vuk76 Objavljeno Julij 4, 2018 Opozori Objavljeno Julij 4, 2018 1 hour ago, jevi said: @ogi22, te mika, da bi šel po isti poti kot jaz? Meni po 500km XR zelo ustreza. Seveda so razlike z R velike, ampak to sem iskal. Vsaka stvar ima svoje prednosti, XR jih ima v uporabnosti glede partlage. Zanima me tvoje mnenje o razlikah? XR je normalne visine ali znizan? Hvala.
Ogi22 Objavljeno Julij 5, 2018 Opozori Objavljeno Julij 5, 2018 Ob 4. 7. 2018 ob 8:04, jevi pravi: @ogi22, te mika, da bi šel po isti poti kot jaz? Meni po 500km XR zelo ustreza. Seveda so razlike z R velike, ampak to sem iskal. Vsaka stvar ima svoje prednosti, XR jih ima v uporabnosti glede partlage. Ja res me mika, danes sem sedel na testnem XR HP...bolonija to morm imet. Mogoce sem bom celo navadil na to zadnjo grdo luč na strehci :/ letos sem zgrešil enega rdečega z iso km in letnik ko moj se ej prodajal za cca 14k€
vuk76 Objavljeno Julij 6, 2018 Opozori Objavljeno Julij 6, 2018 (popravljeno) Spremembe za modelno leto 2019: bye bye - mat modra barva in welcome black storm metallic - style triple black. Mater je dober crn Edino izpusni lonec bi lahko se nardili crnega. Tehnicne karakteristike ostanejo enake. par slike je se tu: http://bmw-motorrad-bilder.de/mb/thumbnails.php?album=202&page=4 Popravljeno Julij 6, 2018. Popravil vuk76 J.a.m.e.s, Dark, jevi in 2 others 5
vuk76 Objavljeno Julij 6, 2018 Opozori Objavljeno Julij 6, 2018 21 minutes ago, skalaprava said: I still have just a dream..... Za 2019 so ti barvo zaj... Mogoce bo 2020 se lepsa moda barva prisla ven.
Snečer Objavljeno Julij 6, 2018 Opozori Objavljeno Julij 6, 2018 Na RR sem videl pri 40k zadevo, ki dišala da bo zaribalo.
Kugelschreiber Objavljeno Julij 6, 2018 Opozori Objavljeno Julij 6, 2018 18 minutes ago, Rey said: A je že komu zaribal? Očitno jih ribne 40%. Torej skor vsak drugi. Se ti zdi verjetno? Kolega ima uvozenga k1200r, “taslab” letnik s “falš” menjalnikom, in motor z najmanj 85000km dela brez problemov. Takim prerokom apokalipse ne verjamem nic zero o nula.
T 120 Objavljeno Julij 6, 2018 Opozori Objavljeno Julij 6, 2018 pred 4 minutami, Kugelschreiber pravi: Očitno jih ribne 40%. Torej skor vsak drugi. Se ti zdi verjetno? Kolega ima uvozenga k1200r, “taslab” letnik s “falš” menjalnikom, in motor z najmanj 85000km dela brez problemov. Takim prerokom apokalipse ne verjamem nic zero o nula. Ne razumeš Kugelschreiber 1
DAMI34 Objavljeno Julij 6, 2018 Opozori Objavljeno Julij 6, 2018 pred 39 minutami, Kugelschreiber pravi: Očitno jih ribne 40%. Torej skor vsak drugi. Se ti zdi verjetno? Kolega ima uvozenga k1200r, “taslab” letnik s “falš” menjalnikom, in motor z najmanj 85000km dela brez problemov. Takim prerokom apokalipse ne verjamem nic zero o nula. tist kolega ma enga redkih, ki nima problemov v k1200r (poglej si v temo) so lastniki pisali o njih. Največ problemov: menjalnik, pa abs modul. Xr je pa itak drugačen in drugi moped, tako da nam bodo kar lastniki povedali, če je kter zaribal.
