Skoči na vsebino

BMW S 1000 XR


Cufa
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

IMG_3251.JPG.f5bda04d743c3cd3b79b01a43a42c159.thumb.jpg.4b11bc50966b66617c31a39268b14dcc.jpg

Priporočene objave

Na porabo zelo vplivajo stranski kufri. S kolegom imava enake motorje in ko se vozimo skupaj je tudi poraba mogoče za deci

različna. Vendar ko smo šli v Dubrovnik sva na relaciji Ploče - Dubrovnik - Ploče imela za 0,4 l razlike v  porabi. Jaz 5,8 on 6,2 litra.

Ko sva ugotavljala zakaj je to, sva potem ugotovila diferenco. Jaz sem bil brez stranskih kufrov on pa je s sabo tovoril skoraj

prazne, oba pa sva imela sopotnice.:bike:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A kufer nima nič zračnega upora. Sem napisov, da drugač skoraj ni razlik v porabi, vozila sva se v "koloni" drugi ali tretji. Naslednja runda Ploče - Plitvička jezera pa ni bilo razlike.:ras:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

neko realno porabo se itak vidi na 2-5tisoč kmju, ne pa na 500. Večinoma pa vsaj pri mojih mopedih pozimi zraste od 0,5 do enega litra.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri porabi večjo razliko naredi stil vožnje, kot pa kufri. Do nekih 100, kufri predstavljajo neznaten zračni upor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Večinoma v dvoje...samo zadnji kufer...

Je pa res...rajši prestava nizje k visje....nej se vrti....

Zadnjin tank....6.8 po racunalniku...7.2 po izracunu...

Trasa...Lj-jesenice...AC...pol pa trbiz, predil, nazaj trbiz...Kranjska gora-vršic...nazaj dol....mal po gorenjski in nazaj v lj po regionalkah

Pa ne divjam..sm cist frisn

Popravljeno . Popravil malar27
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On ‎31‎. ‎07‎. ‎2017 at 8:38 PM, motom said:

Malo razmišljam o menjavi motorja za prihodnjo sezono in XR se mi zdi še še najboljši za moje kriterije:

- min 150KM

- 4 valjnik

- pokončna drža

- gume 17 (120, 190)

XR me je prepričal tudi z zavorami 320mm, vilice 46mmm, visok sedež, nabildan z elektroniko, nizka teža, 20 l tank, zmerna poraba... grd nos mu pa pač oprostim.

Vibracije o katerih pišete me še najbolj skrbijo. Naslednja stvar je pa stabilnost pri max obteženosti. Nikakor ne bi rad prišel na slabše kar imam. FZ1 sicer ima mikrovibracije, ampak le ob polnem navoru in obratih, ko se mu trga. Kar se tiče stabilnosti pa polno obteženega res malo povije, če ga res navrem v ovinku.

Verjetno bi moral na testno vožnjo pa ne vem, kako je s tem. Kako se da zmenit na BMWju?

Jaz ga imam 2 leti in sem zelo zadovoljen. res je , polno nalozen z zeno se peljem kot sam (to je tudi prvi motor ko sama predlaga da kam greva :)), razlike ni, kar se pa vibracij tice jih jaz skoraj ne opazim (sem imel prej KTM SMT 990).  Sam sem prej imel tudi VFR 800 in TDM 900, tako da sem nekaj motorjev probal. Vzmetenje (elektronsko) super, ce sva dva in kovcki pritisnem na gum in se ponastavi.. Oprema kar rabis in se vec (imam vse pakete), original torbe so vsaj meni odlicne, Akrapovic je za okras (ni nekega hudega prihranka v tezi ali boljsih performans, oblike se je treba navadit). 

Kaj mi ni vsec:

- Garmin V. Le ta se ne zaklene (obstajajo navodila kako to narediti ce kupis potrebne dele), danes bi raje kupil quadlock pritrditev in uporabljal IPhone 7 z google maps, precej bolj pregledno in uporabno, ostale statistike o motorju so le stevilke... uporabniski vmesnik ni najboljsi, tudi zumiranje zemljevida je tezavno in te vcasih odpelje tja kamor noces (cudne bljiznice ali na avtocesto,..

- vetrna zascita - jaz imam sedaj gor MRA Vario, pa  pri 186 cm se vedno ni najbolje, zena se prituzuje da so zadaj turbulence. Na mednarodnem XR forumu sem prebral da se da narociti custom MRA in bom veretno poskusil s 3 cm daljso. Za solo je pa originalna prava, malo vetra je dobro cutiti. Ce je to tezava je baje GS tu precej boljsi

- pri taki tehniki bi pricakoval nadzor tlaka v gumah, kar GS ima, tega tu zal ni, kar mi ni razumljivo

Tak polnonaloadan z opremo je kar velik strosek, ce te ne moti poglej za kakega z malo kilometric in prvim lastnikom, lahko prisparas 5k ;) 

V svakem primeru pojdi na testno voznjo, ko se v 5-6 peljes 40 na uro in ne vibrira, obrnes gas in gre kot hudic... si prodan :) 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@peterpan: ful lepo napisano. Se v vsem strinjam. XR je odlicen paket. 

