Skoči na vsebino

KTM 1290 Super Duke ( R 2014 in GT 2016)


Cufa
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Qurba, včasi še preveč, tok rad bi kdaj vozil v rein programu na samo 100 konjičkov, pa ne morem potem metat mopeda na ovinkih in odpirat gasa na polno, ker mi prasica posega v agregat. In to samo zato, ker je na reinu in se njemu zdi nevarno za zdrs. Brihtn k svina.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in ekšn

VID_20161202_-1294862107.jpgVID_20161202_-2095284100.jpgVID_20161202_-568030032.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Alpine masters 2016

http://www.motorradonline.de/vergleichstest/alpen-masters-2016-kategorie-sport-und-touring.756408.html

 

Alpine Masters Championship

 

  Maximum
Score
Ducati 
959 Panigale
Kawasaki
ZX-10R
KTM 
1290 Super Duke GT
Suzuki 
GSX-S 1000 F
motor 150 104 97 134 120
Driving behavior 180 120 125 141 127
Everyday life 100 44 51 77 61
Comfort 70 19 22 48 36
Overall rating 500 287 295 400 344
placement   4. 3. 1. 2.
Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 8. 12. 2016 at 19:51, DAMI34 pravi:

Alpine masters 2016

http://www.motorradonline.de/vergleichstest/alpen-masters-2016-kategorie-sport-und-touring.756408.html

 

Alpine Masters Championship

 

  Maximum
Score
Ducati 
959 Panigale
Kawasaki
ZX-10R
KTM 
1290 Super Duke GT
Suzuki 
GSX-S 1000 F
motor 150 104 97 134 120
Driving behavior 180 120 125 141 127
Everyday life 100 44 51 77 61
Comfort 70 19 22 48 36
Overall rating 500 287 295 400 344
placement   4. 3. 1. 2.

ZX1000R in Panigale po moje ne spadata v ta test, prej bi lako Z1000SX, S1000R ali Tuono 1100 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, sulica pravi:

ZX1000R in Panigale po moje ne spadata v ta test, prej bi lako Z1000SX, S1000R ali Tuono 1100 

mah, to so kr neki skup metal pa testirali. Je sicer zanimivo branje, v končni fazi začetniku lahko marsikaj pomagajo, za tiste, ki se pa na mopede nekoliko spoznajo ni ne vem kaj, oziroma so mi bili rezultati kmalu jasni. Ne moreš pričakovat, da bo moped, ki v prvi potegne 150km/h zmagovalec testa na zavitih alpinskih prelazih in to v udobju za dve osebi :D

tle je še mal branja:

http://www.motorradonline.de/vergleichstest/sporttourer-konzepte-im-vergleichstest.748034.html

 

 

With the five great motorcycles of the BMW R 1200 RS, the Ducati Multistrada 1200 S, the Kawasaki ZZR 1400 Performance Sport, the KTM 1290 Super Duke GT and the Yamaha FJR 1300 AE!

pa tule, bolj zanimiva primerjava, kjer je S1000XR:

http://www.motorradonline.de/vergleichstest/bmw-s-1000-xr-kawasaki-zzr-1400-und-ktm-1290-super-duke-gt-im-test.730410.html

 

Conclusion

1. KTM 1290 Super Duke GT: With surprisingly great respect distance to the brand new, Austrian sports-touring machine secures the top place on the podium. In terms of chassis, the performance of which was particularly impressive at the Pannoniaring, the GT from the BMW S 1000 XR significantly dropped. "Ready to race" is not a phrase. A very successful debut!

2. BMW S 1000 XR: The Bavarian Superbike engine was performing at eye level with the Austrian V2, but the track was clearly not the preserve of the BMW S 1000 XR: too little exercise and lean angle, too little feedback from the chassis, too little cornering stability . On the highway, the XR was able to fight back and show how good it really is.

