prej prehitro jezik stegnu? Ja valda da sem. 

Mopedi bodo predvidoma proizvedeni v prvi polovici aprila. Me je dobavitelj pravkar obvestil pa tudi ponudbo dodatne opreme sem dobil :D

Moja roka pa ma tut prepoved obremenitve še najmanj 4 tedne, kvragu vseskup :(, no vsaj longete ni več.

p.s.

keč je bil eno stran nazaj, reševanje reklamacij na ADV1290, splošna debata in odgovornost, nikakršno obsojanje slovenskih trgovcev, sem pa napisal relacijo kako poteka prodaja in tako tudi odgovornost.

 

 

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK, da se povrnemo malo na tematiko.

Super motorček ( bi ga mel takoj brez oklevanja!), ampak kljub temu je en velik "šalabajz" na njemu, če lahko tako rečem.

Namreč kabel za ogrevanje ročič je speljan kar po domače po zunanji strani in se potem celo obrača skupaj z ročičo za plin :eek:......to pa deluje precej ceneno, da ne rečem "aftermarket style".

KTM1.PNG.e72765fed2e79d3a35df224c2c060cb

KTM2.PNG.96ddce23546a774414c4f96186b6465

Recimo na mojem panzerju letnik 2007 je kabel speljan skozi balanco in ni viden nikjer. Vem da je to malenkost pa vendarle, za te "pare" ki jih zahtevajo za ta "überstroj", bi bilo to lahko tudi bolje skrito....jbg, moje mnenje pač.

Druga stvar: tempomat je na desni strani, torej na strani ročice plina. Zakaj to morda ni najbolje? Sam ga pogosto uporabljam in se mi zdi, da je veliko lažje pritiskat z palcem leve roke po teh tipkah, saj z desnim palcem oklepaš ročico plina, ko jo ožemaš. Potem moraš pa ožeto ročico plina zdržati na poziciji brez pomoči palca in z njim pritisniti gumb za vklop tempomata, ki je čisto zgoraj.....po mojem ne najboljša ergonomska rešitev.

Saj vem, kdo pa še uporablja tempomat!

No, zdej me lahko pa skurcate, ker sem si drznil zapisati manjše pomanjkljivosti :ras:

 

Popravljeno . Popravil skalaprava
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kurc, kurc :P

O vizuelnosti ne bi, enim je grd ko prasica, men je jebozoven. Tole o kablu ročic sem tudi jaz slišal na enem videu oziroma prebral, bomo videli kak se obnese v praksi. A si siguren, da se z gasom obrača (mogoče testni ni bil prav pritrjen), ker to mi je rahlo nesmiselno, prej bi rekel da je pritrjeno fixno, če je pa videti kabel me pa nč ne moti. Kar pa se tiče tempomata, meni ustreza na desni, ker je leva stran zasedena z vsemi drugimi knofi od smernih tipk, smernikov itd, na desni je pa samo vžig in pa gas, ko hočeš pokneš tempomat pritisneš not knof (dejstvo je da ne šraufaš gasa, če misliš tempomat vklopit), in po želji + ali minus, ne vidim nekega problema, kvečjemu smiselno, več al manj je zadeva namenjena samo AC.

ok, mi je razrezalo post, pa nadaljujem:

Če smo že pri zadevah , ki nas motijo:

-mene bolj moti ključ za kontakt v začetku rezervoarja, ravno tako imam raje fixna ogledala kot pa na krmilu, zadnji spojler ročica, mi sicer vizuelno sede, o uporabnosti bomo pa še razpravljali, ko bo moja dala blagoslov. Pločevinasta zaščita na kilerju se vizualno ne ujema z mopedom, lepša bi bila karbon ali vsaj črna. Ampak to so malenkosti, ki bodo ali pa tut ne, hitro odpravljene.

Na testih tudi govorijo o visoki porabi, tu so sicer zlo mešane številke, ampak po zaprtih ovinkih naj bi bila 7,3 povprečje, po AC pri 140km/ pa nekje 6litrov/100km, te podatke bi sicer vzel mal z rezervo, kajti testi so bili pri res nizkih temperaturah nekje 7-10C, seveda so mašine tudi vrteli, vsaj kar sem gledal posnetke. Predvidevam, da bo nekje na 6,5 kar bo zame kul, če pade pa na 6 pri lepi normani vožnji pa že zmaga.

