Skoči na vsebino

KTM 1290 Super Duke ( R 2014 in GT 2016)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Mladenchu tut še laufa SX, pa je bil upeljan po na vodilih oziroma takole:

v fazi utekavanja se izogibam konstantnemu gasu, čimveč pretikanja, malce čez dovoljene obrate pa dol, pa spet gor pa dol. Po končanih 500-1000km, pa navijem bp. Najraje imam kraške zavite ceste. Vsi mopedi, yamaha xj6, dva sxa, vsi so laufali ko urica, brez pitja olja.

Motor je itak, tako kot se je zgoraj omenilo, že v tovarni nateran, ne vidim problema, da ne bi laufal. Sicer je pa v garanciji :D

Pa laufat mora, al počasi al hitro. Oboje mora prenest.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

Ni bilo misljeno v smislu, lavfa ali ne, misljeno je bilo, da s svojimi dejanji pokazes, kaksen clovek si. In takole dejanje je odraz neandertalca. Pa da se razumemo, nimam nic proti navijanju motorja do neke zdrave meje, ko so izpolnjeni pogoji za to. Tudi proti obcasnemu burn outu nimam nic. Podpiram pa utekanje, da se vrnem vsaj malo na temo, ker je tovarna to predpisala. Kot je predpisala menjavo olja na xy km. Pika. 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

Se strinjam s teboj. Je pa res, da je tovarna predpisala Motorex kot ga to nima skoraj noben. Zdej pa nebom več pisal ker se mi neda. Vsakemu svoje.

Popravljeno . Popravil KilleRBee
Objavljeno
pred 20 minutami, KilleRBee pravi:

Seveda, sem samo opravičil, še drugo stran... In nisem nasprotoval tvoji verziji. Stojim bolj za verzijo ulaufaj tako, da se počutiš najbolje!
Hja zaenkrat sem bolj klošar in kupujem rabljene mopede, tako, da nimam pojma kako je bil moj ulaufan, vem pa, da je bil zgleda ok, ker jih ima 56tkm in zaenkrat deluje vse BP. *knock*knock* po lesu...

 

Še en zanimiv članek ulaufavajna novega motorja...
http://www.ktm950.info/how/Orange%20Garage/Engine/breakin/engine_breakin.html

 

 

P.s. Ne se počutiti takoj ogroženega, ponovim nisem omenjal, da je po tovarniških navodilih narobe!

KilleRBee, zapisal si, da "si bolj klošar in kupuješ rabljene mopede". Sodeluješ pa v debati o utekanju novih motorjev? In mi pokroviteljsko napišeš, da se naj ne počutim ogroženega?:D

Objavljeno

Seveda s ponosom priznam, da sem tu klošar tudi jaz bi si z veseljem privoščil novega, če bi bilo le mogoče. Kaj več pa nebi sploh pa nebi primerjal umeten material motor z živim materialom tkivom mišič. ČAU!

Objavljeno (popravljeno)

jest tud nimam problemov z ulaufavanjem, to pa zato, ker kupim rabljeno :fyou:

Popravljeno . Popravil notranc
Objavljeno
pred 8 minutami, compaq pravi:

Ni bilo misljeno v smislu, lavfa ali ne, misljeno je bilo, da s svojimi dejanji pokazes, kaksen clovek si. In takole dejanje je odraz neandertalca. Pa da se razumemo, nimam nic proti navijanju motorja do neke zdrave meje, ko so izpolnjeni pogoji za to. Tudi proti obcasnemu burn outu nimam nic. Podpiram pa utekanje, da se vrnem vsaj malo na temo, ker je tovarna to predpisala. Kot je predpisala menjavo olja na xy km. Pika. 

Verjetno je to tvoje mišljenje in ne neka obča norma ??

Lahko tudi kaj prebereš in pogledaš še z druge strani ( svet le ni samo čeno - bel ) :

Here's How To Break-In An Engine Properly:
There are 3 ways you can break in an engine:

1) 
on a dyno
2) on the street, or off road (Motocross or Snowmobile.)
3) on the racetrack


On a Dyno: 
Warm the engine up 
completely !!


