Yankee64 Objavljeno April 15, 2017 Opozori Objavljeno April 15, 2017 183 euro za servis na 20.000km s tem da so menjali tud gumici!
vuk76 Objavljeno April 15, 2017 Opozori Objavljeno April 15, 2017 On 14. 4. 2017 at 0:28 PM, vuk76 said: Servis po enem letu narejen,250€ je stalo. Pod garancijo so se menjale se gumice pod krmilom z gumicami ki se uporabljajo pri letniku 2017 in bi naj odpravile dolocen del vibracij. Bomo porocali kako se bo obneslo... Zdaj komaj videl,da sem zaj....pri ceni servisa pri postanju preko telefona... 210 € je bla cena servisa.
hajamoto Objavljeno April 16, 2017 Opozori Objavljeno April 16, 2017 Jest sem menjal uteži, pa je boljše. Včeraj sem dodal še originalne, vendar mi še ni uspelo sprobat kako je. Ali je še kdo menjal uteži in kako je sedaj z novimi gumicami?
shark90 Objavljeno April 16, 2017 Opozori Objavljeno April 16, 2017 Tudi mene zanima kako je z novimi gumicami? Imam sicer menjane uteži vendar so še vedno vibracije, sicer manjše vendar so..
hajamoto Objavljeno April 16, 2017 Opozori Objavljeno April 16, 2017 Zdej sem probov, kako je. Na vsaki strani imam 30 dag uteži skupaj z vijakom, original je 11 dag. Vibracij skoraj ni več, špegu je pri 5k obratih čist.
shark90 Objavljeno April 16, 2017 Opozori Objavljeno April 16, 2017 pred 1 uro, hajamoto pravi: Zdej sem probov, kako je. Na vsaki strani imam 30 dag uteži skupaj z vijakom, original je 11 dag. Vibracij skoraj ni več, špegu je pri 5k obratih čist. Pa imaš menjane tudi gumice? Jaz imam uteži nekaj čez 300g brez vijakov in so še vedno vibracije
hajamoto Objavljeno April 16, 2017 Opozori Objavljeno April 16, 2017 pred 10 minutami, shark90 pravi: Pa imaš menjane tudi gumice? Jaz imam uteži nekaj čez 300g brez vijakov in so še vedno vibracije Gumice so še stare, zato me zanima kako je z novimi. Trese še vedno, vendar ni za primerjat z "original" vibracijami. shark90 1
vuk76 Objavljeno April 16, 2017 Opozori Objavljeno April 16, 2017 Jaz sem najprej zamenjal utez in je blo dosti boljse. Zdaj so mi menjali gumice in kolko zgleda so mi menjali napacne. Menjali so mi gumice pod st. 14, morali pa bi mi gumice pod st. 11. Ze med voznjo domov se mi je zdelo da je slabse kot prej.Tak da v torek na telefon in se dogovorit za menjavo pravih gumic pod st. 11, pa dat tastate pod st. 14 nazaj.
shark90 Objavljeno April 18, 2017 Opozori Objavljeno April 18, 2017 ja komu kaj znano tole: power mapping
vuk76 Objavljeno April 27, 2017 Opozori Objavljeno April 27, 2017 On 26. 4. 2017 at 6:43 PM, luxsa said: Ni sicer o KTM ampak samo za info, na BMW ce imas variante pro imas opcijo USER kjer lahko nastavis nacin in TC neodvisno od programa. Na katerem modelu? RR verjetno. Na XRu te opcije ni. DAMI34 1
luxsa Objavljeno April 28, 2017 Opozori Objavljeno April 28, 2017 Na R1200rs,mogu bi met tudi XR ce ima nacin voznje oz. racunalnik pro.
vuk76 Objavljeno April 28, 2017 Opozori Objavljeno April 28, 2017 (popravljeno) 43 minutes ago, luxsa said: Na R1200rs,mogu bi met tudi XR ce ima nacin voznje oz. racunalnik pro. XR ziher nima...pa mam oba paketa (dinamicni & touring) na mojem XRu. Pravo tako mam tisti posebni dynamic steker prikljucen. To dobis v dinamicnem paketu: • Profesionalne motorne programe (ABS Pro, DTC ter dodatno še „Dynamic“ in „Dynamic Pro“)• Pripomoček za prestavljanje Pro shift assistant• Tempomat• LED smernike Tudi na nemskem forumu jamrajo o tem da nima posebnih USER settingsov. Kolko sem na hitro pregledal navodila RR, R in XR ima (na mojo zalost) samo RR opcijo USER MODE pod SETUP. Ce sem pa kaj spregledal pa me komot popravis, luxsa. Popravljeno April 28, 2017. Popravil vuk76
luxsa Objavljeno April 28, 2017 Opozori Objavljeno April 28, 2017 Sem ziher ce imas pro racunalnik da ima tudi opcijo USER v katters kombiniras mod masine in stopnjo Tc.Na svojem imam nastavljeno masino na dinamik,TC pa imam na road.
