Skoči na vsebino

BMW S 1000 XR


Cufa
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

IMG_3251.JPG.f5bda04d743c3cd3b79b01a43a42c159.thumb.jpg.4b11bc50966b66617c31a39268b14dcc.jpg

Priporočene objave

1 hour ago, Yankee64 said:

In carina?

pa cimprej javi, da vidimo ce se splaca. Na Sx ni blo velike razlike.

Nic carine. Pa cimprej javi - a ti bi rad, da me dez dobi :) Saj glede na vreme bom dokaj hitro porocal. V nedeljo me je trikrat opralo. Blatnik sem pa zmontiral po furi ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj vem, da je jeb. vozt po dežju,  zadnje časa/dni je mikroklima itak v pi... tako, da tud če načrtuješ furo brez dežja, te vseeno dobi.

Ampak izkušnje štejejo....in te je treba prenašati in deliti z ostalimi :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dans stestiral blatnik;sicer ne po direktnem dezju,ampak samo po fejst mokri cesti po nevihti. Je vsekakor boljse kot prej.

Na komentarje sovoznice pa bom moral se pocakat.

Sem pa sprobal se novi mount za kamero:

new_mount_gopro.thumb.jpg.7bd8b42d0fd81d4bdc8255f0a57aab26.jpg

Video zgleda takole: https://youtu.be/AWDiUR1A8OI

Kolko tolko ok ampak pozicijo moram spremenit da se bo vidlo manj oz. cisto nic blatnika in gume

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj sem na BMW meetu v Portorožu preizkusil XR-ja. Vožnje so bile organizirane po skupinah tako, da smo vozili lepo v vrsti za predstavnikom BMW Motorrad SLO oz.predstavnikom podjetja Avtoval. Tako, da nekega divjanja ni bilo. Vožnja je trajala cca.40min. (Portorož - Beli križ - Strunjan - Izola - Korte - Lucija - Portorož). Nekega konkretnega mnenja po tako kratki vožnji si nisem uspel ustvariti.

Višina sedeža mi je OK. Med koleni je malenkost širši kot Versys kar ni nek problem. Krmilo je širše za kakšnih 5cm kar mi ustreza, ker zdaj imam skoraj pol dlani na utežeh krmila. Opazil sem, da je izpuh zelo blizu stopalke in ko sem se dvignil, da zapeljem čez ležečega policaja sem s peto stopil na izpuh (noga št.44, nič izven standardov)

Vzmetenje na road nastavitvi je precej trdo, dynamic je vrjetno uporabno samo za na progo in za odpeljati kakšen lep odsek Jadranke...tam iz Karlobaga proti Starigradu :smoke: 

Gume so bile gor predvidevam original Bridgestone T30. Na sicer ne ravno vrhunskem asfaltu mi je 3x malenkost odneslo zadnjo gumo na zaviranju pred ovinkom...pa ji bilo divjanja. Nekaj bo sigurno na račun tega, da nisem navajen toliko zavirati s pomočjo zavor, ker je na Versysu motorno zaviranje zelo izrazito, 4 cilindraš pa ne zavira kaj dosti. Dobro, pač stvar navade, nič takega. 

Da pridem do agregata...tukaj ni kaj primerjati, drugi svet napram Versysu. 2valja vs 4valji, 69hp vs 165hp...nima smisla ;) Prav dosti konjev nisem zbudil med vožnjo, sem jih pa slišal kako čakajo, da obrnem ročico plina :bounce:

Quickshifter.....aaaa poezija že na 3.000rpm...potem gor na višjih obratih pa samo še boljše :yea2: Za dol pa moreš bit malo bolj odločen z prestavno ročico...na srečo sem se hitro spomnil, da sem to tukaj na forumu prebral in potem je tudi pretikanje pretikanje navzdol postalo tekoče in mehko.

Vsekakor bo treba odpeljati še kaksen kilometer za dibiti boljšo predstavo. Avtoval ponuja 2h preizkus motorja, ni slabo. Ko bo prišel čas za nakup (beri: bodo € v žepu) bom najbrž rental motor za en cel dan in potem bo odločitev lažja. Sta pa še dva druga motorja v ožjem izboru tako, da...bomo videli, ker sta oba Italijana. Za enega sem pričakoval poročilo od @Kmet2 pa je končal na avtovleki :dry: Za drugega pa me skrbi strošek (rednega) vzdrževanja.

 

Ajaaa, skoraj pozabil, vibracije. Preizkušeni model je bil 2018letnik s tistimi gumicami na krmilu za zmanjševanje vibracij. Vseeno zadeva še vedno vibrira...sicer nič motečega vsaj na tako kratki vožnji. So pa to drugačne vibracije kot na Versysu...višja frekvenca, spet pač 4valjnik.

To je to zaenkrat, nekako po pričakovanjih :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Narejen servis na 30.000km,

zamenjali vse tekocine, olje, svecke, preverili ventile, nove prednje zavorne  ploscice—— voznika niso  zamenjali :dry:

cena ni nizka, sem mislil da je Ducati sky high. Ocitno je to, to. Furamo naprej, z nasmehom  ob uzitkih ki jih motor nudi in novemu servisu naproti, tokrat cenejsemu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na servisu na 30.000km se ne menja svečk in preverja ventilov. To se dela na 20, 40, 60.000,.... Zakaj so to naredili, si jim ti naročil? 

