Skoči na vsebino

KTM 1290 Super Duke ( R 2014 in GT 2016)


Cufa
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

pred eno uro, Frenk 67 pravi:

Najbrz mas prav, drgac tud cornering lampe ne bi delale. Nimam in ne bom mel.

dela tako kot mora:

MCN Fleet: KTM Super Duke GT brakes for itself

Published: 12 December 2016

  • MCN Fleet: KTM Super Duke GT brakes for itself
  • MCN Fleet: KTM Super Duke GT brakes for itself
1 of 2
  1.  
  2.  

This is definitely one for the list of ‘things I never knew I needed’: Hill Hold Control. I’ve always taken great pleasure in trying to learn how to do things for myself, and will be forever grateful that I grew up in a time when traction control, ABS, anti-wheelie and myriad other helpful systems just didn’t exist, and now my KTM Super Duke GT has HHC (£147.52), which automatically detects when you’ve come to a halt on an incline, and will hold the brakes on for you for the few seconds before you pull away.

So, pull up to a hilly junction, squeeze the lever, and a little light illuminates on the dash, release the brake lever when you see your gap in the traffic, and the bike will hold itself on the brakes for a few seconds, releasing the retardation as it senses the clutch engaging drive to the back wheel. No, you don’t need it. But once you’ve got it, you do find yourself appreciating that it’s there surprisingly often (unless you live in Holland). It takes just minutes to enable at your dealer, and no-one even has to get a spanner out – it’s all about laptops and dongles these days.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je isto kot v avtomobilih "pomoč pri speljevanju v hrib", avtomatska zavora.

Zanimivo.

Po drugi strani pa se jaz kar malo bojim vse te elektronike na motornem kolesu, če gre kaj narobe, ni to avto, ki ima štiri kolesa...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dami34, ti to rabiš, velikokrat zaviješ s asfaltne poti in včasih se v klancu zgodi, da je treba ustavit, noge dat na tla, prva zavora je pa potem skoraj neuporabna, saj prvo kolo ne more ustavit mase in drsi v rikverc:whistle: Da imam možnost to imet na mopedu, pa še za tako relativno mali znesek, plačam brez razmišljanja, tudi ti boš, sm prepričan:P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, Snecer pravi:

To je isto kot v avtomobilih "pomoč pri speljevanju v hrib", avtomatska zavora.

Zanimivo.

Po drugi strani pa se jaz kar malo bojim vse te elektronike na motornem kolesu, če gre kaj narobe, ni to avto, ki ima štiri kolesa...

a veš, men se zdi bolj nevarno, če ti kak ležaj zariba, ploščico sname itd...če crkne kaj elektronskega, gre zadeva ponavadi v safe mode, preverjeno :D

Drgač pa če je je fajn, če ni pa tut ni panike. Men osebno se še vedno zdi nujen ABS, pa trekšn control. Vse ostalo je luksuz.

pred 11 minutami, builder pravi:

Dami34, ti to rabiš, velikokrat zaviješ s asfaltne poti in včasih se v klancu zgodi, da je treba ustavit, noge dat na tla, prva zavora je pa potem skoraj neuporabna, saj prvo kolo ne more ustavit mase in drsi v rikverc:whistle: Da imam možnost to imet na mopedu, pa še za tako relativno mali znesek, plačam brez razmišljanja, tudi ti boš, sm prepričan:P

mam CBS zavore, se pa strinjam, predvsem je fajn zadeva za nas nižjerasle

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, builder pravi:

to rabiš, velikokrat zaviješ s asfaltne poti in včasih se v klancu zgodi, da je treba ustavit, noge dat na tla, prva zavora je pa potem skoraj neuporabna, saj prvo kolo ne more ustavit mase in drsi v rikverc:whistle: 

Do sedaj sem dvakrat potreboval ABS. In enkrat točno to, kar je povedal builder.

Vožnja v prvi prestavi.Na ozkem slabem asfaltu je bil nenadoma pred nama avto. Refleksno zavrl na sprednjo zavoro. Lahko sem samo obstal. Ker nisem bil v težišču in sem z levo nogo lovil ravnotežje, nisem mogel takoj stopiti na zadnjo. Kakšen meter in pol sva drsela nazaj z blokirano sprednjo in skoraj končala pod robom.

Če bi šla pod rob alpske ceste, si ne znam predstavljati, kako bi se končalo. Meni se ta sistem zdi uporaben.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ne drugega, je mnogo lažje štartat v kakih klancih, ko si polno natovorjen in stojiš na desni nogi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, DAMI34 pravi:

Če ne drugega, je mnogo lažje štartat v kakih klancih, ko si polno natovorjen in stojiš na desni nogi

Tako kot ABS, upaš, da tega sistema ne boš nikoli resnično potreboval.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

že vidim, da bom zagonu spet nekih 160€

mah

raj ko policajem :P

ps. danes je trekšn full prišel do izraza. sol, pa prah na cesti, zadeva opleta ko pijana koza. Ampak brez panike trekšn vse popravlja, v nasprotnem bi ožemal gas, ko muco, k jo prvič primeš v roke :D

 

 

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Scarabeo 500 pravi:

Tako kot ABS, upaš, da tega sistema ne boš nikoli resnično potreboval.

