Skoči na vsebino

BMW S 1000 XR


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

IMG_3251.JPG.f5bda04d743c3cd3b79b01a43a42c159.thumb.jpg.4b11bc50966b66617c31a39268b14dcc.jpg

Priporočene objave

Objavljeno
1 hour ago, jevi said:

@ogi22, te mika, da bi šel po isti poti kot jaz? Meni po 500km XR zelo ustreza.  Seveda so razlike z R velike, ampak to sem iskal. Vsaka stvar ima svoje prednosti, XR jih ima v uporabnosti glede partlage.

Zanima me tvoje mnenje o razlikah? XR je normalne visine ali znizan? Hvala.

Objavljeno
Ob 4. 7. 2018 ob 8:04, jevi pravi:

@ogi22, te mika, da bi šel po isti poti kot jaz? Meni po 500km XR zelo ustreza.  Seveda so razlike z R velike, ampak to sem iskal. Vsaka stvar ima svoje prednosti, XR jih ima v uporabnosti glede partlage.

Ja res me mika, danes sem sedel na testnem XR HP...bolonija to morm imet. Mogoce sem bom celo navadil na to zadnjo grdo luč na strehci :/ letos sem zgrešil enega rdečega z iso km in letnik ko moj se ej prodajal za cca 14k€

Objavljeno (popravljeno)

Spremembe za modelno leto 2019:

bye bye - mat modra barva in welcome black storm metallic - style triple black.

Mater je dober crn :) Edino izpusni lonec bi lahko se nardili crnega.

Tehnicne karakteristike ostanejo enake.

par slike je se tu: http://bmw-motorrad-bilder.de/mb/thumbnails.php?album=202&page=4

BMW_K_Forum_Garmisch_2018_039.jpg

Popravljeno . Popravil vuk76
Objavljeno

I still have just a dream.....:headbang:

Objavljeno
21 minutes ago, skalaprava said:

I still have just a dream.....:headbang:

Za 2019 so ti barvo zaj... Mogoce bo 2020 se lepsa moda barva prisla ven. 

Objavljeno
18 minutes ago, Rey said:

A je že komu zaribal? :O:hmm:

 

Screenshot_20180706-123714.png

 

Očitno jih ribne 40%. Torej skor vsak drugi. Se ti zdi verjetno? Kolega ima uvozenga k1200r, “taslab” letnik s “falš” menjalnikom, in motor z najmanj 85000km dela brez problemov. 

Takim prerokom apokalipse ne verjamem nic zero o nula. 

Objavljeno
pred 4 minutami, Kugelschreiber pravi:

 

Očitno jih ribne 40%. Torej skor vsak drugi. Se ti zdi verjetno? Kolega ima uvozenga k1200r, “taslab” letnik s “falš” menjalnikom, in motor z najmanj 85000km dela brez problemov. 

Takim prerokom apokalipse ne verjamem nic zero o nula. 

Ne razumeš

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 39 minutami, Kugelschreiber pravi:

 

Očitno jih ribne 40%. Torej skor vsak drugi. Se ti zdi verjetno? Kolega ima uvozenga k1200r, “taslab” letnik s “falš” menjalnikom, in motor z najmanj 85000km dela brez problemov. 

Takim prerokom apokalipse ne verjamem nic zero o nula. 

tist kolega ma enga redkih, ki nima problemov :P

v k1200r (poglej si v temo) so lastniki pisali o njih. Največ problemov: menjalnik, pa abs modul.

Xr je pa itak drugačen in drugi moped, tako da nam bodo kar lastniki povedali, če je kter zaribal. :D

 

Objavljeno (popravljeno)
2 hours ago, T 120 said:

Ne razumeš

Marsicesa. 

1 hour ago, DAMI34 said:

tist kolega ma enga redkih, ki nima problemov :P

v k1200r (poglej si v temo) so lastniki pisali o njih. Največ problemov: menjalnik, pa abs modul.

Xr je pa itak drugačen in drugi moped, tako da nam bodo kar lastniki povedali, če je kter zaribal. :D

 

 

Vem za temo, vem. Izpostavil sem ga, ker  ta motor spremlja 100% zagotovilo za probleme....Pa ga ne. In V temi je recimo 5-7 ljudi s problemi. Koliko je teh motorjev? Ne pravim da ni tezav, je pa VERJETNO to mal prepotencirano. 

 

Klinc je, kak zariba, kak pa ne. De bi pri 50000km zaribal vsak drugi pa ne me jebat, no.  Pa sej je vsem jasno, de sm ene sorte bmf hejter, ne? 

 

Men je to po konceptu res taprava stvar. In ko sm ga prvic vidu, u milanu, sm skor bruhnu. Zravn pa se en, meni zelo smiselen mortor, R1200rs  o mamamia. Ma tud mama jima ne more rect lepa sta....sm se ju pa mal navadu, in sploh niso tako slabi hehe.

 

@skalaprava a ti si spelal, po bitki pri ribarici? 