Čakam pa da SW motech da vem cevno zaščito, predvidevam, da bo enaka ali podobna kot na superduku, ker mi deluje tako vizuelno kot varnostno dokaj dobro, pa tudi cena ni previsoka.

56e6d40e34660_maxresdefault(1).thumb.jpg

 

pa tole je tut že prišlo, da bom lahko moje krdelo usmerjal :P

dd.thumb.JPG.bc89178690f9316b9b9b39dcb6b

 

Prav tako so že obrobe za feltne doma, pa še nekaj druge drobnarije, kovčki, ter temen vizir pride v kompletu skupaj z mopedom, pa seveda, kar je glavno, vsi pokrovčki (zavorne tekočine, sklopka, olje) bodo oranžni in napis KTM, tudi že naročeno. Zdej pa čakat, čakat, čakat,......umrl bom od čakanja :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Đek od Uniona, kaj pa o kreših oziroma cevni zaščiti si že kaj razmišljal, oziroma a boš kaj dal?

Men se tole dopade, pa tudi kvalitetno zgleda, pa še cena je nižja od dobrih in lepih bunk:

56e6daa0db379_maxresdefault(1).thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma že kar precej ene robe gor tko da samo še bunke na prednji osi in ročke bom gor našraufal in je to to. Sicer pa mam sportmax2 gor, sem zdele prečekiral.

ja zajla za ogrevanje je zuni in se vrti z gasom - precej šlampast...

je pa tale by wire zajeban, občutljiv. zdele na rebrnicah čim mal poskočiš po unih luknah takoj zapestje zavibrira in doda/odvzame precej enih kavalou tko da gre kar neuravnovešeno.

sicer pa kr leti in leti. pri cent in 80 u klanc še kar nori :)  res pa ne vem zakaj more it naked 240 ker te tok trga da tud Arnold aus tyrol težko hvata :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 29 minutami, Lipstick pravi:

Zdej pa čakat, čakat, čakat,......umrl bom od čakanja

Ne boš, ne , ne in ne B).

Ma sej bolj umiram od čakanja da se poškodbe zacelijo, priznam...vleče se mi. Moped bi že počakal, pravzaprav bi sedaj že imel nekaj za 3k€ pa bluzil okrog in bi bilo čakanje lažje. :D

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok

1. če si že bil v Rebernicah, do Ajdovščine ni daleč, pa kavo tut znam skuhat :P

2. kratek obrat ročice je imel tudi SX (cca 1cm če se ne motim) men super, opasno po makedamu, če ni bilo trekšna

3. če kaj vem ma končno okrog 290 km/h, kar tut meni ni preveč, raj bi mel krajše prestavno razmerje, ampak vsega pač ne gre imeti :P

4. kolk je minimalna brzina v 6 prestavi recimo 3000 obratov? Al tvoj že trokira, moj je baje bolj polikan, pa da se ga da komot vozit tudi z zlo nizkimi obrati

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 urami, Kmet2 pravi:

Samo tok pa nisem nobenemu v bran ...............reklamacije ,vpoklici,odnos Axla(Alena) in Jamnik kot serviser lahko samo rečem :OK: jz zadovoljen in še bom kupoval pri njih ,je pa res BMW te zna razvadit ....:cool:

P.s. razumem pa pritožbe.............vsi pred penzijo in v penziji ,takim se najbolj mudi :P (vklopite sarkazem ) da ne bo kdo vun padu :D

Sergej, zadeva ni tako črno bela. Tudi sam sem z Axlovimi (Alen) in Simonovimi (Nerat) storitvami izjemno zadovoljen. Izjemno zadovoljen sem tudi z KTM-ovimi motorji, ki pa imajo tudi sem in tja kakšno napako. 