Kugelschreiber Objavljeno Julij 6, 2018 Opozori Objavljeno Julij 6, 2018 (popravljeno) 2 hours ago, T 120 said: Ne razumeš Marsicesa. 1 hour ago, DAMI34 said: tist kolega ma enga redkih, ki nima problemov v k1200r (poglej si v temo) so lastniki pisali o njih. Največ problemov: menjalnik, pa abs modul. Xr je pa itak drugačen in drugi moped, tako da nam bodo kar lastniki povedali, če je kter zaribal. Vem za temo, vem. Izpostavil sem ga, ker ta motor spremlja 100% zagotovilo za probleme....Pa ga ne. In V temi je recimo 5-7 ljudi s problemi. Koliko je teh motorjev? Ne pravim da ni tezav, je pa VERJETNO to mal prepotencirano. Klinc je, kak zariba, kak pa ne. De bi pri 50000km zaribal vsak drugi pa ne me jebat, no. Pa sej je vsem jasno, de sm ene sorte bmf hejter, ne? Men je to po konceptu res taprava stvar. In ko sm ga prvic vidu, u milanu, sm skor bruhnu. Zravn pa se en, meni zelo smiselen mortor, R1200rs o mamamia. Ma tud mama jima ne more rect lepa sta....sm se ju pa mal navadu, in sploh niso tako slabi hehe. @skalaprava a ti si spelal, po bitki pri ribarici? Popravljeno Julij 6, 2018. Popravil Kugelschreiber vuk76 1
DAMI34 Objavljeno Julij 6, 2018 Opozori Objavljeno Julij 6, 2018 Se narobe razumeva, jaz recimo nism hejtr BMW, dejansko sem samo hejtr tisti ki mislijo, da se jim z lastništvom, določene blagovne znamke podaljša Ampak probleme imajo vsi, eni bolj drugi manj. Za dobiti vzorec, koliko se kaj kvari ne rabiš biti brihten, prebereš kakega od svetovnih forumov za določen moped in hitro ugotoviš, kaj gre narobe, kakim lastnikom in koliko starim mopedom. Bom dal primer: jaz sem točno vedel da bom imel TC error...sicer je bil bolj pozno kot ostalim novopečenim lastnikom, ampak sem ga fasal. Pač porodni problem, ki se ga enostavno odpravi. Da ima BMW generalno na nekaterih motorjih probleme z ABS modulom je tudi znano, ampak tak na uč, verjetno so to pri Xru in novejših mopedih že poštimali. Da pa XRi ribajo, je pa malce iz trte zvito. Namreč moped je že nekaj časa na tržišču, pa se o tem vsaj da bi vedel ne piše in ne riše, sploh pa pravljica, ki jo je tip navedel da je 40% možnost. vuk76 1
vuk76 Objavljeno Julij 6, 2018 Opozori Objavljeno Julij 6, 2018 Jaz vem za enega kolega od kolega da mu je dejansko zaribal.In to na jadranki pri 8000 km. Tudi na nemskem forumu se najde kak S1000XR, S1000R in S1000RR kateremu je shodla masina. In isto se je naslo tudi na Kawa in Yamahinem forumu. No jaz sem upal, da se bom podaljsal v visini z lastnistvom bemfa. Pa sem se vedno iste visine/nizine kot ko sem imel Kawo in yamaho... DAMI34 1
Kugelschreiber Objavljeno Julij 6, 2018 Opozori Objavljeno Julij 6, 2018 7 hours ago, vuk76 said: S1000RR kateremu je shodla masina. No, s1000rr je (bil) edini RR motor, ki mu je (bilo) tezje kupit rabljen engine, kot rabljeno prednjo feltno. RR je res rad shodil, zato so mu tudi malenkost manjsali moc in ce se ne motim, nizali obrate. R in XR imata solidnih 40bhp manj, in teh tezav z agregatom ne bi smela imet.
jevi Objavljeno Julij 7, 2018 Opozori Objavljeno Julij 7, 2018 Ob 4. 7. 2018 ob 9:51, vuk76 pravi: Zanima me tvoje mnenje o razlikah? XR je normalne visine ali znizan? Hvala. Nisem še naredil veliko km, stil vožnje je seveda drugačen, ampak mi zelo všeč in hitro se ga bom navadil Moj je normalne višine, imam pa še en sedež, ki je nižji in dodatno zožan in bi ga prodal, ker ga ne rabim.