luxsa Objavljeno April 28, 2017 Opozori Objavljeno April 28, 2017 Lahko pa tudi poklices,pa bova sla skupaj skoz programe.
vuk76 Objavljeno April 28, 2017 Opozori Objavljeno April 28, 2017 (popravljeno) Masino lahko imam na dynamic, podvozje pa izbiram med road ali dynamic...to je vse kar je mozno. Traction controla posebej ne morem stelat. S programom voznje se nastavijo vsi ostali parametri. Mam navodila pred sabo in ravo gledam vse modije. Pa se tolkokrat sem se setal gor in dol med vsemi opcijami. Edino izklapljam lahko ABS, ASC in DTC. Poglej str. od 120 dalje v navodilih. Ti posljem ZS pa tam lahko dalje debatirava. Bedienungsanleitung_Manual_S1000XR_08_15.pdf Popravljeno April 28, 2017. Popravil vuk76
luxsa Objavljeno April 28, 2017 Opozori Objavljeno April 28, 2017 Potem je zgleda drug sistem kot na RS,jaz stelam podvozje neodvisno od masine in TC,izklopim pa lahko ravno tako vse ostale stvari.Moped ima tri standard programe delovanja plus USER program v katerem si lahko nastelas masino v treh programih in ravno tako TC v treh variantah.Podvozje se stela neodvisno od masine.
vuk76 Objavljeno Maj 6, 2017 Opozori Objavljeno Maj 6, 2017 Bye bye blue... DAMI34, Zok, mladench in 1 other 4
shark90 Objavljeno Maj 6, 2017 Opozori Objavljeno Maj 6, 2017 Ravno sem se vrnil iz potovanja in z xr-om naredil 3000km... občutki pa... Torej motor polno natovorjen in v dvoje. Ne morem ga ravno pohvalit. Če primerjam z mojim prejšnjim motorjem (bmw k1200r) se lahko xr pri polno natovorjenem kar skrije.. Je zelo nestabilen, občutek imam da se okvir kar zvija, pri malo višji hitrosti in rahlem nagibu ni priporočljiv zapeljati v kakšno luknjo ker motor zaplava kot riba npr na ac pri hitrosti 140km/h če poskisim malo povleci krmilo spet motor plava žal me ni prepričal v potovalni verziji... Nevem kako je pri ostalih ampak na začetku sem bil zelo navdušen nad quickshifterjem ampak sedaj ne več. saj v načinu road in normalni vožnji je neuporoaben, v 5. prestavo skoraj ne gre menjati. V načinu dynamic in tudi pri višjih obratih pa včasih prekine vžig kar dlje časa in motor zelo cukne Ok vem motor je športno usmerjen ampak bmw ima serijsko vse 3 kovčke, celo uvrščajo ga v kategorijo adventure, kar pa je po mojem mnenju najmanj.. Aja pa da ne pozabim skupna teža ni presegla dovoljenega, je bilo 20kg "lufta" Morem pa še povedat da so givijevi ščiti motorja zelo dobro opravili svojo nalogo Cartman, Quest, MiNa in 1 other 4
vuk76 Objavljeno Maj 6, 2017 Opozori Objavljeno Maj 6, 2017 38 minutes ago, shark90 said: Ravno sem se vrnil iz potovanja in z xr-om naredil 3000km... občutki pa... Torej motor polno natovorjen in v dvoje. Ne morem ga ravno pohvalit. Če primerjam z mojim prejšnjim motorjem (bmw k1200r) se lahko xr pri polno natovorjenem kar skrije.. Je zelo nestabilen, občutek imam da se okvir kar zvija, pri malo višji hitrosti in rahlem nagibu ni priporočljiv zapeljati v kakšno luknjo ker motor zaplava kot riba npr na ac pri hitrosti 140km/h če poskisim malo povleci krmilo spet motor plava žal me ni prepričal v potovalni verziji... Nevem kako je pri ostalih ampak na začetku sem bil zelo navdušen nad quickshifterjem ampak sedaj ne več. saj v načinu road in normalni vožnji je neuporoaben, v 5. prestavo skoraj ne gre menjati. V načinu dynamic in tudi pri višjih obratih pa včasih prekine vžig kar dlje časa in motor zelo cukne Ok vem motor je športno usmerjen ampak bmw ima serijsko vse 3 kovčke, celo uvrščajo ga v kategorijo adventure, kar pa je po mojem mnenju najmanj.. Aja pa da ne pozabim skupna teža ni presegla dovoljenega, je bilo 20kg "lufta" Morem pa še povedat da so givijevi ščiti motorja zelo dobro opravili svojo nalogo Kaj to tebe kaj hecajo druge tacke mogoce? Dans nardil 360 km po jodlarskih hribih, navi pravi da sem saltal 4399 krat (ce mu lahko verjamem) in nisem zaznal nobenih fint pri quickiju....saltal gor in dol brez problema. Pri nizkih vrtljajih, pri visokih vrtljajih, gor in dol...v road in v dynamic nacinu. Bom pa pri naslednji furi posvetil vec pozornosti quickiju. Mogoce probas tole: How to reset the Quick Shifter ? First check if the shift rod is tight at the rose joints and, of course at the shifter. If all is as it should be, then you can try and reset the shifter as follows : 1) Power on, 2) start the bike in 1st 3) While driving go up through all gears being careful to remain 10s in each. 4) Once in sixth, pull in the clutch and shift down to neutral keeping the clutch pulled. 5) Switch off contact and wait 120 sec before restart Se vec info: http://www.s1000rrforum.com/forum/s1000rr-hp4-tech-performance-chat/86433-recalibrating-quickshift-cant-change-modes-now.html DAMI34 in Cartman 2
DAMI34 Objavljeno Maj 7, 2017 Opozori Objavljeno Maj 7, 2017 @shark90je to problem samo pri polni obremenitvi, dve osebi, zategnjenost vzmeti (posledično bolj labava veriga (vsaj pri meni je dokaj smotan takrat kviki) Lahko da falim, ampak jaz tut raje šaltam (sploh pri normalni vožnji) klasično, torej rahel dotik sklopke, odpust gasa pa gor. Se lepše pelje kot s kvikijem. Le ta pride v poštev, oziroma deluje dobro šele ko ga pulim. Sem celo študiral, da ga izklopim (mam opcijo v nastavitvah) pa šaltam kot sem včasih brez sklopke. Na Z900 laufa klasično šaltanje (brez sklopke)odlično, mogoče bi tudi na GTju.