Kaj je mene "zmotilo", pa v bistvu sploh ni slabost? Agregat je dirkalnik, se ful rad vrti in tudi sicer se vozis skoz s precej visokimi obrati. Ali pa je tak le obcutek, da se motor precej dere? Verjetno, ce si prej navajen dveh cilindrov in dolgih prestavnih razmerij.  In pa, XR me je nenehno "silil" v privijanje rocice plina. S tega stalisca bi raje izbral recimo GS-a, ker je bolj umirjen, pa se vedno vrh glave dovolj zmogljiv. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res se zelo rad zavrti in se ga na trenutke da lepo peljati na obratih. Da se pa tudi lepo lenariti saj se tudi tak dobro pelje in iz nizkih obratov kar ok potegne.

Je pa res ko ga zacnes privijat se lepo slisi zvok motorja, predvsem pa airboxa.

Meni osebno je po sezoni in pol pisan na kozo, zeni pa se bolj. Prideva po 400 km furi domov pa pravi kot da se ne bi peljala niti 100 km.

Navigator 5 je tak tak - vsec mi je ker ke zadeva integrirana in se lepo vklopi v celoto. Dela zaenkrat zadovoljivo, nic boljse ali slabse kot prejsnja Garminova zumota. Pri rutah me pelje tam kjer sem jih splaniral, pa tudi ce kdaj uporabim vodenje brez rute se je ok obnesel.

Se pa strinjam z @peterpan glede nosilca, ki bi moral biti z zaklepom(kot ma GS)...sicer je stroskov ca. 60€, da ga nardis z zaklepom ampak to bi moralo biti serijsko.

Popravljeno . Popravil vuk76
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Tako javljam se po 10.000km prevoženih z gumami metzeler Z8, prvič od kar jih vozim ( 7 kompletov zvoženih na k1200r) se mi je zgodilo da je sprednja guma prej zrabljena kot zadnja :)

1.thumb.JPG.1ad64f1a6d3d1c780f5ac5c801864dc9.JPG

2.thumb.JPG.339b3ad212b0a15b2f5f5c7b42432bad.JPG

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 53 minutami, shark90 pravi:

Tako javljam se po 10.000km prevoženih z gumami metzeler Z8, prvič od kar jih vozim ( 7 kompletov zvoženih na k1200r) se mi je zgodilo da je sprednja guma prej zrabljena kot zadnja :)

1.thumb.JPG.1ad64f1a6d3d1c780f5ac5c801864dc9.JPG

2.thumb.JPG.339b3ad212b0a15b2f5f5c7b42432bad.JPG

stil vožnje, globoko zaviraš v ovinek s tem jih najbolj radiraš. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 urami, shark90 pravi:

Tako javljam se po 10.000km prevoženih z gumami metzeler Z8, prvič od kar jih vozim ( 7 kompletov zvoženih na k1200r) se mi je zgodilo da je sprednja guma prej zrabljena kot zadnja :)

1.thumb.JPG.1ad64f1a6d3d1c780f5ac5c801864dc9.JPG

2.thumb.JPG.339b3ad212b0a15b2f5f5c7b42432bad.JPG

Men jih je tak pobral, ko sem vozil moped, skor tolk, kolk moped da, pa zaviral v ovinku. Takle se da gumo zrihtat tudi v enem dnevu!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, motolover pravi:

TC dela svoje. Če še nisi imel motorja z njim si presenečen, kako varčuje z zadnjo gumo.

TC nič ne varčuje z gumo če se "fajn" pelješ seveda, on ti samo zdrs blokira.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

26 minutes ago, DUCATI_RIDER said:

TC nič ne varčuje z gumo če se "fajn" pelješ seveda, on ti samo zdrs blokira.