O ostalih zadevah (sam sem daleč do penzije), s katerimi pa nisem posebej zadovoljen, pa ne bom razpredal na forumu. Sicer pa: "nothing is perfect".

pred 3 minutami, Dark pravi:

 

 

Popravljeno . Popravil Dark
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

loh bi prlezu do tebe, nism se nekak domislu tega pa še delat sm skoču nazaj.... :)

če peleš zmerno to z ročico ni panike ampak k poskakuješ po pasu u kontra pa šleper žge brez kontrole..., mah bom se že navadu.

do 290 še nism prlezu? niti nimam vole, pr mojih cm me res trga stran..

To z getribami je mal sranje, u 6 moram pelat kr 120+ da una dva bata ne tolčeta u prazn, pri nižjih prestavah (do 4) pa kar ok. aja, prva je prekratka! 

drugač jes itak velik z mašino in obemi koluti bremzam tko da dost šaltam :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej se boste navadli starčki :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, skalaprava pravi:

OK, da se povrnemo malo na tematiko.

Super motorček ( bi ga mel takoj brez oklevanja!), ampak kljub temu je en velik "šalabajz" na njemu, če lahko tako rečem.

Namreč kabel za ogrevanje ročič je speljan kar po domače po zunanji strani in se potem celo obrača skupaj z ročičo za plin :eek:......to pa deluje precej ceneno, da ne rečem "aftermarket style".

KTM1.PNG.e72765fed2e79d3a35df224c2c060cb

KTM2.PNG.96ddce23546a774414c4f96186b6465

Recimo na mojem panzerju letnik 2007 je kabel speljan skozi balanco in ni viden nikjer. Vem da je to malenkost pa vendarle, za te "pare" ki jih zahtevajo za ta "überstroj", bi bilo to lahko tudi bolje skrito....jbg, moje mnenje pač.

Druga stvar: tempomat je na desni strani, torej na strani ročice plina. Zakaj to morda ni najbolje? Sam ga pogosto uporabljam in se mi zdi, da je veliko lažje pritiskat z palcem leve roke po teh tipkah, saj z desnim palcem oklepaš ročico plina, ko jo ožemaš. Potem moraš pa ožeto ročico plina zdržati na poziciji brez pomoči palca in z njim pritisniti gumb za vklop tempomata, ki je čisto zgoraj.....po mojem ne najboljša ergonomska rešitev.

Saj vem, kdo pa še uporablja tempomat!

No, zdej me lahko pa skurcate, ker sem si drznil zapisati manjše pomanjkljivosti :ras:

 

Zdej jih boš pa slišal :P

Ja res je tok za videt ,sam ne boš vrjel dela pa in to brez tistih šlampastih dodatnih stikal itd   vklopiš ali izklopiš jih preko komandne plošče kot vse drugo elektronsko sranje na KTM-jih .....:D

P.S. pa Miško ,vozil si ti že s temi ročkami v praksi in videl tud brez videa :D (1190)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, Kmet2 pravi:

Zdej jih boš pa slišal :P

Ja res je tok za videt ,sam ne boš vrjel dela pa in to brez tistih šlampastih dodatnih stikal itd   vklopiš ali izklopiš jih preko komandne plošče kot vse drugo elektronsko sranje na KTM-jih .....:D

P.S. pa Miško ,vozil si ti že s temi ročkami v praksi in videl tud brez videa :D (1190)

če ti pošteno povem, nisem niti opazil. Se pravi če nisem opazil ni moteče in je OK

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, sayo pravi:

Če bi te ogrevane ročke z vidnimi kabli imel kakšen japonc za 12K€ bi ga spljuvali do konca

jaz ne, pluvajo sam BMWjaši :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Joj, Sayo! Ker se mi ni ljubilo v garažo, sem pobrskal po internetu in POPOLNOMA ZGROŽEN UGOTOVIL, da ima takšne kable tudi moj moped. Kaj pa zdaj: nemudoma bom sprožil postopek za vrnitev izdelka... Saj takšnega skrpucala - brez studa - sploh ni mogoče pogledati in še manj voziti...:winkiss:

Sayo, kot kaže, imaš tako perfektni moped, da se zgražaš nad vidnimi kabli na KTM.  Bogu hvala, da nimaš takšnega pol-izdelka.B)

KTM-1290-Super-Adventure-digital-instrument-cluster-at-INTERMOT-2014.jpg

Popravljeno . Popravil Dark
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!