Ogi22 Objavljeno Julij 9, 2018 Opozori Objavljeno Julij 9, 2018 (popravljeno) Danes sprobal s1000xr 2018. Kaj naj rečem...bolnca pelje se ko po tirih, za prmetavat iz ovinga v ovinek še lažji kot s1000r. Res se čutijo vibracije na belanci ampak se da potrpet. Tudi R jih ima ampak malo manjše. Popravljeno Julij 9, 2018. Popravil Ogi22
jevi Objavljeno Julij 15, 2018 Opozori Objavljeno Julij 15, 2018 Z vibracijami nisem imel težav na R, prav tako je pa tudi prejšnji lastnik to odpravil na XR, tako da s tem ni nimam nobenih problemov.
Yankee64 Objavljeno Julij 23, 2018 Opozori Objavljeno Julij 23, 2018 Kljub temu, da so mi zamenjali gumice, sem imel po 39k km poln k... vibracij , Kupil Evotech uteži. Za ponazoritev kaj pomenijo vibracije ( pa da ne bo smeha); kamero (AKASO V50) sem imel na ogledalu montirano kakih 1000km, zaradi vibracij je slika kljub stabilizaciji "plavala". Nazadnje mi je ob zaviranju (sredi Karlobaga) počila plastika na zglobu in mi je odletela, tako da sem jo iskal po tleh. Po montaži uteži je vse bolje, tiste vibarcije (5500-6000rpm) so izginile.... XTR, vuk76 in Thundercat 2 1
Popularna objava siks Objavljeno Julij 23, 2018 Popularna objava Opozori Objavljeno Julij 23, 2018 (popravljeno) v soboto sem nenačrtovano imel možnost preizkusiti xr1000...in to na moji priljubljeni cesti na golico...v lawamundu, ob začetku ceste na golico, je namreč BMW imel potujoči šleper s predstavitvijo (beri možnostjo preizkusa) kar nekaj modelov: xr1000, s1000r, gsa1200, gs1200, gs850, gs750, gs310, rs1200, dva ninet, en čoper, maksi skuter, e skuter, v glavnem robe je bilo. Zanimivo je bilo, da sta dva izmed tipov iz BMW kar vabila mimovozeče in nam ponujala vožnje...seveda, saj je to namen, če so že tam. Pri naših podjetjih nisem imel nikoli občutka, da bi testni motor rade volje iz rok dali, kaj šele, da bi ga skoraj vsiljevali...v glavnem najprej sem sprobal "veleopevani" GS, o njem kje drugje, potem pa XR1000, saj je bil pred časom, ko je prišel na trg, moja želja (če zadanem na lotu :-), predvsem kot motor, ki, kot se je izkazalo na papirju, v največ lastnostih izpolnjuje moja pričakovanja...pričakoval sem zverino v vseh pogledih, še posebej, ker zadnje tri sezone, ne vozim več tako zmogljivega stroja... po prvem statičnem spoznavanju ugotovim, da mi ergonomija zelo ustreza (185cm, 85kg), noge v prijetni poziciji, ravno prav pokrčene in ravno prav objamejo tank. sedež ergonomsko oblikovan in dokaj trd, kako bi se obnesel na dolgi poti ne morem komentirati. po premisleku nastavim elektroniko na dynamic in speljem...izpuh je kar slišen, če ne celo glasen za serijskega...tisti, ki poznate cesto na golico, veste, da lahko že v štartu fejst stisneš, ovinki si takoj pričnejo slediti, cesta se prične vzpenjati...žal so avstrijski cestarji pred kratkim v začetni fazi ceste zalivali cestne razpoke, zato so te bile še sveže in posledično visoke, zato je motor kar premetavalo, zato sem bil še precej previden...pred vožnjo sem izvedel, da so motorji polno kasko zavarovani...:-)...hitro sem ugotovil, da je vzmetenje korektno, ne pretrdo in tudi ne mehko (ne vem pa na kateri nastavitvi je bilo). prva ravnina in prvo ožemanje ročice. nič pretresljivega, še posebej ne do dobrih 6000rpm...ko sem odprl plin, sem imel občutek, da mašino nekaj nazaj drži, da ne zadiha, da nimaš občutka, da se odzove na premik ročice...ne vem kaj je razlog, verjetno ride by wire način in motorna elektronika, ekološka zadušitev,...nad