3. Kawasaki ZZR 1400: That the rocket from zero to 200 km / h in 7.5 seconds accelerates and pushes 203 hp and 161 Nm to the test, helped her in this Test bit. With the dull brake, the diffuse traction control, whose use remained puzzling to the end, and the weakly pronounced feedback of the chassis, nothing could be gained here.

 

Meni najbolj zanimiva primerjava, Alpine masters, kjer so zbrali vse živo, pol pa zmaga Africa twin, drugo mesto GT:

http://www.motorradonline.de/vergleichstest/alpen-masters-2016-finale.757708.html

 

110mrd201617alpenmastersergebnisvorrunde

pa še skupinica, kjer je SX , S1000XR, MTS zraven ostalih:

http://www.motorradonline.de/vergleichstest/ktm-1290-super-duke-gt-bmw-s-1000-xr-kawasaki-z-1000-sx-tourer-und-suzuki-gsx-s-1000-f.728574.html

po mojem mnenju, najbolj primerna grupa za test. Zmaga gre GTju :P

 

Drugač je pa to zanimivo branje bolj v tem smislu, kaj in kako drugi opažajo pri mopedih, koliko se to ujema z mojim zaznavanjem, pa da ti ego raste, nč drugega.

 

 

ps. recimo, meni najbolj zanimivo dejstvo, kjub temu, da je GT zmagal v 3 od 4 testov, v enem je bil drugi, (kar pač pomeni, da ni slab moped), je tole:

v enem testu so se pritožili, oziroma imeli pripombo čez preveč agresiven ABS, kar je tudi mene že nekajkrat zmotilo. Največkrat se je to zgodilo pri nizkih brzinah, skoraj na ustavljanju, ko pridejo določene vibracije po prednje kolo, in zavora ne prime dobro, oziroma abs deluje in podaljša zaviranje (zoprn občutek) 

 

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, DAMI34 pravi:

mah, to so kr neki skup metal pa testirali. Je sicer zanimivo branje, v končni fazi začetniku lahko marsikaj pomagajo, za tiste, ki se pa na mopede nekoliko spoznajo ni ne vem kaj, oziroma so mi bili rezultati kmalu jasni. Ne moreš pričakovat, da bo moped, ki v prvi potegne 150km/h zmagovalec testa na zavitih alpinskih prelazih in to v udobju za dve osebi :D

tle je še mal branja:

http://www.motorradonline.de/vergleichstest/sporttourer-konzepte-im-vergleichstest.748034.html

 

 

With the five great motorcycles of the BMW R 1200 RS, the Ducati Multistrada 1200 S, the Kawasaki ZZR 1400 Performance Sport, the KTM 1290 Super Duke GT and the Yamaha FJR 1300 AE!

pa tule, bolj zanimiva primerjava, kjer je S1000XR:

http://www.motorradonline.de/vergleichstest/bmw-s-1000-xr-kawasaki-zzr-1400-und-ktm-1290-super-duke-gt-im-test.730410.html

 

Conclusion

1. KTM 1290 Super Duke GT: With surprisingly great respect distance to the brand new, Austrian sports-touring machine secures the top place on the podium. In terms of chassis, the performance of which was particularly impressive at the Pannoniaring, the GT from the BMW S 1000 XR significantly dropped. "Ready to race" is not a phrase. A very successful debut!

2. BMW S 1000 XR: The Bavarian Superbike engine was performing at eye level with the Austrian V2, but the track was clearly not the preserve of the BMW S 1000 XR: too little exercise and lean angle, too little feedback from the chassis, too little cornering stability . On the highway, the XR was able to fight back and show how good it really is.

3. Kawasaki ZZR 1400: That the rocket from zero to 200 km / h in 7.5 seconds accelerates and pushes 203 hp and 161 Nm to the test, helped her in this Test bit. With the dull brake, the diffuse traction control, whose use remained puzzling to the end, and the weakly pronounced feedback of the chassis, nothing could be gained here.