Snečer Objavljeno Maj 7, 2017 Opozori Objavljeno Maj 7, 2017 Ob 26. 9. 2016 ob 12:20, vuk76 pravi: Cisto mozno...tak zgleda montirana kamera stabilizator je original na tem motorju? malakai 1
shark90 Objavljeno Maj 7, 2017 Opozori Objavljeno Maj 7, 2017 pred 1 uro, DAMI34 pravi: @shark90je to problem samo pri polni obremenitvi, dve osebi, zategnjenost vzmeti (posledično bolj labava veriga (vsaj pri meni je dokaj smotan takrat kviki) Lahko da falim, ampak jaz tut raje šaltam (sploh pri normalni vožnji) klasično, torej rahel dotik sklopke, odpust gasa pa gor. Se lepše pelje kot s kvikijem. Le ta pride v poštev, oziroma deluje dobro šele ko ga pulim. Sem celo študiral, da ga izklopim (mam opcijo v nastavitvah) pa šaltam kot sem včasih brez sklopke. Na Z900 laufa klasično šaltanje (brez sklopke)odlično, mogoče bi tudi na GTju. Motor se tako pelje le ob polni obremenitvi, občutek je tak kot včasih ko sem vozil japonca... Ja tudi jaz sem menjaval z sklopko ampak ne gre izklopit quikija (oz nisem nikjer našel) in je vedno ob menjavi z sklopko čuden občutek saj je ne stisnem do konca, le z dvema prstoma in potem včasih dela tudi quki.. Aja pa še to, vedno bol me jezijo vibracije npr na ac 900km v enem dnevu pri višjih obratih kjer ni vibracij brez problema, tudi sedež je ok, ko pa ga vozim tam okoli 100, kjer so vedno vibracije mi roke kar drevenijo, tudi mravlince dobim Glede stabilnosti pa sem res razočaran, saj motor katerega so naredili pred več kot 10 leti in NI namenjen potovanju je neprimerno bolj stabilen kot xr, res žalostno... pred eno uro, Snecer pravi: stabilizator je original na tem motorju? ja stabilizator je serijski...
DAMI34 Objavljeno Maj 7, 2017 Opozori Objavljeno Maj 7, 2017 pred 12 minutami, shark90 pravi: Motor se tako pelje le ob polni obremenitvi, občutek je tak kot včasih ko sem vozil japonca... Ja tudi jaz sem menjaval z sklopko ampak ne gre izklopit quikija (oz nisem nikjer našel) in je vedno ob menjavi z sklopko čuden občutek saj je ne stisnem do konca, le z dvema prstoma in potem včasih dela tudi quki.. Aja pa še to, vedno bol me jezijo vibracije npr na ac 900km v enem dnevu pri višjih obratih kjer ni vibracij brez problema, tudi sedež je ok, ko pa ga vozim tam okoli 100, kjer so vedno vibracije mi roke kar drevenijo, tudi mravlince dobim Ja podobno opažam tudi jaz, kot sem napisal, pri polni obremenitvi in lagani vožnji, ni quiki to kar bi moral bit. Mikrovibracije pa so značilne za XRa mar ne. Se pa spet verjetno bolj poudarijo, ko si v dvoje (spremenjena napetost), pri meni recimo so v določenem programu vožnje bolj izražene kot v nekaterih drugih, zato v dvoje vozim v SPORT ker manj trese, kot v ostalih. Sicer ni isto, jaz imam manj mikrovibracij, ker mam kar vibracije , ampak ni pa tako moteče, da bi se sekiral, sedaj že vem kje, v katerem programu in pod kakšno obremenitvijo, pa se tistim obratom izogibam.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se