ca.7000 obratov se zadeva drastično zbudi in vleče zvezno, brez občutnih viškov, mašina in izpuh se začneta oglašati, ni pa čutiti tiste brutalne, težko obvladljive moči, še posebej če upoštevaš, da ima motor 160 vrancev...res pa je, da zaradi relativno dobre vetrne zaščite (ki pa je nisem vajen na moji dosedanjih motorjih) hitrosti ni tako čutiti, kot na kakem nakedu. mašina se mi zdi bolj primerna za nakeda kot za potovalnik, saj kar kliče po vrtljajih in tam tudi največ pokaže, v nižjih vrtljajih se mi je pa zdela odzivna manj od pričakovanj. za vožnjo v dvoje pa sem po vožnji z xr1000 še bolj prepričan, da je dvovaljni agregat bolj primeren. Seveda dopuščam, da komu ustreza drugače. mikro vibracije sem čutil med 5 in 6k rpm, vendar sem vozil premalo enakomerno in predvsem prekratko, da bi to lahko postalo moteče. o ostalih značilnostih motorja ne bom in ne morem govoriti, saj sem ga preizkusil mogoče 100km, a to na zelo razgibani in znani cesti. zmotila me je relativno slaba preglednost analognega obratomera, mogoče zaradi rdečih ali preveč oznak. opazil sem tudi, da se mi je pred tem, ko sem vozil GS1200, v določenih situacijah prižigala lučka za tc, na xru pa se mi ni, kljub po občutku bolj dinamični vožnji. pisal sem o tistih stvareh, ki sem jih pri moji vožnji opazil. dopuščam seveda možnost, da kdo drug zadeve dojema drugače, navsezadnje so to subjektivna dojemanja. ni pa to kritiziranje tistih, ki s tem motorjem že uživate. mogoče samo v razmislek tistim, ki ga imate v ožjem izboru za nakup, da si pred nakupom organizirate test, na podlagi katerega se boste še lažje odločili za nakup. če bi imel viška 20 čukov za motor, bi se v tem trenutku ozrl še kam drugam. Vsa pohvala pa organizatorju za potujočo promocijo znamke. Popravljeno Julij 23, 2018. Popravil siks Erik99, fp4492, mladench in 9 others 11 1
mladench Objavljeno Julij 24, 2018 Opozori Objavljeno Julij 24, 2018 Pa sm ga sprobal še jaz. Se 100% strinjam z vsem kar je napisal @siksRazmišljam malo o menjavi za višji motor pa je bil XR glavni kandidatt. Po slikah in grafkih vrhunski motor, pa sm ženo vzel še zravn, da jo "napalim" za nakup... No vzmetenje in nastavljanje vrhunsko, erogonomija sedenja super, veterna zaščita super, šifter gor in dol super.... a sem imel večja pričakovanja. Sicer nevem kaka a mislil sem si, da ko se bom vsedel gor in zapeljal, da bo to nasmeh do ušes in okoli (kot prvič pri sxu). Za 160km mašino se dost slabo zavrti pod 7000 obrati. 10 min konstantne vožnje med 4500 in 5000 obrati vrjetno ne čutiš več prstov od teh mikrovibracij. Res da sem vozil še popolnoma novega (700km) pa mogoče ima tudi blokado al pa elektronsko "uspavanega" pod 9000 obrati Ker je šel še kolega zravn, sva dobila še R1200r in malo menjala, pa mi je bilo lepše vozit boxer mašino. No po koncu sem se vsedel nazaj na sxa... nč ne rečem, xr je super a nevem, če bi dal razliko € za xr. GS rezerviran za soboto, pa naj me preseneti, ker mi drugače nikoli ni bil baš zanimiv motor XTR, ukica, skalaprava in 1 other 4