 

Meni najbolj zanimiva primerjava, Alpine masters, kjer so zbrali vse živo, pol pa zmaga Africa twin, drugo mesto GT:

http://www.motorradonline.de/vergleichstest/alpen-masters-2016-finale.757708.html

 

110mrd201617alpenmastersergebnisvorrunde

pa še skupinica, kjer je SX , S1000XR, MTS zraven ostalih:

http://www.motorradonline.de/vergleichstest/ktm-1290-super-duke-gt-bmw-s-1000-xr-kawasaki-z-1000-sx-tourer-und-suzuki-gsx-s-1000-f.728574.html

po mojem mnenju, najbolj primerna grupa za test. Zmaga gre GTju :P

 

Drugač je pa to zanimivo branje bolj v tem smislu, kaj in kako drugi opažajo pri mopedih, koliko se to ujema z mojim zaznavanjem, pa da ti ego raste, nč drugega.

 

 

ps. recimo, meni najbolj zanimivo dejstvo, kjub temu, da je GT zmagal v 3 od 4 testov, v enem je bil drugi, (kar pač pomeni, da ni slab moped), je tole:

v enem testu so se pritožili, oziroma imeli pripombo čez preveč agresiven ABS, kar je tudi mene že nekajkrat zmotilo. Največkrat se je to zgodilo pri nizkih brzinah, skoraj na ustavljanju, ko pridejo določene vibracije po prednje kolo, in zavora ne prime dobro, oziroma abs deluje in podaljša zaviranje (zoprn občutek) 

 

Dami,

tudi v tej primerjavi GT nima kaj delati....halo a z Afriko in Caponord Rally...dej mo dej, GT je oblečen naket in to je to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, sulica pravi:

Dami,

tudi v tej primerjavi GT nima kaj delati....halo a z Afriko in Caponord Rally...dej mo dej, GT je oblečen naket in to je to.

nism jaz delal testov, nč nism kriv :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, biker77 pravi:

Dami..so ti ze nalozil hill holder?

to je dodatna oprema, isto kot motor slip regulation, ali nekaj takega. Drgač pa po 16kkm prede in dela kot muca (beri lav) začetne probleme smo odpravili in sedaj je že lep čas mir.

 

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 minutami, biker77 pravi:

Menda je samo software treba prilagodit. Ce sm jest prov prebral. To rabis no ;)

Nujno!:P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, biker77 pravi:

Menda je samo software treba prilagodit. Ce sm jest prov prebral. To rabis no ;)

 

pred 14 urami, Kmet2 pravi:

Nujno!:P

itak!!! Bom reku Mihatu. sicer pa na WWW še vedno pišejo, da je HHC opšonal.

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa kaj si nor .. to bi še samo trebalo, ja .. pa samozatemnitvene špegle .. pa start-stop v križiščih .. pa električno samozategnitveno zadnjo bremzo .. uuu, pa še dva kotača bi lahko dodali pa mogoče kakšno strehico .. :?

prav strah me je, kaj bomo vozili čez 20-30 let, ko bomo (bogdaj) v penziji .. ;)

hill holder .. :twak:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 minutami, Texo pravi:

pa kaj si nor .. to bi še samo trebalo, ja .. pa samozatemnitvene špegle .. pa start-stop v križiščih .. pa električno samozategnitveno zadnjo bremzo .. uuu, pa še dva kotača bi lahko dodali pa mogoče kakšno strehico .. :?

prav strah me je, kaj bomo vozili čez 20-30 let, ko bomo (bogdaj) v penziji .. ;)

hill holder .. :twak:

čist qul zadeva v klancih, ni potrebno prestopat na drugo nogo, pa s prvo tišat zavore, ampak vse nardi samo. Mal softwerja kot pravi biker pa dela vse samo :D

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 13. 12. 2016 at 19:54, biker77 pravi:

