vuk76 Objavljeno Maj 28, 2018 Opozori Objavljeno Maj 28, 2018 1 hour ago, Yankee64 said: In carina? pa cimprej javi, da vidimo ce se splaca. Na Sx ni blo velike razlike. Nic carine. Pa cimprej javi - a ti bi rad, da me dez dobi Saj glede na vreme bom dokaj hitro porocal. V nedeljo me je trikrat opralo. Blatnik sem pa zmontiral po furi
Yankee64 Objavljeno Maj 29, 2018 Opozori Objavljeno Maj 29, 2018 Saj vem, da je jeb. vozt po dežju, zadnje časa/dni je mikroklima itak v pi... tako, da tud če načrtuješ furo brez dežja, te vseeno dobi. Ampak izkušnje štejejo....in te je treba prenašati in deliti z ostalimi
vuk76 Objavljeno Maj 31, 2018 Opozori Objavljeno Maj 31, 2018 Dans stestiral blatnik;sicer ne po direktnem dezju,ampak samo po fejst mokri cesti po nevihti. Je vsekakor boljse kot prej. Na komentarje sovoznice pa bom moral se pocakat. Sem pa sprobal se novi mount za kamero: Video zgleda takole: https://youtu.be/AWDiUR1A8OI Kolko tolko ok ampak pozicijo moram spremenit da se bo vidlo manj oz. cisto nic blatnika in gume bosa, Bostjan L, MiNa in 3 others 6
Rey Objavljeno Junij 3, 2018 Opozori Objavljeno Junij 3, 2018 Včeraj sem na BMW meetu v Portorožu preizkusil XR-ja. Vožnje so bile organizirane po skupinah tako, da smo vozili lepo v vrsti za predstavnikom BMW Motorrad SLO oz.predstavnikom podjetja Avtoval. Tako, da nekega divjanja ni bilo. Vožnja je trajala cca.40min. (Portorož - Beli križ - Strunjan - Izola - Korte - Lucija - Portorož). Nekega konkretnega mnenja po tako kratki vožnji si nisem uspel ustvariti. Višina sedeža mi je OK. Med koleni je malenkost širši kot Versys kar ni nek problem. Krmilo je širše za kakšnih 5cm kar mi ustreza, ker zdaj imam skoraj pol dlani na utežeh krmila. Opazil sem, da je izpuh zelo blizu stopalke in ko sem se dvignil, da zapeljem čez ležečega policaja sem s peto stopil na izpuh (noga št.44, nič izven standardov) Vzmetenje na road nastavitvi je precej trdo, dynamic je vrjetno uporabno samo za na progo in za odpeljati kakšen lep odsek Jadranke...tam iz Karlobaga proti Starigradu Gume so bile gor predvidevam original Bridgestone T30. Na sicer ne ravno vrhunskem asfaltu mi je 3x malenkost odneslo zadnjo gumo na zaviranju pred ovinkom...pa ji bilo divjanja. Nekaj bo sigurno na račun tega, da nisem navajen toliko zavirati s pomočjo zavor, ker je na Versysu motorno zaviranje zelo izrazito, 4 cilindraš pa ne zavira kaj dosti. Dobro, pač stvar navade, nič takega. Da pridem do agregata...tukaj ni kaj primerjati, drugi svet napram Versysu. 2valja vs 4valji, 69hp vs 165hp...nima smisla Prav dosti konjev nisem zbudil med vožnjo, sem jih pa slišal kako čakajo, da obrnem ročico plina Quickshifter.....aaaa poezija že na 3.000rpm...potem gor na višjih obratih pa samo še boljše Za dol pa moreš bit malo bolj odločen z prestavno ročico...na srečo sem se hitro spomnil, da sem to tukaj na forumu prebral in potem je tudi pretikanje pretikanje navzdol postalo tekoče in mehko. Vsekakor bo treba odpeljati še kaksen kilometer za dibiti boljšo predstavo. Avtoval ponuja 2h preizkus motorja, ni slabo. Ko bo prišel čas za nakup (beri: bodo € v žepu) bom najbrž rental motor za en cel dan in potem bo odločitev lažja. Sta pa še dva druga motorja v ožjem izboru tako, da...bomo videli, ker sta oba Italijana. Za enega sem pričakoval poročilo od @Kmet2 pa je končal na avtovleki Za drugega pa me skrbi strošek (rednega) vzdrževanja. Ajaaa, skoraj pozabil, vibracije. Preizkušeni model je bil 2018letnik s tistimi gumicami na krmilu za zmanjševanje vibracij. Vseeno zadeva še vedno vibrira...sicer nič motečega vsaj na tako kratki vožnji. So pa to drugačne vibracije kot na Versysu...višja frekvenca, spet pač 4valjnik. To je to zaenkrat, nekako po pričakovanjih skalar36, bosa, Kmet2 in 5 others 8
Yankee64 Objavljeno Junij 5, 2018 Opozori Objavljeno Junij 5, 2018 Narejen servis na 30.000km, zamenjali vse tekocine, olje, svecke, preverili ventile, nove prednje zavorne ploscice—— voznika niso zamenjali cena ni nizka, sem mislil da je Ducati sky high. Ocitno je to, to. Furamo naprej, z nasmehom ob uzitkih ki jih motor nudi in novemu servisu naproti, tokrat cenejsemu
motolover Objavljeno Junij 5, 2018 Opozori Objavljeno Junij 5, 2018 Na servisu na 30.000km se ne menja svečk in preverja ventilov. To se dela na 20, 40, 60.000,.... Zakaj so to naredili, si jim ti naročil? Zavorno tekočino se menja na dve leti, prvič po enem letu nato na vsaki dve.
