Skoči na vsebino

BMW S 1000 XR


Cufa
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

IMG_3251.JPG.f5bda04d743c3cd3b79b01a43a42c159.thumb.jpg.4b11bc50966b66617c31a39268b14dcc.jpg

Priporočene objave

Eno vprasanje mal mimo...

Kakšne izpuhe imate gor....original...ali kej drugega...

Kaj bi nataknili gor.....ce bi...kakorkoli...samo vprašam...

akrapovič

sc project

leo vinchi

austinracing

predlogi...nasveti....

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na kolk so po planu vzdrževanja predvideni servisi, 10kkm ali več? ... no če ni leto prej. Slišal sem, da bi se nej ventili štelali ročno na 10kkm, to drži in kakšen je strošek?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa ni to japonc da se stela na 10kkm,obicajno na 30ali 40kkm,servis na deset,cena-mali cca150,veliki cca300+.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, luxsa pravi:

Pa ni to japonc da se stela na 10kkm,obicajno na 30ali 40kkm,servis na deset,cena-mali cca150,veliki cca300+.

japonci 4 cilindri imajo ventile povprečno na 40kkm enako kot verjetno XR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem pac samo vprasal ker ne vem kako in kaj, pac kar sem slisal nekje usput.

Ker si pa ze japonce omenil, ti pa lohk moje izkusnje povem, da je moja tdm-ka zdele stara 4 leta in dobre 4 mesce in ma 96kkm. Jo ze od novega vozim na enega in istega pooblascenca, pa mi se ni omenju da bi blo treba kake ventile stelat.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Danilo D pravi:

Jaz sem pac samo vprasal ker ne vem kako in kaj, pac kar sem slisal nekje usput.

Ker si pa ze japonce omenil, ti pa lohk moje izkusnje povem, da je moja tdm-ka zdele stara 4 leta in dobre 4 mesce in ma 96kkm. Jo ze od novega vozim na enega in istega pooblascenca, pa mi se ni omenju da bi blo treba kake ventile stelat.

ja, sam potemtakem je šaslabajzer :P

kontrola ventilov se predvidoma vrši na 30-45kkm...saj je možno da je vse ok, pa da imaš srečo....baje je tudi nekaj mehanikov ki to na posluh opravijo...ampak jaz se na to ne bi zanašal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Snecer pravi:

Jaz sem svojega mehanika vprašal glede vnetilov (sicer ma kar star emšo) pa je rekel, to se ne nastavlja :)

Za njega je sicer motor samo BMW GS, stari.

dober mojster. Naj ti povem da na mojem 2011 SX je bila potrebna nastavitev na 45kkm, na 90 pa ne.

Na GTju tudi ni bila potrebna nastavitev, vendar je bila kontrola izvršena. Dokler bom imel motorje bom kontrolo izvajal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nič ventilov štelat to je vse brezveze. Itak se ve, da je za strojelom kriv predvsem preklet šalabajzarski  [vstavi proizvajalca po želji] kapitalist, ki se bogati na račun ubogega [vstavi lastnika strojelomnega izdelka].

Kot je tudi splošno znano dejstvo, da so desetletja nazaj ob slabši tehnologiji izdelavi, večjih tolerancam pri izdelavi, slabšem preverjanju kakovosti, slabše razvitih materialih in popolni odsotnosti štelanja česarkoli motorji delovali brez problemov, se nikol pokvarili in na blatnem makedamu b.p. šli do komolca zaradi vrhunskih gum iz kraja Obilićevo.

 

:lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, jskrablin pravi:

Nič ventilov štelat to je vse brezveze. Itak se ve, da je za strojelom kriv predvsem preklet šalabajzarski  [vstavi proizvajalca po želji] kapitalist, ki se bogati na račun ubogega [vstavi lastnika strojelomnega izdelka].

Kot je tudi splošno znano dejstvo, da so desetletja nazaj ob slabši tehnologiji izdelavi, večjih tolerancam pri izdelavi, slabšem preverjanju kakovosti, slabše razvitih materialih in popolni odsotnosti štelanja česarkoli motorji delovali brez problemov, se nikol pokvarili in na blatnem makedamu b.p. šli do komolca zaradi vrhunskih gum iz kraja Obilićevo.