 

 

Niti približno! Zelo pogosto uporabljen...

Sistem sem dokupil in ga ocenjujem: zelo uporaben...  Čudi me le (pa saj me ne?), zakaj ga v motociklih tega cenovnega razreda, ne ponujajo v osnovni opremi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 urami, Scarabeo 500 pravi:

Vožnja v prvi prestavi.Na ozkem slabem asfaltu je bil nenadoma pred nama avto. Refleksno zavrl na sprednjo zavoro. Lahko sem samo obstal. Ker nisem bil v težišču in sem z levo nogo lovil ravnotežje, nisem mogel takoj stopiti na zadnjo. Kakšen meter in pol sva drsela nazaj z blokirano sprednjo in skoraj končala pod robom.

Če bi šla pod rob alpske ceste, si ne znam predstavljati, kako bi se končalo. Meni se ta sistem zdi uporaben.

V tvojem primeru ta sistem nebi nič pomagal, ker ga moraš ativirati tako da stopiš na zadnjo zavoro. Pomoč pri taki situaciji je le povezava prve in zadnje zavore, ko s stiskom prve zavore aktiviraš tudi zadnjo zavoro. Recimo vsi bavarci imajo tako urejene zavore.

Popravljeno . Popravil skalaprava
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdaj imajo dve možnosti.

Da priredijo zavore za motor ali pa priredijo sistem zaviranja. :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 25 minutami, skalaprava pravi:

V tvojem primeru ta sistem nebi nič pomagal, ker ga moraš ativirati tako da stopiš na zadnjo zavoro. Pomoč pri taki situaciji je le povezava prve in zadnje zavore, ko s stiskom prve zavore aktiviraš tudi zadnjo zavoro. Recimo vsi bavarci imajo tako urejene zavore.

tut moj maxi skutr je mel CBS :P
 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 29 minutami, skalaprava pravi:

V tvojem primeru ta sistem nebi nič pomagal, ker ga moraš ativirati tako da stopiš na zadnjo zavoro. Pomoč pri taki situaciji je le povezava prve in zadnje zavore, ko s stiskom prve zavore aktiviraš tudi zadnjo zavoro. Recimo vsi bavarci imajo tako urejene zavore.

Ja,točno tako.Pa avstrijci tudi!!Tako da ne bi mislil......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 26 minutami, DAMI34 pravi:

tut moj maxi skutr je mel CBS :P
 

Moj tudi, samo zavore so bile pa zelo slabe :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nova beštja 2017 lepoto majkemi

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 22. 12. 2016 at 15:04, sayo pravi:

A morda kdo ve, a so s tem super dukom GT nategnil samo enega slovenca ali je bilo prodanih več

 

sam enga, ampak je bil nategnjen s ponosom ,pa še kr se qurči!!!

Tralalala wiiiiiiiiiiiiiii :D

IMG_20170108_111906.jpg

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
pred 11 minutami, Lipstick pravi:

 

 

Dami 43,

evo sem ti najdu trobilo, s ptitiskom na gumb trobi v treh varijantah:

 

http://jekillandhyde.com/EN_US/products

hehe, poceni pa tut ni, če prav razumem spreminja zvok na podlagi neke elektronike, verjetno kake lopute v roru?

Sicer pa ni lep :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 56 minutami, DAMI34 pravi:

hehe, poceni pa tut ni, če prav razumem spreminja zvok na podlagi neke elektronike, verjetno kake lopute v roru?

Sicer pa ni lep :P

 

" Ne možeš imat i ovce i novce."

SmartBox Euro 4

The Smartbox allows you to operate the valves via a control switch on the handlebar (with status display). The driver can thus choose between a travel mode where the valve is fully closed, a dynamic mode which is similar to the original exhaust system where the valve is half opened and a sport mode for the best sound and performance where the valve is fully opened. Only when required by legislation the smartbox will overrule the riders settings.

Popravljeno . Popravil Lipstick
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

zadnč u yogi centru btc niso glih mel kar sm hotu, je bla pa postrežba tko uredu, da nisem mogu praznih rok ven.

...zdej mam še enga u dnevni :) 

IMG_1292.JPG

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

emm, dami, dej poprav naslov.

u navalu besa odpiranja tele teme se mi je zmuznla črka e...

...ostereicher mora bit na konc :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!