Skoči na vsebino

KTM 1290 Super Duke ( R 2014 in GT 2016)


Cufa
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Ce je udoben mu manjkajo samo se kufri in spredaj vizir pa je potovalnik? :cool: Za normalno voznjo sem mislil tako turisticno potovalno in ne vseh vrst športnih, dirkalnih...:book:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

31 minutes ago, vandrovec said:

Ce je udoben mu manjkajo samo se kufri in spredaj vizir pa je potovalnik? :cool: Za normalno voznjo sem mislil tako turisticno potovalno in ne vseh vrst športnih, dirkalnih...:book:

in optimal si GT verzijo...derivat SD1290

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, vandrovec pravi:

Ce je udoben mu manjkajo samo se kufri in spredaj vizir pa je potovalnik? :cool: Za normalno voznjo sem mislil tako turisticno potovalno in ne vseh vrst športnih, dirkalnih...:book:

zato so naredili GTja.

Z izdatno elektronsko podporo, mal spremembami map je čisto normalen potovalnik, sploh v "limp mode" :D

Prav tako trdijo za 2017 superduka na testih, da je čisto uporaben za vsakdanjo vožnjo,

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa vem, na podlagi teh nekaj primerkov prodanih v Slo ne moreš potegnit nekega zaključka. Morda jih loputa malo zajebava ali pa tudi ne. Vsekakor so Japonci bolj zanesljivi a edini primerek takšnega golega divjaka je Yamaha MT-10. Ta boljša izvedba SP z Ohlins vzmetenjem ravno ne parira z zavorami, quickshifterjem, težo in je z 17500 euri predraga. Edino osnovna varianta je zanimiva z ceno, samo po opremi pa precej zaostaja. Ostane BMW S 1000 R, ki pa je bolj za hitre ovinke ali pisto in se ne znajde najbolje na gorskih cestah ali pa Aprilia Tuono 1100, ki je nekje vmes glede sedenja in agilnosti. Kakšno reputacijo pa ima njihov servis v Slo pa vemo, če ravno motorji niso slabi. Lep in zelo vozen motor je tudi Triumph speed triple1050, ki pa z 140 konjiči malo zaostaja za konkurenco. Je pa res, da se ga da lepo vozit brez elektronskih priveskov. Skratka vsakemu svoje, za vsakega se nekaj najde. Če bi jaz kupoval bi šel semkaj testirat https://www.highbike-paznaun.com/ najverjetneje pa bi bila Aprilia ali KTM. BMW me nekako ne navduši niti vizualno, Triumph pa se mi zdi malo podhranjen.

Popravljeno . Popravil IZTOK
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, luxsa pravi:

Ce ne bi bil ready to race bi ga kupil,tko pa gdo ga bo pa vsak teden na servis vozil.:OK:

To pa ni res, 1x letno pol je pa 15 dni tam, sam ga pa zrihtajo u nulo :P

Meni ga bodo celo na dom dostavili :ras:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

To pa ni res, 1x letno pol je pa 15 dni tam, sam ga pa zrihtajo u nulo :P

Meni ga bodo celo na dom dostavili :ras:

Ja saj, enkrat letno je dovolj če se to zgodi nekje ... Ampak na KTM forumu ne omenjajo teh težav. So pa veliko jamrali tisti, ki so nalagali nove mape za decat variante, moped je crkoval pri menjavanju, ni potegnil, deloval robato ... Maš samo ti tak peh ? :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, IZTOK pravi:

Kaj pa vem, na podlagi teh nekaj primerkov prodanih v Slo ne moreš potegnit nekega zaključka. Morda jih loputa malo zajebava ali pa tudi ne. Vsekakor so Japonci bolj zanesljivi a edini primerek takšnega golega divjaka je Yamaha MT-10. Ta boljša izvedba SP z Ohlins vzmetenjem ravno ne parira z zavorami, quickshifterjem, težo in je z 17500 euri predraga. Edino osnovna varianta je zanimiva z ceno, samo po opremi pa daleč precej zaostaja. Ostane BMW S 1000 R, ki pa je bolj za hitre ovinke ali pisto in se ne znajde najbolje na gorskih cestah ali pa Aprilia Tuono 1100, ki je nekje vmes glede sedenja in agilnosti. Kakšno reputacijo pa ima njihov servis v Slo pa vemo, če ravno motorji niso slabi. Lep in zelo vozen motor je tudi Triumph speed triple1050, ki pa z 140 konjiči malo zaostaja za konkurenco. Je pa res, da se ga da lepo vozit brez elektronskih priveskov. Skratka vsakemu svoje, za vsakega se nekaj najde. Če bi jaz kupoval bi šel semkaj testirat https://www.highbike-paznaun.com/ najverjetneje pa bi bila Aprilia ali KTM. BMW me nekako ne navduši niti vizualno, Triumph pa se mi zdi malo podhranjen.