Zavorno tekočino se menja na dve leti, prvič po enem letu nato na vsaki dve. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predno bo 40.000 na stevcu, bo motor star 3 leta, se pravi da so tekocine tam tam.

za ventile, svecke ne vem kaksen se servisni interval ker nimam programa, ampak tko al tko to enkrat pride in glede na to da ne bom cakal na 60.000km, ampak menjal za novega, je pac trenutno vseeno a so to opravili na 30 ali pa na 40. Strosek je sedaj , ali pa cez pol leta. Verjamem pa da Avtoval ne dela nekaj po svoje.

Mogoce Off the topic; na Kwaku mi niso menjali na 40k km nic, ne tekocin, ne sveck, ne ventilov kljub temu da je razlke v konjih le dobrih 20. In sve je delalo bp. 

Mogoce je to drugacen poprodajni pristop.....

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne potrebuješ programa, v knjižici imaš vse napisano kdaj se kaj servisira.

Glede na opravljanje servisa je bolje, da se drži intervalov, da nimaš potem vse zamešano. Torej veliki servisi na vsakih 20.000km: 20,40,60,..., mali na 10.000, ki so vmes med temi. Tudi zaradi cene velikega, ki ni nizka, ga je brez veze delati predčasno. Koliko je naneslo, če ni skrivnost? 600€? Ali so delali po svoje? Bi rekel, da ja, ker servisni intervali niso taki, da bi na 30.000 delal veliki servis. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Berem navodila, na 213 straneh nic o tem kaj in kdaj naj se servisira.

Mogoce Vuk76 pogleda v program in nam pojasni a je bil nateg , al pa nujno opravilo.

Cena, ja 600€ brez zavornih. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, Yankee64 said:

Berem navodila, na 213 straneh nic o tem kaj in kdaj naj se servisira.

Mogoce Vuk76 pogleda v program in nam pojasni a je bil nateg , al pa nujno opravilo.

Cena, ja 600€ brez zavornih. 

Cena je realna, za RRa plačujem isto na vsakih 20.000km. 

Mogoče je za XR drugače glede intervalov, čeprav dvomim, agregat je enak.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

18 hours ago, Yankee64 said:

Berem navodila, na 213 straneh nic o tem kaj in kdaj naj se servisira.

Mogoce Vuk76 pogleda v program in nam pojasni a je bil nateg , al pa nujno opravilo.

Cena, ja 600€ brez zavornih. 

Ni problema, ti bom pogledal, samo da se vrnem v domovino. 600€ pa vseeno ni glih cenovno ugodno :)

Popravljeno . Popravil vuk76
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In to vsakih 20kkm. Dražje kot Ktm, ki ima na 30kkm, cena cca 500€.

Sicer je pa velik servis po mojem mnenju prepogosto. Vsakih 40kkm imajo Japonci.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tukaj je govora o Xr in Rr, razlika slabih 40KM najbrz pomeni tudi malo krajsi(daljsi) interval dolocenih pregledov. Me prav zanima kaj gospodje v Bmw predpisujejo za Xr. Kar se tice sodobne tehnike, poglejte (nekatere) novodobne motocikle—pregled ventilov na 20kkm(24kkm).

Je pa res kot pravim Dami, na  SX pri 40kkm ni nic servisa, kot se spomnim nisem nikoli placal vec kot 200€.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On ‎6‎/‎6‎/‎2018 at 3:27 PM, motolover said:

Ne potrebuješ programa, v knjižici imaš vse napisano kdaj se kaj servisira.

Glede na opravljanje servisa je bolje, da se drži intervalov, da nimaš potem vse zamešano. Torej veliki servisi na vsakih 20.000km: 20,40,60,..., mali na 10.000, ki so vmes med temi. Tudi zaradi cene velikega, ki ni nizka, ga je brez veze delati predčasno. Koliko je naneslo, če ni skrivnost? 600€? Ali so delali po svoje? Bi rekel, da ja, ker servisni intervali niso taki, da bi na 30.000 delal veliki servis. 

tole je iz servisnega programa, se pravi da vse delajo po planu.

 

XR maintenance interval 30000km.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, luxsa pravi:

Ce ga servisiras pod kozolcem je tudi za bemflna pocen.

Nov ni za pod kozovc :). Pa štelanje ventilov tako hitro k na kroski :).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja 2 centa. Vozil sem tale BMW, ker sem kolebal med tem in KTM. Top motor, vse super fino fajn, samo nič mi ni ekstra izstopalo in če sem ful subjektiven je bil rahlo dolgočasen. To je moj test v par besedah :D

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

@ogi22, te mika, da bi šel po isti poti kot jaz? Meni po 500km XR zelo ustreza.  Seveda so razlike z R velike, ampak to sem iskal. Vsaka stvar ima svoje prednosti, XR jih ima v uporabnosti glede partlage.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!