Then, using 4th gear:

Do Three 1/2 Throttle dyno runs from 
40% - 60% of your engine's max rpm

Let it Cool Down For About 15 Minutes

Do Three 3/4 Throttle dyno runs from 
40% - 80%
 of your engine's max rpm 
Let it Cool Down For About 15 Minutes

Do Three Full Throttle dyno runs from 
30% - 100% of your engine's max rpm

Let it Cool Down For About 15 Minutes
Go For It !!

Frequently asked Question: 

What's a dyno ??

A dyno is a machine in which the bike is strapped on and power is measured. 

It can also be used to break in an engine.

NOTE: If you use a dyno with a brake, it's critical during break - in that you allow the engine to decelerate fully on it's own. (Don't use the dyno brake.) The engine vacuum created during closed throttle deceleration sucks the excess oil and metal off the cylinder walls. 

The point of this is to remove the very small (micro) particles of ring and cylinder material which are part of the normal wear during this process. During deceleration, the particles suspended in the oil blow out the exhaust, rather than accumulating in the ring grooves between 
the piston and rings. This keeps the rings from wearing
 too much. 

You'll notice that at first the engine "smokes" on decel, this is normal, as the rings haven't sealed yet. When you're doing it right, you'll notice that the smoke goes away after about 7-8 runs.

http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm

Objavljeno (popravljeno)

Vse to sem prebral že pred leti. Mogoče deluje, ne bom rekel da ne, žal nimam pogojev testirat, zato bo vpeljevanje pod normalnimi voznimi pogoji, malo čez dovoljeno pa postopno dol.

Do sedaj se mi je obneslo, vem da se je tudi Mausu, kajti on tudi podobno vpelje vse mopede, pa laufajo. Pa najbrž še komu.

 

Se pa vedno vprašam, ko je govora o vpeljevanju (sploh o drugačnih tehnikah):

ali so potem vsi proizvajalci barabe, ker predpišejo napačno upeljevanje? :P

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)
pred 28 minutami, notranc pravi:

jest tud nimam problemov z ulaufavanjem, to pa zato, ker kupim rabljeno :fyou:

lahko pa da še boš mel probleme zaradi nepravilnega utekanja motorja...

nek mehanik mi je pred časom dejal, da je utekanje bolj pomembno za menjalnik kot sam agregat...sam sem se na mojih novih vedno držal navodil proizvajalca...pri z750 sem pred prvim servisom imel težave z menjalnikom..med prestavami mi ga je metalo v ler...po menjavi olja pa bp...

skrb za motor se tudi ne konča ob koncu utekanja...sam vedno pred vrtenjem v visoke obrate motor ogrejem, agregat in gume..enako  na avtomobilu...dizli so pa še bolj občutljivi na "teranje" hladnega...sicer so to spet govorice, ker primerjalnega testa verjetno še nikoli niso naredili...

Popravljeno . Popravil siks
Objavljeno
pred 54 minutami, siks pravi:

...pri z750 sem pred prvim servisom imel težave z menjalnikom..med prestavami mi ga je metalo v ler...po menjavi olja pa bp...

 

... jest sem tudi imel z Z-750 enake probleme....

... letnik '81 ... pa sem kupil rabljeno....pa mi je prvi lastnik povedal, da jo je ulavfal po tovarniških priporočilih ....originalnih iz Kragujevca..  :D

...prvih hiljadu kilometara voziti na niskim okretajima mašine menjajući brzine od prve do četvrte....a kad ubaciš u rikverc kvačilo stisnuti do kraja.....iitd..itd...

...  :D

 

Objavljeno

tud če nimaš nouga mopeda lahko sodeluješ. tej temi.

marsikdo še ni meu 2+ ženskic* pa bi znal marsikej popametvat......

prtegnt takoj pa do konca, pol pa še mal počas :) 

image.jpeg

*naenkrat

Objavljeno

Dami, daj še napiši kaj ti ni všeč na motorju; al je še prezgodaj?