ukica Objavljeno Julij 24, 2018 Opozori Objavljeno Julij 24, 2018 21 minutes ago, mladench said: Pa sm ga sprobal še jaz. Se 100% strinjam z vsem kar je napisal @siksRazmišljam malo o menjavi za višji motor pa je bil XR glavni kandidatt. Po slikah in grafkih vrhunski motor, pa sm ženo vzel še zravn, da jo "napalim" za nakup... No vzmetenje in nastavljanje vrhunsko, erogonomija sedenja super, veterna zaščita super, šifter gor in dol super.... a sem imel večja pričakovanja. Sicer nevem kaka a mislil sem si, da ko se bom vsedel gor in zapeljal, da bo to nasmeh do ušes in okoli (kot prvič pri sxu). Za 160km mašino se dost slabo zavrti pod 7000 obrati. 10 min konstantne vožnje med 4500 in 5000 obrati vrjetno ne čutiš več prstov od teh mikrovibracij. Res da sem vozil še popolnoma novega (700km) pa mogoče ima tudi blokado al pa elektronsko "uspavanega" pod 9000 obrati Ker je šel še kolega zravn, sva dobila še R1200r in malo menjala, pa mi je bilo lepše vozit boxer mašino. No po koncu sem se vsedel nazaj na sxa... nč ne rečem, xr je super a nevem, če bi dal razliko € za xr. GS rezerviran za soboto, pa naj me preseneti, ker mi drugače nikoli ni bil baš zanimiv motor Probaj se rs-a.. moj fotr je velik bolj navdusen kot nad sx-om, ki mu ni sicer bil slab, je pa bmw boljsi.. mladench 1
DAMI34 Objavljeno Julij 24, 2018 Opozori Objavljeno Julij 24, 2018 pred eno uro, mladench pravi: Pa sm ga sprobal še jaz. Zate mam jaz rešitev, naslednje leto ko pride nov 2019 model, bo na razpolago da se vrnem na temo o XRu Se pa sprašujem, če je kdo dal težje uteži na krmilo, namreč jaz sem pred leti dal na SXa aluminijaste jebačke in lažje, pa mi zaradi mikrovibracij v uporabnem delu ni bilo za vozit, tako da so romale nazaj originalne. Strošek takega testa je zanemarljiv. mladench 1
XTR Objavljeno Julij 24, 2018 Opozori Objavljeno Julij 24, 2018 (popravljeno) 11 minutes ago, DAMI34 said: Se pa sprašujem, če je kdo dal težje uteži na krmilo, namreč jaz sem pred leti dal na SXa aluminijaste jebačke in lažje, pa mi zaradi mikrovibracij v uporabnem delu ni bilo za vozit, tako da so romale nazaj originalne. Strošek takega testa je zanemarljiv. Odgovor imaš 4 objave nazaj... https://evotech-performance.com/products/bmw-s-1000-xr-handlebar-end-weights-2015 Not only do these bar end weights have increased weight over the OEM parts (OEM part 111g, Evotech part 350g) , they also offer increased protection to the end of the handlebar. Preberi komentarje na njihovi strani... Popravljeno Julij 24, 2018. Popravil XTR DAMI34 in mladench 2
mladench Objavljeno Julij 24, 2018 Opozori Objavljeno Julij 24, 2018 pred 2 urami, ukica pravi: Probaj se rs-a.. moj fotr je velik bolj navdusen kot nad sx-om, ki mu ni sicer bil slab, je pa bmw boljsi.. Ma trenutno gledam malo višje motorje pred eno uro, DAMI34 pravi: Zate mam jaz rešitev, naslednje leto ko pride nov 2019 model, bo na razpolago da se vrnem na temo o XRu Se pa sprašujem, če je kdo dal težje uteži na krmilo, namreč jaz sem pred leti dal na SXa aluminijaste jebačke in lažje, pa mi zaradi mikrovibracij v uporabnem delu ni bilo za vozit, tako da so romale nazaj originalne. Strošek takega testa je zanemarljiv. GTja boš menju? mam namen po GSu sprobat še KTM 1290 SA Glede uteži sem pa bral že po drugih straneh, da so rešil z Evotech utežmi.. ukica in DAMI34 2
vuk76 Objavljeno Julij 24, 2018 Opozori Objavljeno Julij 24, 2018 @siks & @mladench - zanimivi vtisi. Sta preverla ce je bil motor blokiran pri 9000 obratih? Ali se je dalo zavrtet cez 9000 obratov? Od nekje 6000/7000 obratov se pa res zbudi. Recimo jaz sem bil prej navajen FZ1 Fazer, ki je bila mrtva pod 400 obrati in tu je XR dosti boljse. Z drugimi motorji pa ne morem primerjat ker jih nisem vozil. @dami - Jaz sem ze leta 2016 tezje utezi od Evotech-a gor, ki so resle problem z vibracijami zame. DAMI34 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se