Yankee64 Objavljeno Junij 5, 2018 Opozori Objavljeno Junij 5, 2018 Predno bo 40.000 na stevcu, bo motor star 3 leta, se pravi da so tekocine tam tam. za ventile, svecke ne vem kaksen se servisni interval ker nimam programa, ampak tko al tko to enkrat pride in glede na to da ne bom cakal na 60.000km, ampak menjal za novega, je pac trenutno vseeno a so to opravili na 30 ali pa na 40. Strosek je sedaj , ali pa cez pol leta. Verjamem pa da Avtoval ne dela nekaj po svoje. Mogoce Off the topic; na Kwaku mi niso menjali na 40k km nic, ne tekocin, ne sveck, ne ventilov kljub temu da je razlke v konjih le dobrih 20. In sve je delalo bp. Mogoce je to drugacen poprodajni pristop.....
motolover Objavljeno Junij 6, 2018 Opozori Objavljeno Junij 6, 2018 Ne potrebuješ programa, v knjižici imaš vse napisano kdaj se kaj servisira. Glede na opravljanje servisa je bolje, da se drži intervalov, da nimaš potem vse zamešano. Torej veliki servisi na vsakih 20.000km: 20,40,60,..., mali na 10.000, ki so vmes med temi. Tudi zaradi cene velikega, ki ni nizka, ga je brez veze delati predčasno. Koliko je naneslo, če ni skrivnost? 600€? Ali so delali po svoje? Bi rekel, da ja, ker servisni intervali niso taki, da bi na 30.000 delal veliki servis. bosa 1
Yankee64 Objavljeno Junij 7, 2018 Opozori Objavljeno Junij 7, 2018 Berem navodila, na 213 straneh nic o tem kaj in kdaj naj se servisira. Mogoce Vuk76 pogleda v program in nam pojasni a je bil nateg , al pa nujno opravilo. Cena, ja 600€ brez zavornih.
motolover Objavljeno Junij 7, 2018 Opozori Objavljeno Junij 7, 2018 1 minute ago, Yankee64 said: Berem navodila, na 213 straneh nic o tem kaj in kdaj naj se servisira. Mogoce Vuk76 pogleda v program in nam pojasni a je bil nateg , al pa nujno opravilo. Cena, ja 600€ brez zavornih. Cena je realna, za RRa plačujem isto na vsakih 20.000km. Mogoče je za XR drugače glede intervalov, čeprav dvomim, agregat je enak.
vuk76 Objavljeno Junij 8, 2018 Opozori Objavljeno Junij 8, 2018 (popravljeno) 18 hours ago, Yankee64 said: Berem navodila, na 213 straneh nic o tem kaj in kdaj naj se servisira. Mogoce Vuk76 pogleda v program in nam pojasni a je bil nateg , al pa nujno opravilo. Cena, ja 600€ brez zavornih. Ni problema, ti bom pogledal, samo da se vrnem v domovino. 600€ pa vseeno ni glih cenovno ugodno Popravljeno Junij 8, 2018. Popravil vuk76
DAMI34 Objavljeno Junij 8, 2018 Opozori Objavljeno Junij 8, 2018 In to vsakih 20kkm. Dražje kot Ktm, ki ima na 30kkm, cena cca 500€. Sicer je pa velik servis po mojem mnenju prepogosto. Vsakih 40kkm imajo Japonci.
motolover Objavljeno Junij 8, 2018 Opozori Objavljeno Junij 8, 2018 Ni tak problem, ker s takim motorjem ravno ne štancaš km.