TC preprečuje zdrsavanje ob dodajanju plina. Temu je v osnovi namenjen in stranski rezultat je zmanjševanje obrabe gume. S samo hitro vožnjo skozi ovinek ali kakor ti temu rećeš "fajn", če sem prav razumel, kar misliš, se obraba zadnje gume ne poveča kaj dosti. Troši se pa prednja guma, ker gre praktično vsa sila teže nanjo. Brez pospeševanja iz ovinka se zadnja guma ne troši prav veliko, ker je razbremenjena.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, motolover pravi:

TC preprečuje zdrsavanje ob dodajanju plina. Temu je v osnovi namenjen in stranski rezultat je zmanjševanje obrabe gume. S samo hitro vožnjo skozi ovinek ali kakor ti temu rećeš "fajn", če sem prav razumel, kar misliš, se obraba zadnje gume ne poveča kaj dosti. Troši se pa prednja guma, ker gre praktično vsa sila teže nanjo. Brez pospeševanja iz ovinka se zadnja guma ne troši prav veliko, ker je razbremenjena.

pa ne mikrodrsenja...samo nežno odpiranje plina preprečuje obrabo, dovolj topel asvalt in malo konjev :D

meni se tc tc zelo malokrat vklopi sploh polet, pozimi malce več ampak reciva 20x na leto..to pa ne rešuje nobene gume. Rešuje pa izlete v maline.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja odkar vozim metzeler z8 vedno delam okoli 10.000 km ampak do sedaj je bila vedno izrabljena zadnja, sedaj pa prvič sprednja :) ja tc se dostikrat vklopi pri speljevanju ( pospeševanju), v ovinkih pa sem opazil da ko je motor pod naklonom odprem do konca in ne vleče na polno, ko pa se začnem dvigovat pa vedno bolj vleče, nevem če samo jaz to opazim ali ima dejansko kak vpliv :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, shark90 pravi:

Ja odkar vozim metzeler z8 vedno delam okoli 10.000 km ampak do sedaj je bila vedno izrabljena zadnja, sedaj pa prvič sprednja :) ja tc se dostikrat vklopi pri speljevanju ( pospeševanju), v ovinkih pa sem opazil da ko je motor pod naklonom odprem do konca in ne vleče na polno, ko pa se začnem dvigovat pa vedno bolj vleče, nevem če samo jaz to opazim ali ima dejansko kak vpliv :) 

TC se sigurno večkrat vklopi pri ST gumi, kjer je trda sredina, sploh na mokri podlagi, belem asfaltu ali pa če zapelješ na črto. Kot pravi Dami, ogromno krat prepreči izlet v maline, ne boš pa nič več, ali manj km nardil z TC ali brez. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, shark90 pravi:

Ja odkar vozim metzeler z8 vedno delam okoli 10.000 km ampak do sedaj je bila vedno izrabljena zadnja, sedaj pa prvič sprednja :) ja tc se dostikrat vklopi pri speljevanju ( pospeševanju), v ovinkih pa sem opazil da ko je motor pod naklonom odprem do konca in ne vleče na polno, ko pa se začnem dvigovat pa vedno bolj vleče, nevem če samo jaz to opazim ali ima dejansko kak vpliv :) 

po mojem je to vezano (vsaj pri KTM je tako) na izbran režim vožnje+IMU+tip gume ki jo imaš nameščeno in tip podlage.

Če si v režimu RAIN (ne vem kako ima BMW poimenovano) bo vsekakor že defolt program omejeval konjiče.

Če bi v programu SPORT isto počel, bi dobil več plina in boljši pospešek iz ovinka. Še vedno pa vpliva na "koliko boš dobil moči" tudi tip pnevmatike in podlaga (na slabših bokih in trši pnevmatiki bo elektronika prej posegla v agregat in enako na spolzki podlagi bo prej)

Isto velja za kot nagiba, višje kot je moped več moči bo načeloma dobil, manjša je nevarnost za zdrs.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 2. 9. 2017 ob 10:44, DAMI34 pravi:

po mojem je to vezano (vsaj pri KTM je tako) na izbran režim vožnje+IMU+tip gume ki jo imaš nameščeno in tip podlage.

Če si v režimu RAIN (ne vem kako ima BMW poimenovano) bo vsekakor že defolt program omejeval konjiče.

Če bi v programu SPORT isto počel, bi dobil več plina in boljši pospešek iz ovinka. Še vedno pa vpliva na "koliko boš dobil moči" tudi tip pnevmatike in podlaga (na slabših bokih in trši pnevmatiki bo elektronika prej posegla v agregat in enako na spolzki podlagi bo prej)

Isto velja za kot nagiba, višje kot je moped več moči bo načeloma dobil, manjša je nevarnost za zdrs.

Sicer pa je tak...da si kupiš močan motor se pravi petardo kot pravite, pa da boš pol neke programe za zmanjšanje moči motorja uporabljal zato da boš šparal z gumo...halo.. te si kupi...:quad:  ,al pa da prideš npr.na magistralo pa mu zmanjšaš vse zato da bo guma ostala čimbolj cela..:twak:  ne se šalit no... sport proglam pa samo gas... baammm  te pa jo naj cota kolk jo hoče :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!