Loputa zajebava samo gtja, ker SD do 2017 je nima :D

Sedaj, če malo filozofiram, ker bom govoril o motorju od GTja, ampak je SD dokaj podoben, pravkar sem z Mihatom govoril, ko mi je naredil servis na 30kkm (ventili pa to), pravi, da nekih napak, problemov, obrab, iztrošenosti itd ni videti, losan je bil samo vijak na tački, za katerega sem vedel, saj sem ga vsaj 3x že zatiskal. Vzmetenje je bp, ventili v zgornji meji tolerance, vsi enaki, potem sva pa rekla še par besed o slabših straneh dukov (isto velja za advenčerje) ena od teh je pregrevanje in črno zavorno olje olje, kar pogosta napaka (zmanjšan učinek zaviranja zato), pa pravi da bo zamenjal proizvajalca in dal Adblue ( po KTM katalogu lahko uporabi 3 proizvajalce). Druge drobnarije pa niso omembe vredne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, IZTOK pravi:

Ja saj, enkrat letno je dovolj če se to zgodi nekje ... Ampak na KTM forumu ne omenjajo teh težav. So pa veliko jamrali tisti, ki so nalagali nove mape za decat variante, moped je crkoval pri menjavanju, ni potegnil, deloval robato ... Maš samo ti tak peh ? :blush:

Debata je za drugo temo GTja, SDji 2014 se dobijo mape, nima problemov z decat, ker ni EURO4, nima niti lopute in toliko blesave elektronike, zna pa imet podobne probleme 2017 letnik. Jaz pri mojem ravno zato nisem posegal v ror in sas, ker čakam kako boljšo celovito rešitev, recimo dongl, ki bo nadomestil tudi servo, ne pa samo mehanskega sleparčka, ki ga montiraš na servo.

V 30kkm, sem imel porodni problem, ko je servo zaribal in letos na 27kkm, ko je moped padel spet v error zaradi preveč zategnjenih zajl, ki krmilijo loputo. Ali je kriva vročina ali preobčutljiv softwere ne bi vedel. Miha pravi, da je moral dati kar 2mm "lufta" tako da moped ne joče z errorji.  Recimo po servisnih navodilih, bi morale biti zajle brez lufta.

No pa še en problem me pizdi, da moram sklopko vsakih 10kkm odzračit. Sicer rabim 30 sekund, pa vseeno me moti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, pol pa je Super Duke 2016 idealna nabava :D Zavorno olje Adblue? Ne poznam, poznam edino aditiv ( ureo ) za dizle z tem imenom. Jaz vsako leto menjam zavorno olje na mojem mopedu. Imam ravno pol ure dela pa vsaj vem, da bo ABS živel dlje. Pri meni potemni zavorna tekočina v hidravlični sklopki, zgleda, da ji vročina na delovnem cilindru, ki je seveda na motorju ne prija najbolje. Ma to so malenkosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, Cartman pravi:

AdBlue? Za eko kamjonske dizle? A s mau falil? 

Če se ne motim je povedal točno tole blagovno znamko, Adblue, Motorex in še eno...ne me pa prijet za besedo.

Več o vzdrževanju SDja, problemih in problemih z reklamacijami bi znal povedati @UnionJack

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cist btw, kaj zaeno olje pa stavis? DOT4 al 5.1?  kolkr sm jaz opazoval, je bil 5.1 sred sezone ze tako grd, da sm ga menjal. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

18 minutes ago, Cartman said:

Cist btw, kaj zaeno olje pa stavis? DOT4 al 5.1?  kolkr sm jaz opazoval, je bil 5.1 sred sezone ze tako grd, da sm ga menjal. 

Olja z visjim vreliscem nimas. DOT 5.1 ima vrelisce 50 stopinj visje od DOT4. Zasnova je enaka. Crno kje je KTM standardna hiba in po moje Nima Veze z DOT-PM.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Nearrain pravi:

Olja z visjim vreliscem nimas. DOT 5.1 ima vrelisce 50 stopinj visje od DOT4. Zasnova je enaka. Crno kje je KTM standardna hiba in po moje Nima Veze z DOT-PM.

Nimam ktm. To sm opazal na treh menjavah na navadnem japoncu. Dopuscam moznost, da yamalube 5,1 hitro temni. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

12 hours ago, DAMI34 said:

Meni ga bodo celo na dom dostavili :ras:

To je pa ze tako kot pri bmw, pa se kofe to go ti bojo zraven dal.Napis kaj je narobe s tvojim redy to race.:kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, Cartman pravi:

Cist btw, kaj zaeno olje pa stavis? DOT4 al 5.1?  kolkr sm jaz opazoval, je bil 5.1 sred sezone ze tako grd, da sm ga menjal. 

v bistvu lahko 4.0 ali 5.1. (za sklopko isto)Če se ne motim bo 5.1. V glavnem različni modeli imajo različne predpise, sicer za zavore je verjetno isto, ampak pri sklopki imajo nekateri hidravlično, drugi zavorno...bom več opisal, ko dobim moped nazaj v drugi temi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, Cartman pravi:

Nimam ktm. To sm opazal na treh menjavah na navadnem japoncu. Dopuscam moznost, da yamalube 5,1 hitro temni. 