 

2884D281-9901-4BE8-A94A-439DE696E91C.jpeg.fabab742f4bdeeeb6bb2d8324e39968b.jpeg

1E446072-45C7-4599-A2DC-05CEE8F89643.thumb.jpeg.b9268a3a7862e7acfbe2b5ef2559887c.jpeg

 

 

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
Objavljeno

Se narobe razumeva, jaz recimo nism hejtr BMW, dejansko sem samo hejtr tisti ki mislijo, da se jim z lastništvom, določene blagovne znamke podaljša :D

Ampak probleme imajo vsi, eni bolj drugi manj. Za dobiti vzorec, koliko se kaj kvari ne rabiš biti brihten, prebereš kakega od svetovnih forumov za določen moped in hitro ugotoviš, kaj gre narobe, kakim lastnikom in koliko starim mopedom.

Bom dal primer: jaz sem točno vedel da bom imel TC error...sicer je bil bolj pozno kot ostalim novopečenim lastnikom, ampak sem ga fasal. Pač porodni problem, ki se ga enostavno odpravi. Da ima BMW generalno na nekaterih motorjih probleme z ABS modulom je tudi znano, ampak tak na uč, verjetno so to pri Xru in novejših mopedih že poštimali.

Da pa XRi ribajo, je pa malce iz trte zvito. Namreč moped je že nekaj časa na tržišču, pa se o tem vsaj da bi vedel ne piše in ne riše, sploh pa pravljica, ki jo je tip navedel da je 40% možnost.

Objavljeno

Jaz vem za enega kolega od kolega da mu je dejansko zaribal.In to na jadranki pri 8000 km. Tudi na nemskem forumu se najde kak S1000XR, S1000R in S1000RR kateremu je shodla masina. In isto se je naslo tudi na Kawa in Yamahinem forumu.

No jaz sem upal, da se bom podaljsal v visini z lastnistvom bemfa. Pa sem se vedno iste visine/nizine kot ko sem imel Kawo in yamaho...:smoke::lol1:

Objavljeno
7 hours ago, vuk76 said:

S1000RR kateremu je shodla masina.

 

No, s1000rr je (bil) edini RR motor,  ki mu je (bilo) tezje kupit rabljen engine, kot rabljeno prednjo feltno. RR je res rad shodil, zato so mu tudi malenkost manjsali moc in ce se ne motim, nizali obrate. R in XR imata solidnih 40bhp manj, in teh tezav z agregatom ne bi smela imet. 

Objavljeno
Ob 4. 7. 2018 ob 9:51, vuk76 pravi:

Zanima me tvoje mnenje o razlikah? XR je normalne visine ali znizan? Hvala.

Nisem še naredil veliko km, stil vožnje je seveda drugačen, ampak mi zelo všeč in hitro se ga bom navadil :)

Moj je normalne višine, imam pa še en sedež, ki je nižji in dodatno zožan in bi ga prodal, ker ga ne rabim.

Objavljeno (popravljeno)

Danes sprobal s1000xr 2018. Kaj naj rečem...bolnca pelje se ko po tirih, za prmetavat iz ovinga v ovinek še lažji kot s1000r. Res se čutijo vibracije na belanci ampak se da potrpet. Tudi R jih ima ampak malo manjše.

Popravljeno . Popravil Ogi22
Objavljeno

Z vibracijami nisem imel težav  na R, prav tako je pa tudi prejšnji lastnik to odpravil na XR, tako da s tem ni nimam nobenih problemov. 

Objavljeno

Kljub temu, da so mi zamenjali gumice, sem imel po 39k km poln k... vibracij ,  Kupil Evotech uteži. Za ponazoritev kaj pomenijo vibracije ( pa da ne bo smeha); kamero (AKASO V50) sem imel na ogledalu montirano kakih 1000km, zaradi vibracij je slika kljub stabilizaciji "plavala". Nazadnje mi je ob zaviranju (sredi Karlobaga) počila plastika na zglobu in mi je odletela, tako da sem jo iskal po tleh.

Po montaži uteži je vse bolje, tiste vibarcije (5500-6000rpm) so izginile....

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Objavljeno

20180724_161935.thumb.jpg.c0877802cc729f0d9045ddbe364f041e.jpg

Pa sm ga sprobal še jaz. Se 100% strinjam z vsem kar je napisal @siksRazmišljam malo o menjavi za višji motor pa je bil XR glavni kandidatt. Po slikah in grafkih vrhunski motor, pa sm ženo vzel še zravn, da jo "napalim" za nakup... No vzmetenje in nastavljanje vrhunsko, erogonomija sedenja super, veterna zaščita super, šifter gor in dol super.... a sem imel večja pričakovanja. Sicer nevem kaka a mislil sem si, da ko se bom vsedel gor in zapeljal, da bo to nasmeh do ušes in okoli (kot prvič pri sxu). Za 160km mašino se dost slabo zavrti pod 7000 obrati. 10 min konstantne vožnje med 4500 in 5000 obrati vrjetno ne čutiš več prstov od teh mikrovibracij. Res da sem vozil še popolnoma novega (700km) pa mogoče ima tudi blokado al pa elektronsko "uspavanega" pod 9000 obrati :) Ker je šel še kolega zravn, sva dobila še R1200r in malo menjala, pa mi je bilo lepše vozit boxer mašino. 