Objavljeno
pred 25 minutami, UnionJack pravi:

tud če nimaš nouga mopeda lahko sodeluješ. tej temi.

marsikdo še ni meu 2+ ženskic* pa bi znal marsikej popametvat......

prtegnt takoj pa do konca, pol pa še mal počas :)

Absolutno in najbolj verodostojno: debatirati o zadevi, s katero sicer nimaš osebnih izkušenj, si pa o njej nekaj slišal...:)

Ja, na forumih je veliko tovrstnega modrovanja..., še zlasti izven sezone in ob deževnih dnevih...:cool:

Objavljeno (popravljeno)

Če je zgornje name letelo:

No ja, mogoče nimam izkušenj z ulaufavanjem motorja, imam pa izkušnje z ulaufavanjem novih avtomobilov. Princip je isti. Mi je pa zanimivo kako so vsi pametni pri ulaufavanju novega motorja/avtomobila, ko pa se menja turbino, sklopko, zavore pa vsi prbijajo na polno... Pri novem se je pa 1000km jajcal...  :twak: 

Pa k ste taki tehničarji po knjigci ali veste, da se z kovčki nesmeš peljati več kot 130? Tko piše v knjigci, bohnedaj!! 

 

Popravljeno . Popravil KilleRBee
Objavljeno
pred 40 minutami, pjotr pravi:

Dami, daj še napiši kaj ti ni všeč na motorju; al je še prezgodaj?

prezgodaj. Sicer pa, zavedam se razlik med 4 valji in dvemi, to ni vzrok, da bi govoril kaj mi je ali ni všeč, to sem vzel v zakup, ker sem tak agreagat vzel. Vendar so razlike zlo male, ktm pa tut tok polikan, da se bom hitro navadil teh malih treslajev. Lahko rečem, da je recimo MTS 2010 velik slabša, cukajoča, odrezava kot pa superđukac.

Vizuelno mi itak sede, po merah tudi, pritikline so dobrodošle. Če ne bo kakih problemov, bom težko pisal, kaj mi ni všeč.

Objavljeno
pred 3 minutami, KilleRBee pravi:

No ja, mogoče nimam izkušenj z ulaufavanjem motorja, imam pa izkušnje z ulaufavanjem novih avtomobilov. Princip je isti. Mi je pa zanimivo kako so vsi pametni pri ulaufavanju novega motorja/avtomobila, ko pa se menja turbino, sklopko, zavore pa vsi prbijajo na polno... Pri novem se je pa 1000km jajcal...  :twak: 

 

Še enkrat (zadnjič) bom ponovil svoj zapis:  

"KilleRBee: poglej, kako je zadeva preprosta! Ti (in tvoji somišljeniki) nabijajte svoje nove (potencialne) motorje  takoj od 1 km, sam pa se bom ob nakupu novega motorja držal tovarniških navodil in konec debate...:D

Lep dan ti želim!

pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

prezgodaj. Sicer pa, zavedam se razlik med 4 valji in dvemi, to ni vzrok, da bi govoril kaj mi je ali ni všeč, to sem vzel v zakup, ker sem tak agreagat vzel. Vendar so razlike zlo male, ktm pa tut tok polikan, da se bom hitro navadil teh malih treslajev. Lahko rečem, da je recimo MTS 2010 velik slabša, cukajoča, odrezava kot pa superđukac.

Vizuelno mi itak sede, po merah tudi, pritikline so dobrodošle. Če ne bo kakih problemov, bom težko pisal, kaj mi ni všeč.