 

:lol1:

Če gledam moj avto iz leta 1978, ki še ni videl kontrole ventilov in lepo prede, zna bit, da so včasih bili boljši materiali :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Danilo D pravi:

Jaz sem pac samo vprasal ker ne vem kako in kaj, pac kar sem slisal nekje usput.

Ker si pa ze japonce omenil, ti pa lohk moje izkusnje povem, da je moja tdm-ka zdele stara 4 leta in dobre 4 mesce in ma 96kkm. Jo ze od novega vozim na enega in istega pooblascenca, pa mi se ni omenju da bi blo treba kake ventile stelat.

Ze  2x  bi  jih mogu pregledat. :D  :P  Pa  se  kr  dela?  Noro,  hehe

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, Snecer pravi:

Če gledam moj avto iz leta 1978, ki še ni videl kontrole ventilov in lepo prede, zna bit, da so včasih bili boljši materiali :) 

Dokler ne pogledaš in zmeriš - ne veš. Lahko da v resnici ventili nabijajo v ležišča na polno... pa ti tega ne slišiš, ker pač ne veš kak je zvok ventila, ko enkrat začne mlatit naokoli izven predpisane tolerance. Lahko da ima hidravlične dročnike, pa ni kaj štelat sploh. Seveda je pa to tvoj avto. Delaj z njim kar češ.

Ne pa naokoli prodajat 'strokovnih' mnenj, ki niso lih strokovna. Z delovanjem motorja se pojavljajo mehanske in toplotne obremenitve na sestavnih delih motorja. Materiali so dandanašnji resda zelo dobri, se pa sčasoma vseeno obrabijo in utrudijo. Posledično se tolerance med deli spremenijo. In vsake tolko jih je na res izpostavljenih delih (glava motorja to definitivno je, mehansko in toplotno) dobro kontrolirat. Če imaš relativno nežno roko in nekaj sreče, bo verjetno vse ok. Lahko pa da ne bo. In tam te redna kontrola reši pred nadaljnimi stroški. Če sam nimaš ustreznega znanja ali volje to znanje pridobit, plačaš nekomu ki to znanje ima in delo opravi namesto tebe.

Precej dolgo branje na temo vsega tega v angleščini - https://en.wikipedia.org/wiki/Tappet

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, jskrablin pravi:

Nič ventilov štelat to je vse brezveze. Itak se ve, da je za strojelom kriv predvsem preklet šalabajzarski  [vstavi proizvajalca po želji] kapitalist, ki se bogati na račun ubogega [vstavi lastnika strojelomnega izdelka].

Kot je tudi splošno znano dejstvo, da so desetletja nazaj ob slabši tehnologiji izdelavi, večjih tolerancam pri izdelavi, slabšem preverjanju kakovosti, slabše razvitih materialih in popolni odsotnosti štelanja česarkoli motorji delovali brez problemov, se nikol pokvarili in na blatnem makedamu b.p. šli do komolca zaradi vrhunskih gum iz kraja Obilićevo.

 

:lol1:

apn6+obilićevo zmagovita kombinacija za pošlifane komolce...........

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dost o ventilih, XR je tema, lahko se nabija naprej, kdaj ima predpisan pregled.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V service manualu za XRa pise 30.000 km. Dodal sem se Maintenance schedule na 30.000km.

xr_motosvet.jpg

xr_motosvet2.jpg

xr_30000km.jpg

Popravljeno . Popravil vuk76
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob Monday, October 30, 2017 ob 22:41, malar27 pravi:

Eno vprasanje mal mimo...

Kakšne izpuhe imate gor....original...ali kej drugega...

Kaj bi nataknili gor.....ce bi...kakorkoli...samo vprašam...

akrapovič

sc project

leo vinchi

austinracing

predlogi...nasveti....

 

SC project.

20170520_122512.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, vuk76 pravi:

V service manualu za XRa pise 30.000 km. Dodal sem se Maintenance schedule na 30.000km.

xr_motosvet.jpg

xr_motosvet2.jpg

xr_30000km.jpg

Kateri program je to?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, poggy pravi:

Kateri program je to?

BMW - Service manual na DVD (REPROM).

 Rabiš?

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Manj bobni, ima lepsi glas, z dušilcem je malo tišji od originala, brez dušilca pa podobno glasen. Izgled mislim da je veliko lepši. Kupil direkt v fabriki, greš na njhovo spletno stran in naročiš.                              Še ena novejša.

20171007_153634.jpg

20171007_153812.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!