No po koncu sem se vsedel nazaj na sxa... nč ne rečem, xr je super a nevem, če bi dal razliko € za xr. GS rezerviran za soboto, pa naj me preseneti, ker mi drugače nikoli ni bil baš zanimiv motor :)

Objavljeno
21 minutes ago, mladench said:

20180724_161935.thumb.jpg.c0877802cc729f0d9045ddbe364f041e.jpg

Pa sm ga sprobal še jaz. Se 100% strinjam z vsem kar je napisal @siksRazmišljam malo o menjavi za višji motor pa je bil XR glavni kandidatt. Po slikah in grafkih vrhunski motor, pa sm ženo vzel še zravn, da jo "napalim" za nakup... No vzmetenje in nastavljanje vrhunsko, erogonomija sedenja super, veterna zaščita super, šifter gor in dol super.... a sem imel večja pričakovanja. Sicer nevem kaka a mislil sem si, da ko se bom vsedel gor in zapeljal, da bo to nasmeh do ušes in okoli (kot prvič pri sxu). Za 160km mašino se dost slabo zavrti pod 7000 obrati. 10 min konstantne vožnje med 4500 in 5000 obrati vrjetno ne čutiš več prstov od teh mikrovibracij. Res da sem vozil še popolnoma novega (700km) pa mogoče ima tudi blokado al pa elektronsko "uspavanega" pod 9000 obrati :) Ker je šel še kolega zravn, sva dobila še R1200r in malo menjala, pa mi je bilo lepše vozit boxer mašino. 

No po koncu sem se vsedel nazaj na sxa... nč ne rečem, xr je super a nevem, če bi dal razliko € za xr. GS rezerviran za soboto, pa naj me preseneti, ker mi drugače nikoli ni bil baš zanimiv motor :)

Probaj se rs-a.. moj fotr je velik bolj navdusen kot nad sx-om, ki mu ni sicer bil slab, je pa bmw boljsi.. :) 

Objavljeno
pred eno uro, mladench pravi:

20180724_161935.thumb.jpg.c0877802cc729f0d9045ddbe364f041e.jpg

Pa sm ga sprobal še jaz.

Zate mam jaz rešitev, naslednje leto ko pride nov 2019 model, bo na razpolago :D

 

 

da se vrnem na temo o XRu

Se pa sprašujem, če je kdo dal težje uteži na krmilo, namreč jaz sem pred leti dal na SXa aluminijaste jebačke in lažje, pa mi zaradi mikrovibracij v uporabnem delu ni bilo za vozit, tako da so romale nazaj originalne.

Strošek takega testa je zanemarljiv.

Objavljeno (popravljeno)
11 minutes ago, DAMI34 said:

Se pa sprašujem, če je kdo dal težje uteži na krmilo, namreč jaz sem pred leti dal na SXa aluminijaste jebačke in lažje, pa mi zaradi mikrovibracij v uporabnem delu ni bilo za vozit, tako da so romale nazaj originalne.

Strošek takega testa je zanemarljiv.

Odgovor imaš 4 objave nazaj...  

https://evotech-performance.com/products/bmw-s-1000-xr-handlebar-end-weights-2015

Not only do these bar end weights have increased weight over the OEM parts (OEM part 111g, Evotech part 350g) , they also offer increased protection to the end of the handlebar.

Preberi komentarje na njihovi strani...

Popravljeno . Popravil XTR
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 2 urami, ukica pravi:

Probaj se rs-a.. moj fotr je velik bolj navdusen kot nad sx-om, ki mu ni sicer bil slab, je pa bmw boljsi.. :) 

Ma trenutno gledam malo višje motorje

pred eno uro, DAMI34 pravi:

Zate mam jaz rešitev, naslednje leto ko pride nov 2019 model, bo na razpolago :D

 

 

da se vrnem na temo o XRu

Se pa sprašujem, če je kdo dal težje uteži na krmilo, namreč jaz sem pred leti dal na SXa aluminijaste jebačke in lažje, pa mi zaradi mikrovibracij v uporabnem delu ni bilo za vozit, tako da so romale nazaj originalne.

Strošek takega testa je zanemarljiv.

GTja boš menju? :) mam namen po GSu sprobat še KTM 1290 SA

Glede uteži sem pa bral že po drugih straneh, da so rešil z Evotech utežmi..

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

@siks & @mladench - zanimivi vtisi. Sta preverla ce je bil motor blokiran pri 9000 obratih? Ali se je dalo zavrtet cez 9000 obratov? Od nekje 6000/7000 obratov se pa res zbudi. Recimo jaz sem bil prej navajen FZ1 Fazer, ki je bila mrtva pod 400 obrati in tu je XR dosti boljse. Z drugimi motorji pa ne morem primerjat ker jih nisem vozil.

@dami - Jaz sem ze leta 2016 tezje utezi od Evotech-a gor, ki so resle problem z vibracijami zame. 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!