Pjotr in Dami! Razmišljam, da bi tudi jaz napisal, kaj mi ni všeč na GT, čeprav ga še nisem videl v živo, kaj šele da bi ga preiskusil...:D

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 4 minutami, Dark pravi:

Še enkrat (zadnjič) bom ponovil svoj zapis:  

"KilleRBee: poglej, kako je zadeva preprosta! Ti (in tvoji somišljeniki) nabijajte svoje nove (potencialne) motorje  takoj od 1 km, sam pa se bom ob nakupu novega motorja držal tovarniških navodil in konec debate...:D

Lep dan ti želim!

Pjotr in Dami! Razmišljam, da bi tudi jaz napisal, kaj mi ni všeč na GT, čeprav ga še nisem videl v živo, kaj šele da bi ga preiskusil...:D

Lahko. Zakaj pa ne. Vsak lahko napiše kaj mu ni všeč, važno da mene to nič ne gane :P

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Hehe enako lep vikend ti zelim drgac pa zgleda da je tale prazna luna močna povsod se neki zapenjajo! :)

Objavljeno (popravljeno)
pred 21 minutami, DAMI34 pravi:

Lahko. Zakaj pa ne. Vsak lahko napiše kaj mu ni všeč, važno da mene to nič ne gane :P

Če bi se potrudil, si ne bi mogel česa domisliti. Če pa sem v tvoj moped virtualno "zaljubljen"...:P

P.s.: Na vso srečo pa sem lahko v svojega stvarno...

P.s.1: Sem se spomnil grozljive napake KTM 1290 GT! To, da ni moj...:P

Popravljeno . Popravil Dark
Objavljeno
pred 39 minutami, Dark pravi:

 

P.s.1: Sem se spomnil grozljive napake KTM 1290 GT! To, da ni moj...:P

no vidiš, men so to sploh ne zdi tok velika napaka :D

Objavljeno
pred 5 urami, Dark pravi:

Absolutno in najbolj verodostojno: debatirati o zadevi, s katero sicer nimaš osebnih izkušenj, si pa o njej nekaj slišal...:)

Dark, v Slo je trenutno en samcat GT, pa še s tem ima lastnik samo 23 kilometrov izkušenj.

Torej če povzamem tvoje besede, potem lahko v tej temi debatira lahko samo Dami sam s seboj, ker drugi nimamo izkušenj s tem motorjem?

Ne ga "srat" no :OK:

Vidim, da smo BMW-jaši tu bolj tolerantni, saj v naših temah lahko trolajo prav vsi.....vljudno vabljen tudi ti :winkiss:

Drugače tudi meni je GT všečen.

Dami, vprašanje zate:

Je motor tak kot je primeren tudi za nižje rasle osebe, ker meni so se KTM-i vedno zdeli malo višji od ostalih. Recimo kako dosežeš tla z nogami v primerjavi z SX-om? Si kaj bolj na prstih?

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 7 minutami, skalaprava pravi:

Dark, v Slo je trenutno en samcat GT, pa še s tem ima lastnik samo 23 kilometrov izkušenj.

Torej če povzamem tvoje besede, potem lahko v tej temi debatira lahko samo Dami sam s seboj, ker drugi nimamo izkušenj s tem motorjem?

Ne ga "srat" no 

Vidim, da smo BMW-jaši tu bolj tolerantni, saj v naših temah lahko trolajo prav vsi.....vljudno vabljen tudi ti :winkiss:

Drugače tudi meni je GT všečen.

Dami, vprašanje zate:

Je motor tak kot je primeren tudi za nižje rasle osebe, ker meni so se KTM-i vedno zdeli malo višji od ostalih. Recimo kako dosežeš tla z nogami v primerjavi z SX-om? Si kaj bolj na prstih?