Menda je samo software treba prilagodit. Ce sm jest prov prebral. To rabis no ;)

evo, sem se pozanimal, je res, samo software se posodobi (odklene), ampak je caka. Potrebno je plačati, za special code, da se zadeva naloži :(

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, DAMI34 pravi:

evo, sem se pozanimal, je res, samo software se posodobi (odklene), ampak je caka. Potrebno je plačati, za special code, da se zadeva naloži :(

 

Jaz ti za vročo čokolado s smetano prodam hil holder. Ob pravilni uporabi je nezmotljiv in nepokvarljiv :P.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob ‎14‎.‎12‎.‎2016 at 11:03, DAMI34 pravi:

čist qul zadeva v klancih, ni potrebno prestopat na drugo nogo, pa s prvo tišat zavore, ampak vse nardi samo. Mal softwerja kot pravi biker pa dela vse samo :D

 

Ustaviš motor, hočeš u rikverc sparkirat, al pa obrnit pa ne gre, morš 5 s počakat da spusti. Men se zdi brez veze.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma ce mas sopotnika, polno prtljage, za sabo cel dan voznje in pol en zaj**** klanec te tole zna resit. Sicer pa ne vem zakaj tak negativen odnos do pomagal. Ce bi blo prav tako brez veze potem tega proizajalci ne bi ponujali. Itak je pa za vse te fore isto. A rabis ogrevan zic? A rabis avtonatsko rocno? A rabis spomin nastavite  za dva voznika? Za prist od tocke a do b se da prist tako s fickom (pa ne ta fansi novim) al pa z bemflo. ampak ne mi pa rec da bosta po celodnevni voznji oba bila enako zadovolna. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 15. 12. 2016 at 23:04, Borutt pravi:

Jaz ti za vročo čokolado s smetano prodam hil holder. Ob pravilni uporabi je nezmotljiv in nepokvarljiv :P.

vem, dobro deluje, pozna vse omejitve, sam je spet caka, vsakokrat ko bo na klancu bremzal bo hotel vročo čokoljado :P za nagrado.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 urami, DAMI34 pravi:

evo, sem se pozanimal, je res, samo software se posodobi (odklene), ampak je caka. Potrebno je plačati, za special code, da se zadeva naloži :(

 

pozabil dopisat...cena sitnica  $174.99 

Sam razmišljam, za ta dnar lahko najamem nekoga (recimo nekoga k ma rad vročo čokolado) pa mam all in one, hill holder, pa še rikverc :P

 

pred 5 urami, Frenk 67 pravi:

Ustaviš motor, hočeš u rikverc sparkirat, al pa obrnit pa ne gre, morš 5 s počakat da spusti. Men se zdi brez veze.

predvidevam, da samo v klancu, po ravnem se ne bi smela aktivirat? al ja?

Sicer pa za 150€ ne bom motiral kar nič

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, DAMI34 pravi:

 

predvidevam, da samo v klancu, po ravnem se ne bi smela aktivirat? al ja?

Sicer pa za 150€ ne bom motiral kar nič

A mislis da ma vaservago, ne verjamem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Frenk 67 pravi:

A mislis da ma vaservago, ne verjamem.

senzorje ma, en od teh je senzor nagiba...itd, po mojem, da zavora stisne mora biti izpolnjenih nekaj pogojev, podobno kot pri avtu, v nasprotnem ne bi smela prijeti. Ne vidim razloga, da bi na ravnem držala. A ti jo imaš?

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, DAMI34 pravi:

senzorje ma, en od teh je senzor nagiba...itd, po mojem, da zavora stisne mora biti izpolnjenih nekaj pogojev, podobno kot pri avtu, v nasprotnem ne bi smela prijeti. Ne vidim razloga, da bi na ravnem držala. A ti jo imaš?

 

Najbrz mas prav, drgac tud cornering lampe ne bi delale. Nimam in ne bom mel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   1 član

    • Pajk
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!