Yankee64 Objavljeno Junij 9, 2018 Opozori Objavljeno Junij 9, 2018 Tukaj je govora o Xr in Rr, razlika slabih 40KM najbrz pomeni tudi malo krajsi(daljsi) interval dolocenih pregledov. Me prav zanima kaj gospodje v Bmw predpisujejo za Xr. Kar se tice sodobne tehnike, poglejte (nekatere) novodobne motocikle—pregled ventilov na 20kkm(24kkm). Je pa res kot pravim Dami, na SX pri 40kkm ni nic servisa, kot se spomnim nisem nikoli placal vec kot 200€.
Yankee64 Objavljeno Junij 13, 2018 Opozori Objavljeno Junij 13, 2018 On 6/6/2018 at 3:27 PM, motolover said: Ne potrebuješ programa, v knjižici imaš vse napisano kdaj se kaj servisira. Glede na opravljanje servisa je bolje, da se drži intervalov, da nimaš potem vse zamešano. Torej veliki servisi na vsakih 20.000km: 20,40,60,..., mali na 10.000, ki so vmes med temi. Tudi zaradi cene velikega, ki ni nizka, ga je brez veze delati predčasno. Koliko je naneslo, če ni skrivnost? 600€? Ali so delali po svoje? Bi rekel, da ja, ker servisni intervali niso taki, da bi na 30.000 delal veliki servis. tole je iz servisnega programa, se pravi da vse delajo po planu. compaq 1
motolover Objavljeno Junij 13, 2018 Opozori Objavljeno Junij 13, 2018 Torej so pri XR zmanjšali v primerjavi z RR. Odlično.
bikez Objavljeno Junij 16, 2018 Opozori Objavljeno Junij 16, 2018 Cene servisov so pa res visoke za propelerje . Seveda bom vozil naprej "Japance", kjer za servis plačam mnogo manj. Mavti 1
luxsa Objavljeno Junij 16, 2018 Opozori Objavljeno Junij 16, 2018 Ce ga servisiras pod kozolcem je tudi za bemflna pocen.
bikez Objavljeno Junij 16, 2018 Opozori Objavljeno Junij 16, 2018 pred 4 urami, luxsa pravi: Ce ga servisiras pod kozolcem je tudi za bemflna pocen. Nov ni za pod kozovc . Pa štelanje ventilov tako hitro k na kroski .
NejcZ Objavljeno Junij 18, 2018 Opozori Objavljeno Junij 18, 2018 Moja 2 centa. Vozil sem tale BMW, ker sem kolebal med tem in KTM. Top motor, vse super fino fajn, samo nič mi ni ekstra izstopalo in če sem ful subjektiven je bil rahlo dolgočasen. To je moj test v par besedah Dark in dlicen 2
dlicen Objavljeno Junij 18, 2018 Opozori Objavljeno Junij 18, 2018 Tudi meni je bil "preveč perfekten". Zelo hiter, ampak linearno, brez posebnosti.
jevi Objavljeno Junij 21, 2018 Opozori Objavljeno Junij 21, 2018 Bi kdo prodal XR? Iz R prehajam na XR.
hajamoto Objavljeno Junij 22, 2018 Opozori Objavljeno Junij 22, 2018 pred 17 urami, jevi pravi: Bi kdo prodal XR? Iz R prehajam na XR. Sem ti poslal sporocilo.
Ogi22 Objavljeno Julij 3, 2018 Opozori Objavljeno Julij 3, 2018 (popravljeno) Zdravo a kdo menja xr za moj r l.2016 rdec cca 13k km.? Popravljeno Julij 3, 2018. Popravil Ogi22 S1000R 1
jevi Objavljeno Julij 4, 2018 Opozori Objavljeno Julij 4, 2018 @ogi22, te mika, da bi šel po isti poti kot jaz? Meni po 500km XR zelo ustreza. Seveda so razlike z R velike, ampak to sem iskal. Vsaka stvar ima svoje prednosti, XR jih ima v uporabnosti glede partlage.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se