Skalaprava: hja, ne vem s čem se ukvarjaš? Recimo, da si atomski fizik. Torej, dajmo vsi razpravljat o atomski fiziki, čeprav o njej nič ne vemo? Ja, GT lahko ta trenutek pri nas ocenjuje, kot edini lastnik, samo Dami, na podlagi kilometrov, ki jih je prevozil. Trolamo pa lahko vsi...:cool: Kot ti, ki sprašuješ Damija o višini GT-ja, kar lahko prebereš v vseh testih motorja.:winkiss:

Hvala za povabilo, vendar se v rubriki Motocikli trudim ne trolat. Na forumu je dovolj drugih rubrik za trolanje po mili volji... :OK:

Objavljeno
12 hours ago, DAMI34 said:

Menjalnik: nič posebnega, mehko, točno, za odtenek predolge brzine, Kljub vsemu pa še vedno lepo pelje 90km/h v 6 prestavi., prej za zelo nizke brzine nisem uporabljal prve, sedaj se jo bom moral navaditi spet.

Boš zamenjal prednji zobnik za en zob manjšega in rešil težave. Prednost verižnega prenosa.

Objavljeno
pred 56 minutami, Dark pravi:

Skalaprava: hja, ne vem s čem se ukvarjaš? Recimo, da si atomski fizik. Torej, dajmo vsi razpravljat o atomski fiziki, čeprav o njej nič ne vemo? Ja, GT lahko ta trenutek pri nas ocenjuje, kot edini lastnik, samo Dami, na podlagi kilometrov, ki jih je prevozil. Trolamo pa lahko vsi...:cool: Kot ti, ki sprašuješ Damija o višini GT-ja, kar lahko prebereš v vseh testih motorja.:winkiss:

Hvala za povabilo, vendar se v rubriki Motocikli trudim ne trolat. Na forumu je dovolj drugih rubrik za trolanje po mili volji... :OK:

Vidiš, če bi bil atomski fizik, bi vedel da ti suhoparni podatek o višini sedeža ne pove veliko. Nekaj na to temo si lahko celo v zadnji reviji Motosi prebereš. 

Jaz sprašujem o dejanskem občutku. Ti mi pa o suhoparnih številkah trolaš!

P.S.

Komot lahko užgeva tudi debato o atomski fiziki......podcenjevanje človeka pa zna bit včasih sila neprijetno.

Pa lep večer

 

Objavljeno (popravljeno)
pred 44 minutami, skalaprava pravi:

Vidiš, če bi bil atomski fizik, bi vedel da ti suhoparni podatek o višini sedeža ne pove veliko. Nekaj na to temo si lahko celo v zadnji reviji Motosi prebereš. 

Jaz sprašujem o dejanskem občutku. Ti mi pa o suhoparnih številkah trolaš!

P.S.

Komot lahko užgeva tudi debato o atomski fiziki......podcenjevanje človeka pa zna bit včasih sila neprijetno.

Pa lep večer

 

Me veseli, da si domač tudi v atomski fizik, ki se jo dal za primer. Sam nisem...:D Suhoparni podatki mi dajo osnovno informacijo, ki jo nato še sam preverim v praksi, če me zadeva zanima... Če si domač v atomski fiziki, potem se ne bi smel zanašati na svoje občutke, da se ti zdijo KTM-i višji... 

Zadnjo številko Motosi (ni se mi zdela vredna nakupa) sem preletel in ne vem, kateri tekst bi moral bolje prebrati, da bi bil na tvojem nivoju?:cool:

Ne vem pa, kje si v mojem pisanju v tej niti ali na forumu zaznal podcenjevanje človeka, ki da "zna bit včasih sila neprijetno"? Sem pa zagovornik pregovora "Le čevje sodi naj kopitar"... In o stvareh, ki jih ne poznam - ne pišem... Tudi ne trolam... In npr. ne ocenjujem motorja, ki ga še nikoli nisem videl niti v živo, kot se na tem forumu pogosto dogaja. Ali pišem o utekanju novega motorja, čeprav s tem nimam nobenih izkušenj, kar te je - kot kaže - zmotilo. Zmotilo celo do te mere, da igraš velikega razsodnika in moralno avtoriteto, kar zna bit včasih sila neprijetno...:OK:

Vračam ti lepe želje za večer... 

 

Popravljeno . Popravil Dark

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!