No nekaj takega ugotavlja tudi Miha. Pri KTM potemni predvsem olje za zadnjo zavoro (tako kot pravi Nearrein, ali je hiba zaradi bližine vročine, ali je odvisno od proizvajalca..kdo bi vedel), medtem ko prva recimo opažam, da po nekih 12-15kkm izgubi zavorni učinek, oziroma dobi nekoliko prostega hoda na ročici.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 9. 9. 2017 ob 7:54, luxsa pravi:

To je pa ze tako kot pri bmw, pa se kofe to go ti bojo zraven dal.Napis kaj je narobe s tvojim redy to race.:kva2:

Nič, redni servis na 30kkm, + kontrola ventilov in vse kar je potrebno naredit pri teh kmjih in drobnarije, ki me motijo. Z ozirom, da je motor na servisu in je bil razdrt, se bo naredilo vse+še kar sem si sam izmislil :P

olje in filtri

kontrola ventilov

loputa izpuh je rabila samo nastavitev ohlapnosti zajl (no, to ne drži, na koncu so vseeno nov servo dali)

menjava hladilne tekočine

čiščenje killerja

menjava tekočine sklopke in zavor

menjava sas membran

čiščenje protiprašne zaščite pri vilicah in podmazanje

+ par drobnarij

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

debata o GT je premaknjena v svojo temo, da ne smetimo tule.

pred 19 urami, UnionJack pravi:

zlo dober do-nakup je še gel zic. NITI 1x nism meu otišancev.

Koliko maš kje km?

Vem da si imel nekaj reklamacij, kako so se rešile?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

7 minutes ago, DAMI34 said:

Ker debata skače od SD do GT se mi zdi neumno smetiti po SD temi in sem premaknil čvek sem.

Ker sta motorja prakticno ista. GT je derivat SD,  bi bilo bolj smiselno temi zdruzit.  Vec  je tem kakor GT in SD skupaj v slo ... 1 GT in par SD-ejev.  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

14 hours ago, IZTOK said:

Kaj pa vem, na podlagi teh nekaj primerkov prodanih v Slo ne moreš potegnit nekega zaključka. Morda jih loputa malo zajebava ali pa tudi ne. Vsekakor so Japonci bolj zanesljivi a edini primerek takšnega golega divjaka je Yamaha MT-10. Ta boljša izvedba SP z Ohlins vzmetenjem ravno ne parira z zavorami, quickshifterjem, težo in je z 17500 euri predraga. Edino osnovna varianta je zanimiva z ceno, samo po opremi pa precej zaostaja. Ostane BMW S 1000 R, ki pa je bolj za hitre ovinke ali pisto in se ne znajde najbolje na gorskih cestah ali pa Aprilia Tuono 1100, ki je nekje vmes glede sedenja in agilnosti. Kakšno reputacijo pa ima njihov servis v Slo pa vemo, če ravno motorji niso slabi. Lep in zelo vozen motor je tudi Triumph speed triple1050, ki pa z 140 konjiči malo zaostaja za konkurenco. Je pa res, da se ga da lepo vozit brez elektronskih priveskov. Skratka vsakemu svoje, za vsakega se nekaj najde. Če bi jaz kupoval bi šel semkaj testirat https://www.highbike-paznaun.com/ najverjetneje pa bi bila Aprilia ali KTM. BMW me nekako ne navduši niti vizualno, Triumph pa se mi zdi malo podhranjen.

S1000R in Tuono 1100 sta oba slecena supersport motorja. Oba sta derivata dirkalnih petard, tko da je agilnost in udobnost  tam-tam za razliko od SD in Monstra.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, Nearrain pravi:

Ker sta motorja prakticno ista. GT je derivat SD,  bi bilo bolj smiselno temi zdruzit.  Vec  je tem kakor GT in SD skupaj v slo ... 1 GT in par SD-ejev.  

Se strinjam, pa spet sta tako različna, da bi s tem naredil zmešnjavo, sploh če bo kaka debata o novem SD 2017.

Sedaj vem da so osnove agregatov iste, niso pa sami agregati, pri GTju so naredili nove bate, našopali kup elektronike, GT ima semiactive vzmetenje, da ne govorim o novem SD, ki je spet drugačen.

Sicer pa združit teme ni problem, 30 sekund pa je, bolj jih je problem ločit.

ps. Baje sta 2 GTja kar vem, je Seleš prodal enega v začetku letošnjega leta.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!